Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Iloisia uutisia Kauriille!  (Luettu 108380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
brown trout
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #60 : 29.12.2007 22:19:52 »

Kiitos Kaurisenergiaa että katsoit sijainnin!  Smiley

Kommunikoinnissa (ja varsinkin lähiympäristössä) on todellakin parantamisen varaa! (Vai johtuneeko puhumattomuus ja kommunikointikyvyn puute neitsyt-miehestäni??)

Vai että pari vuotta pitäisi vielä jaksaa sinnitellä... hmmm... no, toivottavasti asiat joskus selviävät ja peruselämä helpottuu. Hulluksihan tässä muuten tulee.... uglystupid2

-bt-
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #61 : 30.12.2007 02:46:38 »

Jotenkin minä olen varmaan nyt ollut rakkaille kauriilleni tässä välittäjänä, ainakin siinä mitä kaikkea he ovat purnanneet minulle ja missä olen heitä kritisoinnut heidän kiittämättömyydessään siitä mitä heillä ON ja mitä he OVAT SAANEET!

Vasta sai siskonikin kuulla huutia!  Grin  On sokea. Sain tosissani hänelle tähdentää sitä mitä hänellä on ja missä hän on onnistunut. Hän kun itki ettei ole missään onnistunut. Voi raato, kun kavahdin.  tickedoff  Istuin vastapäätä ja sormia laskien kysyin häneltä asioita. Silmät soikeina hän ei voinut olla vastaamatta 'kyllä'. Jotta MAAPERÄÄ KYLLÄ ON!

Löysinkin chiron oppositiossa plutoon tällaisia lausahduksia:

Voimakas ahdistus valtaa mielesi aina kun sinulle tarjotaan jotain epäaitoa henkisen kehityksen vaatteisiin puettua krääsää. Et itse kiinnitä suurempaa huomiota tähän kriittisyyteesi, mutta ne joihin arvostelusi kohdistuu tulevat jatkossakin reagoimaan sitä aggressiivisemmin mitä oikeammassa he kokevat sinun olevan.

Ehkä tässä pluto kauriin alussa kannattaakin vähän tiuskahdella ja saada sitä adrenaliiniä vereen!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #62 : 30.12.2007 20:00:51 »

Ehkä tässä pluto kauriin alussa kannattaakin vähän tiuskahdella ja saada sitä adrenaliiniä vereen!  Wink

Tekee hyvää!  Grin

Minäkin olen tässä ärjynyt monille läheisilleni. Myöhemmin olen pyytänyt anteeksi, ja olen saanutkin. Eihän minulle voi olla pitkään vihainen... tuskin ikinä...  Wink

Uskomatonta muuten kuinka moni Kauris tuntee tyytymättömyyttä elämään juuri nyt. Kaikki kun eivät ilmaise tunteitaan täällä vaan kertoilevat fiiliksistään yv:nä. Ja minä uskon heitä!

Itsekin olen uuden elämän partaalla, pitkä suhde katkesi ja tämä uusi ihana heppu lähellä... Mietin juuri tänään että hänhän on aivan liian ihana minulle -olenko edes tuollaista ansainnut?

Pidä sinä Esmiralda huoli omista Kauriistasi! Kauris tarvitsee nyt hellää syliä. Jupiter tulee kyllä, mutta kullekin ajallaan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #63 : 31.12.2007 16:09:49 »

Kuulkaas Kauriit!

Koin tänään pienen oivalluksen. Menin salille tekemään vuoden viimeistä treeniä. Joku valopää oli laittanut Iskelmäradion päälle, ja ensin tietysti iski pieni ärtymys mutta päätin että en pilaa tätä treeniä Eija Kantolaa ja Siltsua kuuntelemalla joten vaihdoin sitten omat musiikit soimaan: tällä kertaa vanhaa kunnon Scorpionsia, AC/DC:tä, Sladea ja Gunnareita...

Wauh, mikä treeni siitä seurasi! Suihkua piti pitää kahdella kädellä kiinni, koska kädet tärisivät niin paljon.  Cheesy

Niin se oivallus: Tuli niin hyvä olo tuosta, että tein itselleni uudenvuoden lupauksen : Lupaan ottaa vuonna 2008 aikaa ITSELLENI ja omille harrastuksilleni! Sen verran tervettä itsekkyyttä pitää olla, ettei aina aseta toisen tarpeita omien edelle niinkuin meille monesti käy. Me kun olemme niin velvollisuudentuntoista sakkia, että elämä saattaa kokonaan lipua ohi niitä velvollisuuksia suorittaessa. Täytyy myös ELÄÄ itselleen!

Ottakaapa oppia tuosta! Näillä eväillä vuoteen 2008!  Smiley

ONNELLISTA UUTTA VUOTTA!  smitten
« Viimeksi muokattu: 31.12.2007 17:32:43 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
mullinmallin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #64 : 31.12.2007 22:50:26 »

 Smiley Tuntuu erikoiselta lukea teidän juttujanne, kuulostaa niin kovin tutulta. Täällä siis myös kauris ja kulunut vuosi, etenkin syksy on ollut minulle henkisesti rankkaa. Jotain isoa on meneillään. Vielä en tiedä mihin se johtaa. Joku kirjoitti, että on tyytymätön vallitseviin olosuhteisiin; mulla ihan sama tilanne!  Melkein olen katkennut tämän paineen alla, mutta vain melkein. En anna periksi.

Joku toinen teistä kirjoitti, että on oppinut uudelleen itkemään, siihenkin voin vaan kompata. En edes muista minä vuonna viimeksi olen itkenyt ahdistustani, tänä syksynä sitten niidenkin vuosien edestä!

Ihana kuulla, että alkava vuosi tuo muutosta parempaan. Odotan innolla.  Smiley
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #65 : 31.12.2007 23:00:56 »

Liekö niin, että  aurinko kauris on ollut rankempaa? Miten nousukauriit ovat kokeneet asiat?
Itsestäni tuntuu, että on tietty asioita ollut aika auki, mutta nyt ne taas loksahtelevat aikalailla kohdilleen. Tietenkin toistaiseksi, elämähän on jatkuvaa muutosta. Aika positiivisella asenteella olen kuitenkin ollut liikenteessä..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #66 : 01.01.2008 15:16:03 »

Kuulkaas Kauriit!

Tämä vuosi 2008 alkoi ainakin minulla varsin mainiosti: ei kankkusta, ei edes kankkusen poikasta vaan pääsin aloittamaan vuoden kovalla selkätreenillä. Ja vähän jalkoja siihen sivuun, joten kävelin pois salilta jalat hieman haara-asennossa kuten cowboyt.

Ja oivalsin taas jotain: Nyt jos koskaan on meidän aikamme ottaa kiinni omasta voimasta ja elää omilla ehdoillamme. Viittasin hieman samaan asiaan aikaisemmin, mutta nyt sanon saman painokkaammin: On aika löytää se oma voima, oma arvo, ja käyttää sitä. Kun tämä homma on kunnossa, niin kummastipa sitä kunnioitusta löytyy myös muiden ihmisten suunnalta...  Wink

Seppo on kirjoittanut hyvän vuosiennusteen Kauriille. Käykää lukemassa.

Positiivista & menestyksekästä vuotta kaikille Kauriille (nousukauriille myös ja mikä ettei muillekin) !  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #67 : 01.01.2008 17:01:37 »

Energisesti alkoi tämä vuosi: Sisustin talon viime yönä uudelleen...olin niin ylivireessä etten saanut unta kuin aamulla vasta klo 7:30, huah!  buck2

Kävin välillä ulkona katsomassa joko näkyy Sepon lupaamat "kultavaunut" kauriille  Grin

Tälä hetkellä melko väsynyt Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
sirahvi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 88



Profiili
« Vastaus #68 : 01.01.2008 17:15:30 »

Hyvää uutta vuotta, kaurisihmiset.

Täällä on toinen krapulaton sarvipää ja hyvältä tuntuu. Tänään yökylästä palatessani törmäsin varsin vetovoimaiseen mieheen, ja sai hymyilymään. Pikkuflirtti piristää aina.

Viime vuoden aivan viimeisinä päivinä jouduin tilanteeseen, jossa ystäväni käyttäytyi huonosti ja tavallaan nolasi minut. Uskaltauduin tästä ilmaisemaan pettymykseni ääneen ja itselle siitä tuli hyvä olo.


Tämä ahkera kauris, toivoo, että tällekkin vuodelle riittää tarpeeksi töitä Smiley

tallennettu

kauris, nousu leijona.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #69 : 01.01.2008 21:37:55 »

Energisesti alkoi tämä vuosi: Sisustin talon viime yönä uudelleen...olin niin ylivireessä etten saanut unta kuin aamulla vasta klo 7:30, huah!  buck2

Kävin välillä ulkona katsomassa joko näkyy Sepon lupaamat "kultavaunut" kauriille  Grin

Tälä hetkellä melko väsynyt Panacod

Nauratti!  Grin  Miten ihanasti voi uusi vuosi alkaakaan, kunnon pöyryytyksellä!!!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #70 : 02.01.2008 01:33:27 »

Vai teki Panacod suursiivoa huushollissa! Grin
Minä elämäni suhteen.
Onkos tämä yletön valvominen ollutkin sitten vain tätä uuden odotusta.
Kultavaunujen ja trinssien. Grin
Täällä myös yksi kauris,joka melko zippi valvomisesta,mutta edelleen onnellinen kaikista ihanuuksista joita vihdoinkin luvassa.
Tänään jo jopa lähetin kaukohoidon! Cheesy
Siitä se lähtee ja uusi tehtävä on tiedossa,luulisin.
Milloin vain alkaa toden teolla.Kun väsymys on nukuttu pois.

Nyt saa vapaasti kadehtia,kun kerrankin ollaan kadehtimisen arvoisia! Cheesy
Ja Nummelan astrologian aakkosetkin olivat jo käsissä tänään.
Jänniä sieltä löytyi.Toivottavasti jaksan jatkaa!
tallennettu

panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #71 : 02.01.2008 05:27:30 »

Taas valvon täällä, klo on yli 4 yöllä. Nyt en ole sisustanut mitään vaan luin yhden historian kirjan joutessani  idiot2

Uskon että tämä valvominen johtuu nyt stressistä kun asiat ei ala selvitä. Cry Huomasin että alan illalla pelätä jo valmiiksi etten saa unta Sad

Chandra, kaukoparannatko sinä? Minulle on kerran tehty tietämättäni ja toimi Cheesy

Positiivisella mielellä kuitenkin odotellaan hyviä uutisia ja niitä kultavaunuja  laugh

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #72 : 02.01.2008 12:27:53 »

Vai teki Panacod suursiivoa huushollissa! Grin
Minä elämäni suhteen.
Onkos tämä yletön valvominen ollutkin sitten vain tätä uuden odotusta.
Kultavaunujen ja trinssien. Grin
Täällä myös yksi kauris,joka melko zippi valvomisesta,mutta edelleen onnellinen kaikista ihanuuksista joita vihdoinkin luvassa.
Tänään jo jopa lähetin kaukohoidon! Cheesy
Siitä se lähtee ja uusi tehtävä on tiedossa,luulisin.
Milloin vain alkaa toden teolla.Kun väsymys on nukuttu pois.

Nyt saa vapaasti kadehtia,kun kerrankin ollaan kadehtimisen arvoisia! Cheesy
Ja Nummelan astrologian aakkosetkin olivat jo käsissä tänään.
Jänniä sieltä löytyi.Toivottavasti jaksan jatkaa!

Chandra tämä "juttu " tulee ihan puhtaasti intuitiolla  Cheesy  Shocked  Kiss  liittyen viimepäivien "kirjoituksiimmekin"  angel
ELI
Haloo ööörrtthh kooling Wink eiku sitä vain tulin kertoon vaikka  aurinko  kaksoset olenkin ETTÄ kun selailin nuita :
MAYN ASTROLOGISET KOTISIVUT~KUUTARHURIN ASTROLOGINEN PUUTARHA
http://kuutarha.nettisivut.fi.

KAURIS
AVAINSANAT:  Vastuullisuus, kunnianhimoisuus, kärsivällisyys, traditionaalisuus, kriittisyys
ja siellä sitten  http://kuutarha.nettisivut.fi/aurinkomerkit/kauris_22_12-20_1/
ja tästä tekstistä taas kiinnostuin Kauris ~tarotkortti P A H O L A I N E N  ja  sitten googletin http://valkeakorppi.tripod.com/id1.html jossa osoitteessa on tulkinnat Rider Waitin tarotkorttien mukaiset  Huh ymmärtääkseni ainakin

JA tekstiä : Kauriin tarotsymboli = Paholainen (15)

Narrilla ( on  ensimmäinen eli 0 eli aloittmisen kortti, tässä Tarotpakassa jota tutkailin) on nyt siis hyvä terveys, mielenrauhaa ja rauhanomainen elämänasenne. Mitä muuta hän enää voisi oppia elämästään? Jokapäiväistä elämäämme ajatellen ei ehkä enää paljoakaan, mutta Narri on valmis tutkimaan itseään myös kaikista syvemmillä olemisen tasoilla. Pian hän kohtaakin omat paholaisensa, jotka löytyvät hänen omasta sisimmästään.  Mutta paholainen ei olekaan pahantahtoinen, uhkaava olento, vaan sisällämme oleva tunnesolmu, josta olemme täysin tietämättömiä ja joka aiheuttaa syvällä sisimmässämme olevan kaipauksen johonkin, jota emme edes tiedä.

 
Niin kauan kuin olemme tuosta solmusta tietämättömiä, olemme kykenemättömiä tuntemaan tyytyväisyyttä ja onnellisuutta, vaan kaipaamme aina jotain lisää.

 Paholainen edustaa kaikkia niitä vietteleviä materiaalisen maailman houkutuksia tai riippuvuutemme kohteita, jotka tekevät meistä tavoittelemamme onnellisuuden sijaan halujemme orjia. Elämme elämäämme raajarikkoina, kykenemättä täysin nauttimaan elämästämme ja omien halujemme, pelkojemme ja harhaluulojemme sokaisemina. Luulemme löytävämme onnemme jostain ulkopuoleltamme, mutta olemme täysin tietämättömiä siitä sisäisestä maailmasta, johon me olemme tarkoitettuja. Onnen voimme löytää ainoastaan omasta sisimmästämme.

 Kortin kuvassa   http://www.learntarot.com/bigjpgs/maj15.jpg  oleva pari on kahlehdittuna omasta tahdostaan, he olisivat vapaita lähtemään milloin tahansa, mutta he näyttävät olevan tuskin tietoisia omista kahleistaan. He muistuttvat paria rakastavaisten kortissa     http://www.learntarot.com/bigjpgs/maj06.jpg mutta eivät huomaa että heidän rakkautensa on rajoitettu kahleiden vuoksi, eivätkä edes heidän katseensa kohtaa. Kahlehdittuaan itsensä itsekkyyteen ja materialistisiin haluihin he ovat tuomittuja tuntemaan sisimmässään kaipuuta muualle. Luullessan toisen tuovan heille onnen, he unohtavat katsoa omaan sisimpäänsä, eivätkä opi rakastamaan itseään. Näin ollen he eivät kykene rakastamaan toista ihmistä aidosti ja ovat siten tuomittuja yksinäisyyteen ja valheellisiin kuvitelmiin onnesta.

Kortin Symboliikka:Kahleet,Ylösalaisin kääntynyt pentagrammi,Raskas ies, jota
rakastavaiset raahaavat, Musta väri, Paholainen, Kauris

ja peeäs  http://www.muu.fi/nebulatarot/tarot4.htm

JAA~ Wink  Paholaisen jälkeenhän tulee Torni ~Tower

http://www.learntarot.com/bigjpgs/maj16.jpg
Torni (16) ~Nyt Narrin on siis  vapautettava itsensä paholaisen kahleista, mutta miten se on mahdollista? Tie vapauteen kulkee äkillisen muutoksen kautta. Tätä muutosta edustaa Torni. Torni edustaa egoa, joka on kuin linnoitus jonka olemme rakentaneet sisimpämme suojaksi, sisimmän johon meidän tulisi saada yhteys. Linnoitus on harmaa, kivinen, kylmä ja eristää meidät omasta itsestämme. Luulemme, että linna suojaa meitä, mutta itse asiassa se on vankilamme. Joskus ainoa keino murtaa Tornin kiviset seinät on äärimmäinen kriisi. Kortissa näemme kuvan salamasta, joka iskee ennalta arvaamatta uljaana kohoavan Tornin huippuun. Salama on pudottanut huipulla olleet ihmiset, jotka vaikuttvat syöksyvän kohti varmaa kuolemaa. Henkilöiden päässä olevat kruunut, kertovat heidän olleen joskus ylpeitä hallitsijoita, jotka nyt ovat tulleet heitä voimakkaamman voiman sivaltamiksi. Narri tarvitsee vastaavaa herätystä, jotta voi vapauttaa itsensä. Vaikka tapahtuma on epäilemättä kivulias, palkintona oleva vapaus on kaiken kärsimyksen arvoinen. Synkkä epätoivo pyyhkiytyy pois hetkessä, kun totuuden valo voi loistaa vapaasti ja pyyhkii tieltään mielessämme vallinneen pimeyden.
Symboliikka: Salama Kruunut Puhdistava tuli Kivinen torni vuorella Alaspäin putoavat ihmiset Musta taivas Mars

taaviisuinen

ja  smitten http://www.a4a.fi/korut/images/products/Muut/Horoskooppilautaset/1187262595-kauris.jpg

ja yksi vielä eli jos klikkaat https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=17713.msg176642#msg176642
niin löytyy AthaMaaritin mulle nostettu tarotti eli lanttien vitonen = huoli = myös alassuin oleva tähti ... jos nyt kiinnostaa laajentaa tätä tarotmaailmaa - sillä kokonaisuus niistä kaikista taroteista lopulta tulee ELI kaikki vaikutta kaikkeen  smitten ja tämäkin vielä että lanttien vitonen=merkurius =   kaksoset ja juuri se "juttu" joka minulla on haasteena tässä elämässäni ...  Shocked
hokasin muutes ihan just tämän ETTÄ oh mai gaad  angel  Kiss  että kyllähän nämät haasteet meille usein huolta aiheuttaa VAAN onneksi on vastapainoksi~tasapainoksi annettu/ otettu mukaan niitä talenttia mukaan ELI tulee todeksi tämäkin " kellekkään ei ainneta suurempaa taakkaa kuin jaksaa kantaa "  Wink WAU  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 12:50:25 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #73 : 02.01.2008 13:40:37 »


Capricorn: December 22—January 19
http://www.josephinewall.co.uk/zodiac/web_capricorn.jpg
Capricorn’s form of half goat, half fish derives from ancient Babylonian mythology, in which Ea,the Sea-Goat and Lord of Wisdom, emerges from his home in the sea to bring civilization and knowledge to mankind.  In the zodiac, the placement of the constellation represents high achievement. Steady, purposeful, and long-sighted, Capricorns have a plan for the future and set their sights high. They seek security and certainty, and insist that rules be followed. But don’t let that fool you into thinking Capricorns are all work and no play: they have a lively wit, a dry sense of humor, and that rare combination, creativity coupled with organization!

© Leanin’ Tree®

http://www.josephinewall.co.uk/josephine.html ja siellä klikkaa Zodiac

jk.

http://library.thinkquest.org/25535/Ea.htm
http://library.thinkquest.org/25535/Babylonian.htm

http://fi.wikipedia.org/wiki/Babylonia
« Viimeksi muokattu: 02.01.2008 13:58:15 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
Bast
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 121



Profiili
« Vastaus #74 : 02.01.2008 14:56:43 »

Hellou.

Loistavaa vuotta 2008 kaikille kauriille, ja myös muille tähtimerkeille!!

Mä aion pyhittää ens viikonlopun siivoamalla koko kotini, ja aion puhdistaa ympäristöni. Aion myös yrittää tipatonta tammikuuta, mutta vaan siihen asti, kun haluan juhlistaa syntymäpäiviäni..  Grin no, mutta tipaton puoli tammikuuta on  parempi kun ei mitään!!

Sitten, tajusin tässä, ja nyt jotenkin  vahvemmin, että ne kultavaunut löytyy ensisijaisesti syvältä sisimmästämme!! Kun oma sielu voi hyvin, alkaa varmasti tulemaan niitä kultavaunuja myös konkreettisesti ympärillemme!!

Voidaanhan hyvin, ja rakastetaan ensisijaisesti itseämme, ja sitten toisia ihmisiä.

Kultavaunuja odotellessa  coolsmiley
tallennettu

"We can acccept god becoming man to save man, but not man becoming god to save himself"
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 17
  Tulostusversio  
 
Siirry: