Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kolme koputusta  (Luettu 17577 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Milaja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 12.10.2007 23:01:58 »

Hei!

Eilen illalla kävi kummallinen juttu, johon olisi kiva kuulla mielipiteitä.
Olimme muutaman ystävän kesken iltaa viettämässä,ilman alkoholia (oli pakko kertoa että olimme vesiselviä  Wink ) Minä ja toinen ystävistäni olimme parvekkeella istumassa ja kolmas istui sisällä sohvalla.Parvekkeen isoista ikkunoista näkee siis koko olohuoneen.

Yht`äkkiä kesken jutustelumme parvekkeen ikkunaan koputettiin kolme kertaa kovaa. Katsoimme tietenkin heti sisälle ikkunasta onko ystävämme koputtanut,onko hänellä jotain asiaa, ja mitä näimmekään : ystävämme oli nousemassa sohvalta ja tulossa meitä kohti kysyen juuri että mikä hätänä kun koputettiin ikkunaan.

Mikään lintu se ei voinut olla sillä istuimme ikkunan ääressä, ei myöskään sisällä ollut ystävämme, eikä me kaksikaan jotka olimme parvekkeella.

Luin netistä etä kolme koputusta on viesti jonkun kuolemasta, onkohan tässä perää ollenkaan. Mikä se koputus voisi olla?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 12.10.2007 23:26:04 »

Täällä asunnossa, jossa nyt asun, on kuulunut samanlaisia koputuksia viime aikoina. Talo on ystäväni, jonka kämppikseni täällä asun, ikivanha sukutalo. Ystäväni äiti siirtyi rajan tuolle puolelle kesäkuussa yllättäen ja sen jälkeen tuollaiset napsahtelut ja rasahtelut ovat olleet arkipäivää.

Ystäväni sanoi minulle muistaakseni toissa viikolla, että hänen huoneestaan on kuulunut kolme selkeää koputusta useana aamuna. Muutamaa päivää myöhemmin minä hävähduin omassa huoneessani - talon toisessa päässä - samanlaiseen kolmeen koputukseen. Sen viikon viikonloppuna ystäväni isosisko tuli käymään ja häönkin kuuli omassa huoneessaan (yläkerrassa, minun huoneen yläpuolelta) kolme koputusta.

Tuon jälkeen koputuksia ei ole kuulunut, tosin niitä varmasti kuuluu vielä. Uskomme, että nämäkin kopttelut ovat ystäväni äidin aikaansaannoksia Grin

En usko, että kolme koputusta viittaisivat aina kuolemaan. Sillä voi olla mikä tahansa viesti. Viestihän voi olla tässä tapauksessa vaikka teidän herätteleminen näillä henkimaailman asioille. Joku haluaa viestittää teille olemasta olostaan ja kertoa, että on olemassa PALJON sellaista, jota fyysiset silmät ja aistit eivät huomaa. Koputtaja on voinut olla kuollut läheinen, jonkun teidän suojelusenkeli, opas opastava jumaluus. Joku, kuten vaikka jonkun teidän opas, on voinut myös vähän kujeilla kanssanne Grin
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2 : 12.10.2007 23:40:26 »

Minulle tuli heti mieleen oppaan koputus.Lukuna kolme on hyvin henkinen ja sisältää esim.unissa henkisen viestin. angel
Tuossa viikolla kun me kokoonnuimme,kuuli kaksi meistä koputuksia.Toinen juuri kolme kertaa,toinen useampia.
Olin hoitopöydällä hoidettavana,joten en kuullut,kun olin niin muissa sfääreissä. Grin

AthaMaaret tuossa jo tyhjentävästi asiasta kertoikin.
Sitä en ole edes kuullut,että nuo koputukset liittyisivät kuolemaan. Huh
Kai nämä koputukset,kuten nuo valohahmotkin alkavat pian olla joka päiväisiä ja arkisia juttuja.Niin paljon niistä nyt kuulee tutuilta ja tuntemattomilta. angel smitten
tallennettu

Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #3 : 13.10.2007 00:31:10 »

Nama 3 koputusta PERINTEISESTI todella liittyvat kuolemaan, mutta jos se on vanhemmilta perittya oppia, senhan voi laittaa toisesta korvasta sisaan ja toisesta ulos.
Muistan kun isani kuoli ja me muut perheenjasenet nukuimme samana yonna vierashuoneessa ja kuulimme nama 3 koputusta ja aitini sanoi, etta nama ovat isanne hyvastit.
Nyt kun tiedamme, etta nama ovat opittuja viesteja ja emme halua pahaa tapahtuvan vain ajattelemme pahan sijasta jotain hyvaa-silloin meilla ei ole perinnollista karmaa.
Kun te tiedatte tarkoituksen-muuttakaa se!
tallennettu
IN
Vieras
« Vastaus #4 : 15.10.2007 21:42:32 »

Anteeksi aiheen aloittajalle, mutta en osaa tulkita noita koputuksia Undecided

Tuli vain mieleeni, että itselläni on kokemusta kolmesta suudelmasta:

Olin teini-ikäinen, ja isoäitini luona päiväunilla koulun jälkeen. Kun olin aikani nukkunut, viereeni tuli vanhahko naisihminen, jota luulin isoäidikseni. En kuitenkaan avannut silmiäni, sillä en voinut uskoa että kukaan muukaan siihen viereeni tulisi - olimmehan isoäitini kanssa kaksin tuona iltapäivänä.

Tämä vanha naishenkilö kumartui lähemmäs minua, ja pussasi minua kolme kertaa poskelle ja sanoi; "viisi minuuttia vielä". Vaikka ääni ei ollut isoäitini ääni, en kovinkaan paljon hämmästynyt sitä. Mutisin vain, että joo. Herättyäni (viiden minuutin kuluttua  Grin) kysyin isoäidiltäni oliko hän käynyt luonani, eikä hän ollut.

En muista, että mitään erikoisempaa olisi tapahtunut tätä ennen tai sen jälkeen (ainakaan tuohon tapaukseen liittyvää). Mutta mieleen se kyllä jäi. 
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #5 : 16.10.2007 15:30:16 »


mulla kanssa kokemusta koputuksista ja kuolemaa ne on tienny,
MUTTA niinkun tuossa jo edellä kerrottiin, ne oli niitä isovanhempien "oppeja"

Mieti mistä juttelitte, mihin pitis kiinnittää huomio.
Siinä voi piillä sulle vastaus  smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: