Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kalamies?  (Luettu 25964 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
keksinpurija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19


Profiili
« Vastaus #30 : 02.07.2010 15:32:54 »

Itselläni on kalamies ja hänellä kyllä on semmonen suojamuuri ympärillä ettei kenelläkään. Ei hänen kanssaan voi keskustella rakkausasioista, vihoissaan lopettaa puhumisen, eikä hän liioimmin romanttisoikaan - huomiota saa hakemalla hakea. Smiley  Mutta hän kyllä tykkää yllättää minut esim. tuomalla suklaata tai muita herkkuja kun käy kaupassa tai yllättää tekemällä jotain hyvää ruokaa, ettei hän ihan täysin kuivahtanut ole.Cheesy

Itse olen nousevalta -ja aurinkomerkiltä skorppari.
tallennettu
mannike
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #31 : 20.02.2011 16:50:27 »

Itselläni on kalamies ja hänellä kyllä on semmonen suojamuuri ympärillä ettei kenelläkään. Ei hänen kanssaan voi keskustella rakkausasioista, vihoissaan lopettaa puhumisen, eikä hän liioimmin romanttisoikaan - huomiota saa hakemalla hakea. Smiley  Mutta hän kyllä tykkää yllättää minut esim. tuomalla suklaata tai muita herkkuja kun käy kaupassa tai yllättää tekemällä jotain hyvää ruokaa, ettei hän ihan täysin kuivahtanut ole.Cheesy

Itse olen nousevalta -ja aurinkomerkiltä skorppari.

Tuntuu niin tutulta...ei voi keskustella rakkaudesta, sit sieltä ei tulee juuta eikä jaata.....niin ja vihoissaan ei puhu sitäkä ja häipyy kokona elämästä....emme asu yhdessä, mutta olem´me seurustelnut melkein 3 vuotta......hänen mielestä se ei ole seurustelu, pikemmin tutustuminen.....hänelle on ykkössijaana lapset ja jos aikaa jääpi mulle sit minä....välillä on see niin ärsyttävä, tuntuu että toi suhde ei vie mihinkään....pysytän samassa paikassa......olen itse härkä....haluan huomiota ja haluan kuullaa että mua rakastetaan, mutta sitä ei tulee vapaehtoisesti hänen suusta.....todella rankkaa
tallennettu
dissolve
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166



Profiili
« Vastaus #32 : 24.02.2011 09:45:30 »

Seurustelin Kalamiehen kanssa viisi kuukautta, ja siinäkin taisi olla kolme ja puoli kuukautta liikaa. Jos kaikki miehet ovat samanlaisia, niin voin todeta: EI EINÄÄ KOSKAAN.

Hänellä askendentti vesimies  aurinko kalat kuu neitsyt merkurius kalat venus oinas mars neitsyt

Huolimatta Neitsyt-edustuksesta ko. tyyppi oli epäorganisoitunein tapaus jonka tiedän (sen hän tosin myönsi itsekin). Oli hellä ja romanttinen, kirjoitteli rakkausrunoja ja muuta sellainen, mutta ei omistanut minkäänlaista ajan tai aikataulujen tajua. Unohti tapaamisia, teki ohareita, aina myöhässä kaikkialta. Työtön, eikä halunnut hakea 'oikeaa' työtä koska halusi omistautua taiteellisille harrastuksilleen (joista ei saanut rahaa edes vuokranmaksuun). Eli toimeentulotuella, aina persaukinen, ja varsinkin kun olimme kaukosuhteessa (hän ulkomaalainen), niin jouduin aina matkustamaan hänen luokseen jos halusimme tavata. Ollessani hänen luonaan maksoin suurimman osan ruuasta ja muista menoista - jos halusimme mennä elokuviin, jouduin maksamaan hänen lippunsa.

Hänellä todella epämääräisiä ystäviä joilla huumeongelmia, jotka tulivat sitten käymään välillä kun halusivat suihkuun / käyttää puhelinta / olivat nälissään, ja hänhän hoivasi ja huolehti, unohti vain tosin että minä en tarkoittanut että MINUN rahoillani ostetuilla ruuilla ruokitaan hänen hampuusiystäviään. Monesti hän saattoi keskellä yötä lähteä auttamaan jotakuta joka oli pulassa, sanoi tulevansa 'parin tunnin päästä' ja seuraavan kerran herraa näkyi seuraavan päivän illalla. Oli kuulemma nukahtanut sohvalle ja unohtanut soittaa. Joo joo... Pettämisestä en koskaan epäillyt koska niin kokematon ja muutenkin sosiaalisesti aika aikaansaamaton.

Onneksi pääsin eroon Cheesy
tallennettu

Aurinko-Skorpioni, Kuu-Härkä, nousu-Vaaka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #33 : 24.02.2011 10:15:35 »




            Onkohan kalanaisetkin sit tommosii. :Smiley Itekkin kala  kalat Kalaa täytyy todellakin
             ymmärtää olla samal aaltopituudella. Kalaa ei voi koskaan pakottaa mihinkään
              koska kala pakenee helposti johonkin syviin vesiin Grin
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #34 : 24.02.2011 14:55:49 »

Kalamiehet kyl on semmosii että niitä vihaa ja rakastaa samaan aikaan.  Wink Grin Grin
Arghhhh - meininkiä  :Smiley
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #35 : 24.02.2011 15:02:11 »

Kalamiehet kyl on semmosii että niitä vihaa ja rakastaa samaan aikaan.  Wink Grin Grin
Arghhhh - meininkiä  :Smiley
                              tickedoff  smitten   2funny
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: