Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuunsolmusta ?  (Luettu 2656 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« : 16.11.2007 00:46:11 »

Olen pitemmän aikaa ollut, jotenkin NIIIIIIIIIIIIIIIIN kalamainen, niin voiko tällaisella olla siihen vaikutusta, kun sekä kuun -, että auringon paluu kartallani Yläsolmu on kaloissa ? En vielä oikein ole kerinnyt näitä paluu karttoja opiskelemaan, niin jostainhan tämän täytyy johtua  idiot2. AP kartalla sillä on neliö Jupiterille ja yhtymä Uranukselle ja syntymäkarttaan nähden se on oppositiossa itseensä ( syy miksi se vaivaa minua  Grin). Kuun paluu kartalla se on kolmiossa Merkuriukseen, oppositiossa Venukseen, kolmiossa Marsiin ja oppositiossa Saturnukseen.
Hitsi vieköön en jotenkin saa mitään aikaiseksi !!!!! Neptunukseen sen tietenkin ensimmäisenä liittäisin, mutta KP kartalla sillä on kolmio Auringolle ja sekstiili Jupiterille ollen itse Vesimiehessä ja AP kartalla sillä on neliö kuulle, yhtymä Marsille, sekstiili Jupiterille ja oppositio Saturnukselle ollen itse Vesimiehessä  idiot2. Pyydän apua , sillä "ruutia" pitäisi nyt löytyä, mutta millä konstilla tämän "leijailun" saa loppumaan ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 16.11.2007 11:54:19 »

Oletko transiitit tarkistanut? Onko mahdollisesti Neptunus DC:si lähettyvillä? Tällä hetkellä sen asema näyttäisi olevan 19o19´ vesimies.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #2 : 16.11.2007 15:54:57 »

Ei siitä mainintaa tuolla transiitti listassa ole, mutta onhan se lähellä sitten DC:täni koska asteet minulla on 8,03. Pitää vielä tarkistaa  Smiley. Kiitos Lilli  smitten
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: