Äänestys
Kysymys: Mitä seuraavista asioista olet kokenut elämäsi aikana?
Näen auroja tai tunnen energiakenttiä - 370 (9%)
Näen unia, jotka toteutuvat - 524 (12.8%)
Muistan entisiä elämiä - 224 (5.5%)
Olen saanut apua tai opastusta enkeleiltä tai henkioppailta - 480 (11.7%)
Minulla on kokemusta kummittelusta - 391 (9.6%)
Olen kokenut hengellisen heräämisen - 284 (6.9%)
Minussa on henkiparantajan vikaa - 227 (5.5%)
Olen selvänäkijä tai meedio - 155 (3.8%)
Minulla on kokemusta telepatiasta - 517 (12.6%)
Pystyn tuntemaan muiden ihmisten kivut ja säryt - 214 (5.2%)
Olen nähnyt ufon - 110 (2.7%)
Osaan kommunikoida eläinten kanssa - 193 (4.7%)
Pystyn liikuttamaan tai hajottamaan esineitä ajatuksen voimalla - 24 (0.6%)
Minulla on ollut kuolemanlähikokemus tai olen irtaantunut ruumiista - 235 (5.7%)
Jotain muuta, mitä - 145 (3.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 789

Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnolliset kokemukset  (Luettu 467004 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #315 : 28.06.2012 16:22:10 »

OI, se musiikki oli kyllä niin kaunista  smitten
Just oli ollu energiahoito siinä, että mahtanee olla sillä vaikutusta asiaan.

Ja ihanaa Sean Conneryn näköistä ääntä soma Smiley
Hienoa kielilläpuhumista muutenkin  smitten Voi hitsi *Marie* kun muistaisit tuon kehtolaulun sanat vieläkin  smitten

Nuo kouulostaa ikävältä nuo mustat ja ahdistavat energiat Suomityttö :/ Toivottavasti jättivät sinut nyt rauhaan Smiley

tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #316 : 28.06.2012 16:30:44 »

smitten
Olipas muutaman päivän hurjat energiat ympärillä.  Undecided Musta pilvi pään ympärillä, suorastaan uhkaavaa energiaa ja henkisesti rankkaa. Saa nähdä helpottaako. Lauantain ja sunnuntain olen Anu Shi Astan enkelikurssilla - lähetin jo Anulle kovasti enkeleitä, kun hän matkusti Kaliforniasta Suomeen. Aktivoiko se vastavoimat? Saa nähdä tapahtuuko jotain "yliluonnollista". Mielenkiintoista.  angel

Minäkin oon niin ihmetelly.  idiot2  ja yrittäny sinne laitella hyvvää energiaa.. angel
Sano niille et laittakaa RAKKAUTTA kehiin.. smitten
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #317 : 28.06.2012 19:14:53 »

Kun oltiin mieheni ja hänen poikansa kanssa anopin luona kuultiin musiikkia yhtä aikaa joka tuli "jostain"
Samana yönä keskustelin sujuvammin kuin koskaan kahden edesmenneen kanssa. Mieheni veli ja isä tulivat ihan viereeni yöllä ja sitä intuitiivista kommunikointia kesti n. puoli tuntia.
Vanha pappi lauloi ortodoksisia kirkkolauluja ja poikansa piti mun kädestä kiinni antaen neuvoja tulevaa koskien.
Tunnelma oli miltei pyhä
Eilen aamulla kun mies vielä nukkui ja oltiin illalla suunniteltu lähtevämme aamutuimaan, kuulin askeleet jotka lähestyivät huonettamme, pysähtyivät ja vaikka pidin silmät kiinni koko ajan tunsin läsnäolon sekä iloisen vilkutuksen  Smiley
Appiukko ties että lähdetään just sinä päivänä ja tuli moikkaa.
Anoppi on nähnyt hänet myös ja ovat keskustelleet.
Mieheni sanoi et isänsä olis tykännyt minusta joten me tutustutaan hieman eri tavalla toisiimme  Cheesy
Meedion mukaan hän halusi materialisoitua edessäni jo pari vuotta sitten.
Mä tykkään siitä ukosta vaikken ole elävänä nähnyt koskaan. Kuoli viiskymppisenä sydäriin.
Veera-naisen kanssa juttelin alakodin partsilla usein kun tää koti oli rempassa. Ekan kerran näin hänen kuvansa ja olin ihan  Shocked kun tunsin hänet ulkonäöltään vaikka hän kuoli jo v.1965
Mä näköjään herkistyn koko ajan vaan lisää mut ei se enää haittaa kun tää on jo niin arkeen sopivaa  Smiley
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #318 : 28.06.2012 19:17:12 »

 smitten
Kiitos Unelmassa, kiitos Kuuhilda! Pohjavire on toivorikas, kaikesta selvitään. Ihmetyttää vaan, että mitä tässä näytetään. Olen päättänyt ottaa kaiken opin irti mitä saa.  smitten Anun kurssille jouduin vahingossa, vähän vaan ajatus hipaisi, että oi, olisipa kiva. Ja se pääsy toteutui siinä hetkessä.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #319 : 28.06.2012 19:43:36 »

Lisäys vielä. Olen huomannut tosiaan sen että Suomessa on paljon vanhoja sieluja ja sitä kautta mediaalisia myös
Mä taistelin omaa lahjaani vastaa monta vuotta, pelkäsin ja huonompaan suuntaan vaan meni
Nyt kun hyväksyn tän ominaisuuden itsessäni, pelot on vähentyneet paljon ja kommunikointi on helpottunut.
Tosin haluan vaan lähi- ja perhepiirin yhteydenotot. Toki voin rukoilla harhailijan puolesta ja ohjata Valoon mutta en tosiaankaan halua "jutella" täysin tuntemattoman hengen kanssa.
Tunnen energiosta lähipiirin mutta nää ei-tutut säikäyttää minuu vieläkin. Meedion sanat kun oli 27v " Tulet kommunikoimaan henkimaailman kanssa helposti kun olet 35-40 vuotias. Olen nyt 36 eli hyvin osui sanansa
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #320 : 29.06.2012 07:42:41 »

Mielenkiintoisia ääniä soma...jos sä rupeet kuulemaan niitä useinkin, niin sun tarii pyytää jotain tulkkausta tms....ois hieno kun tietäsit mitä sulle sieltä sanotaan Smiley

Jaa-a, ehkä sä käyt sitten iskää kattomassa muutoinkin, voihan se hyvin olla Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti
*****
Viestejä: 1724

I`m hot when I`m not as cold as ice


Profiili
« Vastaus #321 : 04.07.2012 20:07:22 »

Mä tunnen ja nään tosi voimakkasti energian väreilyn/enkelin ympärilläni kun rukoilen toisen ihmisen puolesta.
Siitä ainakin tiedän että jotain tapahtuu ja eteenpäin menee  smitten
Mun reiki-kurssi oli aivan kaamee joskus sata vuotta sitten ja tajusin ettei se hoitomuoto ole mulle oikea mutta rukous toisen puolesta on suurin teko mitä voi ihmiselle tehdä tai sit mä oon vaan tosi rajoittunut  uglystupid2
Toki mun kädet kuumenee jos koitan parantaa mutta rukoilen koko hoidon ajan
Tosin hoitoni on niin väsyttävää että frendit on nukahtaneet siihen  Grin
Unessahan toki kroppa parantaa itse itseään mutta olen tosi hyvä nukku-maija  Cheesy
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #322 : 04.07.2012 20:22:28 »

Mä tunnen ja nään tosi voimakkasti energian väreilyn/enkelin ympärilläni kun rukoilen toisen ihmisen puolesta.
Siitä ainakin tiedän että jotain tapahtuu ja eteenpäin menee  smitten
Mun reiki-kurssi oli aivan kaamee joskus sata vuotta sitten ja tajusin ettei se hoitomuoto ole mulle oikea mutta rukous toisen puolesta on suurin teko mitä voi ihmiselle tehdä tai sit mä oon vaan tosi rajoittunut  uglystupid2
Toki mun kädet kuumenee jos koitan parantaa mutta rukoilen koko hoidon ajan
Tosin hoitoni on niin väsyttävää että frendit on nukahtaneet siihen  Grin
Unessahan toki kroppa parantaa itse itseään mutta olen tosi hyvä nukku-maija  Cheesy




Ookko sää sit joku noita.. Tongue     2funny
Kuh oot kurssinki käyny n.sata vuotta sitte.. Huh  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 04.07.2012 20:27:30 kirjoittanut unelmassa » tallennettu
Päättymätön Tarina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #323 : 07.07.2012 16:09:19 »

Mulla on ollut niin paljon yliluonnollisia kokemuksia että koen niiden olevan jo arkipäiväistä. Viimeisin taisi olla kun ystävälläni oli migreeni ja autoin häntä poistamalla sen. Mun kokemuksen mukaan kaikki on energiaa, ajatus jo itsessään on energiaa joten rukous on suurinta ajatusenergiaa millä pyytää enkeleitä ja Jumalaa auttamaan. Energiaa voi kanavoida niin monella eri tavalla, eikä mikään sano mikä tapa on parhain  smitten
tallennettu
Rakkauden valo
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5905


Aurinko härkä, nousu neitsyt, kuu kaksonen.


Profiili WWW
« Vastaus #324 : 08.07.2012 18:57:25 »

Selväkuuloisuutta aika ajoin täälläkin... Hiljattain näin myös taasen enneunen. Näin unta sairaalasta ja seuraavana päivänä isäni joutui sairaalaan.
tallennettu

TÄRKEINTÄ ON RAKKAUS

USKON JUMALAAN, EN USKONTOIHIN

Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #325 : 08.07.2012 19:08:46 »

Mä tajusin näkeväni ilmeisesti ennalta. Siis oon varmaan nähny silleen aina...mutta ei se kyllä siltä tunnu. Asiat tulee vaan semmosina ajatuksina, ihan tavallisina, ja sit ne vaan tapahtuu viim. vuorokauden sisällä. Joku pikkuseikka voi olla toisin, tai sitten se sattuu ihan samalla tavalla.
Niin arkisia juttuja, etten ole osanu aatella, että tässä jotain näkemistä olis...enkä kyllä ihan varma ole vieläkään...jos vaan oon niin taitava ennakoimaan tapahtumia? Vai onko sittenkin kyse siitä että mä luon niitä kun ajattelen niitä?
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #326 : 28.07.2012 00:03:56 »

Wuhuuu!!! Oon näköjään avannu itseäni toiselle todellisuudelle kun huomasin tänään että otin vastaan opastusta! Säikähtämättä! Epäilemättä!

 Vietän kesää pitkästä aikaa suuressa lapsuudenkodissa jossa pyörii paljon muitakin ihmisiä. Sain tänään tietoa siitä, kuka tulee ensimmäisenä kotiin ja kuinka lähellä joku perheenjäsen on kohti kotia. Pakko hehkuttaa!! Ei mulla ennen tämmöisä kokemuksia ole ollut!! Näköjään maailma antaa kun on valmis ottamaan vastaan!! Tämä on vasta alkusoittoa! Ainakin toivottavasti!!  smitten
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5928



Profiili
« Vastaus #327 : 28.07.2012 09:41:35 »

Onnea Verninia  smitten
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #328 : 28.07.2012 17:22:32 »

Eilen tsiikailin pilviä..niinku mulla on tapana. Cheesy  Yhteen pilvi rykelmään tuli selvä..vanhan miehen kasvot ja siihen viereen sit kissan kasvot..
Sillä kissalla oli valkoinen naama..ja niinku hymy kasvoilla.. :Smiley Grin
Tuli mieleen et se mies tais olla mun opas ja hänellä on sit kissa lemmikkinä.. smitten
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #329 : 28.07.2012 20:58:25 »

Onnea Verninia  smitten
Kiitos! (----:
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 34
  Tulostusversio  
 
Siirry: