Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 582901 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Tulikukka
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #630 : 04.12.2008 19:44:32 »

Heissan!

Olen hieman ihmeissäni uuden mieheni suhteen. Pelkäänkö turhaan ja mistä ihmeestä se pelko tulee?  Huh Lisäksi minua ihmetyttää yhtäkkinen herkistymiseni/henkistymiseni, mistä on kysymys?

Ihanaa joulun odotusta!

-Tulikukka-
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #631 : 05.12.2008 09:31:19 »

Olenko turhaan huolissani koulunkäyntini hyödyllisyydestä, täyttyykö tavoitteeni alkukesästä uudesta työpaikasta?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
aava1
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #632 : 12.12.2008 13:31:57 »

Tässä henkioppaasi. Olen enkeli ja olemme tehneet yhteistyösopimuksen ennen kuin synnyit. Lupasin auttaa Sinua siinä vaiheessa kun elämäsi alkaa muuttua ja Sinun tulee kasvaa kohti henkisyyttä ja erilaista elämäntapaa. Olen siis kanssasi juuri nyt. En ole aiemmin ollut oppaanasi tässä elämässä.

Hei,

Tuli tuossa mieleen, pystytkö saamaan henkioppaani nimen tietää?

aava1
tallennettu
Nina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #633 : 13.12.2008 11:21:56 »

Tuntuu, että olen nyt jossain risteyskohdassa enkä tiedä mihin suuntaan kääntyisin. Kyseessä on parisuhde.
tallennettu
azaka
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #634 : 13.12.2008 18:46:35 »

Mitä minulle kanavoidaan uuden ihastuksen suhteen? Unohtaa ja jatkaa eteenpäin vai onko tässä jotain syvempää merkitystä tulossa?

kiitos  smitten
tallennettu
Memmy
Vieras
« Vastaus #635 : 15.12.2008 01:38:02 »

Hei Rhodonite!

Olen ihastunut kuin pikkutyttö Smiley onko enkeleillä jotain sanottavaa? Olenko oikeassa suunnassa?
tallennettu
taehtiina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #636 : 20.12.2008 01:03:33 »

Olen elämän risteyskohdassa ja tarvitsen tukea/apua mihin suuntaan lähteä. Sydämeni sanoo että vielä yksi lapsi on meille tuleva, mieheni sanoo ettei missään tapauksessa. Siis vieläkö kotiäiti vaiko joko elämässä eteenäpäin uusille urille???...menneisyydessäni paljonmenetyksiä ja läheisten poismenoja... Cry
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #637 : 22.12.2008 04:26:11 »

Tulikukka

Saatat ihmetellä miestä mutta olet ehkä sen luonteinen että lähestyt tuolla tavalla uusia asioita ja sellaisia asioita kohtaan joihin et voi itse kokonaan vaikuttaa. Herkistyminen voi johtua siitä että olet oppinut tiettyjä asioita elämässäsi ja osaat niitä arvostaa.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #638 : 22.12.2008 04:28:00 »

Rohana

Uutta työpaikkaa ei voi ennustaa. Tee parhaasi. Opiskelu on aina hyödyllistä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #639 : 22.12.2008 04:30:11 »

Nina71

Istu alas ja katso itseesi. Katso tunteitasi ja kaikea sitä minkä tunnet itsellesi merkittäväksi. Ehkä on hyvä katsoa mitä olet tehnyt elämässäsi ja mitä haluat elämältä, hiukan laajemminkin kuin parisuhteen tasolla. Tee inventaario elämästäsi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #640 : 22.12.2008 04:32:07 »

azaka

Sinä päätät unohtaako vai jatkaa eteenpäin. Suojelusenkelisi tukee Sinua kun vilpittömästi yrität parhaasi.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #641 : 22.12.2008 04:33:31 »

Memmy

Ihanaa että olet kuin pikkutyttö. Suojelusenkelisi pitää Sinusta sellaisena.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #642 : 22.12.2008 04:36:41 »

Evea

Nyt on aika jolloin monilla vaihtuu opas. Arkkienkelitasolta voidaan tuoda oppaita maan päällä enemmän. Moni oppaista ei ole tunnettu samalla tavalla kuin Mikael tai Samuel. Samalla edellytetään että henkilö edelleen kasvattaa viisauttaan uuden oppaansa kanssa. Oppiminen on ikuista.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #643 : 22.12.2008 04:39:50 »

taehtiina

Olet herkkä ihminen. Koet asioita tunteiden tasolla kokonaisvaltaisesti. Pilkettä ja reippautta silmäkulmaasi, kaikki on hyvin. Mitä Sinä haluat tehdä? Lapsen vai työn? Keskustele miehesi kanssa mitä hän haluaa tehdä. Löydä oma erityinen polkusi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #644 : 22.12.2008 11:09:29 »

heippa suojelusenkelini

mikä mielestäsi on tehtäväni Maan päällä? minulla on oma käsitykseni niin voidaan verrata. koen henkistyneeni aika lujaa vauhtia, mutta se ei tee helppoa suku/sielukumppanisuhteista. itsekseenkään ei aina viitsisi olla, mutta ymmärtääkö joku? eikö nyt edes sielukumppanien pitäisi puhua "samaa kieltä" vaikka olisi eri kieli (niinkuin tuntuu olevan, olin eilen kahden kanssa yhteydessä ja toinen kiemurtelee)

töitä tuntuu tulevan paljon, mitä ajattelet sapattivuodesta, etenisikö silloin muut suunnitelmat parhaiten? en halua haukata liian isoa palaa.. ottaa olemassaolon enemmän viihteenä, jossa tapahtuu vähän mitä tahansa! vai pitikö jotain tiettyä vielä tapahtua? muuten onko joku kirjoittaja mielestäsi ymmärtänyt olemassaolon saloja tarpeeksi? kuka? Wink

kiitos!
   Smiley
« Viimeksi muokattu: 22.12.2008 11:17:35 kirjoittanut ^^Cocijo^^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 79
  Tulostusversio  

Siirry: