Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Halojata halloo veskarit!  (Luettu 3812 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 02.01.2008 13:50:14 »

Täällä on tuumailtu miten menee ravuilla ja kauriilla jne.
Mutta kuis kulkee veskareilla?
Itselläni ihan konkreettisessa tuttavapiirissä on vain pari veskaria, joten en osaa sanoa juuri muuta kuin oman kohtani.

Mites teillä astroveskarit (heh, meinasin kirjoittaa, että astrovetskarit... Grin ), onko elämä ollut ruusuilla tanssimista vai ristin raahaamista, vai kuten laulussa sanotaan: "antaa mennä, kun on alamäki vaan.."

Mie olen tässä kahden viimeisen vuoden aikana aikalailla heittäytynyt elämän vietäväksi, ensin otin loparit vakityöstä, vötkyilin pari kuukautta ja lepäilin, sitten kouluttauduin hierojaksi, taas kesän naatiskelin, sitten tein syksyn keikkahommia hierojana ja nyt taas lähden koulunpenkille.
Sanoisin, että itse olen oppinut paljon viimeaikoina. Oppinut itsestäni ja tuntuu, että olen onnellisesti "matkalla". Minne, no sitähän ei tiedä, mutta eipä ole väliksikään.
Koen mieheni maadoittajatyypikisi itselleni (kääk, hänellä onkin nouseva saturnus  Grin ), ja ehkä eniten päänvaivaa tuleekin hänen kauttaan. Hän on kyllä erittäin tunnollinen ja kunnollinen, tosi  saturnus -hemmo, vielä  aurinko neitsyt . Mutta kai miulla menisi liian "lennokkaasti", ilman häntä. Sanoisinko, että paha tilanne, ihan tosi paha oli tuossa vuosituhannen vaihteessa, sen jälkeen on tilanne parantunut ja mitä enemmän olen vain heittäytynyt ja luottanut elämään, sitä lupsakemmin ovat asiat lutviutuneet. Kun vaan muistaa, ettei hätäile.

Tälleen täällä, kuinkas teillä muilla?
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #1 : 03.01.2008 00:23:10 »

Hei vaan selkälokki! Tää veskari aika apeissa fiiliksissä silleen jäitä poltellen tässä odottelen koska elämä alkaa taas kulkemaan. Kovaa yritystä joka ovelle mutta ei ketään kotona. Kai tää tästä kevään myötä taas lähtee liikkeelle..tai laitetaan lähtemään  knuppel2
tallennettu
livingdeadgirl
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2



Profiili
« Vastaus #2 : 09.01.2008 00:56:20 »

Heippa! Ainakin minulle vuosi 2007 oli henkisesti hyvin raskas. Toisaalta myös paljon mukavia asioita tapahtui....toteutin tammi-toukokuussa pitkäaikaisen haaveeni ulkomailla opiskelusta. Kesäkuusta marraskuuhun asti elämä oli yhtä taistelua. Ihmissuhteet ja työkuviot olivat erityisen hankalia. En ole varmaan koskaan käynyt niin "alhaalla" kuin viime syksynä. Mutta nyt elämä maistuu taas hyvältä ja tuntuu siltä, että voimat palaavat pikkuhiljaa.  Smiley

Tsemppiä ja hyvää Uutta Vuotta kaikille veskareille.... ja tietysti kaikille muillekin  Wink

tallennettu
jasujo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #3 : 15.01.2008 06:28:21 »

Moi!
Mulla on vuosi 2007 mennyt jollain tapaa matala profiililla. Jotenkin ei ole jaksanut puolustaa töissä "omaa reviiriään" niin tarkasti kuin aikaisemmin ja väsynyt koko työhön muutenkin. Uusi työkaveri vedätti niinkuin joku mulle muistaakseni ennustikin, en vaan tyhmä ottanut neuvosta vaarin. Taloudellisesti alkoi menemään hieman paremmin vasta loppu vuodesta 2007 ja nyt jonkin verran toiveikkaampana kohti kevättä 2008. Muutenkin tuntuu et pari viimeistä vuotta on mennyt "horroksessa" ja nyt alkais himppa tulee potkua takalistoon   Cheesy  Toiveikkaana vuoteen 2008!
tallennettu

Vesimies
Nouseva Leijona
Aurinko Vesimiehessä
Kuu Kauriissa
Merkurius Kauriissa
Venus Kauriissa
Mars Kaksosissa
mopomies
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33



Profiili
« Vastaus #4 : 15.01.2008 22:47:29 »

Mjaa!
Tasaista on ollut,siis veskariksi.  Grin Tosin vaimo on varmaan toista mieltä...  :Smiley
Vaikka onkin ihana  aurinko kauris niin varmaankin on vaikea välillä pysyä mukana.Mutta onneksi jarruttelee välillä.  Wink

Mitään suurempia muutoksia ja murroksia ei ole nyt pariin kolmeen vuoteen ollut.Siis veskarimaista jatkuvaa liikettähän on ollut mutta vasta nyt on sellainen odottava fiilis. Vaan hiljaa hyvä tulee kunhan asiat kypsyvät oman aikansa.
Ja jotenkin tuntuu että vesimiehen ajassa ollaan. (Hmmm...muistanko väärin vai joko siirryttiin vesimiehen aikaan ?)

Jotenkin vaan tuntuu että mopo alkaa kulkemaan koko ajan paremmin,kosteahkosta ajokelistä lämpimään ja aurinkoiselle baanalle.
Vaikka kyllä sadekuurojakin kohdalle takuulla sattuu !!
Vaan mielenkiinnolla ja uteliaana tulevaan,varsinkin kun on tota veskaria vähän joka merkissä. Nurkan takana on aina kuitenkin jotain...  :Smiley
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Tarja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #5 : 29.01.2008 21:48:39 »

Hei vaan kaikki. viimeiset pari vuotta on ollut yhtä hulabaloota.
Työelämä on muuttunut totaalisesti toiseen suuntaan, opiskelua ja muutenkin melkoista menoa. Ihmissuhteissa ihan pihalla, aikaa ei riitä kuin työntekoon.
Toivotaan tästä vuodesta seesteisempää ja hieman onnekkaampaa.
Tosi raskas vuosi takana. *huh*  crazy2
tallennettu

aurinko vesimies, nousu vaaka, kuu kauris,
venus kalat, mars vaaka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: