Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: HOMEOPAATTISIA VALMISTEITA JA NIIDEN KÄYTTÖVINKKEJÄ  (Luettu 143439 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #120 : 01.02.2008 19:22:26 »

Hei Ystäväin

Löysin tällaisen opinäytetyön

Alkoholiriippusuus ja suru

http://koti.mbnet.fi/homeopat/tiinahurri.pdf


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #121 : 01.02.2008 19:28:45 »

Hei Ystäväin

Homeopatiasta apua synnytyksessä linkki


http://www.babyidea.fi/aidille/homeopatiasta.html


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
ii.koo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #122 : 02.02.2008 17:09:15 »

Hei Elämänilo sekä muutkin  Smiley

Hieno, et nostin tämän ketjun ylös ja varsinkin näin flunssa aikana.

Olen lapselleni käyttänyt näitä homeopaattisia aineita ja todella hyvin ovat tehonneet ja apua niistä löytyy myös meille vähän vanhemmillekin  Wink

Alkavaan nuhaan ja lämpöön olen antanut Aconitumia sekä Ferrumia, sitten kun nuha muuttuu paksummaksi, niin olen siirtynyt antamaan Pulsatillaa sekä Belladonnaa.

Näin nuha jää muutamanpäivän mittaiseksi eikä tule korvatulehdusta, näin ne ainakin meillä toimii  Smiley Smiley
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #123 : 15.03.2008 17:15:30 »

Taas näin kevään tullen alkaa kasvojen ja muunkin ihon kunto käydä vähän hermon päälle. -Olen pohtinut taas ihotautilääkärille menoa, mutta arveluttaa kun olen kymmenen vuoden sisällä jo kaksi kertaa käynyt, kaksi eri diagnoosia mutta samat lääkkeet saanut ja syönyt, mitään tapahtumatta.

Kasvoissani on ilmeisesti ruusufinni kasvoissa ja lisäksi nenän pielissä rinofyyma eli nenäni tulee iän myötä muuttumaan täysin muodottomaksi, kun jo nyt on nenän pielessä pieniä patteja. http://www.tohtori.fi/?page=4702652&id=2234926

Näppylät eivät ole finnejä, eli talia niistä ei tule, vaan ovat kovia ja kutisevia. Joskus unissani raavin niitä ja niistä tulee kudosnestettä ja verta. Ajoittain puhkeavat itsestään, mutta kasvavat takaisin muutaman viikon sisällä.

Nyt etsinkin vaihtoehtoista hoitoa... Miten muuten kuin rankalla antibiootilla voisin saada apua? Luin joskus vuosia sitten artikkelin jossa oli jonkinlainen ruokavalio jolla saisi apua...

Olen juonut Aloe Veraa ja käytän myös voiteita ulkoisesti, mutta näppyihin nämä eivät tunnu vaikuttavan.

Mistä löytäisi avun?
tallennettu

ii.koo
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #124 : 20.03.2008 14:25:15 »

Hei Emelia!

Kuulin ystävältäni, että hänen sisarensa oli saanut avun vyöruusuun homeopatian avulla. Uskon, et ammattitaitoinen homeopaatti löytää oikean lääkkeen myös sinulle. Kannattaa kokeilla, jollei halua käyttää antibiootteja.

Muutama vuosi sitten en uskonut näihin "pillereihin" ollenkaan, mut kun olen huomannut niiden toimivuuden, niin on pakko uskoa.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #125 : 22.03.2008 16:24:51 »

Kävin uudella kosmetologilla laitattamassa ripset ja kulmat ja häneltä sain muutamia näytteitä Biodroga -sarjasta. Kokeilin Puran formulan Anti-Blemish Stick 'iä näppylöihini ja yllätys-yllätys ne alkoivat pienentyä!

-Vaikuttavia aineita ovat sinkki ja hopea. Nyt olenkin kokeillut tuon Biodrogan -aineen rinnalla sinkkisalvaa... 
tallennettu

Saralei
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #126 : 24.03.2008 20:11:32 »

Hei vaan homeopatiasta kiinnostuneet!

Homeopatiaa on  helppo oppia käyttämään itsehoitoon akuuteissa vaivoissa. Kannataa hankkia kirjanen, esim. jo edellä mainitun Uwen, tai vaikkapa Teija Virtasen Kodin Homeopatiaa. En tiedä, mistäpäin maailmaa olette, mutta mainitsempa tässä, että esim. Frantsilan kurssikalenterista netistä ne löydät 2 päivän kotiapteekkikurssini syyskuussa. Siellä selviää yleisimmät aineet ja juuri käytännössä askarruttavat potensoinnit ja annostelutiheydet. Lisään vielä, että potensseista on montaa mielipidettä homeopaatista ja käyttäjästä riippuen, jopa maakohtaisia eroja, missäpäin on mitäkin totuttu käyttämään. Kotkäytössä et voi saada vahinkoa aikaan, kun käytät samaa ainetta viikon - ja siinä ajassa sen jo viimeistään tulisikin auttaa akuuttiin vaivaan, tai aine on puutteellisesti valittu, eikä sen jatkamisesta ole hyötyä. Toivottavasti tämä selvensi asiaa Wink

Ystävällisin terveisin dipl.homeopaatti Saara Lehtola
www.saaralehtola.com
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #127 : 27.03.2008 13:29:55 »

Hei Saara ja kaikki homeopatiasta kiinnostuneet,
on totta, että homeopatiasta on useampia koulukuntanäkemyksiä, potensseista yms.
ja saa ollakin.
Mutta erääseen asiaan minun on PAKKO puuttua, nimittäin
mitään homeopaattista lääkettä ei saa itsehoitona käyttää kahta-kolmea päivää pidempään.
Itseasiassa, jos oireet eivät ala merkittävästi helpottamaan kahden annoksen jälkeen,
lääke on todennäköisesti väärä, ja silloin on syytä ottaa yhteyttä asiantuntevaan
klassiseen homeopaattiin, tarkemman lääkkeenvalinnan tekemiseksi.

Homeopaattisesti potensoidun, yli C6 vahvuisen lääkkeen viikonmittainen ottaminen on lääkeainekoe, siis lääke alkaa aiheuttamaan oireita, joita ei alunperin ollut.

Itsehoito on ihan ok, nopea apu tapaturmissa ja äkillisissä sairastumisissa, kun homeopaattia ei ole saatavilla, mutta homeopaattiset lääkkeet ovat silti lääkkeitä, ei niitä saa popsia ihan miten vaan.
Näiden asioiden kanssa on oltava tarkkana. police

Ystävällisin terveisin dipl. klassinen homeopaatti
www.homeopaattinenhoito.fi
« Viimeksi muokattu: 04.04.2008 22:34:02 kirjoittanut IkitosI » tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #128 : 27.03.2008 14:39:38 »

...
Kasvoissani on ilmeisesti ruusufinni kasvoissa ja lisäksi nenän pielissä rinofyyma eli nenäni tulee iän myötä muuttumaan täysin muodottomaksi, kun jo nyt on nenän pielessä pieniä patteja.

Hei "Emelia"

Hyvä klassinen homeopaatti auttaa ongelmassasi
- hoito on kokonaisvaltaista
eli hän keskittyy sinuun kokonaisuutena
eikä vain ihosi ongelmaan

Suolistohuuhtelijalla käynnistä on myös apua,
koska kuonanpoiston on tapahduttava kunnolla
ja jos "viemäriputkemme" on tukossa,
kaikki näkyy myös yleiskunnossamme

Acne rosacea ja muhkuranenä (Rhinophyma)

Acne rosaceassa nenänpäässä todetaan
punoitusta ja verisuonilaajentumia.
Sen etiologia on tuntematon.
Muhkuranenä on acne rosacean lopputulos.
Rhinophyman hoitona on
erikoislääkärin suorittama leikkaus,
jossa ylimääräinen kudos poistetaan siten,
että ihon syvimmät kerrokset säästyvät,
jolloin raakapinta epitelisoituu
ilman arpikudosta


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Kivulias
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #129 : 01.02.2010 21:49:32 »

Mikä olisi paras valmiste kiputiloihin.
tallennettu
zeusx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Profiili
« Vastaus #130 : 07.04.2010 23:53:34 »

Hei!

Ootteko te muka oikeasti saaneet homeopatiasta apua?! Eiköhän se ole lumevaikutusta! Kun oikein uskoo, että sokerivesitabut auttaa, niin totta kai paranee... Olen kerran kokeillut homeopatiaa ja se oli yhtä tyhjän kanssa. Tuntikausia istuin sen naisen vastaanotolla ja joka kerta sama juttu. Nainen hihkaisi: "No NYT minä tiedän mitä sinä tarvitset!" Aina lähdin eri pussien kanssa kotio mutta tulos oli sama: ei mitään apua. Lakkasin hassaamasta rahaani moiseen.


Varsin vanha viesti mutta suurin vaikutus taitaa olla juuri placebo-efektillä. Varsinkin tietyissä ongelmissa vaikutus voi olla hyvinkin merkittävä.

Yleisesti ottaen en usko juurikaan homeopaattisiin hoitoihin. Yksi merkki tästä on siinäkin, että harvat homeopaatit uskaltavat paljastaa mitään pillereitä tai muitakaan juttuja joita esimerkkitapauksessa olevalle potilaalle pitäisi antaa. Vedoten juuri kyseiseen kliseeseen "jokainen ihminen on yksilöllinen". Toisaalta jos tarjotaan pillereitä joiden uskotaan muuttavan "energiatasoja" niin varsin vaikeaa uskoa semmoiseen ajatukseen.

Eri asia ovat tietysti oikeat luontaistuotelääkkeet. Osa homeopaateista voi toimia toki molemmilla saroilla.
tallennettu
maiskuli
Vieras
« Vastaus #131 : 07.09.2010 16:00:43 »

No niin mulla on tässä ollut näitä virtsatientulehduksia ja flunssaa. Sain poskiontelotulehdukseen antibiootin josta sain ihan kauheet allergiaoireet.

Nyt taas on muutaman päivän ollut virtsatietulehdus oireita ja sain kerranki aikaiseksi käydä homeopaattisessa putiikissa.

Ostin sieltä munuais ja rakko tippoja Dr. Reckeweg R18.
Olen tänään tämän aloittanut, ehkä jotain 4 tuntia on mennyt tätä nauttien 15min välein 10tippaa.
tällä hetkellä tuntuu että virtsarakon ja putken kipuilu on helpottamassa. Selkään ja alavatsaankaan ei enää niin paljon satu.

Sitten on kuitenki mukana pahoinvointia kylmä kokoajan, oksettava olo, pala kurkussa tunne, lieväturvotus ja huimaus. Onko nää nyt niitä oireita mitkä kertoo lääkkeen olevan oikea ja tehoavan?

Onkos teillä muilla kokemusta näistä tipoista?
tallennettu
-*-
Vieras
« Vastaus #132 : 01.10.2010 09:55:19 »

Hei!

Ootteko te muka oikeasti saaneet homeopatiasta apua?! Eiköhän se ole lumevaikutusta! Kun oikein uskoo, että sokerivesitabut auttaa, niin totta kai paranee...

Minä olen saanut apua tosi pahoihin siitepöly-, eläin- ja ruoka-aineallergioihin. Olin sitä ennen käynyt monilla lääkäreillä ja akupunktiossa, ja uskoin, että ne auttaisi, mutta placebo niiden kohdalla ei sitten toiminut Smiley
Homeopatiasta olin skeptinen, mutta se sitten kuitenkin vei allergiat mennessään.

Olen pahoillani, että sinä et saanut apua homeopatiasta. On olemassa paljon erilaisia homeopaatteja, ja valitettavasti kaikki eivät ole hyviä, ja sitten tietenkin on ihmisiä, joita ei voi auttaa paranemaan. Tai sitten voi auttaa, mutta homeopatia ei ole heitä varten. Ei ole varmastikaan yhtäkään hoitomuotoa, joka kaikki parantaisi...

Yleisesti ottaen en usko juurikaan homeopaattisiin hoitoihin. Yksi merkki tästä on siinäkin, että harvat homeopaatit uskaltavat paljastaa mitään pillereitä tai muitakaan juttuja joita esimerkkitapauksessa olevalle potilaalle pitäisi antaa. Vedoten juuri kyseiseen kliseeseen "jokainen ihminen on yksilöllinen".

No, jokainen ihminen todella on yksilöllinen homeopatiassa. Ja lääkeainetta ei voida kenellekään valita vain toisen henkilön kuvailemien kliinisten oireiden perusteella, pitää oikeasti kohdata potilas ja hänen tapansa olla, puhua, jne, jotta oikea lääke voidaan löytää.

Kieltämättä se, että energiaan voitaisi vaikuttaa homeopaattisella pillerillä, voi tuntua oudolta, mutta kai sen asian uskoo vasta, kun itse kokee. Onhan noita ihan Nobel-palkittujakin fyysikoita kourallinen, jotka ovat löytäneet homeopaattisiin lääkkeisiin verrattavista ultralaimeista liuoksista sellaisia sähkömagneettisia värähtelyjä, joita ei tavallisissa liuoksissa ole. Ja eikö tämä koko elämä ole atomien värähtelyjä, jotka ovat kaikki vuorovaikutuksessa keskenään...
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9]
  Tulostusversio  
 
Siirry: