Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt sitten chakrat balanssiin!  (Luettu 280689 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
dodobien84
Vieras
« Vastaus #105 : 23.04.2011 14:48:30 »

Minusta seksuaalisuus tasapainottuu ja luovuus tulee esiin luontaisesti (alimmainen chakra kun hallitsee kundaliinienergiaa, joka on luovuuden korkein energia).

Jos meno menee yltiöseksuaaliseksi tai vastaavasti täysin aseksuaaliseksi, silloin chakra ei ole tasapainossa, saatikka aktivoitunut. Se käy joko ylikierroksilla tai on vastaavasti tukossa. Tasapainossa oleva alin chakra tuo elämään tasapainoisen seksuaalisuudesta nauttimisen ja se ylläpitää kehon luontaisia toimintoja. Alin chakra kun huolehtii ns. kaikesta maallisesta kuten vietit, keho, seksuaalisuus, terve pelko. Se on niin sanottu "Elossasäilymischakra".

Kiitos vastauksesta. Pitääpä varoa näitä kesän rientoja sitten omalta osalta.

Mulla kun on noi 3 ylintä päässy balanssiin ja varman sitten toi tunnechakra ainakin osittain ja yhdessä vaiheessa tuntui että sydänkin hirtti kiinni olen taas alkanut huomaamaan ihme juttuja tapahtuvan. Aina silloin tällöin mitä näitä juttuja kirjoittelen tuntuu että myöhemmin, tavalla tai toisella asiat "manifestoituvat" oikeassa maailmassa. Muiden ihmisten kautta tilanteina eteeni. Mulla kun on näitä ihme ominaisuuksia joita en täysin hallitse, olen joutunut kantapään kautta oppimaan, mitä ajatuksia ja lauseita suustani päästän. Kirjoittaminen on turvallisinta. Aivan kuin omat ajatukseni "loisivat" maailmaa tekemään asioita ja saan ne "kurvipallona" takaisin.

Jos olette lukeneet Siddheistä, luulen kyseessä olevan näitä asioita:

Esim pari linkkiä: http://skyboom1.tripod.com/index27.html tai http://en.wikipedia.org/wiki/Siddhi

Jahka ja jos kaikki chakrat pääsee meitsillä balanssiin joskus saas nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu että ajaudun väenväkisin tilanteisiin joilla on joku sanoma opetettavaksi meikäläiselle, noita sitten joutuu miettimään ja ajattelemaan että miksi näin. Pikkuhiljaa kun asioita miettii "rivien" välistä niin pointti tulee ennen pitkään selväksi ja otan opikseni. Unet (erilaisia ja joskus tulee niin ymmärryksen ylittäviä "viestejä") ja kaikki muut "paranormaalit" ilmiöt luonnollisesti auttaa asioiden oppimisessa mitä mulla tulee tilanteiden niin vaatiessa...

Mä olen jotenkin duunattavana täällä. Mutta tosiasiassahan me kaikki ollaan...

Pitkän prosessin jälkeen olen pikkuhiljaa oppinut ajattelemaan positiivisestikin ja "palkintoja" satelee pieninä asioina. Leukoja tiputtavina välillä. Viime yönäkin poljin kukkulan päälle ja näin todella komean tähdenlennon. Oli vain mielessä että polje ja katso ylös. Piti laittaa pari toivetta taas ilmoille.

Ja esim. heitin yhden läpän yhdelle dyydille (spontaanisti) ja tänään läpän mukainen asia tapahtui juurikin samalla tavalla ja samassa paikassa missä sanoin. Ei kyllä huomannut ja olisi varmaan mennyt kaverilla vellit housuun jos olisin huutanut että moi. Huh huh! On tää parempaa kuin itsensä "projisoinnit" räyhähengeksi omista enneunipainajaisista... luojan kiitos.

Maailma on niin täynnä taikuutta, että koko kuvaa ei näy ennen kuin chakrat on balanssissa. Ja suurin vitsi on että niitä on joka iikalla. Kukaan ei vain tajua sitä... ainakaan jos ei käy näillä sivuilla  Wink.

Ja oman heräämisen aiheutti omassa helvetissä rypiessäni yksi lause, seuraa SYDÄNTÄ. Tuota kun seuraa loppuun asti, kaikki revitään irti. Ja uutta tulee tilalle.
« Viimeksi muokattu: 23.04.2011 15:43:52 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #106 : 23.04.2011 21:33:00 »

Ja kun käpylisäke poltettiin "tilanteen" pakosta kondikseen ja kaikkea ihme juttua alkoi tapahtumaan ja rupesin "aistimaan" voimakkaasti ihmisten energiat ja puhuttaessa ikäänkuin sanoin niiden ajatuksia ilmeisesti ilmoille näin monesti miten jotkut ikäänkuin olisi saanut salamaniskun tai jonkin pistoksen itseensä. Eihän siitä hyvää seurannut ja itselläkin alemmat chakrat oli täynnä moskaa niin tilanne meni sellaiseksi että olin niin täynnä vihaa ja epätoivoa että ainoa ajatus oli vetää vintti koko ajan niin pimeäksi että en tajua enään mistään mitään.

Onneksi meni kiinni. Rupesin jokin aika sitten meditoimaan sitä ja unessa varoitettiin että joku tapettiin "suihkuun" viime kesänä johon menin. Ei taida olla meikäläisen aika vielä lukea ajatuksia.

Joku israelilainen sitten kommentoikin tuota että tuo kolmannen silmän kanssa pelleileminen on kuin neulansilmästä menisi läpi tai jotain. Voi mennä asiat pahasti pieleen.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #107 : 25.04.2011 13:00:22 »

Tää nyt menee mun häröilyn piikkiin, mutta viesti menee oinaalle siellä eettereissä.

Se deja-vu R:llä tuli niistä snörren lakritsipusseista. En eilisaamuna muistanut mitä unta näin enkä saanut skriivattua sitä ylös. Muistin kun näin ne pussit hyllyssä, että edellisen yön unessa näin molemmat vierekkäin ja siinä jotain pähkäilin. Hyppäsi vain alitajunnasta esiin.

Edellisvuoden yksi deja-vu tuli kun blaadattiin siellä partsilla ja sitä edellisenä yönä tartuin lääkeruiskuun hiekkalaatikolla. Jäbä oli samalla laatikolla.

Yksi uni joskus missä näin norsun muuttuvan vanhaksi mieheksi paljastui jonkinlaiseksi oppaaksi joka ilmeisesti on heilunut mun sängyn laidalla öisin. Jätkä oli samassa unessa kaverina ja oltiin suonlaidalla heilumassa.

Jahka hyvässä lykyssä saan nämä mun chakrat joskus balanssiin ja pääsisin astraaleille paremmin ehkä saan heräteltyä dyydiä tuolla unimaailmassa vähän "hereille".

Muistatko ne kaksi prätkäjäbää mitä sanoin meidänkin olevan isona? Miltäs kuulostas kunnon ghostrider-meininki yökaduille? Ei jengi usko mihinkään enkeleihin ja semmosiin mutta olis aika tajunnanräjäyttäjä jos kaksi läpinäkyvää dyydiä luukuttais autojen läpi ja kytät ei saa annettua tikettiä eikä mittarit lue ylinopeuksia. Muistat ottaa mimmis kyytiin etkä pudota sitä keulimalla liikaa Wink

Hommaan itelleni täältä yhden punapään omalle tarakalle. Tai itseasiassa se varmaan ei suostu siihen ja pistää mut tarakalle!

"Projisoidaan" ittemme Ilta-Sanomien etusivulle!

Heheh!

Vähän tähän tyyliin: http://www.youtube.com/user/saremy127#p/a/u/1/kfTihjLCBww tai http://www.youtube.com/user/saremy127#p/a/u/2/EzZI16Z13dw mut paljon coolimmin!
« Viimeksi muokattu: 25.04.2011 15:05:47 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #108 : 16.05.2011 15:26:50 »

Linkitän tänne tuon keskustelun Jumaluuschakrasta Smiley Ketjussa on esillä kuvia, joissa näkyvät kaikki ihmiskehon chakrat, myös ne, joita ei tässä ketjussa ole käsitelty aiemmin.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #109 : 26.05.2011 09:27:45 »

Hei! Muistelen, että chakrojen ulos virtaava puoli, se "luovuttava ja antava" olisi etupuolella ruumista. Ja sisään virtaava, -vastaanottavainen, puoli takapuolella? Onkohan näin vai mitenköhän?

Mietin vain, kun esim. unissa se voi olla tarkennus, miten chakraa pitäisi elvyttää..

Esim. kurkkuchakran ulospäin virtauksen voisi nähdä siten, että puhuu ihmisille, rohkeasti luottaen.
Oma energia jakaantuu? Kurkkuchakran energiat tykkäävät ja kulkevat hyvin/paremmin.

Ja sisäänvirtauksen siten, että ottaa oman tilan, omaa aikaa vaikka parisuhteesta itelleen. Jolloin virtaa itseensä sitä henkilökohtaista vapautta. Energia tuossa ckakrassa tasapainottuu.

Joten, jos vaikka unessa tulee vinkki kurkkuchakran takapuolen tukoksesta, sen sisäänvirtaavuutta pitäisi parantaa. Minun tulisi huolehtia että ympäristöstäni virtaa voimaa minun kurkkuchakraani.. tai oikeastaan, omasta toiminnastani johtuen se kurkkuchakra tasapainottuu. Tai molemmista / kaikista asioista jotka siihen vaan liittyy.. siihen sisäänvirtaavuuteen crazy2
 
Mutta haen nyt sitä eroa kuitenkin, että mitäs eroa sitten on sillä vastaanottavalla ja antavalla puolella.
Varmaan justiin se energian laatu.. ja että se (chakra) voimaannuttaa voimaannuttamalla itseään, eikä voimaannuta esim. auttamalla muita (ulosvirtaus, jakamalla energiaa, joka itsessään voimaannuttaa)! ?

Heh, sori jos on sekavaa.. varmaan jostain kirjasta ainakin löytyy näitä yksityiskohtia.. Onko kellään kirjaa tai kokemuksia tai tulkaa mukaan pohtii.. angel

Tuntuu että se ei ehkä ole aivan näin yksinkertaista Grin ja että energiat toimii jollain paljon hienommalla ja täydellisemmällä systeemillä.. Mut ois hauska niitä ymmärtää silti. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #110 : 24.06.2011 00:43:14 »

Öööh...tää piti laittaa tänne eikä tuonne jumaluuschakrajuttuun jonnekki ihan toisaalle. Pomppasin tuosta edellistä edeltävästä linkistä vahngos sinne...No ei se mitää, annan sen kirjotuksen olla sieläkin ja laitan sen tännekkin.

"Se juuri, että kävisi ajoissa nukkumaan, liikkuisi säännöllisesti, jaksaisi tehdä ruokaa, hoitaa velvollisuudet ja sitten levätä. Aika simppelejä asioita,"

Tuo ylläoleva on lainaus joltakin mutten muista keltä, mutta itsestä  on viime aikoina tuntunut tuolta. Simppeleitä asioita mut jotenkin tuntunu viime aikoina ylivoimaisilta. Oisko ny ollu puolen vuoden aika jotta tuntunut suorastaan etten saa mitään kotona aikaan. Töissä saan kyllä kun on pakko. Olen sinkku niin kotona ei niin pakottavaa tarvetta oo. Välillä on ollu siis ihan lamauttavaa ettei jaksais tehdä kotona mitää muuta ku laiskotella. Nyt on kyllä parantunu ja nyt alkaa olla jo suht koht normaalia mut tuo puolen vuoden kausi oli siis jotain ihan järkyttävää. Voiko tää liittyä chakroihin? Jos ei niin mihin, ohjatkaa oikeaan ketjuun jos täällä on semmonen?

Mistä muuten tietää onko chakrat missä kunnossa? Ja niitä kait alkaa pitää työstää alhaaltapäin järjestyksessä vaikka jotkut oiski paremmassa kunnossa kuin toiset, ei siis hyppiä?

Mullakin on ollu tuommoista kihelmöintiä tai sen tapaista mitä jollakin.(Olikohan siinä edellistä edellisen linkissä vai tässä ketjussa??) Meditaatiolla siis chakroja parannetaan ainakin miten on jos kuvittelee sen pyörylän sinne pyörimään (chakran pyörimään) ja sitten ajattelee itekseen mitä väriä tarviit? Kun nuorempi horoskooppikaimani (Veskari-83) sanoi jotta ne chakran värit ei oo ne välttämättä mitä ne haluu millä me ne tunnetaan?

Sit kellä täälä oli se allekirjoitus jotakin yks tyhmä kysyy enemmän kuin en muista montako viisasta vastaa niin mulle sopis se allekirjoitus kans. Cheesy
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #111 : 24.06.2011 02:03:10 »


"Se juuri, että kävisi ajoissa nukkumaan, liikkuisi säännöllisesti, jaksaisi tehdä ruokaa, hoitaa velvollisuudet ja sitten levätä. Aika simppelejä asioita,"

Tuo ylläoleva on lainaus joltakin mutten muista keltä, mutta itsestä  on viime aikoina tuntunut tuolta. Simppeleitä asioita mut jotenkin tuntunu viime aikoina ylivoimaisilta. Oisko ny ollu puolen vuoden aika jotta tuntunut suorastaan etten saa mitään kotona aikaan. Töissä saan kyllä kun on pakko. Olen sinkku niin kotona ei niin pakottavaa tarvetta oo. Välillä on ollu siis ihan lamauttavaa ettei jaksais tehdä kotona mitää muuta ku laiskotella. Nyt on kyllä parantunu ja nyt alkaa olla jo suht koht normaalia mut tuo puolen vuoden kausi oli siis jotain ihan järkyttävää. Voiko tää liittyä chakroihin? Jos ei niin mihin, ohjatkaa oikeaan ketjuun jos täällä on semmonen?

Kuvaamasi liittyy yleiseen energiatason nousuun. Maapallolle ohjataan korkeampaa energiaa ja meitä ohjelmoidaan - ihan solutasolla saakka - uuteen energiaan. Vanhalla mallilla ei enää pärjää. Eräässä kanavoinnissa tätä verrattiin tietokoneen ohjelmapäivitykseen, jonka aikana voi ilmetä tökkimistä ja hidastelua.

Tällainen raskas energiantuntu on ollut ilmassa jo vuosikausia, mutta eritoten tämä vuosi on ollut raskas. Nyt kesäkuussa on/oli monta energiaporttia mm. auringon pimennyksinä. Raskas ja voimia kuluttava aikakausi - kun uusi ottaa muotoaan - näkyys siis myös astrologisella kartalla. Ei ole lainkaan ihmeellistä, että nyt ei jaksaisi mitään, ei mitään.

Tällaisina kausina on parasta pyrkiä antamaan itselleen lepoa, päästämään irti kaikesta turhasta ja tekemään sitä mikä tuntuu oikealle. Olen itsekin antanut olla asuntoni aivan hirveä hävityksen kauhistus, koska en ole jaksanut siivota - siivoan sitten, kun tuntuu hyvälle. Samoin olen joutunut hidastamaan tulkintojeni tekotahtia puoleen, koska energiaa on niin vähän. Sitä ei vain jaksa.
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 356


Oman tien kulkija - Etsijä


Profiili
« Vastaus #112 : 25.06.2011 23:20:47 »

Kiitti vastauksesta, hyvä ettäjoku muukin on antanut kämppänsä olla hävityksen kauhistus... Cheesy
tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #113 : 26.06.2011 13:53:14 »

Aleneekohan mulla sitte energiat, kun tuntuu olevan virtaa joka asiaan. Wink En siis tunnista itteäni tuosta kuvauksesta ollenkaan, tietenki välillä tulee sellasia päiviä, että vois vain nukkua, mutta yleisesti kattellen on toimintakyky paaaljon parempi ku ennen. Psykologiniki ihmetteli sitä, että vaikka mulla pitäis kaiken jären mukaan olla melkein mahotonta tehä mitään, niin silti teen enemmän ku ennen.

Tuo kruunuchakran aktivoituminen tuntuu aika jännältä. Voikohan se liittyä siihen, että unet on alkaneet olla voimakkaampia ja voimaannuttavia?

Energian nousu vaikuttaa jokaiseen yksilöllisesti. Yleensä he, jotka ovat tehneet paljon töitä itsensä ja ongelmiensa kanssa aiemmin saavat nauttia nyt hyvästä vireestä. Lisäksi täytyy tutkia kuinka astrologiset kuviot osuvat omaan henkilökohtaiseen syntymäkarttaan - ne kun joko tukevat tai estelevät sitä. Osa työstää myös kollektiivista karmaa eli osallistuu (tietämättään) yleisen maapallon energian nousun tukemiseen, jos oma elämä on kuosissaan hyvin ja heidän sielunsa haluaa auttaa maapalloa.

Ajoittaiset energiaväsymykset ovat energiassaan itsensä hyväksi tunteville myös normaaleja ja voivat näyttäytyä millaisena energiauupumuksena tahansa, aina nukkumisesta laiskuuteen.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #114 : 10.07.2011 11:47:48 »

Energian nousu vaikuttaa jokaiseen yksilöllisesti. Yleensä he, jotka ovat tehneet paljon töitä itsensä ja ongelmiensa kanssa aiemmin saavat nauttia nyt hyvästä vireestä. Lisäksi täytyy tutkia kuinka astrologiset kuviot osuvat omaan henkilökohtaiseen syntymäkarttaan - ne kun joko tukevat tai estelevät sitä. Osa työstää myös kollektiivista karmaa eli osallistuu (tietämättään) yleisen maapallon energian nousun tukemiseen, jos oma elämä on kuosissaan hyvin ja heidän sielunsa haluaa auttaa maapalloa.

Ajoittaiset energiaväsymykset ovat energiassaan itsensä hyväksi tunteville myös normaaleja ja voivat näyttäytyä millaisena energiauupumuksena tahansa, aina nukkumisesta laiskuuteen.

Minulla tämä alkoi näkyä jo vuonna 2008, oikeastaan jo 2007, mutta tuolloin 08 aloitin nykyisen kouluni ja kun luin ennustavan horoskooppini toisaalta, siinä sanottiin, etten saisi aloittaa mitään uutta (opintoni ovat minulle tuttua juttua) ja pitäisi vain keskittyä yhteen asiaan kerrallaan, koska energiani eivät riitä mihinkään ylimääräiseen. Huomasin sen viime vuonna, kun aloitin ahneuksissani erään ylimääräisen kurssin. Nyt kurssi, jonka piti kestää vain puoli vuotta, on tauolla, koska en jaksanut tehdä vaadittavia tehtäviä kouluni ohella.

Ohjelmistopäivitys on siis päällä.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #115 : 13.08.2011 10:15:52 »

On tää elämä niin pirun ihmeellistä. Oikein tiedä missä oikea jalka ja vasen jalka on. Toinen tässä "oikeassa" maailmassa ja toinen jossain aivan uudessa. Joku syöttää mulle puolivahingossa uniin piiloviestejä ja väliin transseissa saan selviä suuntakylttejä joita noudattaa. Päämäärä on ikäänkuin lobomatoida meikäläinen näköjään. Tuntuu että olen jossain puolihorroksessa 24/7. Meditoidessa olen yrittänyt ottaa sydäntä messiin kuvioihin ja ompa kummia taikoja tullut vastaan. Unimaailmassa alkaa hahmottumaan täysin uusia piirteitä enteiden ja viestien joukosta. Sekä "sykähdyttäviä" fiiliksiä. Alkaa hahmoja tulla vastaan ja ovat tainneet katsoa siellä "näkymättömissä" jo jonkin aikaa.

Tämä "oikea" maailma alkaa sekoittumaan unimaailmaan ja ovat lomittain. Täältäkin tulee "piiloviestejä" ihmisiltä. Jotenkin tuntuu että kun niillä on tunteet pelissä on niillä yhteys munkin unimaailman viesteihin. Pitää vain skipata kaikki minitalkit ja semmoset humpuukit mitä porukoiden ylikierroksilla käyvät päät tuottaa.

Transseissa alan hahmottamaan oman "valokroppani" pikkuhiljaa. Ennen se oli harmaa ja selvänäöt melko mustia mentaalisotkusta. Alkaa tulla väriä elämään.

Tuntuu että mikään ei ole enää täysin totta. Ihan kuin mustaan aukkoon olisi menossa. Kaikki puristuu kasaan ja systeemit täysin sekaisin. Hyvällä tavalla.

Esimerkkinä unien taikuudesta näin aikoja sitten unen jostain miehestä millä oli tatuoidut korvat ja niissä timantit ja jonkinlainen lista harmaita sanoja. Ensimmäinen sana oli Miracously. Tajusin meditoidessa kun rupeaa tinnittämään niin keskittyä tinnitykseen molemmissa korvissa ja rupesi ajatusmaailma vaipumaan taustalle ja tinnitys kasvamaan. Sitten alkaa viestejä tulla silmien eteen ja sydämellä ne saavat ikään kuin värit ja näkee ne.

Joku oma GPS-systeemi siis...
« Viimeksi muokattu: 13.08.2011 10:27:43 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #116 : 06.09.2011 16:57:32 »

Mikä on chakra?
Chakra tarkoittaa sanskriitin kielellä "pyörää" tai "kehää", ja se on energiapyörre. Se on kehossa sijaitseva henkinen piste, joka luovuttaa ja vastaanottaa energiaa. Tällä hetkellä keskeisiä chakroja on seitsemän, vaikka henkiset ihmiset alkavatkin saada jälleen käyttöönsä ne kaksitoista chakraa, jotka kuuluivat omana osana alkuperäiseen jumalalliseen suunnitelmaan. On myös olemassa monia sivuchakroja - mukaanlukien ne, jotka sijaitsevat kämmenissä - joiden välityksellä parantava valo kulkee, sekä ne jotka sijaitsevat jalkapohjissa ja auttavat ihmistä maadoittumaan.

Mitä tapahtuu, kun chakrat ovat jumissa, eikä energia virtaa?

Tältä sinusta tuntuu, jos energiasi ovat jumiutuneet:
Juurichakra: Tunnet olosi hyvin levottomaksi ja taistelet jatkuvasti jäädäksesi eloon.
Sakraalichakra: Olet seksuaalisesti tai emotionaalisesti epätasapainossa.
Solar pleksus-chakra: Tunnet olevasi täynnä pelkoa ja ahdistusta.
Sydänchakra: Pelkäät rakastaa
Kurkkuchakra: Sinulla on vaikeuksia ilmaista sitä, mitä todella tunnet.
Kolmannen silmän chakra: Intuitiosi on rajoittunut. Jos chakra on jäänyt auki, olet liian herkkä henkisille vaikutteille ja ilmapiireille.
Kruununchakra: Kun kruununchakrasi ei aukea, et voi saada yhteyttä korkeampaan minääsi.

Mitä tapahtuu, kun chakrat ovat avoimia ja virtaavia?
Juurichakra: Tunnet olosi fyysisesti ja materiaalisesti turvalliseksi.
Sakraalichakra: Tunnet olosi emotionaalisesti lämpimäksi ja rakastavaksi, seksuaalisesti kypsäksi, onnelliseksi ja kykeneväksi antamaan ja saamaan huolenpitoa.
Solar pleksus-chakra: Tunnet olosi rauhalliseksi, viisaaksi ja vahvaksi.
Sydänchakra: Pystyt rakastamaan pyyteettömästi.
Kurkkuchakra: Kukenet sanomaan mitä todella tunnet. Toimit siksi horjumattomasti.
Kolmannen silmän chakra: Olet erittäin intuitiivinen, selvänäköinen ja pystyt parantamaan muita.
Kruununchakra: Olet yhteydessä sieluusi tai korkeampaan minääsi.

Mitä voin tehdä, jos minusta tuntuu siltä, että yksi tai useampi chakra on jumissa?

Chakrasi tukkeutuvat, kun ajatuksesi ja uskomuksesi pitävät niitä jännityksessä, joten sano niille myönteisiä asioita ja hyräile tai laula jokaiselle erikseen vuoron perään. Voit myös energisoida jumittuneen chakran hieromalla sitä edestä ja takaa. On vieläkin tehokkaampaa jumpata koko aluetta; voit esimerkiksi rentouttaa kurkkuchakrasi pyörittelemällä päätäsi. Jooga on erityisen hyödyllistä, koska se on suunniteltu chakrojen vapauttamiseen ja tasapainon palauttamiseen, jotta joogi voisi saavuttaa syvän meditatiivisen tilan.

- Diana Cooper: Enkelit vastaavat-
tallennettu
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #117 : 02.11.2011 18:19:51 »

Tein tuossa pari tuntia sitten chakra meditaation. Meditaatio onnistui harvinaisen hyvin ja olo sen jälkeen oli ihanan rento ja vastaanottavainen. Mutta vähän siitä eteenpäin päässäni on pari tuntia kestänyt omituinen humina. Tuntuu etten kuule enkä näe kunnolla, päässä vain humisee ja äänet kuulostavat jotenkin tosi omituisilta. Mistähän tämä johtuu? Teinköhän jotain väärin?  Huh
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #118 : 02.11.2011 19:17:28 »

Kokeilepas maadoittumista. Voi olla, että maadoitus on jäänyt vähän huonoksi meditaatiosta palautumisen jälkeen.  Tässä yksi maadoitusohje
tallennettu
Yöllisiä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #119 : 03.11.2011 11:31:23 »

Kiitos AthaMaarit!  Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8] 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: