Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy Kengururotalta.  (Luettu 88855 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #150 : 26.01.2008 13:28:21 »

Ihan yleistä palautetta eli kiitoksia asuntoriimuista! Asunto löytyi kohta viikko sitten ja on ihan mahtava! laugh
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #151 : 26.01.2008 19:21:48 »

Hei, kunhan taas kyselemässä täällä.  Smiley
Nyt kun olen päästänyt itseni irti vanhasta työstä jota osa-aikaisesti olen hoidellut (paperilla jatkunee vielä kun on nuo pienet mitä hoitelen kotona) ja etsin uutta duunia, niin olikos tämä minulta oikea ratkaisu? Tänään radiosta tuli ohjelmaakin liittyen ihmisten uravaihdoksiin sisäisen pakon ajamana. Plutokin siirtyi Kauriiseen, uutta ajanjaksoa...Näkisitkö siirtymäni positiivisena? Voinko odottaa jotain "täyttymystä" uusilta työelämän urilta? Kovin on hiljaista vaan pidellyt.  Sad
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sula
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 90



Profiili
« Vastaus #152 : 26.01.2008 20:05:49 »

Heippa! Mua kiinnostaisi rakkauselämä, varsinkin yksi mies on jatkuvasti ajatuksissa.. mutta taitaa jäädä vain haaveeksi  Embarrassed
tallennettu
sidrika
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 310


Profiili
« Vastaus #153 : 27.01.2008 12:40:32 »

Hei Kengururotta,

minullakin olisi rakkauselämään liittyvä kysymys: Naimisissa oleva mies, taitaa olla lapsiakin, työkaveri, fiksu, hauska, hyvännäköinen ja hyvämaineinen sekä vaimolleen uskollinen, jota jo alusta lähtien rajasin mielessäni pois rakkauselämästäni, koska mikään voima tässä maailmankaikkeudessa ei saisi minua (enää Embarrassed) koskemaan varattuun mieheen. Kuitenkin tämä mies lähestyy minua, ei mitenkään huomiota herättävällä tavalla mutta todella voimakkaalla latauksella ja minusta tuntuu että hän vähän aikaa sitten puuttui tapahtumien kulkuun kun kiinnostuin toisesta miehestä joka ilmaantui työpaikalle. Vai kuvettelenko vain? Tämä on todella hämmentävää ja pyytäisin vähän valaistusta asioihin - en siis ole tästä miehestä ainakaan tietoisesti kiinnostunut, mutta minua häiritsee se lataus jolla hän lähestyy minua ja varsinkin jos hän todella sekaantuu minun mahdolliseen rakkauselämääni.
Ja sitten kysyisin siitä mahdollisesta - onko tässä todellinen mahdollisuus? 
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #154 : 27.01.2008 16:59:25 »

Hei!

Haluaisin tietää mitä tämä puoli vuotta tuo tullessaan? Onko isoja tapahtumia edessä päin? Oma terveys kiinnostaa aika lailla, onko sen suhteen muutoksia?

Kiitoksia vastauksesta, ja aurinkoista keskiviikkoa sinulle.  smitten

SatuT,Sinulle nousi MAAGIKKO:
Sinua kehoitetaan nyt toimimaan omien vaistojesi varassa ja kehittää omaa sisäistä "voimakkuuttasi".Sinulle on tulossa jokin matka,mutta en näkisi sitä minään rentoutus matkana,pikemminkin se liittyy johonkin ei-niin-mukavaan.Mutta voit suhtautua siihen silti kevyin mielin ja ottaa sen avoimesti opettavana asiana vastaan.Se saattaa liittyä ihmissuhteisiis jollain tavalla.Terveyden suhteen olet menossa parempaan suuntaan,muista kuunnella kehoasi ja sen tarpeita.Luota omiin vaistoihisi ja koita löytää maagikko sisältäsi! Cool Yritä päästä kosketuksiin myös henkisiin voimiin.Älä pelkää elämää,olet hieman liian varovainen.Liikavarovaisuus ei aina ole hyväksi.Tärkeää on,ettet sulje mitään puolta itsestäsi pois tai piiloon,uskalla mennä ja tehdä asioita joista saat energiaa.Mitään suurta ja mullistavaa ei kuitenkaan ole tulossa,pieniä juttuja,mutta joilla on sinulle merkitystä.Muista että positiivisen vastapaino on negatiivinen,ne molemmat kuuluvat sinuun. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #155 : 27.01.2008 17:17:01 »

Kiitos korteistasi ja tulkinnasta. Olen ollut pitkään täältä pois, mutta olen lukenut tekstisi ja sitä pyrkinyt sisäistämään. Hämmästyin korttien määrää, ehkä yksinkin olisi riittänyt. Tiedän syyn tähän edes takaiseen menemiseen,mutta mihin se sitten johtaa?? Pyrkimyshän olisi kaikinpuolin parempaan elämään molemmilla, mutta tämä hetki ja aika ei anna näköjään vastauksia helpolla.  Undecided
Kiitos ajastasi! smitten
'

Angellina,nyt Sinulle nousi KUU(sama kortti on tullut sinulle aiemminkin):
Onko tilanteesi niin "ongelmallinen" kuin luuletkaan... Oletko miettinyt että osa ongelmistasi/ongelmistanne johtuu siitä että kuvittelet ja haaveilet olevasi jotain mitä et ole,saavuttavasi jotain mitä ei ole,se on omaa haavettasi.Et suostu päästämään irti siitä mistä pidät sormet verillä kiinni,vaikka se tuottaisi myöhemmin hyviä tuloksia.Sinun tulisi kuunnella sisintäsi,mitä SINÄ haluat,mitä SINÄ toivot,miten SINÄ ajattelet että mihin haluat tilanteen johtavan? Yritä vastata itseksesi noihin kysymyksiin ja lähde liikkeelle niiden perusteella.Tiedosta se,että on eräs herttainen pienikokoinen mies,odottamassa sinua.Taidat tuntea sen jo ennestään. Wink Sinun tulisi suhtautua ylipäätään kaikkeen leikkimielisemmin ja ottaa vähän kevyemmin... Vaikea sanoa mitään suoraa vastausta mihin tilanteesi on nyt menossa,se on sinun käsissäsi.Yritä saada ajatuksesi selkeiksi tavalla tai toisella.Jos olisit hieman romanttisempi,rakkautesikin saa potkua alleen. smitten Kuuntele omaa intuitiotasi,mihin suuntaan se sinua haluaa ohjata.Käänny sisäänpäin ja tutkaile mitä sanottavaa Itselläsi on.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
anitak
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21


Profiili
« Vastaus #156 : 27.01.2008 20:06:31 »

Moi!

Miltäs minulle näyttää parisuhde rintamalla? Omat ajatukset olleet jonkin aikaa sekavat ja muutenkin kaikkea on liikkunut mielessä. Mielenkiinnolla jään odottamaan minkälaisen "tuntuman" saat!

Kiittäen etukäteen Anita Smiley
tallennettu

AnitaK
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #157 : 29.01.2008 10:58:50 »

Olisin kiitollinen jos minullekin nostaisit korttia ohjeistamaan parisuhdettani tälle vuodelle.  Smiley Tuntuu että kaikki "tuki" ja neuvot ovat nyt tervetulleita!

annu74, Smiley Sinulle nousi MIEKKOJEN VIITONEN:
Kortti kuvaa voittamista ja häviämistä(taistelemista,antautumista tai jopa häviämistä)... se viittaa enemmän mielenlaatuun kuin itse tapahtumaan.Parisuhteessasi on ollut ristiriitaisuuksia ja muitakin ongelmia.. Mieti,oletko laittanut kaikkesi peliin? Oletko valmis "taistelemaan" suhteenne takaisin valoon vai olisiko kenties jo aika luovuttaa?Mieti,miten itse suhtaudut parisuhteeseenne ja miten voisit muuttaa omaa suhtautumistasi. coolsmiley Jotenkin saan sellaisen tunteen että suhteessanne ei ole tasapainoa,toinen saa suhteestanne enemmän irti kuin toinen.Yritä päästä ongelmienne yläpuolelle.Älä myöskään syyttele itseäsi tai aliarvio,suhteessa on aina kaksi osapuolta.Muista että suhteessakin kaikki kokemukset ovat tärkeitä ja niistä voi ottaa oppia ja kasvaa.Kortissa sanotaan että "jos olet jo valmiiksi mielessäsi hävinnyt,näin todennäköisesti myös tapahtuu." eli yritä ajatella positiivisemmin! Nimenomaan omalla suhtautumisellaan asioihin eritavalla,saa jo paljon aikaan. smitten

Kiitos kengururotta!  Smiley Taistelu, miten osuva kortti tosiaan! Tappiomieliala on päällä ja mietin nyt tarkkaan jaksanko vielä taistella meidät takaisin valoon vai olisiko jo aika luovuttaa.  Undecided  Epätasapainoa on ja koen että minä olen se osapuoli joka saa suhteesta tällähetkellä paljon vähemmän. Koitan vielä muuttaa "tappiomielialaani" positiivisemmaksi jos vain pystyn. Huomaan, että suutun nykyään pienestäkin asiasta mitä mies tekee mielestäni väärin enkä voi sietää hänen käyttäytymistään. Olen koittanut puhua hänelle siitä mikä mättää mutta on kuin puhuisin kuuroile korville. Nyt alkaa olla viimeiset hetket miehen tehdä asioiden eteen jotain eikä vain laittaa päätään puskaan ja teeskennellä että mitään ongelmaa ei edes ole.  Sad
Jos häviän, olkoon sitten niin. Olen tehnyt parhaani, nyt odotan miehen siirtoa vielä  Huh
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #158 : 29.01.2008 13:47:57 »

^Hyvä päätös annu74  smitten Turhaan sitä yksin taistelee ja kuluttaa kaikki voimansa... Odottele mitä mies tekee kun lakkaat välittämästä ja tavallaan "Luovutat" että tajuaako miehesi sitten ottaa suhteenne myös tosissaan ja kuunnella sinua.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
nauris
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46



Profiili
« Vastaus #159 : 29.01.2008 13:55:43 »

Hei Kenrururotta! Todella paha mieli Cry Cry. Voitko katsoa korteillasi miltä tuleva näyttää. Lähinnä kiinnostaisi onko muutoksen teko mahdollinen..tunnen vaan olevani hyvin voimaton. Embarrassed  Kiitos
T:Nauris
tallennettu
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #160 : 29.01.2008 17:32:16 »

Hei!

Haluaisin tietää mitä tämä puoli vuotta tuo tullessaan? Onko isoja tapahtumia edessä päin? Oma terveys kiinnostaa aika lailla, onko sen suhteen muutoksia?

Kiitoksia vastauksesta, ja aurinkoista keskiviikkoa sinulle.  smitten

SatuT,Sinulle nousi MAAGIKKO:
Sinua kehoitetaan nyt toimimaan omien vaistojesi varassa ja kehittää omaa sisäistä "voimakkuuttasi".Sinulle on tulossa jokin matka,mutta en näkisi sitä minään rentoutus matkana,pikemminkin se liittyy johonkin ei-niin-mukavaan.Mutta voit suhtautua siihen silti kevyin mielin ja ottaa sen avoimesti opettavana asiana vastaan.Se saattaa liittyä ihmissuhteisiis jollain tavalla.Terveyden suhteen olet menossa parempaan suuntaan,muista kuunnella kehoasi ja sen tarpeita.Luota omiin vaistoihisi ja koita löytää maagikko sisältäsi! Cool Yritä päästä kosketuksiin myös henkisiin voimiin.Älä pelkää elämää,olet hieman liian varovainen.Liikavarovaisuus ei aina ole hyväksi.Tärkeää on,ettet sulje mitään puolta itsestäsi pois tai piiloon,uskalla mennä ja tehdä asioita joista saat energiaa.Mitään suurta ja mullistavaa ei kuitenkaan ole tulossa,pieniä juttuja,mutta joilla on sinulle merkitystä.Muista että positiivisen vastapaino on negatiivinen,ne molemmat kuuluvat sinuun. Smiley

Kiitos vastauksesta, vai enemmän olla maagikko... sen reissun taidan tietää. Eikä se todellakaan ole mukava reissu. Vaan sellaista se elämä on  Smiley
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
annu74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 34


Profiili
« Vastaus #161 : 29.01.2008 18:03:11 »

^Hyvä päätös annu74  smitten Turhaan sitä yksin taistelee ja kuluttaa kaikki voimansa... Odottele mitä mies tekee kun lakkaat välittämästä ja tavallaan "Luovutat" että tajuaako miehesi sitten ottaa suhteenne myös tosissaan ja kuunnella sinua.

Kiitos tsemppauksesta!  smitten
Näin pitää tehdä! Ja eihän sitä tiedä vaikka aurinko vielä paistaisi risukasaankin?  Wink
tallennettu
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #162 : 30.01.2008 15:57:47 »

Hei! Vielä ei ole rakkaus ja hyvä olo elämääni saapunut. Väsyttää ja kyllästyttää. Jos otan etäisyyttä nykyiseen miesystävääni mahtaako se parantaa mitään, ymmärtääkö hän mitään síitäkään eli mitä kaipaan ja tarvitsen. Muuttaneeko tapojaan. Hän ei anna sitä mitä haluan suhteelta. Luulee että voi tehdä mitä vaan ja minä saan tyytyä rippeisiin. Onko aika luopua lopullisesti, sekin ajatus kyllä masentaa.
t. angelic
tallennettu
sirulainen
Vieras
« Vastaus #163 : 31.01.2008 12:27:36 »

hei, katsoisitko minulle?olen stressin riepottelema, henkisesti ja fyysisesti väsynyt, onneton.tiedän että muutoksia tulee, asiat kuin odottavat räjähtämistään. elämänsuunta hukassa. miten jaksan tulevat koitokset, voitanko itseni?tulenko fyysisesti pian kuntoon?löydänkö rakkauden?

kiitos
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #164 : 31.01.2008 12:41:04 »

Hei,joudun nyt pitämään ainakin viikon taukoa täältä koska on tulossa koeviikko ja pitäis keskittyä lukemiseen. knuppel2 Joten tulen vastailemaan teille kyllä,malttakaa odottaa ja mä yritän malttaa pysyä kirjojen äärellä. Wink
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: 1 ... 9 10 [11] 12 13 14
  Tulostusversio  
 
Siirry: