Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: haluatko viestin sisäiseltä jumalattarelta  (Luettu 85047 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #135 : 29.01.2008 18:09:50 »

Sisäisen Jumalattaren viisauksia elämääni varten toivoisin kuulevani.  smitten

sinun jumalatareksesi nousi SEKHMET,egyptiläinen auringon jumalatar

tämän jumalataren nimi tarkoittaa vahvaa ja mahtavaa arabiaksi käännettynä ja juuri siinä hän sinua tulee auttamaan. hän auttaa sinua löytämään vahvuutesi ja voimasi juuri silloin kun tuntuu siltä jotta kaikki kaatuu päälle. uskalla näyttää omat kyntesi juuri silloin kun muut luulevat ettet enää jaksa. tämä jumalatar auttaa sinua kääntämään vaikeat asiat suureksi voitoksi.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #136 : 29.01.2008 18:15:54 »

minullekin voi katsoa sitten kun ehtii :Smiley
vaikkapa mikä jumalatar se minua edustaa Smiley

sinun jumalatareksesi nousi TARA,tiibetiläinen myötätunnon jumalatar

tämä jumalatar tulee kertomaan sinulle viestin siitä kuinka joskus olisi hyvä pysähtyä huomaamaan kuinka vastakohdatkin voivat täydentää toisiaan ja moni täydelliseltä tuntuva asia saattaa olla hyvinkin pettävää. tämän jumallattaren viestin tuo sinulle jokin mies puolinen henkilö jota arvostat hyvinkin korkealle.

joskus on parempi alkaa rakentaa epätäydellisestä parempaa kuin roikkua täydellisyydessä joka on vain silmän lumetta
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #137 : 29.01.2008 18:22:36 »

Heipä hei Coventina !  smitten

Minä se jaksan kysellä tästä varsin erikoisesta ihmissuhteestani vaikka miten paljon... Smiley
Olen jotenkin sisäistänyt sen, että me ihmiset luomme itse itsellemme tilanteet ja ihmissuhteet oppiaksemme jotain tai jotain sinne päin.
Mitähän sisäinen jumalattareni mahtaa haluta kertoa minulle tästä uudesta ihmissuhteesta?

-Lumikki-

kysymykseesi jumalatareksi nousi MNEMOSYNE,kreikkalainen muistin jumalatar

tämän jumalataren viesti sinulle on että usko siihen asiaan johon olet kulloinkin ryhtymässä.sillä jos et itse usko tähän suhteeseen ei siihen voi uskoa kukaan muukaan.uskalla vaatia juuri sitä mitä olet suhteelta aina halunnut ja muista kohdella muita suhteessa kuten tahtoisit ana itseäsi kohdeltavan
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #138 : 29.01.2008 18:30:16 »

Tervehdys Coventina,

minä myös haluaisi viestin sisäiseltä jumalattareltani, jos sinulla vain aikaa riittää  Smiley

Olisi kiva tietää josko tämä elämä vihdoin parempaan suuntaan menee, onko muutoksia tiedossa?

Kiitos kaunis jo näin etukäteen  smitten


sinun jumalatareksesi nousi MAZU,kiinalainen meren jumalatar

nyt kannattaa tavallista tarkemmin miettiä mitä asioita milloinkin otat puheeksi.aina ei ole hyväksi herättää nukkuvaa petoa vain saadakseen suuren meren raivon ylleen. nyt on mitä parhain hetki keskittyä omaan itseesi ja unohtaa kaikki turha jonka voi hoitaa myöhemminkin kun suurin meuhka on laskeutunut ja kaikki osaavat katsoa asiaa useammasta näkökulmasta.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #139 : 29.01.2008 18:34:49 »

Kiitos Conventina: pohdiskelen vastaustasi vielläkin. Pohdittavaa siis löytyi, asioista joiden kanssa olen kamppaillut ennenkin Wink

sinun jumalatareksesi ja omien pohdintojesi avuksi nousi AINE,kelttiläinen keijukaisjumalatar

sinulle on tulossa haasteita joiden edessä ei kannata lannistua vaan uskaltaa käyttää avuksesi omaa mielikuvitustasi.ideoista kannattaa tehdä ensin pitkälle kantavia ajatuksia jolloin ne on helpomompi taas muuntaa konkreettisiksi teoiksi. nyt on tavallista parempi aika antaa omille unelmillesi siivet ja aloittaa sen myötä niiden toteutus.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #140 : 29.01.2008 18:53:00 »

Minäkin haluaisin viestin, kaunis kiitos smitten

sinun viestintuojaksesi nousi INANNA,sumerialainen viisauden jumalatar

uskalla poistaa naamiot elämästäsi ja uskalla olla aina juuri sellainen kun olet.näin tehdessäsi saatat löytää itsestäsi enenmän huonoja kuin hyviä puolia mutta päästämällä irti noista huonoista puolista voit kääntää myös ne hyviksi ja olla rakastettu omana itsenäsi.

itsellesi on pidemmän päälle raskaampaa jos sinua rakastetaan sellaisena jota et ole...sillä kuka sinua oikeastaan silloin edes todella pääsee tuntemaan.

tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #141 : 29.01.2008 18:59:34 »

smitten
Otan viestiä vastaan....kiitos. :Smiley

sinulle viestin tuo RHIANNON,walesilainen kuun ja inspiraatioin jumalatar

anna ihmisten nähdä sisälläsi oleva kauneus.älä piilota sitä liikaa sisällesi.olet ihminen jossa rakastutaan juuri siihen ihanaan ensi vaikutelmaan.anna tämän ensi vaikutelman säilyä äläkä vie sitä vain omaan sydämeesi vaan anna sen kauneuden tulvia myös ympärillesi.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #142 : 29.01.2008 19:04:31 »

Hei! Minäkin haluaisin mielelläni kortin jos mahdollista Smiley

Olen pistänyt elämääni uusiksi viimeisten kuukausien aikana. Rakkautta (miehen muodossa Wink kaipailisin myös. Mitä sanoo sisäinen jumalatar tästä?

sinulle viestin tuo FREIJA,norjalainen rakkauden ja kauneuden jumalatar

nyt tarvitset rakkaudessasi hieman seikkailunhalua.kukaan ei viitsi tulla hakemaan sinua rakkauden pyörteisiin omalta kotisohvalta.

tärkeää on myös sinun tiedostaa mitä omassa rakkaudessasi todella haluat eikä näin ollen tyytyä enää mihinkään vähempään.pidä rakkautesi kohde kirkkaana omassa mielessäsi ja sen saavuttaminen on askeleen lähenpänä
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #143 : 29.01.2008 19:13:38 »

Hello again.. saisinkos pyytää sisäisen jumalattaren viestiä tähän hetkeen?  angel

tulipa nyt tunne että otan siut tähän väliin ja sitten lopuille koitan vastailla vaikka huomenissa.

sinun jumalatareksesi nousi CERES,roomalainen viljan ja äitiyden jumalatar

tämän jumalattaren viestin sinulle tuo todennäköisesti vaalea mies.tämä ihminen tuo sinulle viestin jonkin asian uudesta alusta.uskalla tarttua tämän alun tuomaan haasteeseen.tämä haaste on tulevaisuudessa sinulle vielä kultaakin kalliinpi.joudut myös tämän asian myötä opastamaan välillä elämän karikoissa ja näyttämään kuinka jokaisen myrskyn jälkeen tulee myös se pouta sää ja kuinka niistä noustaan aina hiukan vahvenpana ja viisaanpana.
tallennettu

Mais@
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #144 : 29.01.2008 19:14:29 »

Hei! Kyllä haluan viestin sisäiseltä jumalattarelta  Smiley

Maisa
tallennettu
urpiainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


Profiili
« Vastaus #145 : 29.01.2008 19:20:19 »

Haluaisin saada viestin sisäiseltä jumalattarelta. Minulla on niin paljon asioita, joihin olisi mukava saada vastaus. Rakkaus, työ ja työskentely vaihtoehtohoitojen kanssa? Kiitos smitten
tallennettu
lillian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 59



Profiili
« Vastaus #146 : 29.01.2008 19:38:06 »

minullekin voi katsoa sitten kun ehtii :Smiley
vaikkapa mikä jumalatar se minua edustaa Smiley

sinun jumalatareksesi nousi TARA,tiibetiläinen myötätunnon jumalatar

tämä jumalatar tulee kertomaan sinulle viestin siitä kuinka joskus olisi hyvä pysähtyä huomaamaan kuinka vastakohdatkin voivat täydentää toisiaan ja moni täydelliseltä tuntuva asia saattaa olla hyvinkin pettävää. tämän jumallattaren viestin tuo sinulle jokin mies puolinen henkilö jota arvostat hyvinkin korkealle.

joskus on parempi alkaa rakentaa epätäydellisestä parempaa kuin roikkua täydellisyydessä joka on vain silmän lumetta
kiitos viestistä smitten smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #147 : 29.01.2008 20:46:25 »


no mutta nyt pitkän tauon jälkeen vastausta näihinkin kysymyksiin....

Hei "Coventina"

Sinulla olikin tosi hyvä syy olla täältä pois
- tyttövauvan "pullautit" yllättäen maailmaan


ONNEA KOKO PERHEELLE



Klikkaa
UUTISIA




smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Raikul82
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #148 : 30.01.2008 10:51:37 »

Mielenkiintoisia ja ihania aiheita! 
smitten smitten

Voi, jospa kysyisin millainen on minun Jumalattareni,
onko hänellä viestiä minulle?


                               :Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.01.2008 22:43:36 kirjoittanut Raikul82 » tallennettu

Nousumerkki Vaa'assa
Aurinko Ravussa
Kuu Skorpionissa
Merkurius Kaksosissa
Venus Kaksosissa
Mars Vaa'assa

Maya: Keltainen Itsevallitseva Siemen
Päärynä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 105



Profiili
« Vastaus #149 : 30.01.2008 11:51:25 »

Vau! Minä olisin kovasti kiinntostunut tietämään, mikä sisäinen jumalatar minua edustaisi, tai mikä viesti jumalattarella olisi minulle annettavana! Smiley
tallennettu

Ihan turhaan tuotakin tuskailet
jos päivä ei pilkota polkusi yllä.
Se valo, jota ulkoa löydä et,
sehän rintasi luolassa loimuu kyllä.

-Aaro Hellaakoski
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: