Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Testaa oma elämäntapaprofiilisi, oletko kapinallinen, maailmanparantaja, älykkö?  (Luettu 26902 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #45 : 24.04.2007 19:38:46 »

Älykköä, perinteistä, syrjäänvetäytyvää
Eniten TRENDITIETOINEN, nyt mä olen trenditietoinen..
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 26.04.2007 21:27:45 »

maailmaa parantava älykkö löytyy täältä  Smiley

en kyllä koe itseäni kovinkaan älyköksi tyypiksi....

Olethan sinä maailmanparantajana ja muutenkin todella älykäs.  Wink smitten angel Älykkyyskin katsos on niin suhteellista ja sitäkin on niin monenlaista.  :Smiley

Minustakin tuli maailmanparantaja ja toiseksi eniten tuota älykköä.

niin olet oikeassa rakkauden valo kaikki on tosiaan suhteellista ja ei toista ilman kolmatta.

aina vain ei ole niin älykkö olo...mutta sitä taitaa tapahtua kaikille joskus  smitten smitten
tallennettu

kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #47 : 27.04.2007 13:31:22 »

maailmanparantaja
tallennettu
Pokaga
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Profiili
« Vastaus #48 : 27.04.2007 13:41:33 »

Mä oon maailmanparantaja.

Persoona: Syrjäänvetäytyvä
Asenteet: Maailmanparantaja
Kiinnostus: Älykkö
Alakulttuurit: Maailmanparantaja


tallennettu

Aurinko Vesimies
Askendentti Leijona
Kuu Kauris
Sininen rytminen käsi
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #49 : 27.04.2007 22:35:16 »

aina vain ei ole niin älykkö olo...mutta sitä taitaa tapahtua kaikille joskus  smitten smitten

Juu kyllä tapahtuu minullekin.  Grin idiot2
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #50 : 28.04.2007 00:45:17 »

Elämäntapaprofiili: Älykkö

Persoona: Itsevarma
Asenteet: Kapinalliset
Kiinnostukset: Maailmanparantaja
Alakulttuurit: Maailmanparantaja


Ettää sellaasta.. :Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #51 : 30.04.2007 11:38:05 »

ÄLYKKÖ:... tickedoff 2funny uglystupid2


Älyköiden osuus kasvaa selvästi iän kasvaessa. Se on selvästi suurin yliopisto- ja korkeakouluopiskelijoiden keskuudessa.

Älyköt ovat uteliaita ja tiedonjanoisia. Heidän elämänsä pääasiallisena näyttämönä ovat abstraktit areenat. Heidän arkensa sijoittuu usein ajatuksiin, ideoihin, keskusteluihin ja muihin henkisen maailman ilmentymiin.

Itsensä toteuttaminen ja oman itsen kehittäminen ovat keskeisillä sijoilla älyköiden arvomaailmassa. Heille ovat ominaisia jatkuvat projektit, jotka liittyvät omien taitojen tai tietämyksen kehittämiseen. Joskus projektissa on kysymys klassikkokirjasarjan lukemisesta, joskus taas jostakin paljon pitkäaikaisemmasta kuten omien valokuvaus-, kirjoitus- tai ohjelmointitaitojen kehittämisestä. Älyköillä on usein jokin erikoisala tai erityinen kiinnostuksen kohde, joka herättää heissä suurta mielenkiintoa. He eivät säästä aikaa tai energiaa tullakseen spesialisteiksi valitsemallaan alalla.

Monet älyköt ovat humanisteja. Heidän arvomaailmaansa hallitsevat pehmeät arvot. Heitä kiinnostavat ihmiset niin lähipiirissä kuin sen ulkopuolellakin. He ovat universalisteja, jotka ovat kiinnostuneita oman ja lähipiirinsä onnellisuuden lisäksi myös muiden ihmisten hyvinvoinnista. Älyköihin kuuluu kuitenkin myös markkinaliberalismin kannattajia.

Älyköt ovat erityksen kiinnostuneita oppimisesta ja itsensä kehittämisestä. Suuri osa merkittävimmistä kiinnostuksen kohteista liittyy tavalla tai toisella älyllisyyteen. Kiinnostuksikseen he mainitsevat mm. tieteen, elokuvat, tietokoneet, uutiset, kirjat ja lukemisen, filosofian, kulttuurin ja taiteen sekä historian.

Älyköiden musiikkimakua voisi luonnehtia melko keskimääräiseksi erästä poikkeusta lukuun ottamatta. He pitävät paljon rockista ja popista, mutta kolmen tärkeimmän musiikkityylin joukkoon on edellisten lisäksi kiilautunut myös klassinen musiikki.

Internetillä on keskeinen rooli älyköiden elämässä. He kokevat internetin tärkeämmäksi omassa elämässään kuin nuoret keskimäärin. He ovat kiinnostuneita informaatiosta ja sitä he verkosta myös etsivät. He osaavat kaiken kaikkiaan hyödyntää internetin ominaisuuksia monipuolisesti.

Avara luonto, Simpsonit ja Myytinmurtajat ovat älyköiden suosikkitelevisio-ohjelmia. Heidän keskuudessaan suosituimmat aikakauslehdet ovat Tieteen kuvalehti, Tiede ja Suomen kuivalehti.
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #52 : 23.01.2008 11:36:16 »

Mites tällainen testi on päässyt ohi,,, Cheesy
Syy löytyy ajankohdasta,kevättä ja kesää,jolloin minua ei juuri sisälle saa.
Veikkaan ensin,että tulokseksi tulee kapinallinen maailmanparantaja.
Mitään trenditietoista älykköä ei minusta kyllä saa. Grin
Ja nyt testaamaan.Saa nähdä onko testiin luottamista.Oshon korteista juuri tuo KAPINALLINEN kuvauksineen on aina ollut minun korttini ja sen sanoma! smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #53 : 23.01.2008 11:55:05 »

Tuli vain MAAILMANPARANTAJAT! Cheesy

Mutta nuo hahmot eivät auenneet,joten en tiedä olisivatko ne sisältäneet joitain prosenttilukuja?
Tuo kuvaus mistä maailmanparantajat ovat kiinnostuneet osui kyllä just nappiin,joten ei kait sitten minussa ole mitään muuta. Smiley
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #54 : 23.01.2008 21:00:22 »

Älykkö Grin toisena maailmanparantaja
tallennettu
Neo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #55 : 27.01.2008 17:23:09 »

Älykkö ja maailmanparantaja. Tosin testi näytti viittaavan nuorisoon, mitä se sitten lieneekin. En ole nuorisoa, olen 62 vuotias Grin
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: