Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä miestä - kuka sopii?  (Luettu 145363 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #210 : 30.04.2008 10:27:48 »

Kiitos vaan, seuraavaksi oliskin vuorossa itse sormusten hankkiminen... iik...  :Smiley

Kun olette tulossa, niin laitahan YV:tä, niin voidaan treffata
yhdessä, siis nelististään, te ja Vaaka ja minä ja käydä ainakin
lasillisella. Smiley
Laitan numeroni, niin voit soittaa.  Wink[/color]

Joo, kivaa! Nähdään!  Smiley Tosin tuo menee kyllä heinäkuulle, lomien aikaan...

Mähän olen kyllä Itävallassa käynyt mutta en vielä Wienissä, joten siitä tulee mielenkiintoista!

Ja tuo mies on kyllä sitten ihan suomalainen, vaikka nyt noinkin hienot sukujuuret omaa... englantia kyllä puhuu vallan mainiosti.  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #211 : 04.05.2008 10:42:13 »

Uskotko K että on tosiaan kyse planeetoista ja astrotransiiteista, jotka pyörittävät asioita? Siis aiemmin kun oli vaikeaa töissä, onko helpottanut? Tai kun oli vaikea liitto, raukeaako se jonkun transiitin aikana? Oletko sellaista seurannut?

Mietin kun puhuttiin tuolla että miksi joillain menee aina hyvin kaikki, niin joidenkin mielestä se ei voi olla niin tai sitten eletään karmallisia lepoelämiä. Siis jos aivan kaikki sujuu, työ harrastus ja suhde ja suku koko ajan, muutama kauneusvirhe. Eletään suojassa eikä mitään pahaa lintukodossa.. sitten on oikeaa elämä eläneitä.

Mutta jotain kenties tähtitaivas VOISI selittää kunhan ei tule ihan randomina vaikutteet. Itse ajattelen kun ura menee hyvin, muissa asioissa vähän seisovaa vettä ja se kenties näkyy 6-huoneessa. Tosin, isoin planeettarypäs poistui sieltä maaliskuussa ja parina seuraavana vuonna ei näy olevan urakeskeisyyttä ja itsekin vähän ajattelin samaa.. ts kehitellä muuta.

No se näin, oliko selkeetä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #212 : 05.05.2008 20:43:52 »

Uskotko K että on tosiaan kyse planeetoista ja astrotransiiteista, jotka pyörittävät asioita? Siis aiemmin kun oli vaikeaa töissä, onko helpottanut? Tai kun oli vaikea liitto, raukeaako se jonkun transiitin aikana? Oletko sellaista seurannut?

Kyllä ja ei. Noihin transiitteihin sanoisin, että ne tuovat ihmisen eteen tiettyjä tilanteita, mahdollisuuksia tai haasteita, joihin sitten kukin reagoi oman tapansa mukaan. Kun tuossa kyselit, raukeaako vaikea liitto jonkin transiitin aikaan, niin minullahan oli silloin loppumisen aikaan Saturnus oppositiossa Venukseen, joka sitten laittoi pisteen tuolle kaikelle. Mutta uskon että tuollakin oli syynsä ja tarkoituksensa; hyvä liitto olisi kestänyt Saturnuksen haasteet mutta huono päättyi.

Nyt taas minulla on  pluto aspect_sex venus joka kieltämättä on tuonut aikas hurjaa tunnetta tähän kaikkeen.

Noista Jupiterin transiiteista on juttua toisaalla, mutta itse koen nekin positiivisena, lähinnä huonesijainnin takia: Juppari seiskassa on tuonut viime aikoina elämääni minulle "jupitermaisia" ihmisiä. Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #213 : 06.05.2008 07:20:40 »

Niinkuin minut vai.. minulla sama transiitti Pluto JA Jupiter sext Venus, ja vain se exotic rapu (äitinsä  kauris) mielessä.. no en ala miettiä menneitä transiitteja alkuja ja loppuja, koetan vain selvittää vaikuttaako planeetat oikeasti ja jos niin, mikä oikeus niillä on siihen heh. Moni on kokenut planeettojen vyörytyksen rankkana tai sitten jotkut iloisena. Joku sanoi; sisäinen jumaluus^planeetat yhteistyö? 

Yksi asia tuli noista ravuista mieleen mitä=sanottu, että älä vain vahdi häntä kuin äiti, vaan anna olla sellainen hupsu kuin on, sitten voitat hänet puolellesi tms-

JA Jupparihan se sillä yhdelläkin on muka vitosessa mut katsotaan (sekä hänen aumerkkinsä hallitsija  kuu ). Sanoinkin hänelle että aika paljon samoja vaikutteita meillä 3-4 huoneessa, siis työ romanssi perintö ja suunnitelmien huone täys, tosin 11;sta eri planeetat. Onko sinun herrallasi millainen ap kartta? Muistan kun eräällä oli  mars vitosessa ja sen aikaa kieltämättä oli aktiivi suuntaani. Huomioi se kun planeettoja menee sinulla tai hänellä ykköseen, alkaa oma itse kiinnostaa enempi. Tai jos Jupiter vaikuttaa vähän itsekkäästi.

JA minulla seiskassakin  kuunsolmu , muttei varmaan niin vakavaa kuin sinulla, ennen kuin muutama v. menee. Haluatko naimisiin, haluatko sitoutua?

Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.05.2008 07:57:02 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #214 : 06.05.2008 14:39:26 »

Haluatko naimisiin, haluatko sitoutua? [/i]
 Smiley

Yes! Kyllä, mutta en sinun kanssasi vaan tuon Rapu-miehen.  Wink
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #215 : 06.05.2008 18:24:26 »

onnea kauris minultakin teille molemmille  smitten smitten
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #216 : 06.05.2008 19:03:02 »

onnea kauris minultakin teille molemmille  smitten smitten

Tack. Ens viikolla juhlitaan kihlajaisia!  Smiley
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #217 : 10.05.2008 12:38:23 »

Onnea  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Theus
Kanta-astroilija

Immortal

Profiili
« Vastaus #218 : 12.05.2008 13:00:33 »

Voi jummi jammi!  smitten

Onnea onnea onnea Kauris!!
Huomasin tämän ketjun vasta nyt, mutta näin rapuna olisin itsekkin veikannut, että kyllä me ravut ollaan parhaita perheessä/parisuhteeseen...heheh oma kehu  Cheesy
No ainakin jos tykkää romanttisista ihmisistä.

Itse erosin tammikuussa ja olen tyytyväinen ratkaisuun... jo toinen leijona perään enkä minä jaksa niitä ponkittöö.. vielä kun itsellä ilmeisesti tuo leijona nousee -> anna minun loistaa!

Mäkin voisin kokeilla kaurista seuraavaksi! Grin Ne on kivoja, tosin mulla on paljon vaakaa, että niitä neliöitä saattaa synastriassa muotoutua...

Proge kuuni kyllä ylittää DC.n jouluna ja tulee kolmioon samalla venuksen kanssa?
Ap AC on tänä vuonna Vaassa ja venus yhtymässä aurinkoon huoneessa 9. ja muutan kuukauden kuluttua pois suomesta... näinköhän se sieltä sitten löytyy, mene ja tiedä.

Vielä kerran suuremmoiset onnittelut onnekkaille vastamerkeille, kauris ja rapu on varmasti sitkeä pariskunta, onnea  smitten smitten smitten
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #219 : 12.05.2008 13:18:46 »

KIITOS KAIKILLE ONNITTELUISTA! smitten

Mitäh!!!!! Nyt on vähän jäänyt tämä romantisoiminen väliin, mutta kuka niistä neljästä Kaurisenergia?!???

Ei se ollut kukaan noista neljästä, tämä unelmauros tuli ihan puskista ja pesi kaikki saman tien...  Wink  Mutta joo, Rapu-mies ja TOSI HYVÄ.  Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #220 : 12.05.2008 13:59:29 »

Mäkin voisin kokeilla kaurista seuraavaksi! Grin Ne on kivoja, tosin mulla on paljon vaakaa, että niitä neliöitä saattaa synastriassa muotoutua...

Kokeile vaan! -Minä taas jätän Kauriit suosiolla sivuun...   Wink

Muuten tuo mun Rapu on  askendentti Vaaka, joten kyllä meilläkin on noita neliöitä synastriassa mutta kattoo kuinka käy...  askendentti Vaaka on muuten ihana kun siinä on tyyliä yhdistettynä hyvään kroppaan...   Cheesy  Cheesy
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #221 : 13.05.2008 15:41:53 »

Onneksi olkoon Kauris! Cheesy
Ja lämpimästi tervetuloa Wieniin, kun tulette! smitten

Täällä on tänään ihanan raikas (vuoristo) ilma
ja mukavat 28 astetta lämmintä. Smiley

Helppo olla auringossa/kaupungilla. Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #222 : 14.05.2008 09:40:29 »

Vai puskista pökkäs!  Grin  Onnea kovasti!! Niin...tosi hyvä? Missäkähän?  :Smiley

Noh, hän on:

Komea, urheilullinen, hyvässä trimmissä, vahva, nopea, hyväkuntoinen, älykäs, koulutettu, hyvin toimeentuleva, lämmin, herkkä,  toiset huomioonottava, huumorintajuinen, kunnianhimoinen...

Hmm. Mitäs unohtui. Niin, hän on aika hyvä monessakin asiassa mutta jääköön se teidän mielikuvituksen varaan...  Cheesy

Nyt kimaltelee kaunis timanttisormus vasemmassa nimettömässä!  Smiley
tallennettu

K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #223 : 26.06.2008 10:20:18 »

Taitaa olla aika panna piste tälle aiheelle. Elikkä tässähän kävi näin: Alkuperäisestä miesnelikosta ei tullut valituksi ketään, mutta herrat Vaaka ja Kaksonen ovat edelleen hyviä ystäviä, enemmänkin kuin vain työmielessä. Neitsyt- ja Rapu-herroja en ajattele laisinkaan.

Mutta täysin ulkopuolelta tuli tämä IHANA Rapu-mies, salamarakastuminen, ja tässähän kävi juuri näin kuken nikki tässä veikkaili:

olet ollut haavoittuvainen ja tämä mies parantaa tunne-elämääsi,koskettaa kuutasi ja sieluasi,

Tunne-elämäni on parantunut, tunnen nyt olevani sinut itseni ja tunteideni kanssa. Ennen kaikkea tunnen itseni kokonaiseksi. Se on hieno tunne.   Smiley

Toukokuussa menimme kihloihin ja nyt edessä on yhteinen kesäloma. Wink Ihanaa.

Jos kaikki jatkuu hyvin, niin ensi kesänä menemme naimisiin ja se Elwynin veikkaama vauvelikin voi muuttua todeksi...  smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #224 : 30.06.2008 15:37:21 »

Cheesy
Onneksi olkoon KE vielä kerran! smitten
Elämä on todella ihmeellistä, kun sitä uskaltaa elää,
niin kuin sinä olet tehnyt. Smiley

On ollut ilo lueskella tätä ketjua kiemuroineen, intohimoineen,
alkuineen ja päättymisineen. Smiley

Tällä kauniilla yhden ihmisen tosi-elämän tarinalla on todella kaunis loppu. smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17
  Tulostusversio  

Siirry: