Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisia ovat nousevat neitsyet ?  (Luettu 16800 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Almah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 159


-The wealth of the soul is the only true wealth.-


Profiili
« Vastaus #15 : 05.11.2005 14:16:19 »

Täytyy minun tännekin sananen saada sanottua... Smiley

Mieheni   aurinko kalat  askendentti neitsyt On todellakin pikkutarkka kaikessa mitä tekee. Hänen mottonsa voisikin olla mitään ei päästetä käsistä ennen kuin se on täydellinen.
Hänen Mielikuvituksensakin taitaa olla täydellinen... Hänellä on todella hyvä huumorintaju ja ajattelinkin, että voisiko tämä ominaisuus tulla hänelle näistä kala-neitsyt yhteydestä kalan mielikuvitus ja neitsyt nouseva eli pikkutarkkaa vitsien kerrontaa Huh ? Voisikohan mennä näin? Hänen vitsinsä eivät kyllä mitenkään ole opetellun oloisia, vaan tulevat spontaanisti sopiviin hetkiin...

Sitten vielä hyvä ystävättäreni  aurinko vesimies ja  askendentti neitsyt on taas hyvin tarkka ravinnostaan ja kaikesta mitä suuhunsa laittaa.. Toinen piirre mikä hänessä on pikkutarkkaa on ystävyyssuhteet.. hän on itsekin sanonut pyrkivänsä olemaan täydellinen ystävä, mutta ei tee sitä ns. pakosta, vaan se tulee jonkin sisäisen pakottamana... Ja tästä taas vedin johtopäätöksen, että hänellä tämän todellakin tekee tämä vesimiehen aurinko ja nousu neitsyt...

Olenko tehnyt oikeita johtopäätöksiä?

Näin kuitenkin itse heidät näen...

Täydellinen ystäväni ja täydellinen mieheni  2funny
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #16 : 05.11.2005 14:54:53 »

Kylläpäs on tullut hyviä vastauksia  Wink
Mun avokki on kans  askendentti neitsyt ja on kyllä sellanen pilkunviilaaja kun innostuupi siivoomaan  Shocked  Sais kyllä pikkasen useamminkin innostua  Grin
Mä kun ite oon hiukka suurpiirteinen ,vaikka kyl tykkäisinkin että olis aina siistiä , ei mee kauaakaan kun on samanlainen hallittu kaaos  Embarrassed  Kissat ja mies sotkevat siis en minä  :Smiley  2funny

                -Oinas73-
tallennettu
Jentzy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #17 : 06.11.2005 00:20:35 »

...  aurinko kalat  askendentti neitsyt On todellakin pikkutarkka kaikessa mitä tekee. Hänen mottonsa voisikin olla mitään ei päästetä käsistä ennen kuin se on täydellinen.
Hänen Mielikuvituksensakin taitaa olla täydellinen... Hänellä on todella hyvä huumorintaju ...

Kuulostaa ihan minulta.  Grin Muuten olen kalamaisen huithapeli, mutta kun jotain alan tekemään niin teen sen todellakin kunnolla ja loppuun asti. Tuon elävän mielikuvituksen olen itse aina pistänyt kalan taiteellisuuden piikkiin.

Kuulemma neitsytpiirteet näkyvät minussa parhaiten juuri tuossa yllämainitussa sekä siinä, että haluan aina pitää ohjat omissa käsissäni. Jos vaikka suunnitellaan juhlia tai matkoja, haluan aina tehdä kaikki järjestelyt itse ja loppuun asti stressaan niiden onnistumisesta.

Eräs nainen katsoi juuri tiistaina minulle sopivimmat kumppanit ja ensin suositteli rapua. Kuullessaan minun olevani nousumerkiltäni neitsyt, hän huudahti "sittenhän sinä tapat ravunkin rakkauden" ja vaihtoi suositukseni härkään.
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #18 : 06.11.2005 12:57:49 »

60-luvulla syntyneillä nousu-Neitsyillä on monesti juuri Ascendentilla tai sen lähituntumassa voimakaksikko Uranus ja Pluto. Näin myös itselläni ja ainakin Elektralla - ehkä monella muullakin täällä kirjoittelevilla. Tällöin Neitsyen ominaisuudet voivat syystäkin olla vähän piilossa ja itseltäkin hakusessa eikä astrologian kirjojen kuvaukset nousuneitsyistä tunnu itsestä kirjoitetulta. Päällimmäisenä pintaan nousee enemmänkin uho ja tuho - pilkunviilaamisen, saati siisteysintoilun sijasta...  buck2

Näin on May  smitten

Kotimmekin on siis tyypillinen taiteilijakoti - se on viihtymistä, elämistä eikä pilkunviilaamista varten. Töissä ja opiskelussani pystyn ottamaan nousuneitsytmäistä tarkkuutta kylläkin käyttöön, paperit liikkuvat ajallaan, asiat ovat järjestyksessä ja hoituvat, mutta siinä se sitten on. Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat  Cheesy

Nousuneitsyt kylläkin tietää tasan tarkkaan, miten asioiden kuuluu olla. Herraparatkoon niitä, perheen tai työyhteisön jäseniä, jotka asettavat tämän syvän, viisaan tiedon kyseenalaiseksi... knuppel2
tallennettu
Dniwfoffup
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #19 : 08.11.2005 05:07:26 »

60-luvulla syntyneillä nousu-Neitsyillä on monesti juuri Ascendentilla tai sen lähituntumassa voimakaksikko Uranus ja Pluto. Näin myös itselläni ja ainakin Elektralla - ehkä monella muullakin täällä kirjoittelevilla. Tällöin Neitsyen ominaisuudet voivat syystäkin olla vähän piilossa ja itseltäkin hakusessa eikä astrologian kirjojen kuvaukset nousuneitsyistä tunnu itsestä kirjoitetulta. Päällimmäisenä pintaan nousee enemmänkin uho ja tuho - pilkunviilaamisen, saati siisteysintoilun sijasta...  buck2

Näin on May  smitten

Kotimmekin on siis tyypillinen taiteilijakoti - se on viihtymistä, elämistä eikä pilkunviilaamista varten. Töissä ja opiskelussani pystyn ottamaan nousuneitsytmäistä tarkkuutta kylläkin käyttöön, paperit liikkuvat ajallaan, asiat ovat järjestyksessä ja hoituvat, mutta siinä se sitten on. Asialliset hommat hoidetaan ja muuten ollaan kuin Ellun kanat  Cheesy

Nousuneitsyt kylläkin tietää tasan tarkkaan, miten asioiden kuuluu olla. Herraparatkoon niitä, perheen tai työyhteisön jäseniä, jotka asettavat tämän syvän, viisaan tiedon kyseenalaiseksi... knuppel2

(Anteeksi pitkä lainaus.) Olen myös nouseva neitsyt ja samaistuin näihin viesteihin täysin, vaikka olenkin syntynyt 60-luvusta 20 vuotta jälkeenpäin :Smiley. Pilkkua viilaan vain käytöstavoissa ja itsekriittisyys on huipussaan. Mikä ihmeen järjestys ja siisteys; kunhan vaan hommat saa hoidettua kunnolla  Grin.
tallennettu
Shar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 61



Profiili
« Vastaus #20 : 08.11.2005 09:23:23 »

Äitini on nouseva Neitsyt (lisäksi Kuu Neitsyessä, Au Kauriissa) ja kyllä vain, tunnistan hänessä selvästi keskivertoihmistä/naista/äitiä enemmän nipottavan ja valittavan tyylin. Itse asiassa hän on melkoinen natsi, kaiken pitäisi mennä täsmälleen hänen maailmankuvansa mukaisesti. Liian ahdasmielinen ja suvaitsematon monesti. Ikävä tiukkis, jolle hyvin tärkeää on, että kulissit näyttävät hyviltä ja ns. maallinen ja materialistinen rikkaus on hänelle paljon tärkeämpää kuin mikään muu.

Noh, ehkä tuo on ihan tyypillinen tripla-maamerkkinen, ja juuri niihin tiukkis-konservatiivisimpiin maaelementin merkkeihin (Neitsyt ja Kauris) osunut sekä Aurinko, Kuu että AC. Itselläni tulee ymmärrettävästi yhteentörmäystä tuollaisen ihmisen kanssa, vaikka omalla kartallakin on Kuu Neitsyessä. Mutta kun Härkä ja Skorpioni ovat kuitenkin niin paljon enemmän tunneihmisiä kuin Kauris ja Neitsyt. Lisäksi vielä itselläni Uranus nousevana planeettana, sekä Kaksoset ja Kalat melko vahvoina kartalla.. En vaan mitenkään tunne olevani samalla materialistisella aaltopituudella noin Neitsyt-Kauris-vaikutteisen ihmisen kanssa. Undecided

Mutta luultavasti tulisin silti jonkun mukavan AC-Neitsyen kanssa toimeen. Siihen tosin tarvittaisiin vesielementtiä ja kenties myös vähän ilmaa mukaan soppaan. Mutta EI tripla-Neitsyt-Kauris-ihmisiä liian lähelle kiitos... hrr. crazy2
tallennettu

aurinko harka
kuu neitsyt
askendentti skorpioni
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #21 : 08.03.2009 14:31:30 »

Lukeudun nousuneitsyenä joukkoon: pilkunviilaaja, tietyssä määrin nipottaja, puurtaja oman työni eteen, ja se mistä mulla on sanottu; Älykkyys ja yleensä ajatuksenjuoksun valtaisa vauhti. Hitaampi ihminen on joutunut joskus kelaamaan taaksepäin kysyäkseen; "Voitko sanoa uudestaan, en oikeen tajunnut. Reaktionopeus on se tekijä myös mikä on saanut monen hämmästymään.  Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
linjalla
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #22 : 11.03.2009 21:52:18 »

Kriittinen muita kohtaan, mutta myös itsekritiikki toimii, pikkutarkka.
tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #23 : 12.03.2009 09:35:32 »

Heh, mun mies on myös  askendentti neitsyt  Cheesy  On kyllä todellinen silmät perseessä-tyyppi, MIKÄÄN ei jää huomaamatta tältä mieheltä ja huomauttamista löytyy joka asiasta (mies jaksaa korjailla myös mun tekemisiä, mikä ei aina miellytä mua..). Mies on kriittinen kaikkea kohtaan, asiat korjataan, jos ne eivät herraa miellytä, välillä on oman itsensä kovin kriitikko. Osassa asioita hyvinkin pikkutarkka, erittäin tunnollinen ja ahkera, nopea oppimaan, tutkiva mielenlaatu, tosi laaja yleistietämys asiasta kuin asiasta, voisi sanoa sivistyneeksi. Ehkä hiukan hidas tutustumaan ihmisiin, avautuu hitaasti, ehkä hiukkasen ujo, ei pidä turhaa meteliä itsestään. Kuitenkin hyvin ihmiskeskeinen ja auttaa muita mielellään.

No, mies on pikkutarkka lähes kaikessa muussa paitsi kodinhoidossa - herra on aika laiska siivoamaan eikä jaksa naputtaa, vaikka villakoirat vilistäisi nurkissa ja kirjahyllyistä löytyy vuoden pölyvarasto Grin Vaikuttaneeko taustalla hiukan rennommat  aurinko vaaka kuu vesimies ..?

Mun kokemuksen mukaan nousu-Neitsyissä on sekä niitä siivouskammoisia että jokunen vähän ahkerampi siivoaja - ehkä pakkomielteinen siivoaminen on kuitenkin enempi  aurinko neitsyt :iden hommaa. Nousu-Neitsykäisistä en tunne yhtäkään intohimoista jynssääjää, ovat muutenkin ehkä elämänotteeltaan rennompia kuin vastaavat aurinkokaimansa..

Jännä homma on se, että Aurinko-Neitsyiden kanssa kommunikaatio tökkii pahemman kerran, vaikka mulla on esim.  vertex neitsyt, ainoastaan Neitsyt-naisten kanssa - minkään muun merkin kanssa ei ole tökkinyt sen kummemmin, ainoastaan Neitsyt-naisten kanssa. Lähipiirissä kulkee muutama Neitsyt-mies ja heidän kanssaa homma sujuu oikein hyvin. Sen sijaan kaikki mulle lähimmät ihmiset ovat kaikki Nousu-Neitsyitä, aivan ihania ja tärkeitä ihmisiä mulle - ja Nousu-Neitsyitä on lähipiiriin kertynyt monta, yllättävän monta Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #24 : 12.03.2009 10:04:29 »

Nousevat neitsyet ovat.. hyviä Cheesy kritisoimaan. Ja analysoimaan.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #25 : 12.03.2009 12:18:57 »

No niin. Siinähän Artemis jo sanoikin. Lukeudun joukkoon Smiley
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Norna
Vieras
« Vastaus #26 : 12.03.2009 12:36:43 »

 Mun nousuneitsyysmäisiä piirteitäni taitaa olla selkeiten se tutkijaluonne, joka  aurinko 9. huoneen mukaisesti vielä liittyy pitkälti näkemyksen avartamiseen ja kaikenlaiseen opiskeluun.
 Terveysfriikki taidan olla, pyrin siis elämään mahdollisimman terveellisesti ja olen aika kiinnostunut erilaisista ruokavalioista sekä teorioista niiden takana, vaikken itse orjallisesti mitään täysin noudatakaan.

 Olen järjestelmällinen mutten perinteisesti siisti, eli nurkissa voi olla pölyä mutta tahtoisin että tavarat ovat oikeilla paikoillaan, rakastan järjestellä tavaroita Smiley. Muuten olen minäkin kuin Ellun Kana mutta kun johonkin asiaan ryhtyy niin sitten se pitää tehdä kunnolla Smiley. Olen aika suora ja kursailematon neuvoissani jos joku niitä kysyy, ehkä myös kylmän oloinen. Sanon vaan sen mitä oikeasti ajattelen Cheesy -miksi pitäisi sanoa jotain muuta?
 Analysoin kaikkea ja kaikkia. NeitsytKuuni vielä lisää tunnepuolelta kaikenlaista arvioimista, siksi pidän ihmiset usein tietyn välimatkan päässä ja olen varovainen.
 Minäkin olen mieleltäni vilkas, tiedonnälkä on aika kyltymätön ja haluan mielelläni oppia koko ajan jotain uutta. Omaan nopeat mielenliikkeet sekä spontaanisuuden ja myöskin älynjuoksun, siihen varmaan liittyy vahvasti myös merkurius oinas.
tallennettu
Capries
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #27 : 18.03.2009 00:11:29 »

Itse olen nouseva neitsyt ja aurinko kauris, niin mietin asiat moneen kertaan läpi ennen kuin harkitsenkaan niiden aloittamista ja kun aloitan jonkin työn niin sitten teen sen tarkasti.
Asioiden ja tavaroiden epäjärjestys häiritsee suunnattomasti ja tätä saattaa vielä korostaa  aurinko neitsyt äitini, sillä vanhempieni luona on aina kaikki järjestyksessä.
tallennettu

... Mites minä nyt näin avaudun.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #28 : 18.03.2009 00:30:08 »

Tässäpä myös yksi nousuneitsyt. Joissain asioissa kai olen tyypillinen nousuneitsyt ja joissain en. Tässä mitä Seppo sanoo nousuneitsyydestä (olen lihavoinut kohdat jotka sopivat minuun) Onko tämä nyt sitä nousuneitsytmäistä?  Grin Analysointia jne. Niin ja maailmankatsomukseni on kyllä kaikkea muuta kuin tieteellinen.  :Smiley

NEITSYT NOUSUMERKKINÄ

Neitsytnousuisena sinuun liittyy paljon mystisinä pidettäviä piirteitä. Tämä ei kuitenkaan ole sinun kuvasi elämästä, vaan se, mitä sinä edustat ulkomaailmalle. Tulkitset elämän pieniä tapahtumia uskomattoman tarkasti ja pystyt ällistyttävällä tavalla huomaamaan, mitkä asiat ympäristössäsi eivät ole kohdallaan. Kun vielä pyrit mahdollisimman pian korjaamaan huomaamasi epäkohdat, olet jo kovaa vauhtia sisäistämässä tehtävääsi astrologisen eläinradan parantajana. Saatat tietysti ihmetellä, miksi kaltaiseesi hyväntekijään usein suhtaudutaan hiukan varauksellisesti tai jopa epäystävällisesti sinähän haluat vain korjata tilanteen kohdalleen. Tässäpä se onkin sinun nousumerkkisi koetinkivi.

Neitsyt on muuttuva maaelementin merkki ja se kuvastaa, ei ainoastaan pienten konkreettisten yksityiskohtien huomaamista, vaan myös alitajuisen symbolikielen ymmärtämistä. Jokaisella muodolla on oma symboliikkansa, jota sinä tietämättäsi tulkitset, ja suhtaudut sen mukaisesti ympäristöösi. Et siis lopulta itsekään pysty sanomaan, miksi joku asia ei ole kohdallaan, sinä vain tiedät sen. Onko siis mikään ihme, jos sinua katsellaan hiukan viistoon yrittäessäsi korjata tilannetta, joka näennäisesti on täysin kunnossa. Kun askendentti vielä liittyy ennen kaikkea ihmissuhteisiin, saattaa elämästäsi muodostua melkoinen taakka sinulle itsellesi. Seuratessasi ja korjatessasi läheisten ihmisten asioita saattaa oma elämä jäädä kokonaan elämättä, ja mitäs siitä voi muuta seurata kuin katkeruutta muita ihmisiä ja koko elämää kohtaan. Tarkkavainuisena ihmisenä pyrit lopulta korjaamaan ihmissuhteissasi esiintyviä ongelmia muuntamalla oman käyttäytymisesi toisten odotusten mukaiseksi ja sitä kautta ikään kuin huomaamatta vaikuttamaan asioiden kulkuun. Tästä syystä neitsytnousuista kuvataan vaatimattomaksi ja käytökseltään miellyttäväksi. Pokkasi ei kuitenkaan voi kestää loputtomiin haaskatessasi energiaasi ulkoisten asioiden hoitamiseen sen sijaan, että huolehtisit itsestäsi.

Kun voimavarasi loppuvat, saa siitä kärsiä koko seurakunta. Silloin saavat läheisesi maistaa katkeraa tyytymättömyyttäsi kaikkiin mahdollisiin asioihin. Kun perhe on ulkona syytät, heitä siitä, etteivät he koskaan ole kotona, ja kun he ovat kotona, syytät heitä metelöinnistä, paikkojen sotkemisesta tai jostain muusta aivan älyttömästä asiasta. Sitten vielä ihmettelet, miksei perhe pysy kasassa, vaikka sinä olet kaikkesi yrittänyt. Mikä sitten neuvoksi?

Neitsyt kuvaa ennen kaikkea itsensä parantamista ja velvollisuutta pitää huolta itsestään. Lapsuuden kokemuksesi kuitenkin muistuttavat sinua alitajuisesti siitä tuskasta, jonka itsensä huomioon ottaminen aiheuttaa, ja niin yrität kohdistaa lahjasi muiden olosuhteiden parantamiseen. Tehtäväsi tässä elämässä on tulla tietoiseksi Neitsyen parantajan roolista, ja se edellyttää kasvamista aikuiseksi. Aikuiseksi kasvaminen voi tapahtua ainoastaan ottamalla huomioon omat tarpeesi ja toimimalla niiden mukaisesti. Yritä ymmärtää, että muiden ihmisten vaikeudet ovat heidän omaa karmaansa ja siksi vaikutusmahdollisuuksiesi ulkopuolella. Voit kyllä edelleen sanoa, mitkä asiat ovat pielessä, mutta älä vaadi niiden korjaamista lähimmiltäkään ihmisiltä. Anna heille oikeus kasvaa omaan tahtiinsa ja oppia omalla tavallaan, vaikka se olisikin surullista katseltavaa. He voivat parhaiten oppia tätä elämää esimerkkiäsi seuraamalla. Voit siis huolehtia muista vain huolehtimalla itsestäsi.

NEITSYTNOUSUINEN PARISUHTEESSA

Turha hermostua, jos sinua sanotaan viileäksi ja etäiseksi, sillä analyyttisyytesi ja erottelukykysi ei jätä sinua rauhaan kosiomatkoillakaan. Istuit sitten ravintolassa tai lähiliikenteen bussissa toimivat aivosi täydellä teholla tehden analyysiä näköpiirissäsi olevista ihmisistä. Luot oman arviosi monien pienten yksityiskohtien perusteella paljastamatta omia tunteitasi, sillä ne saattaisivat vaikuttaa toisen käyttäytymiseen. Sinuun eivät päde samat huomionherättämiskeinot kuin muihin ihmisiin ja siksi saat viileän leiman otsaasi. Lisäksi sinulle luonteenomainen vaatimattomuus ja itsesi aliarvioiminen saattaa estää kontaktin syntymisen vastakkaiseen sukupuoleen kuvitellessasi, ettei sinulla kuitenkaan ole mahdollisuuksia. Tässä ehkä onkin suurin ongelmasi parisuhdetta luodessasi. Haluat etukäteen varmuuden siitä, että hän sopii sinulle ja sinä hänelle uskaltamatta kohdata tilannetta sellaisena kuin se on. Tällaisen arvioinnin kautta syntyvällä ihmissuhteella on harvoin kantavuutta, koska et anna hänelle lupaa olla oma itsensä, vaan vaadit häntä asettautumaan valamaasi muottiin. Estelyistäsi huolimatta kumppanisi todellinen persoonallisuus ja todelliset heikkoudet nousevat esiin ennemmin tai myöhemmin. Olet lukenut symbolikieltä omista lähtökohdistasi ja omista kokemuksistasi lähtien ja siksi diagnoosisi ei voi pitää paikkaansa hänen kohdallaan.

Tässä vaiheessa punnitaan suhteen kestävyyttä ankaralla mittarilla. Pystytkö kohtaamaan rakastettusi sellaisena kuin hän on ja arvioimaan oman tilanteesi uudelleen asettamatta rakastettuasi toiseen vaakakuppiin? Uskallatko tulkita omaa käyttäytymistäsi ja omia reaktioitasi rehellisesti ja vielä tehdä ratkaisusi niiden perusteella vai yritätkö pelottaville lapsuusmuistoillesi uskollisena ratkaista tilanteen molempien eduksi? Valitettavasti jälkimmäinen vaihtoehto on todennäköisempi, ja siitähän ei hyvää seuraa.

Alitajuinen sopeutumisesi kasvattaa katkeruuttasi, ja sen saa puolisosi ja pahimmassa tapauksessa myös lapsesi karvaasti kokea. Sinua pahempaa nalkuttajaa saa eläinradalta hakea. Pystyt löytämään epäkohtia kaikesta ja kaikista lähiympäristössäsi. Epäkohdista syytät tietysti lähelläsi olevia ihmisiä ja ystävillesi esität itsesääliin vajonnutta marttyyriä niin, ettei kukaan enää jaksa kuunnella sinua. Ainoa mahdollisuutesi luoda toimivia ihmissuhteita on kohdata toinen ihminen avoimesti ja hyväksyä alusta alkaen kaikki omat fiiliksesi hänen suhteensa. Et voi ottaa vastuuta hänen tunteistaan, jos haluat suhteenne kestävän. Opettele kuuntelemaan itseäsi sen sijaan, että pelkurimaisesti seuraat hänen reaktioitaan ja toimit niiden mukaan. Miten voit sanoa rakkaudeksi suhdetta, jossa et uskalla kuunnella omia tunteitasi? Silloin haluat vain omistaa hänet, ja siitä on rakkaus kaukana. Sanoessasi ettet hänen vuokseen voi tehdä sitä tai tätä, osoitat vain oman pelkosi ja täydellisen luottamuksen puutteen kumppaniasi kohtaan. Uskalla elää niin kuin sinusta tuntuu hyvältä hänen tunteistaan välittämättä (hänen tunteitaan pelkäämättä). Vasta silloin on kysymys todellisesta rakkaudesta uskaltaessasi kohdata omat pelkosi hänen reaktioissaan.
tallennettu
T-H
Astroholisti
*****
Viestejä: 1988



Profiili
« Vastaus #29 : 18.03.2009 16:04:56 »

Tässä sitten tuli ihanruudin täydeltä nousu neitsyistä. Onkohan sittenkin kalikka napsahtanut omaan nilkkaani kun en enää saakkaan vastakaikua siltä mieheltä jonka tässä pari viikkoa sitten tapasin. VOI VEE!

Minä en vain tietyille luonteenpiirteilleni voi mitään; suorasanainen töksäyttely ja vähättely Tongue En vain voi aina tajuta, jos toinen ei tajua. Tai että mun vahvaluonteisena pitäis sanomani joskus korjata. EN TIIÄ crazy2
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: