Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skorppari neito ilmoittautuu  (Luettu 3026 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« : 25.12.2005 17:37:37 »

Kyllähän näillä sivuilla on vuosie päivät pyöritty ja vihdoin sit liityin sisäpiiriin... Smiley

Kyllä tuo syntymäkartta on veikeä juttu...En edes itse olisi pystynyt itsestäni tarkemmin kertoman...kun ei kaikkea itsestäni tiedäkään... Shocked
Yritän oppia uutta koko ajan.

Mielenkiintoa olisi itsensä sisäiseen tutkiskeluun ja heilurilla ennustamisen opetteluun...Tai opeteltuhan tota on jo yli 10 v ja hallussa jo jotenkuten on...
Mutta kun vaan lisää tekee mieli oppia...

Ikää oli jo 23-v... Nouseva merkki on rapu ja aurinko on skorpparissa...Eli olen omasta mielestäni vähän  idiot2

Jos kuka tietää hyviä kursseja savon lähellä ilmoitelkaa ihmeessä niistä mulle kun en meinaa löytää aikaa itse niitä tutkiskelemaan...  Embarrassed
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
saai
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 229



Profiili
« Vastaus #1 : 28.12.2005 18:26:47 »

Tervetulloo vaa, marzukka, ilosesti ja syrämmellisesti, näin länsisuomen murteella. Pitääkin käydä katsomassa mikä toi heiluri on, kun niin kovasti mainostat.
 
Puolisoni on skorppari, nousu rapu, - ja hänellä härkäkuu. Mielenkiintoista.
tallennettu

"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."

"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way."
- - - - - - - - - - - - - -
Maire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 30.12.2005 20:49:39 »

Hei!
"Uusi" skorppari miekii oon ja nousevana rapu. Onkohan tämä yhdistelmä kovinkin yleinen? Vai olenko oikea skorppari ollenkaa, meinaan vaan kun yv-lehdessä oli juttu että oikeita skoppareita on tosi vähän. Mutta eipäs toi ole matkan tekoo hidastanut. Hyvii jatkoja vaan siulle!
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 125


Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!


Profiili
« Vastaus #3 : 04.01.2006 18:49:36 »

Mulla on kuu kauriissa ja sehän kyllä näkyy...tavan idealisti...
Kyllä mä olen tiukasti sitä mieltä että ihan kunnon skorppari olen...Ja tuo nouseva rapu vaan syventää joitain juttuja lisää mitä jo valmiiksi on...  Smiley
Kauheesti en ole törmäilly Skorppareihin jotka olis vielä nousevia rapuja, mutta kiva etten ole ainut joka leijailee muualla kun maan päällä  Wink

Sillein on aina kaikki nuo perussepustukset jo pitäny paikkaansa että paljon kuolemaa joutuu kohtamaan ja muita tuollaisia juttuja....ja hyvin kiinnostunut olenki pienestä asti ollut tollasista asioista...Luulin jo ennen kouluikää et olen toisesta maailmasta...  idiot2

Mä olen heilurina käyttänyt mun isän vihkisormusta...Ja hyvin on toiminu...En oikein henno luopua siitä ettei se "ime" muiden energioita ja sit se ei toimikaan kunnolla mulla...Kai vähän oudostikki ajateltu... Undecided
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: