Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorpioninousuiset henkilöt ja Neptunus  (Luettu 26751 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
miumiu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #45 : 11.12.2007 18:07:27 »

Tässäpä taas yksi noususkorppari, jolla on Neptunus ykköshuoneessa. Taidan olla sikäli poikkeuksellinen, että minulle ei alkoholi maistu juuri ollenkaan, eikä ole koskaan maistunutkaan, muista päihteistä puhumattakaan. Joskus teininä toki yritin olla normaali ja juoda siinä missä muutkin, mutta en vain saanut kännäämisestä minkäänlaisia positiivisia kiksejä. Minun on aina ollut hyvin vaikea ymmärtää, miksi joku nauttii voimakkaasta humalatilasta, kun itse koen sen lähinnä epämiellyttävänä.  idiot2

Saahan tuota aina selitellä, Suomessa varsinkin. Tuntuu että välillä pidetään melkeinpä jonkinasteisena snobina, kun ilmoitan juovani ainoastaan silloin tällöin viiniä, ja sitäkin ruoan yhteydessä.  :Smiley

Mitä tulee tuohon masentuneisuuteen, niin en ole kyllä onneksi ollut koskaan syvästi masentunut. Kuitenkin minulle on tuttua sellainen tietty surumielisyys, joka usein kulkee mukanani, vaikka asiat periaatteessa olisivat ihan hyvinkin. En oikein tiedä mistä se tulee, ja välillä koen sen jopa jollain tavalla turvalliseksi ja kauniiksi tunteeksi...Se on ikäänkuin vanha ystävä, joka on ollut kanssani aina, niin kauan kuin muistan... mutta jota ilmankin tulisin mielelläni toimeen.  Grin No, tämä on tietysti ihan eri asia kuin masennus, mutta varmaan kumpuaa jostain samasta lähteestä... Itse asiassa minulla on aina ollut sellainen epämiellyttävä tunne, että jos minulle tapahtuisi elämässä jotain todella ikävää, saattaisin sairastua helposti masennukseen.  Sad Toivottavasti olen väärässä. Ja onhan tässä onneksi selvitty jo yhdestä jos toisestakin vastoinkäymisestä ilman että näin olisi tapahtunut.  Smiley
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 75


Profiili
« Vastaus #46 : 19.12.2007 12:11:43 »

Tuolta yhdestä viestistä poimittuna jäi mieleen... kuinka moni teistä (meistä) ykköshuoneen Neptunus - Noususkorppareista polttaa tupakkaa?

*nostaa käden ylös* Minä...
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #47 : 19.12.2007 15:40:55 »

Poltin melkein 30 vuotta, mutta nyt olen vihdoinkin päässyt röökistä eroon.  smitten
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #48 : 21.12.2007 23:01:53 »

Joskus teininä tuli muutaman vuoden poltettua, mutta sitten löin kaverin kanssa vetoa, että pystyn lopettamaan ja siihen se jäi. Joskus on kuulemma tullut poltettua humalassa, mutta siihen en ota kantaa, kun en muista  crazy2 ja nykyään en oikein edes juo, joten polttamatta olen ja erittäin tyytyväinen siihen  Cheesy
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
orion
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #49 : 29.12.2007 21:10:36 »

Olen skorpioninousuinen mies, jolla neptunus 1.huoneessa. Olen ollut masennuslääkityksellä useamman vuoden.
En yleensä lue foorumin keskustelupalstaa, sillä ahdistun siitä miten muut jaksavat innosta puhkuen setviä kaikenmaailman asioita. Minäkin haluaisin, mutta voimattomuus iskee, käy ylivoimaiseksi liian pitkien viestien lukeminen ja karttojen tulkitseminen.
Olen työkyvyttömyyseläkkeellä, sillä tämä yhteiskunta ei ole herkille eikä heikkohermoisille. Monta kertaa yritin vaihtaen aina suunnitelmia, mikään ei tuonut helpotusta. Joka paikassa tuntuu olevan päällimmäisenä ahneus ja sen synnyttämä kilpailu. Aloin karttelemaan ihmisiä ja kontakteja, koska tunteet ovat minulla liian hallitsevassa osassa enkä jaksa minkäänlaista teeskentelyä. Nyky-yhteiskunta ei kaipaa miestä, joka lähestyy asioita tunteella ja jonka kanssa
voi puhua "järkeviä" vain tunnekysymyksistä. Varsinkin miehet pelästyvät pahan kerran, kun avaan suuni ja useimmat naiset kiemurtelevat tuskissaan eivätkä voi ottaa vakavasti minunkaltaistani.
Haluaisin asua Suomessa, mutta talvien pimeys ja kylmyys aiheuttaa heti fyysisiä oireita. Kuitenkin ulkomaille muuttaminen jo pelkkänä ajatuksena on raskas, enkä usko, että olisin yhtään onnellisempi muualla.
tallennettu
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee


Profiili
« Vastaus #50 : 30.12.2007 14:02:26 »

tässä moinen samanlainen lisäksi vielä tripa skorppari askendentti aurinko neptunus saman merkin alla...

no elämä on ollut kyllä vuoristo rataa, myönnän sen... ääripäästä toiseen...
jos on jotin hyvää on yhtäpaljon pahaa tapahtunut... ja matkannut olen paljon, mutta itseään ei pakoon pääse... elämä helpottui vasta kun opin itseäni rakastamaan ja lopetin itseni tarkastelemisen suurennus lasilla... olin itseni suurin vihollinen, vaadin yli-ihmisyyttä itseltä...täydellisyyttä...mutta merkillinen omituisuus itsessäni huomasin... itselle en antanut virheitä anteeksi...

kaikille muille kylläkin, niillekkin jotka väkivaltaa teki... vihasin maailmaa en tuntenut kuuluvani tänne... toinen ongelma oli se että en nähnyt itsestä kuin ne negatiiviset puolet mutta kaikki muista sen kauniimman puolen...

kunnes älysin loppu viimein se kaunis mitä ne muut itselleni heijasti olikin minun piilotettua itseäni...

ja se paha jonka kohtasin olikin omaa vihaani...

ja kun aloin nähdä tämän ja hyväksyä itseni ihan kelpo ihmisenä...

neptunus tuo sen meidän tunne muistin ja ne masennutkset heillä kertoo siitä että ihmiset muistaa ali tajuisesti sen oman pyrkimyksen tullessan maailmaan eli ihanne elämänsä... niin henkenä kun olemme emme  muistakkan sitä että maan hidas energia ei saa asioita tapahtumaan niin nopeasti kuin ennen siis.. henkenä ollessa...se tuottaa tälle tälle merkki yhdistelmälle sen että muisto elämän suunitemasta surua... toinen on se että tämä yhditelmä tuntee toisten tunteet ja tuskan... ja alkoholi korosta pimeiden tunteiden esille tuomisen...

nämä ihmiset on tullet tekemään sydämmen muutosta, vapautumaan peloista... ja pelkonsa he joutuukin kohtaamaan...

salainen sisäinenmuisti siitä suunattomasta rakkaudesta jota henkenä oleessamme tunsimme tuo sen tyhjyyden tunteen sieluumme... mutta se rakkaus on meissä ja sen voimme tuoda esiin jokaisella henkäisyllä...

antakaa itsellenne anteeksi sillä kukaan muu ei teitä syytä kuin te itse...
ja antakaa sydämmen valon loistaa, sillä se ohjaa.. oikeaan paikkaan...

ikävä kyllä valonne vetää yöperhosia luoksenne... kasvattakaa valoanne... sillä kun kirkkautenne loistaa yöperhoset katoaa ympäiltänne...
kun valonne virtaa koko ajan... olette jo valon lähde...

masentuneena te kannatte muiden huolia ja olette ne ottaneet sydämmenne lisätkää valoa... niin ne huolet ja tuska mikä tässä maailmassa on ei enää tulekkaan itseennen vaan valonne puhdistaa toisin sanoen... olette lähde tunteiden järven pohjassa... tunnette syvät vedet... muunnatte ne myös...mitä voimakkammin annatte itsenne virrata sitä kirkkammat vedet smitten smitten smitten
tallennettu

Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
johannatuuli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #51 : 31.12.2007 15:39:15 »

Täällä myös yksi Skorpioninousuinen ja Neptunus 1. huoneessa.
Jonkinasteista masennusta ja taipumusta synkkyyteen on ollu havaittavissa teini-iästä saakka. Nyt tänä syksynä sitten iski ihan kunnon masennus ja saikkaria siitä. Ei vaan jaksa.
Alkoholi on aina ollu jotenkin vieras aine mulle. Nuorempana tuli kyl nautittua toisinaan aika paljonkin, mut se seuraavan päivän morkkis on ollu aina niin kamala ett ei se toimi. Ja muutenkin bileiltana haluan mieluummin olla ylipirteä kuin ihan soosissa. Joten bilejuomana ehkä yksi tai kaksi siideriä ja iso kuppi kahvia toimii  Cheesy
Tupakkaa en oo koskaan polttanu ja huumeet, äh, ei oo mun juttu. Mukavampi pitää pää selkeänä, saa paremmin yhteyden niihin syvempiin aatoksiin, intuitioon jne. En halua blurrata, sieltä saa voimaa, oivalluksia.
tallennettu

Aurinko Rapu
Nouseva Skorpioni
Kuu Leijona
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Kaksoset
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #52 : 05.01.2008 12:09:32 »

Heip, yksi itsetuhoinen, masentuneisuuteen taipuvainen skopparinousuinen ilmoittautuu.   angel

Joo, millaista elämä on.. ei helppoa.. ja varsinkin kun itse sen yleensä tekee itselleen hankalaksi.
Vaikka ei lapsuus/nuoruus ollutkaan olosuhteiltaan omaa vikaa..

Paljoa en asioistani höpöttele..  merkuriusskorpioni ja vahva Pluto vaikutus muutenkin kartalla, joten jos olen maissa, niin kaikki sen varmaankin huomaa, jotka ovat kanssani tekemisissä, paitsi jos en halua heidän tietävän..
En tykkää kaataa ongelmiani muiden niskaan.. Eikä niille kukaan yleensä mitään voisi tehdäkään, kun minä itse.   knuppel2

Yleensä vetäydyn aivan omiin oloihini, miettimään syntyjä syviä ja yleensä silloin kuppiakin kaatuu melkoisesti.. mutta, aina sieltä on noustu..  coolsmiley

Näillä ajanjaksoilla on kuitenkin melkoisen puhdistava vaikutus ja olo on vahvempi ja luottavaisempi sen jälkeen.. Että näin täällä..  coolsmiley



tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: