Synastria- ja kompositiokarttaa vilkuilen kumpaakin. Exän ja mun kompositiokartta oli meinaan hankala, Neppari oli muodostanut haastavia aspekteja mm. AC:n, Kuun ja Merkkarin kanssa.. Lisäksi kompositiossa oli
- kaunis satu muuttuikin painajaiseksi, näin kävi tässäkin suhteessa..
Nykyisen kanssa kompositio on kyllä näkemisen arvoinen - kaikki planeetat Plutoa lukuunottamatta 7. huoneessa! No, siellä on tosin ne pakkaa sekoittavat
ja
myös sotkemassa..
tekee yhtymän
:lle,
:lle ja
:lle sekä oppositiota
:lle - tuo myös tiettyä raskautta välillä suhteeseen. Tämän takia onkin hyvin tärkeää päästä välillä pois arkikuvioista ja kotinurkista ja unohtaa painavat asiat hetkeksi!
Kompositio-Pluto löytyy 6. huoneesta - oletettavasti 6. huoneen sijainti tuo haastetta kuvioihin..? Kompositio-Pluto muodostaa vain
:iin sekä
:iin. Osaisikos joku tulkita, kun kompositiossa meillä on Jod, kärkenä
(1. h) ja kantana
(7. h)
(6. h)..
Synastriassa niitä hyviä aspekteja ovat varmaan meillä asteentarkka
, eli mun
ja miehen
. Tunnen saavani tietynlaista tukea mieheltä, mies hyväksyy mut tekoineen kaikkineen tällaisena. Toinen tosi vahva on myöskin asteentarkka
, elikkä mun
ja miehen
. Vaikka en edes tuntenut alussa miestäni, vetovoima oli sitä luokkaa, että huhhuh ja oksat pois..!!! Ja edelleen mies on aivan käsittämättömän vetovoimainen..
Vetovoimaan voi tietty vaikuttaa myös se, että miehen
ja
sijoittuvat meikäläisen 8. huoneeseen.. :
Ja sitten on myös mun
miehen
, mikä tuo omaa särmäänsä suhteeseen, vaikka tämä aspekti vaatii hiukan sovittelua.
Muita on hyvin tarkka
- vetovoimainen tämäkin, kun vastakohdat vetävät puoleensa, mutta mies osaa olla välillä tosi etäinen ja viileän tuntuinen, onhan hän cool
, mikä ei aina passaa huomionkipeälle ja tuliselle
:lle..
Eli hankaluutensa tässäkin, vaatii vaan sitä tiedostamista ja toisen hyväksymistä. Venukset muodostavat (luultavasti) harmonisen aspektin
Q
ja Marsit asteentarkan
.
Noiden lisäksi synastriasta löytyi vielä (minä ensin, sitten mies):
Noiden pitäisi kai olla hyviä aspekteja..
Eräiden testien mukaan exän olisi pitänyt olla nykyistä parempi kumppani..
Jaa-a, paha se on vielä sanoa.. :
Meillä oli exän kanssa varmaankin yksi kaikkein pirullisimmista aspekteista synastriassa. Mun
exän
, vieläpä hyvin tarkkana (orbi muistaakseni vain 1-2 astetta) ja haastetta toi tämäkin: valtataistelua, manipulointia, tiukkojen sääntöjen laatimista.. Lopulta tunsin eläväni vankilassa, kun exä saneli, miten mun olisi pitänyt elämäni elää ja olin huono nainen, jos en tehnyt mitä mies vaati.. Ero oli paras ratkaisu varmaan ikinä, vaikka vieläkin, yli vuoden kuluttua erosta parantelen haavoja, mitä exä aiheutti mulle..