Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ajatuksia tunteesta  (Luettu 2228 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« : 15.01.2008 07:33:22 »

Heipä hei kaikille!
mulla on nyt jotenkin ristiriitainen olo. ja toisaalta tyhjä. suunnattomasti harmittaa ensinnäkin se ettei ole menossa nyt mikään herkkä intuitio kausi. paitsi yhtenä iltana tiesin yhden tv sarjan  käänteet ennalta. aika moni tietää varmasti. no..

mulla on pakottava tarve kirjoittaa.. siis ei tämä ole mitään mielialahäriötä vaan sellainen tunne että täytyy saada nämä ajatukset veke päästä.
toisaalta taas olo on hurjan rauhallisen onnellinen koska olen löytänyt sisäisen rauhan ja toisaalta taas fyysinen kipuni(sairaus) repii henkistä voimaani. olo on kuin revittäisiin moneen suuntaan.. jakomielitautinen idiot2 olisko oikea kuvaus.

omat uneni ovat olleet lähinnä taloista, meristä ja laivoista. etsin siis itseäni, sisäistä rauhaa.ko?  elämä on tällähetkellä mitä ihaninta kun vertaa nuoruuteen. oma perhe rakastava aviomies, oma yritys... mahtavaa. vai onko mulla kaikki sittenkin liian hyvin.  Undecided

nuoruus kaikkineen lyömisineen, viinoineen, henkisiset pahoinpitelyt olen voinut jättää jo taakseni..vaikkakin ne sydämmessäni kalvaa joskus.  olen ottanut oppia näistä ikävistäkin asioista. ehkä se juuri onkin ongelmani.. menneisyys. raskasta puhua tai kirjoittaa mutta helpottavaa.  vai onko tämä jotain itsesääliä?! voi minua poloista..nyyhnyyh! ällötävää itsesääliä. Angry

no.. työmaani saapuu kohta.. kello on puoli seiska ja hoitotäti on kuin mörökölli. pitäisi laittaa tukka ettei lapset säiky.  laittakaa vaikka yv:tä jos jollain ajatuksia pukkaa päähän. täällä on nimittäin sellainen pikakirjoittaja joka mielellään kirjoittaa.  hyvät päivänjatkot!  nyt mieleni koheni. angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: