Nii se, et mä oon tosi kauan pohtinu noit korrelaatioit noitten aurinkomerkkien kanssa ja välillä.
Kerran kävi niin, et yhden kansalaisjärjestön neitsytmerkinen toimistorotta mainitsi, et melkein kaikki yhdistyksen tilinkäyttäjät on neitsyitä samoin kirjanpitäjä on perinteinen nutturapäinen neitsyt (kuten muuten johtamani osuuskunnan kirjanpitäjäkin). Siitä havainnosta aloinkin tarkastella muittenkin toimijoiden aurinkomerkkejä - ja kaikki muutkin oli valtaosin neitsyitä. Itse asiassa 11. - 22. 9. oli jokaiselle päivälle jonkun keskeisen toimijan syntymäpäivä. Seuraavaksi yleisin merkki oli skorpioni.
Kansalaisjärjestö on leimallinen maailmanparantajajärjestö, jossa annetaan se toinen ihokas, jos sellainen on, jollekin Afrikan kaverille.
Niin, mä mietin, et voiks tosta päätellä jotain. Esim. et neitsyitä kiinnostaa maailmanlaajuinen oikeudemukaisuus ja käytännön vapaaehtoistyö yhdistettynä järjestössä, jossa kukaan ei mitenkään pysty tavoittelemaan omaa etua, sillä mitään jaettavaa omaisuuutta ei ole. Tää on jotekin sellaista tyypillistä nunna-touhua.
Näistä neitsytihmisistä kukaan ei ole millään lailla hankala (no ehkä yks sekopääalkoholisti on), mut kahdella on sisäsyntyinen juoruilunhalu - joka ei ole pahansuopaista, vaan nää herrat rakastaa tarinoita ja syy-seuraussuhteita. Joskus siitäkin voi tulla hankaluuksia, sillä neitsyt rakastaa nokkeluuksia, uteliaisuutta ja salaisuuksia ja niiden paljastamista.
Niin uteliaisuus on muuten neitsyen helmasynti, vaikka onkin varovainen kuin kissa.
Itselläni pahimmat konfliktit on tulleet rapunaisten kanssa ja sitten vasta kalojen, vaikka toi oppositio onkin. Rapumiehetkin on vähän hankalii joskus.
Oinasmiehet ja naiset on poikkeuksetta olleet lutuisia,kuten myös skorpionimiehet - joiden kaikkein kohdalla on tutunut olevan "jotain suurempaa" yhteyttä. Skorpparinaiset on kaikki LUOTETTAVIA ystäviä.
Kauriit on kaikki ihan omia ihmisiä.
Mut härjät toisinaan pyrkii omistamaan liikaa (miehet).
Veskarit ja jouskarit on harmittomia yleensä positiivisia tuttavuuksia. Vain parilla jouskarilla on jokin rooli ja vaikutus mun elämässä.
Leijonamiehet kyllä tekevät vaikutuksen, mutta naiset ovat yleensä sietämättömiä, egosentrisiä, kateellisia, typeryksiä, paitsi yksi vaatimaton lesbo, josta kyllä diggaan.
Ai, niin ja kaksosmiesten kanssa tuntee jotakin sanatonta yhteenkuuluvuutta älyllisellä tasolla
Pari vaakamiestä on merkinnyt paljon, loput vaa'at ovat pelkkää ilmaa.
Tuntuu kuin kaikista ihmisista valtaosa olisi

:oinas:tai jos ei muuta

kaikki muut ovat tilastollisesti marginaalissa.
Elämä ois aika helppoo, jos olis pelkästään noi neitsyt-tuttavuudet, joita on itse asiassa valtaosa kaikista. No, anopin voin antaa pois.
Niin, neitsyt voi tosiaan vaikuttaa kylmältä toimiessaan pelkän substanssin ja järjen
lumoamana, mut on paljon parempi, jos suuret päätökset tehdän järjen ja korkeampien eettisten päämäärien sanelemana, kuin joidenkin subjektiivisten tuntemuksien ja oman tunnepohjaisen edun pohjalta.
Onkin täysin kiinni aspekteista, minkä motiivin palvelijaksi neitsyen äly, uteliaisuus, pikkutarkkuus, velvollisuudentunto ja fanaattisuuteen asti menevä perfektionismi valjastetaan. Oliks muuten Goebbels neitsyt? Sopis hyvin.
No, joo - siis kannattaa kuitenkin kattoo sitä karttaa muutenkin, kuin aurinkomerkin pohjalta.
AMS, muuten keltainen kristalli aurinko