Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kengät  (Luettu 5842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
marttiina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« : 10.10.2007 10:47:31 »

Hei
Mitähän se merkitsee, kun hakee koko ajan kenkiään eikä löydä oikeaa paria?
Koko unen ajan hain kenkiäni, luulin ja olin varma että olin löytänyt oikean parin mutta kengät olivat joka kerta eri paria!
Ihmiset odottivat ja minulla oli kiire....
Hyvää päivän jatkoa
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 10.10.2007 16:24:22 »

Tuossa meidän "Unisymboleiden pieni ABC"-ketjussa sanotaan kengistä näin:

Kengät
Yleisesti kengät edustavat suuntaasi kohti elämää. Se kertoo, että olet hyvin maadoittunut tai maanläheinen. Kengät edustavat myös varmuuttasi omista uskomuksistasi.
Jos vaihdat kenkiä, silloin uni kertoo siitä, että vaihdat roolia. Otat uuden näkökulman elämään. Jos unohdat kenkäsi, jätät huolet taaksesi. Kieltäydyt hyväksymästä jotain ideaa tai asennetta.
Jos unen kengät ovat vanhat ja kuluneet, menestys löytyy kyllä, mutta se vaatii kovaa työtä. Uni saattaa myös vihjata, että olet viimein hyväksynyt itsesi.
Uudet kengät puyolestaan varoitattavat, että uskot omaan menestykseesi ihan liikaa. Vaihtoehtoisesti uni voi kertoa sinulle elämäsi polusta, joka on vielä tällä hetkellä tuntematon.
Jos pidät kenkiä, jotka eivät sovellu unen tilanteeseen (esim. tennarit hienoissa juhlissa), edistymisesi tulee olemaan uuvuttavaa ja sairastuttavaa. Uni voi kertoa myös siitä, että menet väärään suuntaan ja sinun pitää arvioida tavoitteesi uudelleen.
Jos olet ilman kenkiä, kärsit itseluottamuksen puutteesta ja itsesi morkkaamisesta. Saatat käsitellä parhaillaan asioita, jotka liittyvät identiteettiisi. Niinpä jos hukkaat unessa kenkäsi uni voi paljastaa, että etsit itseäsi ja todellista minuuttasi.
Lapsenkengät unessa symboloivat puhtautta, viattomuutta, haavoittuvuutta, hellyyttä ja halua olla rakastettu. Jos suunnittelet lasten hankintaan tai jos sinulla on jo lapsi, uni kertoo, että lapsi kiintyy tai on kovin kiintynyt sinuun.

Muistakaahan siis vilkaista ensin tuosta ketjusta, olisiko siellä vastattu jo unisymboleihinne Wink
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: