Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris vapautuu ristinkantajan roolista?  (Luettu 56298 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #90 : 10.12.2007 20:10:41 »

Voi rubiinitar!

Tarvitsisit logoterapiaa! Eli se on terapiamuoto, joka ohjaa ihmistä löytämään juuri näitä tarkoituksia ja merkityksiä elämässä, päämäärää.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #91 : 10.12.2007 21:09:37 »

Kiintoisaa laugh

Itse asiassa oma päämääräni oli vuosikymmenien ajan (ainakin omasta mielestäni) todella hyvin ja kristallinkirkkaasti selvillä, ja menestyinkin työssäni erittäin hyvin, sain TODELLA toteuttaa itseäni ja tuntea myös että olen avuksi monille muille. Olin siis todellisessa unelma-ammatissa, joka omalla tavallaan terapoi sekä itseäni että lukemattomia muita.

Sitten yhtäkkiä matto vedettiin alta, ja koska kukaan ei selittänyt miksi näin kävi, niin aloin epäillä kykyjäni. Eikä ole auttanut vaikka kuinka on matkan varrella kehuttu tuon jälkeen, todella mystinen epäonni on käytännössä tyrehdyttänyt palkkatyön (!) jatkamisen omalla alalla ja olen ajautunut osittain uudelle alalle - jossa olen paradoksaalisti kyllä saanut olla paljonkin hyödyksi, vaikka taloudellisesti on ollut tiukkaa. Olen siis saanut toteuttaa itseäni mutta taloudellisesti kituutellen.

Oma intuitioni hyrisee (ja on hyrissyt koko ajan) hiljaa taustalla, että nämä kaksi uraa tulevat jossain vaiheessa YHDISTYMÄÄN ja johtamaan johonkin todella suureen ja tärkeään, mutta kun olen jo liian kauan tätä ihmettä odotellut, on usko tuohon intuitioon  koetuksella  Tongue

Sanon tähän vielä, että kuulun niihin ihmisiin, jotka ovat joskus vähän liiankin kovalla kädellä "suojeluksessa", eli ajoittain elämässäni tapahtuu näitä todella traagisia, dramaattisia, armottomia muutoksia, joilla on jälkeen päin nähtynä selkeä päämäärä, jota "myrskyn silmässä kärvistellessä" on vain hyvin vaikea uskoa. Tämä armottomuus on usein ehdottomuudessaan sellaista, jota kukaan meistä ei taatusti vapaaehtoisesti omalle kohdaleen valitsisi, mutta ilmeisesti elämien välitilassa sieluni on todellinen kovanaama, joka arvioi minun selviytyvän ihan mistä tahansa  tickedoff

Tämä risti näkyy ilmeisen selvästi myös horoskoopissani.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #92 : 10.12.2007 21:18:46 »

Olisikohan se merkki, että olet jähmettynyt johonkin... ja pitäisi uusiutua tai muuta sellaista. Taivaanmerkithän tuntuvat silloin raskauttavan kaikkea, kun näin on. Ne vaativat muutoksia.

Mutta toivotaan että se mitä minulle asrologian opinnoilta viitattiin, pitäisi paikkansa: eli tuolta alkusivuilta...

Nyt kuulin, että kauriilla on ollut pitkä elämän 'yliopisto' ja he jotka ovat jaksaneet tuon ristinsä kantaa, vapautetaan nyt. Heille koittaa suuri 'valon' ja keveyden ilo elämässään, kun Pluto siirtyy jousimiehestä kauriiseen. Tämä jakso kestänee 10-15 vuotta.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2755



Profiili
« Vastaus #93 : 10.12.2007 22:24:35 »

Voi miten tuttua tekstiä tuo rubiinitar paukuttaa!!!
Tuota se on ollut kauriin elämä!!!En lähde mitään osaa erikseen kommentoimaan,koska juuri noin se on minullakin mennyt!
Aina kun näyttää aurinkoiselta joka aluella(todella harvinaista kauriilla),niin matto vetästään jalkojen alta ja viedään kaikki!

Samanlainen pässinpää olen ollut!Kuvitellut sielutilassa selviytyväni kaikesta,mutta mitta se on miunkin,,,missä se mitta taas olikaan??? Huh

No,tänään oli ensimmäinen hyvä päivä viikkoon.
Pääsin hammaslääkärille vihdoin,eikä tarvinnekaan hakata päätään muusiksi seinään,kuten viime yönä jo aijoin.
Keiju oli myös laittanut rahaa tililleni,vai tonttuko se oli,koska joululahjasta puhuttiin.
Tuli kyllä tarpeeseen! smitten
tallennettu

panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #94 : 10.12.2007 22:54:14 »

((8rubiinitar))

Mitä nuo huomiset merkit tarkoittavat jotka tuohon aiempaan kirjoitit...osuu siis huomiselle?

Minulla on myös huomenna työhaastattelu ja olen aivan sekopäisenä jo valmiiksi idiot2

Pyytelin Kaurisenergiaa katselemaan avuksi tuota huomista varten karttaani, mutta ei varmaan ole ehtinyt.

Kylläpä te kaikki kauriit kirjoitatte aivan kuin omaa tarinaani...on meillä paljon yhteistä, siitä ei ole epäilystäkään buck2


T: Panacod

aurinko=kauris, nouseva=skorpioni, kuu=kalat
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #95 : 10.12.2007 23:34:34 »

esmiralda,

siinäpä se ristin raastava raskaus juuri onkin, että yrittää vuosia ymmärtää ja löytää että "mihin" on jämähtänyt ja "mikä" on se tämänkertainen oppiläksy, siis yrittää 24h vuorokaudessa löytää vastausta, mitä VOISI TEHDÄ että pato vihdoin aukeaisi. Eihän koko ristiä olisikaan, jos ratkaisu olisi selkeä ja tiedossa, tällaisissa pitkissä piinoissa on nimittäin valmis tekemään ihan mitä tahansa, jotta pääsisi piinasta! Etenkin tapporealistinen ja itseään ruoskiva kaurisluonne, joka ei anna anteeksi itselleen mitään Smiley Vaan jos ei tosiaan voi ymmärtää että mitä siellä padonreijässä jumittaa...

Tässä mielessä astrologia on myös kiinnostava asia, sillä sehän tavallaan lukitsee ristin selkäämme. Toki jokaisella meillä on vapaa tahto tehdä elämästään helpompaa tai vaikeampaa, mutta astrologisesti katsoen emme kuitenkaan ole ihan täysin vapaita valitsemaan kantaako ristiä vai ei.

Se huominen aspekti on jupiterin ja pluton yhtymä. Ymmärtääkseni pitäisi ainakin olla raju energiapommi uusille hankkeille, mutta itsestämme on (jälleen kerran) kiinni käytämmekö tilaisuuden vai rullaako herkkukärry vain ohitsemme kun emme ymmärrä ajoissa reagoida, kuten muistan Sepon kirjoittaneen Smiley Grin.

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #96 : 10.12.2007 23:45:35 »

Minun mieheni on kantanut myös monenlaisia ristejä, kauris hänkin, moni ei olisi kestänytkään. Olen yrittänyt olla tukena tälle rohkealle miehelle. Nyt olen pikkuhiljaa katsellut, että hän on löytämässä mielen rauhaa, tietää tehneensä kaikkensa, eikä enempää ole voinut.

Niin hänen kuin kaikkien teidän puolesta toivon todella ei vain astrologista taakan kevenemistä, vaan myös kiitosta, tukea ja helpotusta siinä lähipiirissä missä taistelette. Olette varmasti ansainneet helpotusta ja iloa elämäänne!!   smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
panacod
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


Avaruusseikkailija


Profiili
« Vastaus #97 : 11.12.2007 00:15:10 »

Kiitos Rubiinitar  smitten

Tarkoittaa siis sitä että saattaisin onnistua huomisessa haastattelussa  Cheesy

Päteekö tuo Jupiterin ja Pluton aikaansaama energiapommi kaikkiin aurinkomerkkeihin yhtä aikaa? Äh, kyselen varmaan tyhmiä  uglystupid2 kun en tiedä...vaikka haluaisin tietää enemmän näistä asioista  buck2 :Smiley

Panacod
tallennettu

Aurinko, Mars, Venus ja Merkurius KAURIS
Ac SKORPIONI
Kuu KALAT
Kiinalainen Kissa/Jänis
Omenapuu
Keltainen Itsevallitseva Siemen
rubiinitar
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 444


Profiili
« Vastaus #98 : 11.12.2007 00:34:56 »

No siteerataan nyt asiassa vaikka tämän astro-palstan ohjeita ja oppeja:

"Tiistai 11.12.2007

Tänään on sitten se kaikkien maailman astrologien tarkasti seuraama yhtymä Jupiterin ja Pluton välillä täyttä totta. Ihan tavallinen päivä, mutta kaikkien valintojen seuraukset voivat olla yllättävän kauaskantoisia myös yksityisellä sektorilla. Tämä on loistava hetki lyödä lukkoon mikä tahansa oman toiminnan käynnistäminen, sillä menestysenergiaa on ilmassa valtavat määrät. Jokainen elämänsä radikaali uudistaja tulee keräämään hyvät voitot taskuunsa tämän viikon rohkeista päätöksistä.


Kauris
Täysin odottamattomia yllätyksiä ja upeita mahdollisuuksia elämäsi kehittämiseksi on nyt tarjolla ilman mitään näkyvää syytä tai omaa ansiotasi. Älä missään nimessä vetäydy oman vaatimattomuutesi taakse, kun näitä palkkioita tarjotaan, sillä tarjoiluvaunut ohittavat sinut muutamassa viikossa, joiden aikana sinun on annettava hyväksyttävä vastaus"

Tuo kuulostaa erityisen hyvältä tuulimyllyä vastaan puskeneista kauriista: ILMAN NÄKYVÄÄ SYYTÄ tai omaa ansiotasi!!  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #99 : 13.12.2007 20:55:06 »

Toivon edelleen voimia ja jaksamista meille KAURIILLE, sillä suuri muutos on edessä, ja se näkyy, että monet ovat ajautuneet elämäntilanteeseen, jossa vain muutos on mahdollista. (Minulle on tullut extrapaljon tulkintapyyntöjä Kauriilta taas)

Mitä se viestittää?

Sitä, että nyt jos koskaan kannattaa jaksaa. Muutos on tulossa, ehkä suurempikin, mutta nyt pitää vielä sinnitellä...

Ja meillähän sitä henkistä kanttia on! Lippu korkealle!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sinkkis
Vieras
« Vastaus #100 : 14.12.2007 15:46:53 »

Kiitos kannustuksesta Kaurisenergiaa! Eilen tuli taas ihan yllättäen kuormallinen p***aa niskaan, joten tuli tarpeeseen tuo paremman ajan lupaus. Jospa sitä vielä jaksais odottaa....  Onhan tähän jollakin tavalla tottunutkin elämänsä varrella, mutta olis niin kiva joskus päästä helpommalla.    Huh
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #101 : 19.12.2007 10:10:59 »

Ainakin nyt me Kauriit vapaudumme, sillä Transitoiva Jupiter on koko vuoden Kauriin merkissä  smitten...
Mulla tuo Jupiter tekee tarkkaa yhtymää juuri näinä päivänä Radix-Aurinkoon.
Pitää kokeilla onneaan, josko lykästäis....

Ja nyt on tullut Jousimies-mies mukaan kuvioihini, tarkoittanee ehkäpä myös häntä??
Ja nyt alkanella  AP-kartalla nousee Jouskari - jee  Smiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Atomi
Vieras
« Vastaus #102 : 09.10.2008 19:08:26 »

Tähän ketjuun on hyvä laittaa lopetuksia. Minut ilmeisesti vapautetaan ristinkantajan roolista ihan väkipakolla. Henkisen väkivallan vuoksi joudun luopumaan rakkaasta luottamustoimesta ja ilmeisesti on parasta luopua samoin tein myös työpaikasta. Samalla joudun luopumaan unelmista ja toiveista. Pluto on kauriissa 16 vuotta eli kaipa siinä ajassa ennättää rakentaa uuden maailman romahtaneen tilalle. Lopetan nyt sitten kaiken, kun kerran lopettamaan on alettu ja nakkaan Atomin roskiin. Jos alkuja vielä löytyy, niin synnyn sitten tännekin uudelleen. Sanon siis heissan ja leppoisaa plutoilua foorumilaisille! Pitäkää huolta toisistanne.

t. Atomi  smitten
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #103 : 09.10.2008 19:16:39 »

Atomi!!!

Henkistä väkivaltaa esiintyy nyt todella paljon: työelämässä, kouluissa, parisuhteissa, ystävyyssuhteissa...  Ja olen huomannut että varsinkin me Kauriit olemme joutuneet sen kohteeksi.

Itse olen tuntenut sen aiheuttajaa vastaan VIHAA, tunnen edelleen, mutta arvaappa mitä: en aio luovuttaa vaan aion huolehtia siitä että tämä henkilö saa ansionsa mukaan.

Varmasti ottaa pattiin. Mutta mietipä vielä uudemman kerran.

Jos nyt todella noin tympii niin tule myöhemmin takaisin uudella nikillä.  Wink

Mutta sinuna silti ottaisin härkää sarvista siellä työpaikalla. Muista että meitä testataan...
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #104 : 24.06.2011 13:53:15 »

Kiintoisaa laugh

Itse asiassa oma päämääräni oli vuosikymmenien ajan (ainakin omasta mielestäni) todella hyvin ja kristallinkirkkaasti selvillä, ja menestyinkin työssäni erittäin hyvin, sain TODELLA toteuttaa itseäni ja tuntea myös että olen avuksi monille muille. Olin siis todellisessa unelma-ammatissa, joka omalla tavallaan terapoi sekä itseäni että lukemattomia muita.

Sitten yhtäkkiä matto vedettiin alta, ja koska kukaan ei selittänyt miksi näin kävi, niin aloin epäillä kykyjäni. Eikä ole auttanut vaikka kuinka on matkan varrella kehuttu tuon jälkeen, todella mystinen epäonni on käytännössä tyrehdyttänyt palkkatyön (!) jatkamisen omalla alalla ja olen ajautunut osittain uudelle alalle - jossa olen paradoksaalisti kyllä saanut olla paljonkin hyödyksi, vaikka taloudellisesti on ollut tiukkaa. Olen siis saanut toteuttaa itseäni mutta taloudellisesti kituutellen.

Oma intuitioni hyrisee (ja on hyrissyt koko ajan) hiljaa taustalla, että nämä kaksi uraa tulevat jossain vaiheessa YHDISTYMÄÄN ja johtamaan johonkin todella suureen ja tärkeään, mutta kun olen jo liian kauan tätä ihmettä odotellut, on usko tuohon intuitioon  koetuksella  Tongue

Sanon tähän vielä, että kuulun niihin ihmisiin, jotka ovat joskus vähän liiankin kovalla kädellä "suojeluksessa", eli ajoittain elämässäni tapahtuu näitä todella traagisia, dramaattisia, armottomia muutoksia, joilla on jälkeen päin nähtynä selkeä päämäärä, jota "myrskyn silmässä kärvistellessä" on vain hyvin vaikea uskoa. Tämä armottomuus on usein ehdottomuudessaan sellaista, jota kukaan meistä ei taatusti vapaaehtoisesti omalle kohdaleen valitsisi, mutta ilmeisesti elämien välitilassa sieluni on todellinen kovanaama, joka arvioi minun selviytyvän ihan mistä tahansa  tickedoff

Tämä risti näkyy ilmeisen selvästi myös horoskoopissani.

 Cry sama. v. 2006 alkoi alamäki, olen nyt 30, silloin työhistoriaa takana n. 8-9 vuotta... ja sitten loppui työt, suhde, meni kämppä, evättiin tuet, ja vielä sekin, että äiti sairastui vakavasti (syöpä), sairastuin itsekin vakavasti -mutta riippuvuuteen... jonka kanssa väännän edelleen kättä.

KOSKA tuo ristinkantajan roolista vapautuminen siis koittaa?Huh??
« Viimeksi muokattu: 24.06.2011 13:56:27 kirjoittanut Rigsu » tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: