Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Naisten vaivat puhdistautumisen jälkeen  (Luettu 6188 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« : 06.01.2006 17:38:27 »

Ehkä vähän hassua kirjoittaa että olisin tehnyt suuren puhdistautumiskuurin tms., mutta olen ollut pari viikkoa sokeritta ja lähes lihattakin. Oli pakko jotta olo kohenisi, marras- ja joulukuun olen syönyt niin väärin että ihan hävettää ja olo oli sen mukainen  buck2.

No nyt myös tuli vuoden ekat kuukautisetkin, ja nämä ovat täysin erilaiset kuin aiemmin. Kirkasta verta tulee enemmän ja on suuria limakalvonkappaleita. Jonkun toisen mittapuulla nämä voisivat olla vielä niukat, mutta minulle nämä ovat runsaat. Tai no tänään vasta eka kunnon vuotopäivä, joten seuraavista päivistä/yöstä en vielä tiedä.

Heti vain tuli mieleen kuin kroppanikin haluaisi uusiutua symbolisesti uuden vuoden kunniaksi, olenhan tehnyt energiasiivousta kotonanikin, ja uudenvuoden aattona minulla tuli tunne että on pakko uusia korunikin! Aivan yhtäkkiä siis suihkun jälkeen tuli fiilis että nyt vanhat vuosia pidetyt korvakorut kaapiin ja "uudet" tilalle, korurasiastani kaivoinkin kauniit nappikorvikset joissa kirkas kivi, lasia varmaankin  Wink mutta symbolisesti ne olivat minulle erittäin kirkkaat ja kauniit. Kaulaani laitoin ruusukvartsiriipuksen hopeaketjussa.

Tai sitten vanhuus ei tule yksin ja naistenvaivat vaan pahenevat kun ikää tulee lisää...  Embarrassed
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #1 : 06.01.2006 20:46:32 »

Hei Daria  Smiley

Ole huoleti, samoja tilanteita täällä ja ihan normaalia.

Sieltä ne kiukut ja vihat tulevat pois ja hyvä niin, ettei ne jää kehoon myllämään  Wink

Huomattavan pienillä asioilla saa noita mukavia muutoksia aikaan.
tallennettu
Daria
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2006 21:25:53 »

Hei Daria  Smiley

Ole huoleti, samoja tilanteita täällä ja ihan normaalia.

Sieltä ne kiukut ja vihat tulevat pois ja hyvä niin, ettei ne jää kehoon myllämään  Wink

Huomattavan pienillä asioilla saa noita mukavia muutoksia aikaan.


No se selittäisi sen että mua on kaksi päivää v***tanu aivan silmittömästi  crazy2. Siis todella on sellainen sarvi ollut otsassa että tuntuu kuin silmät tippuisi päästä ja saisin sydänkohtauksen. Nyt mun olo onkin jo parempi, joten hyvä sitten että uusiudutaan tässä ihan sisältä asti  Cheesy
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #3 : 06.01.2006 21:35:14 »

Hei Daria  Smiley

Ole huoleti, samoja tilanteita täällä ja ihan normaalia.

Sieltä ne kiukut ja vihat tulevat pois ja hyvä niin, ettei ne jää kehoon myllämään  Wink

Huomattavan pienillä asioilla saa noita mukavia muutoksia aikaan.


No se selittäisi sen että mua on kaksi päivää v***tanu aivan silmittömästi  crazy2. Siis todella on sellainen sarvi ollut otsassa että tuntuu kuin silmät tippuisi päästä ja saisin sydänkohtauksen. Nyt mun olo onkin jo parempi, joten hyvä sitten että uusiudutaan tässä ihan sisältä asti  Cheesy

 2funny Hyvin selitetty tuota olotilaa, joten kannattaa useasti kipata nuo roskikseen eikä suotta kantaa niitä mukanaan, kiitos, tuo tuli kuin tilauksesta, nyt jo naurattaa itseänikin keskellä tätä  Angry olotilaa   Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 10.01.2006 20:46:46 »

Tuollainen  knuppel2 -fiilis kuulostaa erittäin tutulle.
Eilen onneksi pääsin hiihtämään, joten sinnehän ne ladulle jäi kaikki ja sain purettua.
Pääsi mies polokin vähemmällä! Wink
tallennettu
Timotheus
Vieras
« Vastaus #5 : 11.01.2006 01:02:50 »


... verta tulee enemmän ja on suuria limakalvonkappaleita.



Veriletut

2,5 dl verta
1 dl pilsneria
1 dl ruisjauhoja
1 dl vehnäjauhoja
1 muna
suolaa
pippuria
hieman murskattua meiramia

Sekoita ainekset keskenään ja paista
pannulla lettusia.
buck2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 11.01.2006 16:58:06 »

buck2 Lips Sealed

 2funny
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #7 : 16.01.2006 18:10:03 »

Tietääkö kukaan mikä auttaisi jumalattomiin menkkakipuihin?


En haluais aina lääkkeitä vetää :/
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #8 : 16.01.2006 19:23:22 »

Tietääkö kukaan mikä auttaisi jumalattomiin menkkakipuihin?


En haluais aina lääkkeitä vetää :/

Tässä yksi vanha keskustelu.

http://www.astro.fi/index.php?option=com_smf&Itemid=27&topic=1245.0
tallennettu
hurma
Vieras
« Vastaus #9 : 17.01.2006 11:26:28 »

Jee, kiitosta paljon Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: