Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aurasi väri  (Luettu 62991 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #45 : 07.11.2005 09:48:37 »

Jep Smiley aivan totta.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
kaakkimarjatta
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 55


sininen kristalli myrsky


Profiili
« Vastaus #46 : 07.11.2005 10:14:35 »

Ja vasen on feminiinen puoli Smiley


Kaakki
tallennettu

IHMINEN ON SE MIKSI TEKEYTYY, SIKSI ON SYYTÄ OLLA TARKKANA MIKSI TEKEYTYY
boboo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 166


Keltainen Resonoiva Soturi


Profiili
« Vastaus #47 : 07.11.2005 11:13:08 »

tein tuon maikkarin aura-testin ja vastaukseksi tuli HARMAA... Ekana tuli mieleen tupakansavu  Embarrassed  Undecided

Muita voimakkaista värejä aurassa oli turkoosi lila sininen indigo kristalli vihrea

voi minua, ei jääny positiivinen kuva aurasta  Cry

mutta se olikin vain leikkimielinen  idiot2 - testi  :Smiley
tallennettu

Yussra
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 176



Profiili
« Vastaus #48 : 13.11.2005 22:37:17 »

Kävin kuvauttamassa itseni hengen ja tiedon messuilla ja olinkin yllättäen oranssi. (Olen myös maikkarin sivuilta aavistellut jotain ihan muuta). Ja mustia pilkkuja oli surun jälkinä vasemmassa alakulmassa.

Mulle jäi kuitenkin se kuva, että tärkeämpi kuin auran väri oli nämä chakrat, NIITTEN KOKO JA MUOTO. Ainakin itselle jäi mieleen pienoinen "sydänchakra"... En ole kuulemma itseäni toteuttanut tarpeeksi.

Ihan mukava kokemus oli! smitten Tässäpä itselleni vähän sydämen vahvistusta!
tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 16.11.2005 15:36:07 »

Itse en ole oppinut näkemään auroja yrityksistä huolimatta. Joka tapauksessa tapasin erään naisen, joka niitä näkee ja hän totesi oman aurani pääväriksi keltaisen. Käsien ympärillä aura oli leveämpi ja pään yläpuolella oli kolmiomainen aura. Kertoneeko kruunuchakran aktiivisuudesta?

Tämä nainen oli muuten kerran nähnyt kadulla kävelevän ihmisen, jonka aura käveli ruumiin perässä. Epäilenpä, että ko. tallaajalla ei ollut kaikki asiat ihan kunnossa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
krokotiili
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #50 : 16.11.2005 19:33:22 »

hei sinulle,joka pohdit auran värjeä yms..Olen ollut auratulkitsijalla ja usein ihmiset,joilla on henkisiä kykjä aistivat helposti toisten mielialoja,tunteita,läsnäoloa yms..se,millaisia värejä aurassasi on,riippuu siitä, millainen ihminen olet.Oletko kuinka kokenut elämäsi matkalla tai siitä,mikä on tehtäväsi maan päällä.
Minulla on paljon samanlaisia kokemuksia toisista ihmisistä,kuin sinulla!Sitä usein tuntuu aistivan helposti toisen mielialat tai tuntuu,että lukee toisten ajatuksia...se on jännittävää,mutta ihanaa!! Smiley
tallennettu
hah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Keltainen Galaktinen Eb


Profiili
« Vastaus #51 : 16.11.2005 22:27:10 »

Minun aurani on sinivihreä eli turkoosi.   Teetin myös testin Harmoniahuoneen Sarilla täällä Oulun seudulla viime vuoden joulukuussa.  Minä luulen, että perussävy on varmaan aika vakio, mutta voimakkaat tunteet etenkin kielteiset muuttavat auran väriä.
tallennettu

Ikuisuuden lumoava sointi
Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni.  Herman Hesse Runoja:1,63.
Faery
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86



Profiili
« Vastaus #52 : 16.11.2005 23:35:27 »

Muutama ihminen on sanonut nähneensä aurani. Yleisimmin se on heidän mukaansa ollut kullan keltainen tai vaaleanpunainen. (En tosi yhtään tiedä mitä se sitten tarkoittaa Smiley) Itse en näe auroja kuin hyvin vaaleina ja ainoastaan kynttilänvalossa.
tallennettu

Aurinko: Oinas
AC: Leijona
Kuu: Kaksonen
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #53 : 17.11.2005 02:44:19 »

Tiedättekö mistä löytäisi henkilön joka voisi katsoa auraa? Itse olen alkanut viime aikoina näkemään auroja, mutta olen melko aloittelija vielä tässä, ja haluisin varmistuksen että näen "oikein". Miten muuten tulkitsisitte jos auran päävärin päällä on musta kehä? Rehellisesti, kiitos.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #54 : 17.11.2005 03:20:40 »

Keijuhelina73 kyseli, että onko kukaan käynyt Aura-ja chakrakuva ja tulkinnassa. Täytyy myöntää, että meikäläinen skeptikkona on käynyt, kun kaikkea pitää kokea muuten ei usko. Ihme kyllä ne tulkitsi mulle aivan saman värin minkä itsekin näen usein palstalla mainitulla sormenpää testillä eli oranssi ja kulta sävyinen aura.

Että tällein kaikkea pitää kokea että voi sitten vanhainkodissa naureskella elämän kokemuksia. Voihan sen rahankäyttää turhempaankin kuin esim tupakkaan ja muihin epäterveellisiin. Suomalainen kuun oon niin ei tahdo ensinäkemällä uskoa kun ei ole tieteellisesti todistettu, mutta pitäisikö? siinä vasta kysymys. idiot2
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #55 : 17.11.2005 10:24:44 »

Minäkin olen joskus vuosia sitten käynyt aurakuvassa messuilla. Ihan mielenkiintoista se on. Ja sitten saanut näitä 'niitä näkevien' tulkintoja.
Olen tässä puolen vuoden sisään saanut tulkinnan/näkemyksen kahdelta eri 'näkijältä'. Eroja oli väreissä, vaan ei siinä tulkinnassa mitä ne värit yms heille merkitsivät. Eli näkivät/aistivat saman minusta lopun viimeksi kuitenkin.

Pohjimmiltaan uskoisin, että värit ovat vain joku 'välivaihe silmille' (tai mielelle), että voi tajuta/uskoa aistivansa ihmisistä yms energiakenttiä fyysisen näkyvimmän muodon lisäksi.
Uskon jopa, että meistä jokainen aistii nämä kaikki, tiedostaa tai ei. Tuo 'aurojen näkeminen' on sinänsä sellainen käsitteellinen väline, ilmaista jotain, mitä ei muuten ehkä osaa ilmaista sanoin tai mielen ymmärrettävästi.

 smitten
tallennettu
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #56 : 17.11.2005 10:43:23 »

Heissan!

Mun aura on turkoosi ja sekin näkyy ja kuuluu sanoo ystäväpiiri  :Smiley
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #57 : 18.11.2005 02:24:11 »

Mukavaa, että täällä on näin paljon virinnyt keskustelua!  Smiley Löytyisköhän täältä Rovaniemeltä joku auratulkitsija vai missähän saattaisi olla lähin? Ei mulla varmaan ole varaa sellaiseen, mutta ehkä jonain päivänä.
 smitten
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Mirjam
Vieras
« Vastaus #58 : 18.11.2005 09:09:34 »

Löytyisköhän täältä Rovaniemeltä joku auratulkitsija vai missähän saattaisi olla lähin? Ei mulla varmaan ole varaa sellaiseen, mutta ehkä jonain päivänä.
 smitten

No minä en tiedä noista Rovaniementienoon aura-tulkitsijoista. Mutta on olemassa myös tällaisia, jotka sivuavat kyseistä tulkintaa, jotka toimivat maan-laajuisesti. Eli he tekevät tiettyjen tietojesi mukaan tulkinnan ja yleensä vielä maalauksen. Maalauksella on monia nimiä; Henkinen oppaasi, sielunkuvasi yms.
Maalauksessasi siis näkyy aurasi värit sekä mahdollisesti viitteitä 'menneistä elämistäsi' ja niiden vaikutuksista tällä hetkellä sekä tämän hetkisestäsi tilanteestasi itsesi kanssa, tässä ja nyt.  Smiley
Kirjalliset tulkinnat ovat yleensä yhden A4:sen pituisia.


 Cheesy  smitten
tallennettu
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #59 : 20.11.2005 09:22:22 »

Moi! smitten
Kuvittelisin, että jos paikkakunnillanne on energiahoitaja, niin ainakin hän osaa katsoa auroja. Itse kävin tapaamassa energiahoitajaa ja hän selvitti aurani värit minulle.
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: