Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457206 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #735 : 26.01.2009 11:30:19 »

hei kysyjille,

olen tämän viikon reissussa, joten vastailen ensin viikolla taas, hyvää viikkoa  Smiley


Rhodonite
tallennettu
laventeli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #736 : 29.01.2009 21:51:40 »

HEIS!
Haluaisin vielä tietää mitä työasioihini tällähtkellä kuuluu? Entä tulevaisuudessa. Kiittäen minä. crazy2  knuppel2 police smiley6600 smitten tickedoff uglystupid2 Cheesy  Undecided Kiss Cry angel buck2
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #737 : 01.02.2009 17:16:04 »

laventeli

Työasiat voivat tuulettua lähiaikoina, valmistaudu muutoksiin. Katso mitä haluat tehdä ja tartu tilaisuuteen.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #738 : 01.02.2009 17:52:05 »

rapu76

Suhteessa on hyvä käydä avoin keskustelu. Ehdota jotakin päivämäärää, jossa voitte keskustella. Sano vain että puhutte asioita halki. Että haluat avoimen keskustelun. Kerro itse mitä haluat ja katso miten hän reagoi. Sinun ei tarvitse puhua liian suoraan. Jos ette ole puhuneet aiemmin, hänen vastaukset saattavat kestää. Kerro siis hänelle asteittain että haluat keskustella. Jos on kyse siitä, että sinun pitäisi tunnustaa tunteitasi, kerro niistä asteittain, ja muista että hänellä voi olla oma mielipide. Keskustelussa olisi tarkoitus siis selvittää missä tilassa tämä suhteenne on. Jos suhdetta ei ole, niin ei se väkisinkään synny. Tähän kuuluu se että otat selville hänen tunteista, ja kun olet saanut selville ne, toimi sitten.
tallennettu
SirArturious
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #739 : 01.02.2009 22:35:16 »

rapu76

Suhteessa on hyvä käydä avoin keskustelu. Ehdota jotakin päivämäärää, jossa voitte keskustella. Sano vain että puhutte asioita halki. Että haluat avoimen keskustelun. Kerro itse mitä haluat ja katso miten hän reagoi. Sinun ei tarvitse puhua liian suoraan. Jos ette ole puhuneet aiemmin, hänen vastaukset saattavat kestää. Kerro siis hänelle asteittain että haluat keskustella. Jos on kyse siitä, että sinun pitäisi tunnustaa tunteitasi, kerro niistä asteittain, ja muista että hänellä voi olla oma mielipide (no shit Sherlock...). Keskustelussa olisi tarkoitus siis selvittää missä tilassa tämä suhteenne on. Jos suhdetta ei ole, niin ei se väkisinkään synny. Tähän kuuluu se että otat selville hänen tunteista, ja kun olet saanut selville ne, toimi sitten.

Voi Luoja...

Tuollaisen ennustuksen osaisi värkätä 3-vuotias ipanakin. Ehkä sun henkioppaasi on vielä alaikäinen?

Uskooko joku ihan aikuistenoikeasti näihin kana-vointeihin? uglystupid2
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #740 : 03.02.2009 19:58:18 »

hei kaikille,

kanavointivastaukset on tarkoitettu kysyjille. Jos haluat pyytää jatkokysymyksen omaan kysymykseen, niin se onnistuu.

terv Rhodonite
tallennettu
sinituuli1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80



Profiili
« Vastaus #741 : 04.02.2009 01:09:40 »

Hyvä Rhodonite!

Miten asiamme järjestyvät? Näetkö tänävuonna perheellemme muuttoa tapahtuvan? Miten poikani asiat järjestyvät, huolta hänestä? Kiitos kaunis.
tallennettu

Aurinko:Härkä, Kuu:Leijona, ASC:Vaaka
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #742 : 04.02.2009 09:06:05 »

 Huomenta,

Olisiko minun opaallani mitään neuvoja / asiaa parisuhteestani...
Olen jo aivan loppu tähän vääntöön  Cry
mitä minun pitäisi tehdä? pitäisikö erota?


aava1

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #743 : 04.02.2009 14:17:13 »

hei sinituuli1

Muutto ei tapahtu ihan ongelmitta, saattaa tulla yllättäviä aikataulumuutoksia. Yrittäkää pitää yllä positiivista asennetta muuttoprosessin aikana. Poikasi kohtaa kyllä haasteita, niistä selviäminen voi näyttää vaikealta. Yleisesti mitään kauheaa ei tapahdu, mutta vaikeuksia tulee. Pidä yllä myönteisyyttä ja uskoa parempaan.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #744 : 04.02.2009 14:20:32 »

aava1

Kun elimistössä on tulehdus, tulehdusalue on arka ja punottaa sekä kipuilee. Juuri nyt tilanne näyttäisi olevan tulehtunut. Lepo auttaa ensihätään. Se tarkoittaa että pidä taukoa ajatuksissa, elvytä itseäsi luonnossa, jätä murehtiminen hetkeksi. Löydä yhteys tunteisiisi ja itseesi. Rentoudu. Ja sen jälkeen selvitä asioita.
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #745 : 05.02.2009 14:52:08 »

Hei rhodonite!

Minua hämmentää ajatukseni ja tunteeni erästä miestä kohtaan. Olen ollut kauan sitten ihastunut tähän mieheen, suhdetta meillä ei koskaan ole ollut. Nyt viime aikoina ollaan ohimennen nähty pari kertaa, vaihdeltu tekstareita ja puhuttu puhelimessa. Tämä mies aiheuttaa kyllä kutinaa vatsan pohjassa, mutta samalla aiheuttaa ahdistusta ja pelkoa. Toivon, että suhteemme kehittyisi ja pelkään, että suhde kehittyy eikä se olekaan hyvä.

Näkisitkö jotain apuja pääkoppani selvittämiseksi?
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #746 : 07.02.2009 04:46:47 »

jepjep

Tämä on heijastusta aiemmasta elämästä, jossa olitte rakastavaisia. Silloin juttunne ei päättynyt niin hyvin, ja nyt heijastuu vanha pelko takaisin. Tee parhaasi tässä tilanteessa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #747 : 07.02.2009 04:47:53 »


Lähden reissuun pitemmäksi aikaa, joten en vastaile kysymyksiin juuri nyt. Kaikkea hyvää!

Rhodonite    smitten
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #748 : 07.02.2009 09:39:16 »

Huomenta,

Kiitos vastauksestasi, tulehdus on todellakin niin paha
etten loppupelissä näe muuta mahdollisuutta kuin lähtä eriteille..vaikka kipeää tekeekin  Cry
tallennettu
jepjep
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #749 : 07.02.2009 09:46:39 »

Kiitos, rhodonite ja hauskaa matkaa! Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: