Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Henkisyys vuonna 2023  (Luettu 95 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Avicii
Astroholisti

Profiili
« : 26.03.2023 15:22:38 »

Moi.

Muutama vuosi ollut tässä taukoa täältä, niin tulin kurkkaamaan mitäs tänne kuuluu.

Vuodesta 2005 alkaen oli iso herääminen monilla ja nyttemmin puhutaan paljon uudesta ajasta, toisesta heräämisestä, aallosta.

Oletteko miten aktiivista näissä jutuissa? Kaikki new age jutut, henkinen polku, astrologia, energiahoidot, kanavoinnit ynm.

Vieläkö jaksamme? 

smitten

tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 27.03.2023 23:47:50 »

Onpas kiva kuulla susta  smitten

Itte oon maallistunu ja keskittyny omaan itseeni ja konkreettisiin asioihin hyvin paljon.
Henkisyys yms. ei häviä minnekään, tietenkään, mutta eipä se isoa osaa näyttele mun arjessa.

Joskus kyselen itseltäni että pitäisikö? Kynttilä vakan alla on aina vähän syntiä kuitenkin.

Mutta en mä jaksa sitä kaikkea, tässä maallisessa säätämisessä on aivan tarpeeksi mulle.

Astrologia pysyy sentään, tosin paaaljon vähemmässä määrin sekin kuin ennen.

Mun sielua taitaa vähän kyllästyttää?
Kauhee vohkaaminen tyhjästä  Cheesy
Ja isoilta osin se vohkaaminen ja kaikki tanssikuviot ovatkin tarpeettomia, kun tää kaikki on kuitenkin täysin luonnollista ja jokahitten omin käsin kosketeltavaa.

Jos nyt vaan oma napa ja mukava olo, silläkin se maailma jo paranee.

tallennettu
Avicii
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 28.03.2023 10:12:17 »

Hei kuuhilda  smitten

Aika samoissa kuvioissa täälläkin. Tuossa joulun aikaa sanoin että nyt riittää ja olen jo suosiolla jäänyt nk eläkkeelle näin 50 v  Grin

Oma henk.kohtainen henkisyys jää ja nyt kaipaan vaan rauhaa ja rakkautta, hiljentää tahtia ja nyt on aikaa myös täälläkin vaan keskittyä itseeni.  Ehkä jotain pientä tulevaisuudessa, jos intoa ja energiaa löytyy.

Nyt hyvä näin  smitten
tallennettu

You were born to be real not to be perfect.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: