Minusta seksuaalisuus tasapainottuu ja luovuus tulee esiin luontaisesti (alimmainen chakra kun hallitsee kundaliinienergiaa, joka on luovuuden korkein energia).
Jos meno menee yltiöseksuaaliseksi tai vastaavasti täysin aseksuaaliseksi, silloin chakra ei ole tasapainossa, saatikka aktivoitunut. Se käy joko ylikierroksilla tai on vastaavasti tukossa. Tasapainossa oleva alin chakra tuo elämään tasapainoisen seksuaalisuudesta nauttimisen ja se ylläpitää kehon luontaisia toimintoja. Alin chakra kun huolehtii ns. kaikesta maallisesta kuten vietit, keho, seksuaalisuus, terve pelko. Se on niin sanottu "Elossasäilymischakra".
Kiitos vastauksesta. Pitääpä varoa näitä kesän rientoja sitten omalta osalta.
Mulla kun on noi 3 ylintä päässy balanssiin ja varman sitten toi tunnechakra ainakin osittain ja yhdessä vaiheessa tuntui että sydänkin hirtti kiinni olen taas alkanut huomaamaan ihme juttuja tapahtuvan. Aina silloin tällöin mitä näitä juttuja kirjoittelen tuntuu että myöhemmin, tavalla tai toisella asiat "manifestoituvat" oikeassa maailmassa. Muiden ihmisten kautta tilanteina eteeni. Mulla kun on näitä ihme ominaisuuksia joita en täysin hallitse, olen joutunut kantapään kautta oppimaan, mitä ajatuksia ja lauseita suustani päästän. Kirjoittaminen on turvallisinta. Aivan kuin omat ajatukseni "loisivat" maailmaa tekemään asioita ja saan ne "kurvipallona" takaisin.
Jos olette lukeneet Siddheistä, luulen kyseessä olevan näitä asioita:
Esim pari linkkiä:
http://skyboom1.tripod.com/index27.html tai
http://en.wikipedia.org/wiki/SiddhiJahka ja jos kaikki chakrat pääsee meitsillä balanssiin joskus saas nähdä mitä tapahtuu. Tuntuu että ajaudun väenväkisin tilanteisiin joilla on joku sanoma opetettavaksi meikäläiselle, noita sitten joutuu miettimään ja ajattelemaan että miksi näin. Pikkuhiljaa kun asioita miettii "rivien" välistä niin pointti tulee ennen pitkään selväksi ja otan opikseni. Unet (erilaisia ja joskus tulee niin ymmärryksen ylittäviä "viestejä") ja kaikki muut "paranormaalit" ilmiöt luonnollisesti auttaa asioiden oppimisessa mitä mulla tulee tilanteiden niin vaatiessa...
Mä olen jotenkin duunattavana täällä. Mutta tosiasiassahan me kaikki ollaan...
Pitkän prosessin jälkeen olen pikkuhiljaa oppinut ajattelemaan positiivisestikin ja "palkintoja" satelee pieninä asioina. Leukoja tiputtavina välillä. Viime yönäkin poljin kukkulan päälle ja näin todella komean tähdenlennon. Oli vain mielessä että polje ja katso ylös. Piti laittaa pari toivetta taas ilmoille.
Ja esim. heitin yhden läpän yhdelle dyydille (spontaanisti) ja tänään läpän mukainen asia tapahtui juurikin samalla tavalla ja samassa paikassa missä sanoin. Ei kyllä huomannut ja olisi varmaan mennyt kaverilla vellit housuun jos olisin huutanut että moi. Huh huh! On tää parempaa kuin itsensä "projisoinnit" räyhähengeksi omista enneunipainajaisista... luojan kiitos.
Maailma on niin täynnä taikuutta, että koko kuvaa ei näy ennen kuin chakrat on balanssissa. Ja suurin vitsi on että niitä on joka iikalla. Kukaan ei vain tajua sitä... ainakaan jos ei käy näillä sivuilla

.
Ja oman heräämisen aiheutti omassa helvetissä rypiessäni yksi lause, seuraa SYDÄNTÄ. Tuota kun seuraa loppuun asti, kaikki revitään irti. Ja uutta tulee tilalle.