Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 80
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 457170 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #660 : 31.12.2008 15:28:29 »

Hei Rhodonite.  Vuosi vaihtuu; miltä tulevaisuus näyttää? Mitä se minulle opettaa? Puskenko kaurismaisen jääräpäisesti eteenpäin, vaikka joskus tuntuu että ihan ilman määränpäätä. Embarrassed Mikä on viesti minulle? Miten kehittyisin, kasvaisin onnellisemmaksi ihmiseksi. Ilman pelkoa, vihaa, tyytymättömyyttä. Rankkoja sanoja vuoden lopulla, mutta... sisällä on niin paljon, mikä etsii ulospääsyä! Kiitos sinulle jo etukäteen ja kaikkea hyvää tulevalle vuodelle 2009!  smitten
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #661 : 02.01.2009 09:20:42 »

Hei Rhodonite,
Mie täällä taas  Cheesy. Oikein rauhallista Uutta Vuotta Sinulle! Uusi vuosi alkoi, uudet tuulet pitäis puhaltaa... Voisitkos hieman valaista tulevaa? Pelko jäytää sisintäni vaikka näytän tyyneltä  Cry. On niin paljon asioita mitä pitäisi laittaa kuntoon, mutten tiedä mitä tehdä. Ihmissuhteet kierollaan, työasiat mutkallaan... Kuka mahtaa olla oppaanani?

Kiittäen,
Sipsukka
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #662 : 02.01.2009 13:11:45 »

Hei,

Oikein hyvää uutta vuotta Wink

Miltä minun vuoteni näyttää  angel

aava1
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #663 : 04.01.2009 16:52:42 »

epona

Ihmissuhteissa Sinulla on menossa eräänlainen suvantovaihe, vaikka tuntemukset voivat olla voimakkaitakin. Suvantovaiheen aikana olisi hyvä oppia. Oppia sitä mitä eri ihmiset ovat Sinulle opettaneet. Yritä tarkastella pehmeästi ilman tunnevyöryä sitä, mitä voisit oppia näistä ihmissuhteista. Nyt on hyvä aika oppia, jotta olet valmiimpi uusiin suhteisiin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #664 : 04.01.2009 16:54:54 »

^^Celaeno^^, sinä se vaihdat nimimerkkiä kuin paitaa  Wink

Kouluhevonen toimii rutiininomaisesti ja analyyttisesti. Joissakin asioissa tällainen lähestymistapa on parempi kuin spontaani lähestymistapa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #665 : 04.01.2009 17:04:36 »

Tiinamaria, oikein hyvää uutta vuotta Sinulle,

Vastaamme Sinulle horoskooppisi kautta, kun nuo tiedot ovat näkyvissä. Olet perusluonteeltasi kauris ja ehkä hiukan taipuvainen 'synkistelyyn'. Kuu leijona voisi kehoittaa Sinua näyttämään itsellesi laajemmin tunne-elämääsi, näyttää tunteitasi itsellesi ja muille, puhua keveästi tunteistasi, ja ymmärtää voimakkaatkin tunteet apuna, joka näyttää mitä voisit korjata elämässäsi. Tuo siis tunne-elämässäsi enemmän tätä leijonan ominaisuutta esille. Se tasapainottaa silloin 'kaurismaisuuttasi'. Neitsyt-luonteesi voi olla joskus hiukan pedanttinen ja yhdessä kauriin kanssa kaikki voi tuntua liian työteliäältä. Anna leijonan tuoda tähänkin rentoutta ja ennen kaikkea kykyä nauttia vapaa-ajastasi, ilman että ajattelet työasioita, olet vain hyvissä fiiliksissä vapaalla.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #666 : 04.01.2009 17:08:17 »

sipsukka

Askel kerrallaan. Aloita muutos pienestä. Aloita muutos näkymättömästä kuten omasta ajattelustasi. Emme ennusta Sinulle, koska luot oman tulevaisuutesi. Sinulla on suojelusenkeli oppaanasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #667 : 04.01.2009 17:11:20 »

aava1

Sinulla on henkistymisvaihe päällä ja sen suhteen paljon opittavaa, joten olet 'koulunpenkillä' tänä vuonna. Osa opittavista asioista voi tuntua raskaalta. Minä, suojelusenkelisi, olen kanssasi, mutta juuri nyt nimelläni ei ole niin suurta merkitystä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #668 : 04.01.2009 18:02:20 »

parempi nimeä ja roolia kuin miestä.. jossain vaiheessa syytettiin että vaihdan miestä kuin paitaa.. no leikki leikkinä.

vai että pedanttisemmin.  Smiley

mielestäni henkisyyttä kannattaa lähestyä leikkisästi täällä muutenkin hieman vakavassa Pohjoisessa, tai elämää. se tietty hämmentää joitakuita. bisneksiä ja rahaa lähestynkin sitten tosi systemaattisesti  laugh
.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Helmiäiskeiju
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43


luon itse oman onneni - joka päivä


Profiili
« Vastaus #669 : 05.01.2009 00:08:33 »

hei rhodonite!

voisitko kanavoida minulle sellaista tietoa mitä tarvitsen.
haluaisin tietää tulevista matkoista ja vihkimyksistä. myös tulevasta miehestäni.

¨missisdarcy
tallennettu
aava1
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 194



Profiili
« Vastaus #670 : 05.01.2009 10:21:16 »

Kiitos vastauksestasi
ja oikein mukavaa uutta vuotta myös sinulle  angel

aava1
tallennettu
sipsukka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #671 : 05.01.2009 14:10:58 »

Lämmin kiitos  smitten
tallennettu
Tiinamaria
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #672 : 05.01.2009 17:44:18 »

Kiitos vastauksesta! Se on tämä kauris-neitsyt -paketti toisinaan aika raskas kantaa. Mutta oppia ikä kaikki, ja periksi ei anneta!  Cool
tallennettu

"Jokainen on oman kohtalonsa arkkitehti." (englantilainen sananlasku)
******************************************

Aurinko kauris, kuu leijona, nouseva neitsyt
Sininen Planetaarinen Apina
Memmy
Vieras
« Vastaus #673 : 05.01.2009 23:40:20 »

Hei Rhodonite!

Oisiko rakkauselämästäni sanottavaa.. Olen ihastunut kahteen mieheen. Onko kumpikaan sellainen joka minut ottaisi?
tallennettu
juhish
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #674 : 06.01.2009 23:40:29 »

Hei rhodonite!
Henkistymisen poluille mieleni tekevi, mutta suunta on pikkaisen hukassa ja mieliala siksikin toisinaan maassa. Osaisitko antaa suuntaviittaa mihin kannattaisi nyt keskittyä, miten voisin parhaiten itseäni auttaa.

Jo etukäteen kiitän lämpimästi vastauksestasi  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 43 44 [45] 46 47 ... 80
  Tulostusversio  
 
Siirry: