hei Heaven!
Niin selkeitä ja täsmällisiä viestejä, voisikohan minullekin jotain vastauksia löytyä?
Olen tässä kärvistellyt jo niin monta vuotta opiskelun ja sairastelun merkeissä, parisuhteetkin vaihtuu, kestävät viikoista pariin vuoteen, lisäksi pakkaa ja meikäpoloisen päätä sekoittavat ja rassaavat ihanat ja kamalat ihastukset tai kaukorakastumiset.
On varmaan kyse karman sovittamisesta, koulutuksesta, kasvamisesta, mutta miten ihmeessä löydän sen pysyvän rakkauden ja onnen? Olen lisäksi jo vuosikymmenen verran kipuillut, kun en meinaa löytää omaa alaa, tai se, mitä teen, on jotenkin liian epärealistista, liian raskasta tai ehkä minulle sopimatonta?
Joku selvänäkijä joskus yritti ohjata minua Sen Jonkin Suuren Lahjani pariin, ja tuona hetkenä tiesin, mitä hän tarkoitti.
Myöhemmin olen kadottanut vastauksen, ja harmittaa, kun en kysellyt tarkemmin. Olen miettinyt myös, oliko kyse vain jostain oman ohjauksen löytämisen testistä, kun en muista?
Ajoittain tuntuu, että kun asiat loksahtelevat paikoilleen, kaikki huolet hiljenevät, mutta hetken kuluttua taas olen aivan eksyksissä taas: en ollut taaskaan valmis tilaisuuden tullen.
Biologinen kello alkaa kuitenkin jo tikittää, ja huoli elämän hukkaan valumisesta painaa mieltä. Miten löydän oman polkuni ja paikkani? Miten pystyisin löytämään sen suuren rakkauden elämääni, tai oman perheen?
Kiitos jo aivan hurjasti vastauksista, sydämesi loistaa niin suurta valoa maailmaan!!
Kaunista syksyä!