Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Irkkusen AP-kartta  (Luettu 10477 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« : 22.10.2005 16:43:19 »

Hei, jäin tuossa ihmettelemään omaa AP-karttaani Cheesy
Mulla on siinä Ceres yhtymässä AC:hen 1,5 asteen tarkkuudella Skorpparissa. Tarkassa oppositiossa siihen, 1,5 astetta DC:stä, ihan tarkassa yhtymässä keskenään asteroidit Psyche (sielunkumppanuus, otaksun?) ja yhden hyypän nimiasteroidi Matthias. Alanko valita hääpukua? Grin No ei sentään. Alkoi vaan kiinnostaa, kun Mars peruuttaa siihen DC:n sumppuun kuukauden päästä.

AP-kartan AC on tarkkaan yhtymässä radix-Plutooni ja AP-Ceres radix-Psycheeni. AP-Vertex on asteen päässä radix-onnenpisteestäni ja AP-Mars niin ikään tarkassa yhtymässä radix-Cerekseeni. Meneekö vaikeaksi? Mulla ainakin. Katsokaa vaikka. uglystupid2
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2005 16:40:31 »

Oman kokemukseni mukaan ceres on pikemminkin äitiyteen kuin kumppanuuteen liitettävissä oleva asteroidi. Minulla se on  askendentti:lla syntymäkartallani, ja vaikutukset näkyvät niin, että minua on pidetty jotenkin erityisen "äidillisenä". Naisen AP-kartalla merkittävässä asemassa oleva hyvin aspektoitunut ceres saattaisi siis viitata raskauteen. Huonosti aspektoitunut ceres taas voisi viitata jonkinlaisiin vastuksiin samalla alueella.

Ja jos AP-karttojen tutkailusta alkaa tulla vaikeaa, kannattaa katsoa niitä  ilman syntymäkarttaa, ja pitäytyä muutenkin aika simppeleissä jutuissa. Itse ainakin olen huomannut vanhoja AP-karttoja tutkiessani, että kunkin vuoden teemat nousevat niiltä esille voimakkaasti ilman vertailua syntymäkartallekin. Esim. oma tämän hetkinen AP-karttani on aivan tarpeeksi "voimakas" jo yksikseenkin. Jokaiseen pääakseliin on yhtymässä vähintään yksi planeetta. Shocked Ja sanottakoon, että kyyti onkin viimeiset pari-kolme kuukautta ollut huikean kovaa. Tiedä mihin vielä päädyn...
tallennettu
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2005 17:39:29 »

Hmm, vai äitiyteen liittyvää... En kyllä vielä sellasta ole ajatellut :Smiley Ceres-AC muodostaa (AP-kartalla) suuren kolmion Venuksen ja Uranuksen kanssa veden merkeissä. Väljät neliöt Chironiin ja Neptunukseen. Musta se on ihan hyvän oloisesti aspektoitunut, kun en oikein miellä noita neliöitä ja oppositioitakaan pelkästään huonoiksi aspekteiksi. No, kerron jos tulen sattumalta raskaaksi Wink Veikkaisin kyllä sen liittyvän johonkin muuhun, mutten nyt suoralta kädeltä osaa ajatella. Jotain ihmissuhteisiin liittyvää muutosta se voisi olla. Voihan tuo Ceres edustaa eri asioita eri elämänvaiheissa? Miten muuten tuo sun "äidillisyys" ilmenee?
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #3 : 31.10.2005 09:46:06 »

Irkkunen,

Kun minä sain vauvan niin Ceres oli tarkassa yhtymässä AP-karttani MC:hen! Enkä minäkään ollut vauvaa ajatellut, täysi yllätysraskaus se oli!

Mutta äitiyteen se siis liittyi ainakin minun kohdallani.

Tosin sullahan se ei ole MC:llä vaan AC:lla, en tiedä miten se siinä vaikuttaa. Akselithan ovat joka tapauksessa merkityksellisiä.

Voisiko se sitten olla jotain muuta hoivaamiseen liittyvää, esim. eläimiin? Jos nyt olet varma ettei sitä yllätysvauvaa tule...  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #4 : 31.10.2005 15:59:46 »

Kaurisenergia, oikeassa olet siinä, että Ceres liitetään laajemminkin hoivaamiseen, ei pelkästään fyysiseen äitiyteen. Ceresiin liittyy myös ravitsemus ja ruokkiminen. Omalla kohdallani ceres AC:llä neitsyessä ei ole onneksi johtanut syömishäiriöihin, vaan pikemminkin yleiseen kiinnostukseen ruuasta. En ole varsinainen terveysintoilija, mutta olen ehdottomasti sitä mieltä, että lähellä kuluttajaa luonnonmukaisesti tuotettu ja teollisesti käsittelemätön ruoka maistuu paremmalta. Ja nyt, kun ceres viihtyy AP-karttani IC:llä, olen, yllätys yllätys, viettänyt useamman viikonlopun perätysten kokkaillen ja viinejä maistellen . Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #5 : 31.10.2005 17:45:26 »

La Papessa,

Olit muistaakseni jo aikaisemmalla foorumilla kovasti kiinnostunut AP-kartoista ja hyvin perehtynyt niihin, joten rohkenen kysyä seuraavaa:

Minulla on nyt tammikuussa alkavalla AP-kartalla Chiron ja Venus tarkalleen MC:llä. Mitä niistä voisi päätellä? Jos kerran tuo Ceres MC:llä oli minulle konkreettisesti "äitiys" niin entä tuo kaksikko Chiron & Venus?

Olisi kiva kuulla mielipiteesi tuosta!

Ja Irkkuselle vielä, että kun tuossa huomasin että olet vielä aika nuori niin suosittelen kyllä ehkäisyn käyttämistä varmuuden vuoksi...  Cool
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« Vastaus #6 : 31.10.2005 17:48:29 »

Voisiko tuo Ceres AC:llä liittyä siihen, että mulle tehtiin aika iso leikkaus tuossa syksyllä, ja se pisti mittasuhteet elämässä aika uusiksi; (Radix-Pluto siis samassa kohtaa). 6. huoneessa Juno, eikö siihenkin liitetä äitiyttä yms. naisjuttuja, se on tarkassa oppositiossa onnenpisteeseen.

Lisäkiinnostusta ruokaan en ole huomannut... se on pikemminkin vähentynyt aika reippaasti.

Kaurisenergiaa, sanoisin, että olisin aika yllättynyt, jos tulisin raskaaksi :Smiley Aye sir, parempi varmistaa.
Mitähän minä hoivaisin, no, itseäni, aivan. AC:llähän se möllöttää Wink
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #7 : 31.10.2005 20:07:51 »

Kaurisenergia, en todellakaan pidä itseäni minään AP-kartta ekperttinä. Jossakin vaiheessa tuli kulutettua pari tylsää iltapäivää AP-karttojen tulkintoihin liittyvillä sivustoilla. Chironin ja venuksen yhtymä MC:llä on todellakin aika jännä... Venus yksin MC:llä viittaisi menestykseen "julkisessa elämässä" ja työssä. Tätä menestystä saattaisi tulla naisten kautta tai naisellisiksi koetuilla aloilla, tai johonkin taiteeseen ja kauneuteen liittyvässä asiassa. Chiron MC:llä taas saattaisi viitata siihen, että tänä vuonna "parantajan" kykysi
- jotka saattavat mielestäni olla sellaisia, joita ei perinteiseksi parantamiseksi heti huomaisi -
tulevat hyödyttämään paitsi sinua itseäsi, myös laajempaa yhteisöä. Venuksen ja chironin yhtymää taas pitäisin jotenkin suhteiden paranemiseen liittyvänä. MC:llä yhtymä saattaisi viitata esim. siihen, että sinun panoksesi on tärkeä vaikkapa työyhteisön hengen parantajana.
Tai toisin päin: Työ ja työyhteisö parantavat sinua jotenkin tänä vuonna.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #8 : 01.11.2005 09:07:19 »

La Papessa,

KIITOS tuosta! Osuit todella oikeaan, tosin eihän sitä menestystä voi vielä tietää mutta ainaskin itse luulisin että minun näytön paikka työelämässä taitaa olla lähellä... Ja alankin arvasit oikein!  Cool

Lisäksi AP-kartalla on tarkka Auringon ja Jupiterin sekstiili, samoin Auringon ja Kuun sekstiili ja Kuu siis tarkassa trinissä Jupiteriin.

Solar Arc Jupiter taas tekee syksyllä tarkan neliön MC:hen minkä taas pitäisi merkitä menestystä ja tunnustusta työelämässä... No vuoden päästä voin kertoa tuliko sitä menestystä... hope so!

Ja tietysti Kauriina loppukommentti voisi olla että onhan elämässä muutakin kuin työ... Mutta nyt jos koskaan on minun tilaisuuteni!!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: