Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mut yritettiin pakottaa hautaan!  (Luettu 3380 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« : 29.11.2007 11:53:25 »

Elikkäs... näin viimeyönä tosi kummallista unta!Kärsin unessani kovasta flunssasta,ja sisarukseni ja vanhenmpani oli kokoontuneet mun ympärille,ja valmistelivat mua hautaan.Puhuivat että mun hautajaisista tulee ihan rauhalliset ja kivat,ja että laitapa nyt allekirjoitus tuohon paperiin että sut saa haudata.Luin sen paperin läpi ja tuli tosi ahdistava olo,että enhän mä halua vielä kuolla!Sitten sinne tuli joku mustiin pukeutunut nainen ja mut laitettiin jo arkkuun makaamaan... olin ihan kauhuissani etä nyt se sitten tapahtuu,mä kuolen nyt.Katsoin ympärilleni enkä nähnyt ketään kavereitani ja loukkaannuin siitä ettei ne edes olleet tulleet mun hautajaisiin... Viimehetkellä kuitenkin sanoin että en ole valmis kuolemaan ja nousin ylös.Sitten oma äitini sanoi että kyllä nyt olisi parempi jos kuolisit. Huh
Enempää en unesta muista. Mistähän tuo vois kertoa?Olin kyllä ihan hämmentynyt aamulla kun heräsin niin tuosta unesta... oonhan mä monesti nähnyt että joku tuttu kuolee tms,mutta että itseäni yritettiin pakottaa kuolemaan. Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
mammamma
Vieras
« Vastaus #1 : 29.11.2007 17:43:47 »

Olisko tähänkin vastauksena kuolema - uudelleensyntymä? Onko läheisesi "nalkuttaneet" sulle, että jotakin pitäisi tehdä? Smiley
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2 : 29.11.2007 20:07:03 »

^Ei oo nalkuttaneet... Huh
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 30.11.2007 19:09:27 »

mahtasko kartallasi olla  saturnus transiitti neitsyessä,
sairastumisen pelkoa ja rajojen ahtautta,sopimuksen kirjoittamista,
 pluto aspect_opp mars?
ja  kuu jellonassa venuksen kimpussa,kaveritkaan ei muista,
missä "hoviväki"?
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #4 : 04.12.2007 12:49:36 »

no... yritin katsoa karttaani mutta en ainakaan huomannut että olisi... vaikka ei sitä koskaan tiedä kun oon aika puusilmä näitten transiittien sun muiden suhteen. Grin
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: