Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 582924 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #735 : 04.02.2009 01:09:40 »

Hyvä Rhodonite!

Miten asiamme järjestyvät? Näetkö tänävuonna perheellemme muuttoa tapahtuvan? Miten poikani asiat järjestyvät, huolta hänestä? Kiitos kaunis.
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #736 : 04.02.2009 09:06:05 »

Huomenta,

Olisiko minun opaallani mitään neuvoja / asiaa parisuhteestani...
Olen jo aivan loppu tähän vääntöön  Cry
mitä minun pitäisi tehdä? pitäisikö erota?

aava1

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #737 : 04.02.2009 14:17:13 »

hei sinituuli1

Muutto ei tapahtu ihan ongelmitta, saattaa tulla yllättäviä aikataulumuutoksia. Yrittäkää pitää yllä positiivista asennetta muuttoprosessin aikana. Poikasi kohtaa kyllä haasteita, niistä selviäminen voi näyttää vaikealta. Yleisesti mitään kauheaa ei tapahdu, mutta vaikeuksia tulee. Pidä yllä myönteisyyttä ja uskoa parempaan.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #738 : 04.02.2009 14:20:32 »

aava1

Kun elimistössä on tulehdus, tulehdusalue on arka ja punottaa sekä kipuilee. Juuri nyt tilanne näyttäisi olevan tulehtunut. Lepo auttaa ensihätään. Se tarkoittaa että pidä taukoa ajatuksissa, elvytä itseäsi luonnossa, jätä murehtiminen hetkeksi. Löydä yhteys tunteisiisi ja itseesi. Rentoudu. Ja sen jälkeen selvitä asioita.
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #739 : 05.02.2009 14:52:08 »

Hei rhodonite!

Minua hämmentää ajatukseni ja tunteeni erästä miestä kohtaan. Olen ollut kauan sitten ihastunut tähän mieheen, suhdetta meillä ei koskaan ole ollut. Nyt viime aikoina ollaan ohimennen nähty pari kertaa, vaihdeltu tekstareita ja puhuttu puhelimessa. Tämä mies aiheuttaa kyllä kutinaa vatsan pohjassa, mutta samalla aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa. Toivon, että suhteemme kehittyisi ja pelkään, että suhde kehittyy eikä se olekaan hyvä.

Näkisitkö jotain apuja pääkoppani selvittämiseksi?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #740 : 07.02.2009 04:46:47 »

jepjep

Tämä on heijastusta aiemmasta elämästä, jossa olitte rakastavaisia. Silloin juttunne ei päättynyt niin hyvin, ja nyt heijastuu vanha pelko takaisin. Tee parhaasi tässä tilanteessa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #741 : 07.02.2009 04:47:53 »

Lähden reissuun pitemmäksi aikaa, joten en vastaile kysymyksiin juuri nyt. Kaikkea hyvää!

Rhodonite    smitten
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #742 : 07.02.2009 09:39:16 »

Huomenta,

Kiitos vastauksestasi, tulehdus on todellakin niin paha
etten loppupelissä näe muuta mahdollisuutta kuin lähtä eriteille..vaikka kipeää tekeekin  Cry
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #743 : 07.02.2009 09:46:39 »

Kiitos, rhodonite ja hauskaa matkaa! Smiley
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #744 : 12.03.2009 23:25:18 »

Heips.

Minulle on eräs mies tullut elämääni. Itse tunnen hänen kanssa yhteen kuuluvuutta, mutta hänestä en saa oikein selkoa..
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #745 : 15.03.2009 14:01:12 »

Hei,

Suhdeasiaan kaipaisin neuvoa, elämässäni on mies jonka kanssa tahtoisin kovasti suhdetta, mutta onko se koskaan mahdollista?

Kiitos

azaka
tallennettu
katie_sue
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #746 : 16.03.2009 10:29:53 »

Hei! Minäkin ottaisin kiitollisena vastaan jotain selvennystä tähän raastavaan tilanteeseen. Ihmissuhde on loppunut. Minä tahtoisin kaiken takaisin ja näyttää, että osaan olla hyvä.

Kiitän etukäteen vastauksesta. Kiitos!
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #747 : 17.03.2009 20:22:51 »

jokohan rhodonite olet palannut reissusta??  Smiley onko omalla enkelillä minulle sanomaa tähän hetkeen?  angel
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Capriwoman
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #748 : 17.03.2009 23:15:50 »

Hei rhodonite,

Olisin kovin kiitollinen, jos lomalta palattuasi voisit auttaa kovin epätietoista mieltäni Undecided Onko suhteeni rakastettuuni tehnyt tehtävänsä vai kannattaako yhä ylläpitää toivoa yhteisestä tulevaisuudesta? Voinko jotenkin auttaa rakkauteni kohdetta? Osaatko kertoa, miksi yhteys tähän mieheen on tuntunut niin voimakkaalta ja merkitykselliseltä? Onko sillä jotain erityistä merkitystä, että tapaamisiimme on liittynyt usein esineiden putoamisia ja rikkoutumisia (mm. sirpaleita)?

Kiitos avustasi smitten
tallennettu
taru
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #749 : 18.03.2009 12:05:53 »

Hei kaikille Smiley Olen uusi tällä linjalla ja mielenkiinnolla lueskelin juttuja. Olen itsekkin harrastanut henkimaailman asioita jo vuosia ja nyt on taas eteenpäin menon aika Cheesy. Meditoin joka päivä ja keskustelen enkeleiden kanssa. Katson omaksi iloksi kortteja,tarotteja sekä automaattikirjoitan. Tänään sain taas vahvistuksen, että olen oikealla tiellä ja,että enkelit kuuntelevat ja auttavat. Huomasin kirjoituksissa epäilijöitä ja sehän onkin jokaisen oma asia mihin uskoo, vai uskooko mihinkään.Se vaan ihmetyttää, miksi ihminen on aina valmis tuomitsemaan ivallisesti toisen ihmisen elämää, tapoja,uskomuksia. Onko näin, että kiinostusta olisi, mutta ei uskallusta? Kannattaa kuitenkin kokeilla, ei siinä kuinkaan käy. Korkeintaa oppii arvostamaan, suvaitsemaan, ja rakastamaan aidosti. Ei paha, vai mitä?  Wink  Mielelläni keskustelisin aiheesta lisää niiden kanssa jotka ovat kanssani samalla "kanavalla" smitten
tallennettu

Nouseva jousimiehessä
Aurinko neitsyessä
Kuu kaloissa
Merkurius neitsyessä
Venus ravussa
Mars vaa`assa
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 79
  Tulostusversio  

Siirry: