Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Reiki, mutta mikä niistä  (Luettu 7282 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« : 13.01.2008 10:44:28 »

Tätä olen yrittänyt itselleni selvittää. Kuitenkaan löytämättä johtolankaa.
Haluaisin reiki-hoitoa, mutta vaikka kuinka "surffailen" niin omaani en löydä. Pää menee sekaisin noista nimistä ja mitä mikin on?
Onko se edes varteenotettava hoitomuoto tähän väsymykseen vai mihin sitten.
Hoitoon meneminen on minulle suuri kynnys ja vaatii kunnon alustuksen, sillä tiedän että itse voin hoidon pilata.
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #1 : 14.01.2008 19:37:15 »

Moi

Jos olet noin epävarma, niin kehoittaisin nukkumaan väsymyksen pois,
syömään kasvispitoista ravintoa ja juomaan vihreetä teetä. Lisäksi kannattaa katsoa taivaisiin ja rukoilla.

Jos tila ei näillä parane, niin mikä tahansa reiki-suuntaus/reikihoito auttaa sinua jollain tasolla, juuri siiheen vaivaan mihin eniten sitä hoitoa tarvitset.
Itse teen hoitoja Usuin menetelmällä, joka on se alkuperäinen, muut ovat siitä kehiteltyjä muotoja.

Kirjoitit että haluat reiki-hoitoa. Valitse sellainen joka tuntuu sinusta eniten oikealta tai sopivalta.
Astron auttajalistalla on paljon reiki-hoitajia. Smiley
 
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #2 : 15.01.2008 00:14:16 »

Väsymys johtuu siitä, että tällä hetkellä tapahtuu niin paljon muutoksia. Lepo on siihen todellakin parasta lääkettä, samoin kuin kevyt, puhdistava ravinto.

Voithan myöskin pyytää Kaukoreiskaa, ei pidä väheksyä lähetysjuhlia näet. Voit samalla huilata kotonasi, eikä tarvitse hukata energioitaan niiden hakumatkoilla - saattaisit vaikka urvahtaa sitten kotomatkalla. Kas kun reiskalla on tapana uinuttaa unenpuutteista eikä vain virkistää ja piristää loppuunryytynyttä Wink
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.2008 08:24:24 »

Niin, en ajatellut että pitäisi huomioida perusjuttuja. Näin sitä pää tekee tepposia.
Siinä olette oikeassa, sillä en ole paljon katsonut mitä suuhuni laitan.
Liikuntaa olen lisännyt, mutta hikiä en halua. Nukkuminen on parantunut ja uni on syvempää ja rauhallisempaa.

Olen puhdistellut itseäni ja elämää 2 vuotta ja nyt on takki tyhjä. Mikään vanha ei toimi enää. Joten yritän löytää jotain uutta josta saisi vähän potkua. Taitaa olla että väsy lähtee vain elämällä, en tiedä.

Sitä mitä et näe, sitä ei ole. Näin reikin kohdalla minulla ja siitä syystä vähän kyselen.  Kaukoreiki mistä ja miten Huh?
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2008 09:16:11 »

Vai olisiko aika mennä reikikurssille?
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #5 : 15.01.2008 10:11:45 »

Oirekuvauksesi pätee tällä hetkellä moniin meistä.  Kiss

Elikkäs nythän on vedenjakajavuosi näissä suurissa muutoksissa, mitä planeetallamme on tapahtumassa.

Vanhat energiat jäävät taakse, mutta kuten tiedät uuteen astumisessa on aina sellainen välivaihe, jolloin ollaan tyhjän päällä tuokio. Nollataan. Näet itsesi vaiheessa, jolloin jalka on irronnut laiturilta ja olet astumassa veneeseen, jolla lähdet tuntemattomille - mutta ah niin tutuille vesille... jalkasi ei siis kosketa laituria enää muttei vielä ole veneessäkään. Vaan tyhjän päällä. Sinä olet nyt se jalka...  laugh

Sinulle on siis annettu tovi maistella muutoksen tuloa, otatko sen askeleen vaiko vetäydytkö sittenkin...

Reiki on energiahoitomuoto. Silloin kun se kanavoitiin tälle planeetalle, niin mitään vastaavaa ei ollut käytössä. Tällä hetkellä se on käsittääkseni saavuttanut kriittisen massan ja on mahdollisesti kaikkien käyttöön otettavissa ....

Kaukoreiki on menetelmä, joka opitaan jo ensimmäisellä reikikurssilla  joidenkin rajoitusten puitteissa käytettäväksi. Kakkosreikikurssilla sitä opetetaan laajemmin, samoin kuin tulee lisävastuu siitä. Joissakin reikilinjoissa ei kuulemma vielä ykkösellä opeteta lähettämistä, johtuen varmaankin vastuusta sekä kenties siitäkin, että näin on varmistettu ainakin kahden kurssin käynti ja masterille leipä.

Mistä ja miten....  Vaikkapa näin: Avaa uusi ketju, jossa esität reikipyynnön. Sitten näet mitä saat  coolsmiley

Reikihoitaja kun ei saa lähettää sinulle reikiä ilman pyyntöä, samoin kuin enkelit yms. siipiveikot eivät saa sotkea sielunsuunnitelmiasi (muuta kuin joissakin aivan äärimmäisissä olosuhteissa) tekemällä asioita ilman pyyntöäsi.

Pyydä niin sinulle annetaan. Jos annetaan Jos ei ole sielunsuunnitelmasi mukaista, niin jääpi saamatta. Joskus olet itse päättänyt ennen tänne inkarnoitumistasi, että käyt jonkin asian läpi ihan itse. Silloin ei saa tuupata muurilta alas vaikka pyytäisitkin  Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #6 : 15.01.2008 16:13:08 »

Olen käynyt myös perinteisen Usuin 1-4 ja ainakaan minun Masterini ei maininnut,saatikka opettanut kaukoreikistä mitään ykkösellä.
Vaihdoin Masteria,kun aloitin kolmosen,mutta sama linja hänellä.
Huomasin vain,kun olin apuopettajan tehtävissä.

En tiedä onko tämä vain Usuin-linjaa noudattavien Mastereitten tapa.
Näen sen itse jotenkin niin,että ykköseen mahtuu niin paljon uutta,ettei millään riittäisi aika kakkosen juttuihin.
Esim.jo symbolien piirtäminen,tarkoitus,käyttö,jne.
Riippuu varmaan siitäkin,mitä kukin omaan kurssiinsa mahduttaa ja yhtä oikeaa tapaa ei ole.
Itsellä kaksi päivää kestävät kurssit,siis ykkönen.
Kakkonen yksi päivä.
Tämä sama kuin ensimmäisellä Masterillani,toinen piti kahden päivän kakkosenkin.
Mitä ihmettelen,on tuo suunnaton hinnan ero ykkösen ja kakkosen välillä. Shocked
En ole tarkkaillut,onko hinnat nousseet,mutta viime vuonna 1.110 euroa ja kakkonen huimat 420!!!
Minä tasaisin tuon jotenkin.Kakkonen antaa kyllä avaimet aivan uusiin juttuihin ja ollaan täällä foorumillakin toinen toisillemme lähetelleet mielenkiintoisissa merkeissä. Wink
Terkkuja ja haleja vaan kaikille! smitten
Mutta silti esim.työttömälle antaisin kyllä ykkösen hinnalla ja loput työnä vaikka lähetyksillä maapallon tai minkä ikinä eteen.

Kävi sama mielessä eilen kun luin kirjoitustasi,kuin sidrikallakin,,,
Jospa on aika mennä kurssille.
Menin niin vihreänä itse ekalle,etten tiennyt koko jutusta yhtään mitään.Jokin vain veti sinne.
Jos tunnet kiinnostusta,soittele lähiseudun masterit ja katso kuka tuntuisi sinusta miellyttävimmiltä. smitten

Tosin aijemmat kommentit ovat totta myös omassa elämässä.
Muutosten aikaa ja väsyä ilmassa,,, smitten angel
tallennettu

sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #7 : 15.01.2008 20:14:42 »

KIITOS kauniista sanoista. Ne upposivat syvälle. 

Tänään sitten mietin kulunutta 2 vuotta. Voi sitä suurta lämpöä ja lempeyttä tapahtuneita kohtaan. Kuinka ihanaa on havaita ettei ne vedä minua mukaan. Kaikki on niin kuin pitää ilman tunnekuohuja.  Kaikki se on nyt jäänyt taakse ja henkilöt jotka liittyvät ,niin näen heidät ihmisinä ja hyvin hyvinä sellaisina. Olen todella otettu että minulla on unohtamisen lahja.

Tuota reikki-juttua täytyy miettiä haluanko hoitoa vai hoitaa.

Rakkaudella sekku
tallennettu
valoveli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88


Rakkaus on suurin!


Profiili
« Vastaus #8 : 15.01.2008 23:04:53 »

Jos ja kun käyt reiki-kurssin, voit hoitaa itseäsikin eli hoidat ja saat hoitoa. Ei tarvitse välttämättä ruveta parantamaan koko maailmaa.
Voihan sitä tehdä pienimuotoisesti. Hoitaa itsensä, mahdolliset kotieläimet, kasvit, huonekalut, astiat, läheiset ihmiset, mitä vain keksii. Smiley 
tallennettu

Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #9 : 16.01.2008 08:25:20 »

Jees Jepulis, totta poriset. Luin jostain että reikkiä annetaan lehteä lukiessa. Ei oikein lämmitä ajatus "Reikkikoneesta" siinä isompikin joutuu koville.

Tässä tulee ajatus; onko Feng Shui jotenkin sama tapainen ja siitä tiedän paljon.

Tuo hintahaitari on todella suuri 100- yli 1000 euroon. Sitten opettjana etsiminen ja kemiat kuulemma tulee olla sopivat.

Jos et tiedä, et osaa vaatia.

tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #10 : 16.01.2008 08:31:33 »

E ole itse perehtynyt reikiin sen tarkemmin, mutta voin kuitenkin sanoa, että kun etsit opettajaa tiedät kyllä heti, kun se oikea reikiMaster sinun opetusta varten tulee vastaan. Tiedämmehän vaistomaisesti tavatessamme vieraita ihmisiä miten paljon pidämme heistä. Ei siis huolta sen suhteen. Jos sopivaa opettajaa ei tunnu löytyvät nyt millään, silloin kannattaa odottaa - reikin aika ei ole vielä ainakaan ihan opiskeltavaksi jutuksi, sen aika koittaa tulevaisuudessa.

Feng Shui ja reiki perustuvat molemmat energioihin. Sanoisin, mitä itse ymmärrän molemmista, että reikissä kanavoidaan energiaa ympäristöön ja Feng Shuissa pyritään muokkaamaan ympäristön energia mahdollisimman tasapainoiseksi ja omaan elämään sopivimmaksi. Molemmat siis työskentelevät energioiden kanssa.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #11 : 20.01.2008 11:07:57 »

Minäkin kannustaisin sinua miettimään reikikurssille menoa. Itse olen käynyt vain ykkösen kaksi vuotta sitten ja se on riittänyt minulle. Elämäni oli juuri käännekohdassa, olin ottanut lopputilin ja ns. tyhjänpäällä. Reikikurssin myötä opin tosiaan hoitamaan itseäni ja sitä teenkin enemmän, kuin hoidan reikillä muita...(Toki hoidan muitakin ja olen usein huomannut hieroessa, että sitä reikiä lähtee ja joku ottaa vastaan, vaikkei sitä pyydetä tai minä en sitä varsinaisesti ajattele lähettää, sitä vaan liikkuu siinä itsestään koskettaessa hoitavasti)
Lisäksi sain kurssilta kaksi hyvää reikiystävää, joiden kanssa tavataan aina silloin tällöin ja tehdään kimppahoidot. Ja ne ovat aivan mahtavia tapauksia aina. Huomaa aina, miten on ihan eri olo tuon kimppahoidon jälkeen. smitten Suosittelen!

Toki voit käydä tutustumassa reikihoitoon aluksi jollain hoitajalla.
Keskity ja pyydä, että löydät juuri sinulle sopivan hoitajan tai masterin. Ja sitten vaan sydän avoimena etsimään ja luottaen itseesi valitsemaan.  smitten
tallennettu
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #12 : 20.01.2008 14:17:33 »

Kiitos teille kaikille, että olen saanut kuoria juttua kanssanne.
Tämä on minulla edessä, mutta jonkin sanoo "odota, aika ei ole vielä".

Minulle on viestitetty, etten saa ottaa vastaan mitään missä raha on mukana loppu kesästä asti. No olen toteuttanut sitä ja irrottanut itseni. Nyt on tunne että taisi mamalle tulla paksu tiiliseinä eteen. Minkä läpi ei mennä näillä ehdoilla. Luottaa vai ei: en tiedä!

Se että miten tästä eteenpäin; laitanko asian hautumaan ja odotan sekä uskon. Etsinkö asioita vai en. Kaivanko asiaa juuria myöten vai en.
Tämän takia toivon keskustelua. Jospa se ymmärrys laajenisi ja oivalluksia tulisi.
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #13 : 20.01.2008 14:33:25 »

Tuohon etähoitoon haluaisin kommentoida sen verran, että 2,5 vuotta takaperin kävin reiki 1 -kurssin, eikä siellä opetettu sen paremmin reikisymboleita kuin etähoitoakaan. Mutta siltipä pystyn lähettämään etähoitoa ja tiedän sen varmasti menneen myös perille  smitten Usuin mukaan minutkin koulutettiin, mutta en ihan allekirjoita tuota luvan pyytämistä hoidettavalta, vaan pyydän taivaan tahdon tapahtuvan, eli universumi ja hoidettavan korkeampi minä saa puolestani päättää ottaako hoidon vastaan vaiko ei. Tulee myös joskus sellaisia tilanteita, että luvan antanutkin hoidettava viestittää alitajuntaisesti minulle takaisin, että nyt olisi hyvä lopettaa hoitaminen sille kertaa. Kerran lähettelin reikiä myös tuonne "rapakon taakse isokenkäiselle" ja sain demoneita uhittelemaan, että laitas loppu tuolle hommalle  Angry Muutoin en ole vastaavaan törmännyt.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1563



Profiili
« Vastaus #14 : 21.01.2008 01:02:53 »

Heips Sekku  Smiley

Kuten huomaat - viisaita vastauksia on sinulle tulvinut ja niiden perusteella on varmasti helppo tehdä ratkaisuja  smitten

 Wink  Cheesy  Grin  2funny  uglystupid2  smitten  knuppel2  Kiss  angel

Voi hyvin jne.

Ainoa uskollinen on oma varjosi vain...

' ja pimeän tullen sekin häipyy ties minne'
JL

 smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: