Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuumerkin vaikutus ihmiseen  (Luettu 3811 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« : 07.11.2007 22:08:05 »

Olen sideerisesti Kuu Jousimies (-7 systeemillä) ja heti kun luin sen se kolahti. Mielenkiintoista on se, että löysin tänään divarista kirjan Carole Golder: Astrologia kuun merkeissä ja koska se käsittääkseni käsittelee trooppista astrologiaa, niin rupesin perinteisesti lukemaan Kuu Kaurista ja aloin heti puistelemaan päätäni : EI EI tästä minuun sovi, kuin rivi sieltä ja toinen täältä. Päätimpäs sitten katsoa mitä kirja sanoo Kuu Jousimiehestä ja  Huh olipas se osuvaa tekstiä  Grin. Siellä oli kuvattu kaikki vapaudenhalusta, iloisuuteen, huumorintajuun ja puheliaisuuteen ja koska kirja käsitteli niin laajasti aina yhtä Kuumerkkiä sieltä löytyi minun ajatukset parisuhteesta ja työstä ja olen aivan haltioissani  smitten. Miten ihmeessä sideerisen merkin kuvaus voi löytyä nuin sopivana trooppisesta kuvauksesta Huh??

Uskokaa tai älkää, mutta kirjan takana on kuu taulukot ja SEN mukaan mieheni ja minun kuuni olisi ollut syntymämme hetkellä VESIMIEHESSÄ, vaikka se täälläkin olevassa kartassa on Kauriissa ja alussa oli tekstejä joiden kohdalta olisi pitänyt löytää sopivin teksti itselle ja kun poimin sen ja katsoin vastauksen niin sen mukaan teksti olisi kuulunut Vesimiehelle jota en tietenkään edes lukenut, koska se ei ole koskaan kuulunut minulle  Shocked. Kummassahan nyt on virhe: täällä astrossa vai tuossa kirjassa ? Taidampas ruveta lukemaan mitä Kuu Vesimiehelle sanotaan  Cool .
« Viimeksi muokattu: 07.11.2007 22:17:17 kirjoittanut taiska » tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1 : 07.11.2007 23:50:07 »

Mulla on tuo kirja ollut vuosikausia, muuten ole koskaan älynnyt sen käsittelevän astrologiaa trooppisesta näkökulmasta... Shocked
Muistelen että taulukko oli päin honkia ja hankinkin tietoni sitten jostain muualta kuin siitä taulukosta.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: