Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 152298 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #195 : 18.09.2008 13:37:05 »

Ehkä tätä pitäisi pohtia tuolla Chiron topiikissa....mutta onko se niin, että liittyy aina jotenkin omaan sairauteen/ herkkään kohtaan, missä terveys vaikuttaa...ja kun sen on kokenut...kykenee auttamaan muita?

Shocked
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #196 : 18.09.2008 18:17:35 »

Heh anoppi, Raimo A. Nikula kommentoi Chironin ja Marsin kovaa transiittia mm. näin: " Lääkärillä käynti voi paljastaa akuutin ongelman, jota on hoidettava tai muutettava radikaalisti elintapoja."  Eli jätäpä se tupakka pois! Siinä voisi olla sinun Chiron-haasteesi!

Minun Rapu-mieheni muuten lopetti tupakanpolton tuosta vaan. Hän poltti aika paljon ja sitten vaan sanoi että nytpä lopetan. Minä seurasin tilannetta, en painostanut, mutta niimpä vaan sauhuttelu loppui siihen. Nyt hän sanoi että alkaa taas haistamaankin jotain...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #197 : 18.09.2008 18:24:49 »

Noin yleisesti ottaen Chiron tosiaankin voi liittyä johonkin haavoittavaan kokemukseen, joka kuitenkn koituu sitten hyödyksi. Ihan niikuin Kauriiden elämä ei muuten olisi juuri haavoista oppimista... sitähän se meillä monilla on.

Kun minulla on Chiron tarkalleen Auringon päällä niin tulin raskaaksi mutta tämä osoittautuikin munatorviraskaudeksi ja silloin kävin todella lähellä kuolemaa. Tuo kokemus haavoitti sekä fyysisesti että henkisesti. Huomasin että mitään asiaa ei saa ottaa itsestäänselvyytenä, että niinkuin "teempäs vauvan sitten kun se minulle sopii" -ei se elämä niin mene!

Meille Kauriille varsinkin kun nuo elämän eteen nakkaamat kriisit ovat samalla parasta koulua. Kun ihminen kohtaa kovia kriisejä, hänellä on kaksi mahdollisuutta: joko katkeroitua tai nöyrtyä ja oppia ymmärtämään. Katkeruus ei ole hyväksi kellekkään, joten toinen vaihtoehto on se parempi.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #198 : 19.09.2008 09:36:11 »

Ehkä tätä pitäisi pohtia tuolla Chiron topiikissa....mutta onko se niin, että liittyy aina jotenkin omaan sairauteen/ herkkään kohtaan, missä terveys vaikuttaa...ja kun sen on kokenut...kykenee auttamaan muita?

Shocked
Ei välttämättä fyysistä, voi myös joutua loukatuksi/haavoitetuksi sanoista: "Sana ON miekkaa väkevämpi", myös haavoittamaan  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #199 : 19.09.2008 10:23:31 »

Chironista puheenollen...

Mistä ihmeestä löytää tulkintoja tr.  chiron aspect_con keskitaivas kun en oo mistään löytäny, vaikka kuinka ettiny.  Huh Käsittääkseni kuitenkin aika merkittävä kuvio?
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #200 : 19.09.2008 18:21:51 »

Chironista puheenollen...

Mistä ihmeestä löytää tulkintoja tr.  chiron aspect_con keskitaivas kun en oo mistään löytäny, vaikka kuinka ettiny.  Huh Käsittääkseni kuitenkin aika merkittävä kuvio?

Juu. En tiedä mistä netistä löytyis mutta mieleen tulee esim. se, että ammatissa ja uralla tulisi Chironin aika eli parantajaksi. Voisi olla että erilaiset terapiamuodot kiinnostavat tai muuten uralla tulee aika jolloin voisi alkaa auttamaan muita esim. omien kokemusten kautta. Tai suhde omiin vanhempiin muuttuu.
tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #201 : 19.09.2008 19:34:43 »

Kiitos Kaurisenergiaa. Tuo parantaminen ei ole nyt kyllä tällä hetkellä ollenkaan minun juttuni oikeasti, vaikka ajatuksen tasolla kiinnostaakin. En ole vielä valmis siihen.

Olipa yllättävä tuo suhde vanhempiin. Sillä rintamalla on todellakin ollut tuulista viime aikoina ja varsinkin äidin ja minun suhde on ollut kovin tuulinen kun olen nostanut asioita esille. Luulin, että se liittyisi tulevaan  uranus aspect_con kuu mutta en osannut tuota Chironia ajatella ollenkaan tuolta kannalta. Kaikenlaisia haavojahan tässä parannellaan puolin ja toisin. Eikä se aina ole mukavaa.  Undecided Mutta uskon vakaasti, että molemmille on sen jälkeen parempi olo. Sekä minulla että vanhemmillani.  smitten
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #202 : 29.09.2008 16:38:40 »

Nostan tämän aiheen ylös, kun en oikein tuohon pluto-kauris-ketjuunkaan osaa samaistua ainakaan vielä.
Ei vielä näyttäisi pahemmin pluto kiusaaavan.  Smiley

Mutta joku kyllä kiusaa, työelämässä nyppii, oikein todella nyppii   tickedoff
Jos tekisin nyt mitä haluaisin, ottaisin lopputilin. Mutta järki ja sisu neuvoo odottelemaan.

Viimeisen parin kuukauden ajan on tyytymättömyys vain kasvanut ja pikku asiatkin alkavat ärsyttämään, mikä on merkki ihan oikeasta turhautumisesta ja on ollut aika kyseenalaistaa tätä työsuhdetta. Tiedostan kyllä tekijät/henkilöt, jotka tähän ovat vaikuttaneet, mutta kyllä tuo oma hyvinvointi on tärkeintä, vaikkakaan periksi ei saa antaa.  Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #203 : 29.09.2008 16:54:47 »

^ onko tuo pluton syytä tosissaan? koska nuo sanat vois kuvata mun elämää viime kuukausina tai koko vuonna.. tosin tänäänhän olin siellä haastattelussa ja nyt ootellaan mitä se tuo tullessaan. jotain mukavaako, kun pluto lähtee pian pois jousimiehestä? mut sullon vähä "huono" ku oot nousujousimieskin.. et tuleeks nuo tunteet jostain sitä kautta?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #204 : 30.09.2008 16:55:05 »

No ei kai välttämättä pluton aiheuttamaa, ainakaan kokonaan. Olen ollut suhteellisen tyytyväinen ja rauhallinen melko pitkään, mutta nyt tosiaan viime aikoina turhautuminen on nostanut päätään.

Eikä sitä pahemmin korjaa epäreiluus työpaikalla.

Voihan tuo levottomuus osin olla jousimiehenkin aiheuttamaa  Smiley

Pitäisi olla kiitollinen siitä, mitä on, eikä aina 'marista'.
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #205 : 30.09.2008 19:31:34 »

astrofriikille
Anne Masey nimittää Vestaa  vesta työasteroidiksi,
se perääntyy tällä hetkellä  harka:ssä,oisko sellaset 14-13 astetta (Tanhuan kartta antaa eri asteet kuin astro com.)
ja se muodostaa suurkolmion  jupiter kauris ja  saturnus neitsyt kanssa,
että tästä voisi friikille löytyä selitystä siihen että töissä mättää (yhtyykö vesta kuuhusi? reaktio) kuin myös siihen että sisu  saturnus neitsyt ei anna periksi,
vestan sijoittuminen mahdollisesti "orjuuden" 6 huoneeseesi?,
maamerkeillä kysytään /annetaan pitkäjänteisyyttä,sietokykyä,
toinen "mättämisen" merkki voisi olla  chiron vesimies koska vesimiehen huone kuvaa paikkaa yhteisössä,työyhteisössäkin,
kolmanneksi se että miten sinä reagoit henk.kohtaisesti voisi löytyä  askendentti/desc linjalta,koskapa sille sattuisi "sotaisaakin" puolustautumista
Lilith 19  jousimies aspect_opp pallas kaksoset,"kilpi suojana ja pyörivä miekka aseena",periaatteiden puolustus? oikeudenmukaisuus?
pinnan alla kytevät tunteet? kissa pöydälle?
kaikkea ei tarvitse niellä ( vesta harka/kurkku)
neljänneksi taivahan  vaaka rypäs punnitsemassa yhteistyötä kuin myös ihmissuhteita,
että ei merta edemmäs kalaan,ei kollektiivista plutoa kehiin vaan sosiaaliset planeetat  jupiter ja  saturnus,
tuon saturnuksen sijoittuminen neitsyeeseen punnitsee meidän kaikkien suhdetta työhön kuin myös terveyteen ja mateven muistutus: palvelemiseen,
burn out?
 aurinko neitsyt:lle se sanoo jotta nyt on sinun vuorosi kantaa kortesi kekoon,kantaa vastuuta

Massey sanoo tuosta Vestasta että "uuttera toiminta niin kodin kuin valtion asioissa"
lisää Vestasta hänen omilla sivuillaan Astrologically speaking,
ei viiti hirveesti lainailla kun siellä juhlallisesti lukee alla jotta kaikki oikeudet pidätetään,
voisipa liittyä hyvinkin tuohon suurkolmioon myös tekijänoikeuslaki?
tallennettu
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #206 : 30.09.2008 19:56:50 »

^ nikin tulkinnat on aina niin kivoja! Smiley onkohan se mullakin sit tuo vesta?
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #207 : 30.09.2008 20:13:10 »

tack,marix,
voisihan se hyvinkin liittyä työkuvioihin,tuossa kolmiossa osana,
etkös sinä hakenut töitä?
jupiterin yhtymä merkuriuksellesi? ollut mennyt,tuleva?
ja
haavoittuvuus tällä(kin) saralla, chiron aspect_con kuu?

ja vaakarypäs sinun "minä itte" huoneessa,
marsin paluu? MARSSIN paluu..eespäin taistohon
« Viimeksi muokattu: 30.09.2008 20:15:16 kirjoittanut nikki » tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #208 : 30.09.2008 20:37:00 »

Hei Nikki,

ja kiitos kattavasta tulkinnasta  Smiley Smiley Olet kyllä aika pyörittelijä  Smiley

Ei ole vesta yhtymässä  kuuvesta on mulla  jousimies 11 huoneessa.
Mutta tuo chiron löytyy  vesimies. Joten tosiaan löytyy jotain. Toivottovasti pian ohimenevää.
 saturnus ja jupiter ovat kartalla voimakkaasti painottuneet, joten tuokin varmasti jo avaa ongelmia.

Tack tack. Smiley

tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
marix
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #209 : 30.09.2008 20:55:10 »

hitto ku osaisin ettiä nikille noi jutut jostain. mut mullakin on  chiron  vesimies tosin huoneessa neljä tällä hetkellä. mut syntymäkartalla kuu on samassa paikassa, tosin ne numerot on 20 46 ja sit taas tolla  chiron ne on vasta 16 23. osaako nikki sanoa tästä mitään? mikä muuten se true node on niinku suomeks? ja mistä näkisin missä mun  vesta menee? (sori kauriit et oon täällä teijän aihealueella Wink mut mun jupiter on kauriissa!)
tallennettu

merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
Sivuja: 1 ... 12 13 [14] 15 16 17
  Tulostusversio  

Siirry: