Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kanavointia  (Luettu 582933 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1155 : 07.02.2010 03:08:44 »

Carmen

Kerro meille millaisena näet työelämäsi vuoden päästä. Sitten lupaamme kommentoida.
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1156 : 07.02.2010 16:37:52 »

No niin - olen pohtinut ja pohtinut sitä, että miten haluan edetä, enkä yksinkertaisesti keksi mitään järkevää kysymystä osoittaa teille /sinulle...

Joten aloitetaan jostain - ihan mistä tahansa: Tietysti olisi mukava tietää, mistä tulet (Miltä seillä näyttää? Onko se kaukana? jne.) , miksi otit juuri minuun yhteyttä ja mikä meidän välinen yheys on ? (Näistä olikin jo yhden kohtaamisen aikana puhetta, mutta mutta- Minäkö tulen toiselta planeetalta?  Shocked)  Näitä taisin jo kysyä alunperinkin.

Mikä sinun nimesi on? Jos me olemme ystävystymässä olisi mukava teitää sinusta tällaisia perusasioita. Loput saa sitten tulla ajan kanssa kunhan opin kuuntelemaan sinua tai ... mitenkä sen osaisi sanoa: virittäytymään oikealle taajudelle.

Kiitoksia Heaven tuhannesti kun teet tätä!  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1157 : 07.02.2010 19:02:11 »

Anahata, jos sopii niin laitan yv:n. Eli jos sopii niin kuittaatko ensin?
tallennettu
epona
Vieras
« Vastaus #1158 : 07.02.2010 22:49:53 »

Sopii hyvin.  angel

/A
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1159 : 08.02.2010 16:05:44 »

hola taas  angel

kommentti mies-aiheeseen.. on-off suhteeni, jatkanko? onko muka joku muu tarjolla, paitsi joku jota en halua? luonnolliset kemiat kahden välillä -
alppikylässäkö, Mexicossa, Iberian niemimaalla?  (herää kysymys).  Grin

haluatteko sanoa jotain tulevan vuoden suunnitelmiin, olen raivannut aika paljon esteitä tieltä? kiitos.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1160 : 08.02.2010 19:21:10 »

Hei,

kysyin ystävyydestä vähän aikaa sitten ja vastasitte, että vaikuttaa hyvältä.

Nyt kyllä vaikuttaa vähän vähemmän hyvältä, osaatteko neuvoa ?

Kiitos  smitten
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1161 : 09.02.2010 15:36:11 »

Hmmm... kysyisin neuvoa. En ole ihan varma, no mistään taas vaihteeksi ja kaksi voimaa repii minua eri suuntiin. Edellisyönä näin unen, jossa selviydyin ihmissyöjävankilasta täpärästi yläovelle ja kauhulla ja odotuksella mietin, mitä oven takana on.
Nyt tunnenkin, että jokin kutsuu minua, mutta mikä? Se liittyy jotenkin elämäntehtävääni, tapaani ja olemiseeni yhteiskunnassa, mutta en osaa laittaa sitä alulle. Olen nyt odottanut jo muutaman kuukauden ja ollut jotenkin kärsivällinen, mutta nyt tuntuu siltä kun pitäisi tehdä jotain, enkä tiedä mitä. Voisitko neuvoa minua tässä tai oppaani?
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1162 : 10.02.2010 02:34:04 »

indiima

Ihmissyöjävankila on maapallo, ja yläovi on ovi taivaaseen. Mieli on kauhuissaan, jos intuitio ja taivas vie kaiken. Mutta ei emme vie mieleltä kaikkea vaan teemme iloisesti yhteistyötä maan päällä. Sinulla on henkinen tehtävä elämässäsi. Se voi olla kauheaa myös, sillä voit joutua avaamaan itseäsi taivaan suuntaan. Oletko valmis?
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1163 : 10.02.2010 14:49:55 »

Kyllä, koen olevani valmis, vaikka minua hiukan pelottaakin.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
olki
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #1164 : 10.02.2010 21:03:52 »

Kiitos ihanista viesteistä Heaven! Olet aivan mahtava tyyppi! Edellisen viestisi jälkeen olen miettinyt maailmankaikkeutta hieman eri näkökulmasta kuin ennen ja koen että haluaisin saada enkeleihin vielä selvemmän yhteyden. Onko minulle vinkkejä?

Olisin kysynyt saatko yhteyttä kuolleeseen mummooni. Hän kuoli kun olin 13-vuotias ja olen saanut sen jälkeen pari "ilmestymistä" joita hieman mietin että olivatko tosia. Olisi ihana tietää onko mummo vielä yhteydessä meihin ja toki olisi ihana välittää äitillekkin jotain viestiä sieltä  smitten
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1165 : 11.02.2010 17:46:01 »

astrofriikki

Millaisesta ystävyydestä on kyse? Kertoisitko hiukan tarkemmin.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1166 : 11.02.2010 17:52:18 »

olki, kiitos sanoistasi    smitten

Yhteytesi enkeleihin toimii hyvin, olethan täällä kysymässä kysymyksiä. Toinen ilmestyksesi etenkin oli hyvin todellinen. Tämän oli tarkoitus antaa sinulle sysäys tutkia henkisiä asioita. Sukulaisesi lähestyi sinua koska olisit voinut säikähtää jotain muuta ilmestystä. Vielä ei välitetä sinulle viestejä läheisiltäsi, sillä sinun tulee "edistyä" omassa elämässäsi. Avaa pehmeästi edelleen itseäsi kokemaan asioita, myös sisäistä iloa ja voimaa. Sekä arjessa että sisälläsi.

tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1167 : 11.02.2010 17:54:14 »

**Bella Luz**

Parisuhdeasioihin emme yleensä kommentoi. Olet edistynyt omassa itsessäsi, sillä asiat tuntuvat olevan sinulle selkeämpiä.
tallennettu
rhodonite
Vieras
« Vastaus #1168 : 11.02.2010 17:58:13 »

Carmen

Kaunis on ajatuksesi. Osa suunnitelmastasi vaatisi ehkä pidemmän aikaa kuin vuoden. Raamit ovat mielestämme kohdillaan. Sen sijaan se miten pääset tällaiseen tavoitteeseen on varsin auki. Elämä on elettäväksi, erityisesti ilolla. Ja vielä yksi ajatus: suunnitelmien toteutuminen on aina mysteeri, asiat etenevät hyvin moniulotteisesti, jos niitä ei manipuloi liikaa. Mieti vaikka Coelhon kirjaa Alkemisti.
tallennettu
@nne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1169 : 11.02.2010 22:32:30 »

Heaven,

Olisikohan enkeleillä annettavana mitään ohjausta tähän hetkeen?
Pystyykö sitä muuten tietämään, keneltä viesti tulee?

Kiitos smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79
  Tulostusversio  

Siirry: