Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nyt sitten chakrat balanssiin!  (Luettu 280678 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #90 : 28.10.2010 00:54:48 »

Mistä sitten tiedän mikä chakra on auki ja mikä piäisi avautua ja mitä siitä seuraa jne...
Oma suositukseni on mennä opiskelemaan jotain sellaista henkistä koulukuntaa jossa asioita puidaan juurta jaksaen.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #91 : 28.10.2010 12:05:23 »

Luulen että kaikki chakrat menee tukkoon just sillä että niitä miettii liikaa.
Eläkää vaan normaalii elämää ja unohtakaa hihhuloinnit niin johan elämä tuntuu heti paremmalta.  Smiley Wink
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #92 : 28.10.2010 13:08:38 »

Sain juuri energiahoitoa ja chakrojani availtiin sekä vahvistettiin. Esim. solar plexukseni oli ihan ummessa. Juurichakra oli kanssa ihan lukossa. Aika höntti olo on. Enpä olisi arvannut, että Atlantin toiselta puolelta saatua energiaa pystyisi vastaanottamaan näin hyvin.

Poskia kuumottaa vieläkin.  Smiley

Mistä tuommosta etä energia hoitoa saa?
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #93 : 28.10.2010 22:17:45 »

Käyn yhtä kurssia, johon kuului osana oman kehon energiatasapainon läpikäyminen.

Ja voin kyllä heti todeta, että olen elänyt niin peruselämää, kuin ihminen vaan voi, kun tässä kuitenkin 2:n leikki-ikäisen lapsen äitinä olen. Hihhulointiaika oli silloin kun olin 15v. Silti olin ja olen edelleen energioiltani ihan tukossa ja lukossa, koska elämänkokemukseni ihan lapsesta asti ovat patoutuneet sisälle tunteiden muodossa -> psykosomaattiset oireet. Sain eilen paljon apua ja olen parempaan päin menossa.

Jos jotain kertoo se, niin Solar Plexus -chakrani oli niin ummessa ja lukossa, ettei ollut tosikaan. Hoitajakin koki sen "hurjana". Enkä yhtään ihmettele, kun mietin sitä, mitä törkyä olen elämäni varrella saanut kokea.  :Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #94 : 05.11.2010 21:45:23 »



                                            coolsmiley

                    mielentila luo meille tilaisuuden kohdata SE, joka avaa portit, yksi kerrallaan

                       käydä läpi kielletyt, kipeät kohdat jotka keho muistaa ( valitettavasti ).


                                                              smitten




Niinpä...ja se voi olla todella pelottavaa....sieltä oven takaa voi löytyä vaikka kuinka monen elämän karmeudet, mitä on raahannut kivirekenä perässään.   Sad

Carmen

                                                  coolsmiley

                  NÄIN on ja olkoon. Mitä sitten jos ihan oikeesti olisimme tietoisia siitä kaikesta

                     mitä edellisissä sielunkierroissa olemmekaan oleet tekemässä? Varsinkin jos

                        vilkaisee ihmiskunnan ja varsinkin kristittyjen hirmuisia tekoja

                            menneisyydessä.!! Olimmeko HEITÄ jotka tekivät!!!


                                                   Undecided

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Jannanne
Vieras
« Vastaus #95 : 06.11.2010 16:32:14 »

Näkekö kukaan noita chakroja? Tai jos ihmistä vaikka reikitetään niin näkeekö kukaan niitä energioita??
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 2008



Profiili
« Vastaus #96 : 06.11.2010 23:45:02 »



                                           coolsmiley


                 Helpotus ja huokaus, kohta, jospa pääsisimme eroon kaikesta menneestä. ! ?

                    Kaikilla meillähän on ollut tietty, ja oma tehtävämme tuoda tietoisuutta

                       kaikille HEILLE, jotka ehkäpä ovatkin ihan lähipiirissä. Tietämättömät!

                          Aika käy vähiin! Kuinka olet ITSE kertonut kaikista niistä

                               mahdollisuuksista kohdata uusi ja tietoisempi

                                   elämänmuoto!

                                                                   smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #97 : 07.11.2010 18:56:57 »

Näkekö kukaan noita chakroja? Tai jos ihmistä vaikka reikitetään niin näkeekö kukaan niitä energioita??
Kyl niitä näkee, ei se oo ees kovin monimutkanen prosessi.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #98 : 12.11.2010 16:58:05 »

Osaisikos kukaan kertoa kuinka jonkun tietyn chakaran saa normaalisoitumaan yliaktiivisuudesta? Itselläni sydächakara taitaa käydä "ylikierroksilla".  Embarrassed. Luin että tälläinen on ihan yhtä "paha" kun chakara, joka ei toimi kunnolla. Mitä olen täältä ja muualta lukenut, niin joka paikassa kerrotaan kuinka vahvistaa sitä tai tätä, mutta tälläiseen en ole vastausta löytänyt. Tosin en tiedä osaisinko sellaista "antiaktivoidakkaan" omin neuvoin.  Sad
tallennettu
Veskari-83
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 289


Inner peace is found through passion


Profiili
« Vastaus #99 : 12.11.2010 23:49:45 »

Kyseiseen "antiaktivointiin" on siis balansoiminen se paras tapa, eli tietosuuden nostaminen tällä tasolla. Jos esimerkiksi olet liian herkkä tuntemaan pelkoa rakkauden suhteen, sun on alettava toimia kaiken sen suhteen joka kehittää pyyteetöntä antamista omassa olemuksessasi (esim. läheisten auttaminen). Tapoja on monia, ja oireet vielä sekavempia, mutta kantsii ehkä hakeutua jonkin henkisenkoulukunnan oppeihin, niin alat saada tietoa miten aidosti kehittyä ja harjaantua itse balansoimaan omaa olemustasi. Itsekin voi oppia, mutta sillätavoin itsestään saa vain pienen pintaraapaisun, kun ei ole "hädän tullen" ketään keltä kysyä ja joka aidosti osaisi vastata.
tallennettu

aurinko vesimies (4. huone)
nousu vaaka
venus vesimies (5.huone)
kuu oinas (8.huone)
Kuunsolmu rapu (10.huone)

"Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
susanna
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 110



Profiili
« Vastaus #100 : 13.11.2010 09:03:04 »

Kyseiseen "antiaktivointiin" on siis balansoiminen se paras tapa, eli tietosuuden nostaminen tällä tasolla. Jos esimerkiksi olet liian herkkä tuntemaan pelkoa rakkauden suhteen, sun on alettava toimia kaiken sen suhteen joka kehittää pyyteetöntä antamista omassa olemuksessasi (esim. läheisten auttaminen). Tapoja on monia, ja oireet vielä sekavempia, mutta kantsii ehkä hakeutua jonkin henkisenkoulukunnan oppeihin, niin alat saada tietoa miten aidosti kehittyä ja harjaantua itse balansoimaan omaa olemustasi. Itsekin voi oppia, mutta sillätavoin itsestään saa vain pienen pintaraapaisun, kun ei ole "hädän tullen" ketään keltä kysyä ja joka aidosti osaisi vastata.

Kiitos Veskari  Smiley. Luin Aamulehdestä yksi päivä vanhusten tilanteesta ja päivärutiineista ym ja mieleeni tuli, että ottaisikohan joku vanhustekoti minut lukemaan näille asiakkaille kirjoja iltaisin tai viikonloppuisin. Siinä artikkelissa kun kerrottiin, ettei henkilökunta ehdi järjestämään mitään aktiviteettejä vuodepotilaille eikä omaisetkaan pysty käymään tarpeeksi usein.Asia jäi ajatusasteelle mutta ei unholaan. Aina välillä se palaa jälleen mieleeni ja alan miettimään mitä palvelukoteja täällä olisi lähistöllä. Jospa kysyisin asiaa kuitenkin jostain.  :Smiley
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #101 : 06.04.2011 21:08:09 »

Mitäköhän tässä maailmassa tapahtuu? Viimeyönä tais toi solar plexus (vai se alempiko, sakraali? Hälläväli chakra ku chakra) avautua ainakin osittain. Saisko elopainoa siis ylöspäin jo, tarvis tuopille alustan, niinku Buddhallakin oli? Aika villejä unia oli koko yö ja aamun pikkutunneilla mahasta tuli aaltoja ja pärähti jotain musiikkia soimaan ja rupesin taas hyräilemään mukana.

Noilla chakrojen avautumisella kaikilla on omanlaisensa musiikki kun ne avautuu. Kurkku- ja kolmas silmä piti jonkinlaista elektronista konserttia. Kruunuchakra piti säksättävää sähinää. Nyt sitten soi haikea viulumusiikki ja tuli tippa linssiin ihan. Mitenkähän paljon tässä saa vielä "perseillä" ennen kuin meikäläisellä on noi chakrat auki. Tää on joku nurinkurinen systeemi miten mulla aukeaa nää.

Ei tosiaankaan mikään pyhä Gandhi täällä.

Olen saanut kolmanteen silmään jotain viestejä ja ne on ikäänkuin check-pointeja. Noi viestit tuntuu jotenkin "ennalta asetetuilta", vaikeaa selittää... jotenkin "tutun" oloisia.

Enkä näitä tietosesti osaa availla yhtäkään. Puolivahingossa tuntuu kaikki tapahtuvan ja taas lisääntynyt viimeaikoina... Joku nykii naruja kivasti. Ihan kuin jossain nukketeatterissa olisi.

Aikaisemmin eräänä päivänä tuntu että mahasta nousi päähän jotain tummaa ja yksi tilanne sitten laukaisi noi päästä ja tuntui kuin olisi salama iskenyt kipinää hetulassa... ette varmaan saa selvää, mutta en minäkään. Näillä siis mennään!

Kali kali kali om om om, lissää lissää!
« Viimeksi muokattu: 06.04.2011 23:07:17 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #102 : 06.04.2011 23:23:41 »

En tiedä mitä tapahtuu, mutta olen itse kuunnellut tänään sellaista musiikkia, missä on hieman reggae-tyylinen biitti. Siis lantiota keinuttavaa musiikkia. Nyt sitten tosiaan sakraalichakran alue on ilmoitellut itsestään. Kaipa sekin pääsi menemään tukkoon kaikesta tästä ympärillä olevasta stressistä.

Täytynee siis tanssia lisää sambareggaeta.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
dodobien84
Vieras
« Vastaus #103 : 17.04.2011 11:12:21 »

Hei mulla on noussut mieleen että mitä tapahtuu kun tuo juurichakra aktivoituu?

Nyt kun on kesäkin tulossa ja kaikkea. Äijillä kokemusta? Onko sitä vaan muna pystyssä ja törmäilee noihin kylmäkaappeja täyttäviin R-kioskin myyjiin ja puolitajuttomina konttaaviin pissiksiin?

"Oho, sori, mulla on toi juurichakra aktivoitunut justiinsa."

"Ai anteeksi, ei ollut tarkotus törmätä sen kerjäläisen suuhun sillä lailla herra poliisi, mutta mulla on tämmönen löydä-oksallasi-virtaava-lähde -ilmiö. Tajuut kun heräät henkisesti. Emmä nyt jaksais näitä käsirautaleikkejä hei!"
« Viimeksi muokattu: 17.04.2011 11:14:07 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #104 : 17.04.2011 12:42:59 »

Minusta seksuaalisuus tasapainottuu ja luovuus tulee esiin luontaisesti (alimmainen chakra kun hallitsee kundaliinienergiaa, joka on luovuuden korkein energia).

Jos meno menee yltiöseksuaaliseksi tai vastaavasti täysin aseksuaaliseksi, silloin chakra ei ole tasapainossa, saatikka aktivoitunut. Se käy joko ylikierroksilla tai on vastaavasti tukossa. Tasapainossa oleva alin chakra tuo elämään tasapainoisen seksuaalisuudesta nauttimisen ja se ylläpitää kehon luontaisia toimintoja. Alin chakra kun huolehtii ns. kaikesta maallisesta kuten vietit, keho, seksuaalisuus, terve pelko. Se on niin sanottu "Elossasäilymischakra".
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9
  Tulostusversio  
 
Siirry: