Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tämän olen oppinut  (Luettu 22696 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #15 : 20.02.2008 21:32:20 »

Tätä onkin sitten vaikeampi selittää, mutta olemaan tunteilematta elämän illuusiossa. Kaikenlaista voi kokea ja oppia, muttei tule ottaa niin vakavasti. Yllättäviä käänteitä voi tulla hyvässä ja pahassa, mutta KAIKKI on aina tämän saman illuusion sisällä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
pagan
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #16 : 21.02.2008 12:10:47 »

Muistan kun tuossa muutama vuosi sitten olin päässyt siihen pisteeseen, että ymmärsin alkaa korjaamaan omia (tietysti minulle aikanaan opetettuja) käsityksiä ja uskomuksia.
Ja ensimmäinen jonka kanssa tein oikein konkreettisesti töitä ja oli oikein tietoisesti tekemäni muutos oli tämä

'Älä ota mitään henkilökohtaisesti'

Voi että se oli vaikeaa, aluksi. Ja se oli kyllä kovaa työtä. Aina kun joku ihminen esim. petti jollain tapaa, muistan kuinka siinä vaiheessa tuli eräs oikein "hyvä" ja konkreettinen tilanne, kun eräs tuttava ja ehkä kaveriksikin luokiteltu petti lupauksensa aivan täysin. Olin maksanut eräästä työstä, jota hän ei sitten tehnyt ja siinä meni kuukausia ennen kuin hän sen teki, ja siitä aiheutui kyllä aikamoista vaikeutta minulle.

Ja muistan kun siinä katkeruuksissani ja kiukussani hoin itselleni, että 'älä ota tätä henkilökohtaisesti' ja sitä minä hoin itselleni joka päivä, ja että 'se kyllä kohtelee muitakin tällä tavalla'
 jota minun oli hyvin hyvin vaikea uskoa, tai oikeastaan en siinä vaiheessa uskonut, mutta sitä minä itselleni vain hoin.

Myöhemmin sitten sain tietää monista muista ihmisistä, joille hän oli tehnyt saman tempun, ja pahempaakin.

Tämän asian sisäistämisessä meni kuukausia, ennen kuin oikeastaan tuli se päivä, että minä todella ajattelin ja uskoin niin. Ja se oli kyllä hieno tunne.

Sen jälkeen olen huomannut monet kerrat, kun joku ihminen käytöksellään saa mieleni mustaksi, niin myöhemmin saankin kuulla, että mitä kaikkea se on sanonut ja tehnyt muille, ja olen monesti saanut todeta jälkeenpäin, että ei se nyt sentään tuollainen ollut minua kohtaan.

Että tämän olen oppinut  Smiley  angel
tallennettu

"Suojelemme vain sitä, mitä rakastamme.
Rakastamme vain sitä, minkä ymmärrämme.
Ymmärrämme vain sen, mitä meille opetetaan."
                         Robert Dione, luonnonsuojelija
sekku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #17 : 21.02.2008 12:44:29 »

Tänään olen oppinut, että en ole korvaamaton.  Ihana vapauden tunne ja saan mahdollisuuden alkaa toteuttaa itseäni.

Testi: Upota sormi vesilasiin, jossa on vettä. Nosta sormi pois ja jos siihen jää kolo. OLET KORVAAMATON.

Mitä kaikkea se vielä  tarjoaakin.

sekku

tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #18 : 26.02.2008 13:56:31 »

Olin viikonloppuna mielenkiintoisella kurssilla..

Suhde- ja suhteellisuusdynamiikkaa opin sekä teoriassa että käytännössä -
jokainen osanen on kokonaisuuden harmonian kannalta tärkeä,
kokonaisuus täydentää aina itseään -
jos jotakin otetaan pois, kokonaisuus muotoutuu tuon poisotetun ympärille -
mikään ei koskaan ole pois mistään.
Poisotetun tai -suljetun tärkeys vain korostuu torjunnasta, harmonian hyväksi.

Harmonia on aina, vaikkei se siltä näyttäisikään.


Lisäksi sain muistutuksen siitä, että kaikki sairaudet ovat Kaikkeuden viestintuojia.
Niitä pitää rakastaa sellaisenaan, ottaa niiden viesti vastaan, torjunta vain lisää niiden voimaa.
Olemme kutsuneet luoksemme nämä viestit.
Kaikki ajallisuuteen ilmentynyt on ollut potentiaalisena ilmenemisen mahdollisuutena aina,
sopivaa kanavaa ja vastaanottomuotoa odottamassa.
Mikään ei ole paikassa tai ajassa, vaan kaikki on ikuisuuden harmonian resonanssia ajallisuuteemme.
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #19 : 27.02.2008 15:59:45 »

Olen alkanut ymmärtää elämääni, sen kulkua ja mitä se yrittää minulle opettaa... Olen pikkuhiljaa alkanut oppia olemaan irrallinen.
Olen perehtynyt Pluton symboliikkaan ja oppinut itsestäni ja edellisestä elämästäni.

Lukeminen intensiivisesti ( lue: plutonisesti) saa pään särkemään; eli olen siis kutsunut päänsäryn elämääni.  Wink
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #20 : 27.01.2009 19:41:02 »

Olen oppinut jotain mielenrauhasta ja miten kykenen sen saavuttamaan.

Pitää kohdata asiat, joita pelkää tai välttelee ja käydä niihin kiinni. Olen oppinut päästämään irti siitä asenteesta, joka "vastustaa"..

Vastustaminen on ainakin minulla ollut elämässä aika vahvasti mukana. Jos en jotain osaa, vastustan sen tekemistä. Jos en johonkin usko, vastustan sitä. Jos en esimerkiksi usko, että minä pystyisin johonkin, en yritä, ennen kuin on pakko. Jos pelkään, että en saa tehtyä jotain velvollisuutta, saatan vain pyyhkiä sen velvollisuuden pois mielestä, pitkiksi ajoiksikin. (tämä siis itseäni koskevissa asioissa, vastuullisuus on minulle Pyhä asia, jos asia koskee myös muita henkilöitä, tavallaan vastuuttomuudella dissaan vain itseäni)..

Enkeliviesteissä tulee joskus viesti: itsekuri on avain vapauteen.

Miten v-mäisenä pidin tuota lausetta joskus  Grin mutta nyt en enää.

Itsekuri ei tarkoita mitään keskitysleirifiiliksissä hampaat irvessä puurrettua väkipakkosuoritusta.
Se voi tarkoittaa sitä, että muuttaa negatiivisen asenteen ensin positiiviseksi ja sitten ryhtyy johonkin hommaan ajatellen: tämä on kivaa.

Miten PIENI ja ITSESTÄÄNSELVÄ oivallus tämä onkaan, mutta hyvin merkittävä! Ainakin minulle!

En uskonut, että ikinä valmistuisin ammattiini. Tässä on aika kiire kaikkien rästitehtävien ja opinnäytetyön kanssa, koska viimeiset puoli vuotta kaikki työt ovat odottaneet tekijäänsä (johtuen siitä vastustuksesta).
Päätin vaan rauhoittua nyt ja listata paperille ne asiat, mitkä on hoitamatta. nyt olen hoitanut niitä yksi kerrallaan ja huomannut, että opiskelukin on tavallaan ihan mukavaa ajankulua. Joka kerta kun saa jotain tehtyä, pitää kiittää itseään ja muistuttaa, että nyt ollaan taas askel lähempänä tavoitetta.

Stressi pysyy poissa kun elää tässä hetkessä, miettii asiat eteenpäin noin viikko kerrallaan ja viikon kuluttua katsoo, miten asiat ovat hienosti edistyneet. Rauhallinen mielentila ja kiitollisuus joka päivä.
Turhat huoleet ja ressi hornan tuuttiin!   Wink

Kysymys on oikeasti vain asenteesta ja uskosta.
Kun uskoo johonkin, on helppo antaa kaikkensa sen eteen. Eikä sitä tee saadakseen hyviä numeroita tai päähän taputteluja. Sen tekee vain, koska haluaa olla armollinen itseään kohtaan ja saavuttaa vapauden ja ne tavoitteet, joita on elämässään itselleen asettanut.
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #21 : 07.02.2009 12:56:52 »

dawnchild, tuo on niin totta. Monta kertaa pilaa menneitä heijastamalla tulevan mahdollisuudet.

Toisaalta itse ajattelen sitten kyllä niinkin, että ei niitä menneitä kannata kokonaan unohtaakaan. Joskus menneiden muistojen herääminen (jos ne siis jollain tavalla on jo käsitellyt) voi tarkoittaa jonkinlaista varoitusta, että hei älä nyt mene sinne samaan jorpakkoon...

Siinä on sille kuuluisalle intuitiolle kysyntää kun miettii, että kummasta on kyse ja mitä viittoja katsella...
tallennettu
alexia
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #22 : 12.07.2009 16:45:24 »

Olen oppinut, että kohtalon tiellä on monta polkua, ja ihmisen tehtävä on valita vain ne tiet mihin menee.  Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 12.07.2009 21:19:32 »

Viime aikoina usealta taholta minua on muistutettu avoimuudesta...ja mietin kovasti mitä kaikkea se on parhaimmillaan ja mitä se oikeasti ei ole!

Mutta ei voi olla huomaamatta avoimuuden laajenemista ympäriltä, kuten itsesäänkin läheisten kesken.
Avoimuus antaa ja vahvistaa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: