|
indiima
|
 |
« Vastaus #1020 : 11.08.2010 21:25:56 » |
|
Rakkaus, joka on totta, luotettavaa (niin luotettavaa, että voi nukahtaa epämukavalle pikkupenkille pää toisen takapuolen päällä  ) ja hyvä, hyvä hyvä, (mahtava, tajunnanräjäyttävä) seksi, ja se että parisuhteeni toimii! Hitto, että olen siitä onnellinen! Muutenkin on kivaa olla kotona!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Metsänkeiju
|
 |
« Vastaus #1021 : 14.08.2010 17:43:40 » |
|
Oih, syitä on niin paljon!  -Pieni poikamme on kotona (eikä sairaalassa) ja on yleensäkin hengissä ja terve kuten minäkin -Saan tällä kertaa imettää! Luonnollisesti lapseni ruokkia. -Mielettömän ihana perhe ja sukulaisten tuki -Asunto näyttää jo asunnolta eikä ole muuttolaatikoita -Henkinen kehitys, jonka voin aistia joka solullani  -Pian rakkaani tuovat mulle maallisia ah niin ihania herkkuja 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
faerie
|
 |
« Vastaus #1022 : 06.06.2011 20:08:15 » |
|
-koska minulla on maailman ihanin ja mahtavin ystävä, jonka kanssa pääsen reissuun jo kolmen viikon päästä!! -koska mulla on mahtava kesätyö.  -koska rakastan perhettäni, joka on aivan ihana, ainutlaatuinen, opettava, rakastava, järkyttävä ja upea -koska minulla on ihania ystäviä ympäri maailmaa -koska on ihana ilma -koska olen terve. nykyään olen todella kiitollinen tästä! listaa voisin jatkaa ihan loputtomiin! 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Hiisitär
|
 |
« Vastaus #1023 : 06.06.2011 22:51:59 » |
|
Juuri tänään olen kiitollinen siitä, että sain kävellä koko päivän kaupungilla avojaloin ilman haavereita. Autokyytikin parkkeerasi vielä parkkipaikalle, josta pääsi kävelemään kirjaimellisesti järveen - piti käydä talsimassa vielä jääkylmässä vedessä ja oli kivaa!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fawn
|
 |
« Vastaus #1024 : 29.06.2011 13:05:22 » |
|
Olen onnellinen, sillä sisälläni on herännyt uusi toivo siitä, että asiat järjestyvät. Niin opiskelun kuin tervehtymisen suhteen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
Aurinko vaaka, nouseva skorppari Sininen Sähköinen Yö
|
|
|
|
Fawn
|
 |
« Vastaus #1025 : 19.08.2011 21:00:53 » |
|
Olen kiitollinen siitä, että tuossa sängyn jalkopäässä makailee parhaillaan maailman ihanin pikkusisko 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Rakasta elämää, rakasta lähimmäistäsi, rakasta eläimiä, rakasta puutarhaa ja kukkia! Rakasta, rakasta! Siinä on ratkaisu elämän arvoitukseen." -Carl Larsson
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #1026 : 20.08.2011 16:20:32 » |
|
Minulla on vielä äiti 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
unelmassa
Vieras
|
 |
« Vastaus #1027 : 20.08.2011 18:49:34 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #1028 : 20.08.2011 20:09:12 » |
|
mä kans. sain jopa "haudan takaa" viestin sansailta.  mä oon kiitollinen joka päivä kaikesta. mitä kiitollisempi oon, sitä enemmän kiitollisuuden aihetta saan. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Kuuhilda
|
 |
« Vastaus #1029 : 20.08.2011 20:37:25 » |
|
No mutta. Munkin ajatukset viivähti Sansaissa tovin tuossa päivällä. Mitähän se nyt oikein meinaa? 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Päivi
|
 |
« Vastaus #1030 : 20.08.2011 21:08:25 » |
|
mä niin odotan sitä lisa williamssia. varmasti sansai tulee sanoo moro 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
 |
« Vastaus #1031 : 20.08.2011 21:10:45 » |
|
 Näin tänään kalasääksen, pitkästäaikaa. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|
indiima
|
 |
« Vastaus #1032 : 20.08.2011 22:27:49 » |
|
Mä tunnen elämäni elämääni just hyvin, ja se on nautinnollista ja ihanaa ja täyttä - virkeää ja hereillä olevaa elämää.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Fawn
|
 |
« Vastaus #1033 : 21.08.2011 09:09:22 » |
|
Mä olen onnellinen ilman sen kummempaa syytä. Just nyt tuntuu hyvältä. Ei tarvitse tehdä mitään erityistä, koska kaikki "pakolliset" on jo tehty. Olen paikassa, joka on vähän irti arjesta.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Casperiina
|
 |
« Vastaus #1034 : 21.08.2011 21:45:56 » |
|
Mulla on ihmisiä mun ympärillä. Ihmisiä joille voin puhua täydellä tunteen palolla. Mä osaan viimeinkin luoda ihmissuhteita, aitoja ja elämää rikastavia sellaisia. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|