Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oletko outo tyyppi ympäristössäsi?  (Luettu 23575 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #15 : 07.10.2007 12:29:27 »

Miksi ei!  Wink

Asiathan laajenevat aina kummasti. Tee toki tuollainen aihe ja katsotaan mitä näkökulmia sinne löytyy!  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #16 : 07.10.2007 13:05:02 »


Pitäisikö maapallon lisätä ulkoavaruuslaiskiintiötä?
Kiss smitten Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #17 : 07.10.2007 14:19:12 »

Kuinka ihana ja levollinen olo minulla tuli lukiessani Tigrinumin maailmaa!
Oikein kuin olisi saanut rauhassa puhallella ulos. Sekä järki että tunteet ja intuitioa samassa kodissa. Ehkä se on kuitenkin minullakin, en vain 'näe' sitä. Kun kuitenkin omat pojat hyväksyvät minut tällaisena, jopa kehuvat kavereilleen, jopa sana 'noita' tulee niin kunnioitusta ja lämpöä täynnä!

Kiitos Tigrinum, kun herättelit minua huomaamaan asioita!

Ja just tuo jousimies nousuni tekee minustakin tällaisen neuvojan, sanojan, puhujan, opettajan. Toiset sen näkee öykkärimäisyytenä, korskeutena, leuhkijana usein. Mutta minulle itselle se on silkkaa iloa ja riemua, jakaa jotakin tietoa tai oppia tai kokemusta sylin täydeltä!
Toki pitää katsoa mitä jakaa, missä jakaa ja kenelle jakaa... Huh
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #18 : 07.10.2007 14:33:15 »

Toki pitää katsoa mitä jakaa, missä jakaa ja kenelle jakaa... Huh

Tätä asiaa olen todella miettinyt viime vuosina.  Smiley

Hmm... olenko outo tyyppi ympäristössäni...  :Smiley
Ehkä olen joidenkin mielestä. Toisaalta luulen, että koen itse sisälläni olevani ennemminkin kummajainen, enemmän kuin mitä sitten todellisuudessa olen.
Avoimuuden kautta sitä tosiaan löytyy uloskin päin ihan erilaiselta vaikuttavan ihmisten ja ympäristön kanssa yllättävän paljon yhteistä.
Jotenkin koen, että "mystisempään ja erikoisempaan" ulkoiseen asiaan sidon "kummallisuuteni" ja miten paljon se eroaa lähiympäristöstäni, sitä enemmän voi kokea olevani "erikoinen". Se voi olla positiivista tai negatiivista oman "erikoisuuden" tai ainutlaatuisuuden kohtaamista.

Ja tosiaan minäkin  askendentti jousimies :na olen ollut kovin taipuvainen kait "julistamaan", mutta kuten Esmiralda tuossa mietti:"Toki pitää katsoa mitä jakaa, missä jakaa ja kenelle jakaa... Huh "
Tuota asiaa olen monella tapaa kohdannut/pohtinut itsessäni ja muissa.
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #19 : 07.10.2007 14:54:51 »

Juu, on totta, että itse tuntee oman paikkansa yhteisössä kummalliseksi, toiset eivät sitä huomaakaan, heillä on ehkä omat kummallisuutensa. Oi ihana, että olemme ja tuomme julki yksilöllisyyttämme!

Niinpä tuo 'opettaminenkin tai julistaminen' saa eri muodon mistä päin sitä katsoo.
Kun katson toista julistajaa, voin katsoa vähän vinosti 'mitä tuo tuossa koheltaa, niin kuin muuta ei olisi'.  idiot2

Ja kun itse julistan, tunnen olevani valoa ja energiaa ja intoa ja iloa vaan.  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #20 : 07.10.2007 15:31:52 »

Mielenkiintoinen aihe  smitten

Minä olen tainnut elää koko elämäni puun ja kuoren välissä niin, että siitä on tullut luonnollinen olotila  :Smiley  Lapsuudenkodissani isä oli materialistinen käytännön ihminen, äiti sisäisesti viisas ja intuitiivinen. Isä ateisti, äiti uskonnollinen. Vaikka elämämme olikin enimmäkseen työteliästä arkea, myös henkisyys ja hengellisyys elivät pinnan alla.

Tuota samaa kolmiyhteyttä toteutan edelleen; toisaalta käytännöllisenä ja työteliäänä, toisaalta henkisenä ja sisäistä kasvua janoavana, toisaalta omaa henkilökohtaista uskoani vaalivana. Pystynkö aina olemaan oma itseni? Kyllä ja en. Tunnen olevani oma itseni toimiessani kaikissa noissa rooleissa, vaikken välttämättä yhdistelekään niitä keskenään.

Outolintu olen ollut aina - ja ylpeä siitä. Saatan esimerkiksi työssä raottaa astrologian arkkuani sen verran, että totean outouteni johtuvan siitä, että olen vesimies  Cheesy  Menee yleensä läpi! Lajitoverit ovat tehneet hyvää PR:ää...

Ennen astrofoorumia olin kuitenkin henkisyyteni kanssa aika yksin. Olihan toki läjä kirjoja ja lehtiä, joista ammensin tietoa omien kokemusteni ja havaintojeni ymmärtämiseen, mutta ei väylää kommunikointiin. Onneksi eksyin tänne! Tuntui hienolta todeta, että samanhenkisiä ihmisiä todellakin on olemassa.

Lähimmät ihmiset ympärilläni ovat toki aina tienneet kiinnostuksen kohteistani, mutteivät jakaneet niitä. Esimerkiksi maanläheinen  aurinko askendentti neitsyt-mieheni ottaa erilaisuutemme ihanasti. Tekniikan Maailma ja Minä Olen -lehti sopivat sulassa sovussa samaan pinoon  coolsmiley
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #21 : 07.10.2007 17:21:23 »

...
Tekniikan Maailma ja Minä Olen -lehti sopivat sulassa sovussa samaan pinoon  coolsmiley
Aivan  Cheesy eihän se ole muilta pois jos/kun itse on vähän erilainen - rikkauttahan se ON  smitten

Myös samoin tunnen tätä foorumilaisten avoimuutta ja "sukulaisuutta" kohtaan - onneksi löysin tänne  Kiss angel smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #22 : 07.10.2007 17:27:16 »

En, koska voin vaikuttaa vakuuttavalta vaikka missä ympäristössä. Kameleontti?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #23 : 07.10.2007 17:28:45 »

 Grin

Juu ja sangen kiinnostava sellainen.
Kokeilkaas muuttaa pieneen yhteisöön,jossa kaikki tuntevat toisensa,älkääkä kertoko itsestänne juuri mitään,niin johan kuhisee. Grin

Ystäväni asuvat muilla paikkakunnilla ja heidän kanssaan saan olla oma itseni.
Puheenaiheet pyörivät lähinnä eri vaihtoehtohoidoista,kokemuksista,henkisistä uusista kokemuksista jne.Ei minullakaan ole enää kovinkaan pitkään juteltavaa ns.tavisten kanssa.
Vanhat ystäväni ovat jääneet juuri sen takia.En jaksa kiinnostua enää mitä kukakin on örveltänyt,eronnut,löytänyt uuden.Ei se ole tärkeää.
Minua kiinnostaa yksilö,jonka kanssa keskustelen,eivät hänen tutun tuttunsa.

Täällä olen huomannut,että ihmiset eivät oikein saa kiinni minusta.
Siksi kai jaksan yhä kiinnostaa,vaikka jo kohta kaksi vuotta olen täällä asunut.
Tuon mamman energiatankkauksen jälkeen vanhemmat ihmiset ovat alkaneet kertoilemaan minulle vaivoistaan.Vastaan vain jotain.
Jos minulta ei suoraan mitään pyydetä,en myöskään tyrkytä.
En mainosta hoitojani tai kurssejani missään.Asiakkaat ovat tulleet aina kuultuaan joltain tutulta.Tykkään aivan vieraita ihmisiä hoidellakin,joista en mitään ennen tiedä.
Lähes kaikki,tuota mammaa lukuunottamatta ovat muualta tulleita.
Näin on hyvä.

Joskus ärsyynnyn kyselyihin,kuten tuossa aloittamassani topicissa kirjoitinkin.
Yleensä pyrin vaihtamaan muutaman sanan,tervehdin ja hymyilen.
Mutta en ole mielestäni enää outo.
Tämä on niin minua ja kun läheiset sen tietävät,eivätkä ihmettele tai kysele,niin vieraiden mielipiteet ovat merkityksettömiä.
Minun on hyvä näin. smitten  angel
tallennettu

asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #24 : 07.10.2007 17:34:11 »

Juu-u, tunnen että olen hiukan outo(erilainen), murrosiässä se näkyi eniten. En pitänyt yhtään bileistä, en käynyt keikoilla enkä kuunnellut musiikkia. Kun luokkalaiset tekivät porukalla jotain vapaa-ajalla, minä luin yleensä kotona kirjaa - scifiä, fantasiaa, delfiineitä, ufoja tai astrologiaa käsitteleviä. Löysin myös hengenheimolaisen 8-luokalla, luokan poikien kiusaaman tytön. Yhdessä kirjoitimme tarinoita muista ulottuvuuksista, missä seikkailimme kahdestaan fantasian hengessä.

En ole sitten muuten outo, tai siis ulospäin käyttäydyn ihan normaalisti, mitä nyt joku voi nähdä minut pelastamassa matoja sateen jälkeen tai raakkuvan vastausta varikselle  Grin
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #25 : 07.10.2007 17:36:17 »

En, koska voin vaikuttaa vakuuttavalta vaikka missä ympäristössä. Kameleontti?

Soul! Etkö ollutkin aika liikkuvaista sorttia ja varmasti muuntuvaiskykyä sinulla on?
Sellaisen kuvan olen saanut ja ihailenkin sitä. Luot tilaa siellä missä sitä ei ehkä olekaan!

Mutta todella! Tulepa tänne pieneen paikkaan, missä on paljon körttiläisiä, helluntalaisia, lestadiolaisia ja tiukka oma vakaamus!

Ehkä muunnat väriäsi....mutta miten kauan se kestäisi?  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #26 : 07.10.2007 17:42:04 »


En ole sitten muuten outo, tai siis ulospäin käyttäydyn ihan normaalisti, mitä nyt joku voi nähdä minut pelastamassa matoja sateen jälkeen tai raakkuvan vastausta varikselle  Grin
Ihanaa  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #27 : 07.10.2007 22:21:47 »

Lainaus
Juu-u, tunnen että olen hiukan outo(erilainen), murrosiässä se näkyi eniten. En pitänyt yhtään bileistä, en käynyt keikoilla enkä kuunnellut musiikkia. Kun luokkalaiset tekivät porukalla jotain vapaa-ajalla, minä luin yleensä kotona kirjaa

Joo, murrosikä meni täällä päässä ihan samoin! Aloitin tuon "hörhö"kirjallisuuden lukemisen silloin 7-vuotiaana, kun opin lukemaan. Oli kummittelua, ufoja, poltergeisteja, muita ulottuvuuksia, ajan vääristymisiä... Kaikki, mikä ei sopinut jaotteluun "normaali" kiinnosti minua suunnattomasti!

Ylisuojeleva ja pessimistinen isäni ei päästänyt minua koskaan mihinkään bileisiin tai vastaaviin, vaikka asuimmekin hyvin pienen paikkakunnan lähellä, jossa nyt yksinkertaisesti EI VOI sattua mitään - varsinkaan, kun minä en ollut niin tyhmä ja ajattelematon, mitä vanhempani kuvittelivat Grin No, kai se on se esikoisen kirous. Pari kertaa isän tosin oli pakko päästää minut yläasteen discoon, kun kuuluin tukioppilasryhmään, jonka vastuulla oli järjestää kaksi discoa vuodessa. Enkä tykännyt yhtään! Oli kiva laittaa paikkoja kasaan sekä siivota, mutta jumputusmelussa oleminen ihmisten ollessa kuitenkin enemmän tai vähemmän pohjia nauttineita, vetäydyin yleensä tukioppilaiden huoneeseen melua karkuun istumaan omaan hiljaisuuteen. Kaikki olivat tietenkin huolissaan onko minulla joku hätänä Grin

Nykyisin olen löytänyt ihan oikean trancen ja electronicmusiikin, joista pidän kovasti ja olen löytänyt myös sen tanssimisen ilon. Odotan innolla seuraavaa mahdollisuutta lähteä reivaamaan ^____________^ Ystäväni kertoi, että trancen ja electronicin pääsävelskaala, joka soi koko ajan siellä taustalla huomaamattamme, menee samassa sävelasteikossa kuin OM-mantra. Ehkä siksi tuo konemusa vetoaa ihmisiin ja he tulevat siitä onnellisiksi. Minulla on ainakin jäänyt hyvä mieli ihan oikeista reiveistä, ei niinkään trendidiscoista, vaikka kyllähän sielläkin tanssii, jos joku minut sinne haluaa mukaansa.

Haha, Esmiralda, oikeastaan minusta on hauskaa hämmentää ihmisiä - tuntuu, ettei kukaan loppujen lopuksi ota minusta selvää IHAN kokonaan, vaikken koekaan piilottelevani itsestäni mitään tietoisesti. Entinen heilani sanoikin minulle joskus "Sinä tiedät enemmän, mitä annat ymmärtää". 10 vuotta samaa polkua kanssani kulkenut ystäväni on todennut monta kertaa, että "vaikka olen tuntenut sinut näin kauan, minä tunnen sinut ja en tunne sinua. Jos jollekulle pitäisi kertoa millainen sinä olet, en osaisi varmaankaan vastata" - ja hän tuntee minut paremmin kuin kukaan muu  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 08.10.2007 04:08:44 »

Lainaus
Oletko outo tyyppi ympäristössäsi?

En varmaankaan sen oudompi kuin muutkaan, mutta en varmasti näkymättömin.
Minut huomataan ja noteerataan yllättävän tarkasti,
vaikka en puhuisi/keskustelisi mitään tai itse muistaisi ketään. idiot2

Viimeksi viikolla olin lounaalla ja täysin tuntematon
mies ja nainen tuli juttelemaan minulle.
Kysyin missä olemme oikein tavanneet, kun en saa hyvästä kasvomuististani
huolimatta päähäni keitä he ovat.
He kertoivat, ettemme ole varsinaisesti koskaan tavanneet,
vaan ovat olleet vieraana eräässä luotsaamassani tilaisuudessa
ja nähnyt minut minut siellä yli 500 vieraan joukossa,
jossa viivähdin noin 15-20 min kunnes menin muille kiireille
ja he päättivät tulla tervehtimään nyt.

Minulla on jokin ihme aura.

(adoptio)äitini sanoo, että kun olen vihainen
ja astun huoneeseen niin ilman voisi leikata veitsellä halki ilman,
että sanon sanaakaan.

Pomoni nauraa, että työntekijät ja ylempiä pomoja myöden
terästäytyvät heti kun astun huoneeseen ja käyttäytyvät
kuin maman kiltit pikku chihuahuat, mutta tämä voi johtua myös
 aurinko merkurius kaksoset ja  askendentti skorpioni:nin
tarkasta havannoinnista ja pirullisen terävästä kielestä
ja tulisesta temperamentistani. Grin
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 671



Profiili
« Vastaus #29 : 08.10.2007 10:27:33 »

Ystäväni kertoi, että trancen ja electronicin pääsävelskaala, joka soi koko ajan siellä taustalla huomaamattamme, menee samassa sävelasteikossa kuin OM-mantra. Ehkä siksi tuo konemusa vetoaa ihmisiin ja he tulevat siitä onnellisiksi.

Oho  Shocked  Tuo olikin mielenkiintoinen tieto! Olen yrittänyt selittää ihmisille, että kunnon koomakomppi rauhoittaa minua ja siksi kuuntelen trancea esimerkiksi töistä kotiin tullessani. Outona ovat todennäköisesti pitäneet! Mutta mutta... Ilmankos!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: