rhodonite
Vieras
|
 |
« Vastaus #1005 : 10.11.2009 22:55:40 » |
|
Sunami
Muutoksesi ei koske ainoastaan työtäsi vaan sisäistä olemustasi. Käytä aikaa tämän asian huomaamiseen, ole tietoinen muutoksesta ja katso omia asioita ja mielipiteitäsi, ja erityisesti muutu tietoisesti. Kohtaamaan eri tavalla asioita. Me arvostamme sinua yhtä paljon, työpaikalla tai ilman. Älä sido muutoksen tuulia ehdollistettuna työpaikkaan. Olet arvokas joka tapauksessa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
 |
« Vastaus #1006 : 10.11.2009 23:05:07 » |
|
hei sipsukka
Nostamme sinulle yleisesti Tarot -kortin: Torni. Tämä on muutoksen kortti. Sisäinen. Intuitio. Uuden kohtaaminen ja vanhan jättäminen. Vanhaan ei voi takertua enää. Mars hönkii voimalla paikalle. Saamasi kolaukset voivat tuntua voimakkailta, mutta ne toimivat muutoksen käynnistäjänä. Niin kuin tien rakentaminen aloitetaan kallion räjäytyksellä. Muutos, muutos, muutos. Voitko vaihtaa uudet kiikarit, joilla tähystää uusia mahdollisuuksia?
Voit kysyä täydentävän kysymyksen, jos haluat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
 |
« Vastaus #1007 : 10.11.2009 23:12:04 » |
|
roosa1
Rakas ystävä, kun katsot parisuhdetta näet toisen, kun katsot peiliin, näet itsesi. Kumman voit muuttaa? Katso rauhassa omaa feminiinisyyttäsi, ja parisuhteesi alkaa näkyä sinulle itselle eri tavalla, jopa ilman työtä ja miettimistä. Sinun ei tarvitse tehdä kaikkea, vaan katso pehmeästi ja voimallisesti sinun omia ominaisuuksia, ne jotka olet löytänyt ja ne jotka tulet löytämään, jos niin haluat ja toteutat.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #1008 : 11.11.2009 21:29:02 » |
|
taisin jäädä välistä joten toistan.
kysyisin miten onnistuu tuo aikomani projekti, ketkä oppaat on mukana.
toinen, ehkä akuutimpi juttu, tietyt asiat lapseni tulevassa ensi vuonna epäselviä, voikohan tähän saada pienelle valotusta? ketkä ovat tukena? kiitos.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
epona
Vieras
|
 |
« Vastaus #1009 : 11.11.2009 23:10:29 » |
|
Hei. Kaipaisin seuraavaan valaistusta: Työ- ja raha-asiat. Minne suuntaan ponnistaa?
Kiittäen. /A
|
|
« Viimeksi muokattu: 26.11.2009 18:20:30 kirjoittanut Anahata »
|
tallennettu
|
|
|
|
Sunami
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #1010 : 12.11.2009 12:02:36 » |
|
 Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Minna
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #1011 : 12.11.2009 16:28:27 » |
|
Hei,
Kysyisin neuvoa uuteen parisuhteeseeni -miten luotsaisin asiat niin, että uusioperheessämme kaikilla olisi hyvä olla ja parisuhde rakentuisi hyväksi?
Toiseksi kysyisin onko minulla suojelusenkeliä tai voinko kutsua jonkun tietyn nimistä enkeliä tarpeen tullen?
Lopuksi lähetän rakkaita terveisiä isälleni mikäli hänen sielunsa on siellä läsnä.
|
|
« Viimeksi muokattu: 12.11.2009 16:42:09 kirjoittanut Gwen »
|
tallennettu
|
|
|
|
kimo
|
 |
« Vastaus #1012 : 13.11.2009 18:10:05 » |
|
Hei, tarvitsen kartan ja kompassin tai jonkun taluttamaan kädestä pitäen perille. Eli mihin minä olen menossa ja kuinka pääsen sinne? Olenko minä sitten onnellinen ja lopetan haaveilun jostain muusta /paremmasta? Onko minulle olemassa sellaista työtä jossa olen onnellinen? Kiitos, 
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Memmy
Vieras
|
 |
« Vastaus #1013 : 14.11.2009 16:31:12 » |
|
Heips!
Olisiko minulle sanottavaa mitä teen rakkausasioiden suhteen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
suvitus77
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #1014 : 19.11.2009 16:39:54 » |
|
 minäkin kaipaisin suuntaa antavaa... Tuntuu,että takaiskuja, suuria petoksia,läheisen sairastumista tunkee viikosta toiseen ovista ja ikkunoista. vahva,vahva vahva pitäisi olla  Ja nyt viikon, minusta on tuntunut,että edesmennyt isoäitini on täälä kotonani. Tunne on vahva.  Mutta auttaa ylipääsemättömissä asioissa. Helpottaako tämä koskaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sipsukka
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #1015 : 23.11.2009 14:01:14 » |
|
Kiitos Heaven  Vaikka vaihtaisin minkälaisen kaukokatseen päälle, niin en koe saavani muutosta aikaan  ... Suuri huoli nuorimmaisestani  . Selviääkö hänen ongelmat?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #1016 : 26.11.2009 14:41:12 » |
|
vaihtaisin itsekin kysymystä, tämä opasasia jne selvisi eilen, taisi kanavat aueta + yöllä, huh. jos jotain osviittaa lapseni ensi vuoteen, olisin kiitollinen; hieman selvittelyjä, neuvonantajia piisaa.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
 |
« Vastaus #1017 : 01.12.2009 00:02:15 » |
|
Anahata
Kysyt siis että miten hoidat työasiasi? Otat vain minkä tahansa työn vastaan, jota voit tehdä. Kerää hiukan rahaa ja sitten haet omalle alallesi töihin tai työhön josta pidät. Kun sinulla on työtä niin sinulla on rahaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
 |
« Vastaus #1018 : 01.12.2009 00:08:34 » |
|
Gwen
Tee lista joko mielessäsi tai paperille, jossa on perheen nimet ja nimien perässä yhdessä vietetty laatuaika, ja lapsilla myös rahamenot. Katso että sarakkeet ovat suurinpiirtein tasan. Sekä rahan että rakkauden osalta.
Voit aina kutsua sitä korkeinta johon uskot. Vilpitön aikomus on jopa tärkeämpää kuin jonkun nimen toistaminen. Enkelisi on aina läsnä.
Isäsi on onnellinen puolestasi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
rhodonite
Vieras
|
 |
« Vastaus #1019 : 01.12.2009 00:20:09 » |
|
kimo Me emme aio taluttaa sinua  Olet riittävän vahva yrittämään itse  Et ole menossa mihinkään, korkeintaan olet löytämässä itseäsi. Tunnustele sydäntäsi kaikessa hiljaisuudessa. Tee siitä pieni rituaali. Sinun haaveilusi liittyy myös siihen, että muistat taivaan kauneuden ja kaipaat ennen kaikkea sitä. Nopeammin löydät onnen kaikkialta ja heti kuin työstä. Mutta ymmärrämme halusi tehdä mukavaa työtä. Etsi ja kokeile. Oletko esim. valmis muuttamaan toiseen kaupunkiin työn takia?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|