Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 85
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 1137375 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #945 : 21.10.2009 11:39:35 »

Jotenkin hirvittävän hyvä fiilis kaikista opetuksista ja kivuista. Kai ne siitä väistyvät läksyni luettuani. Kiitollinen siitä, että olen olemassa ja että olen saanut niin paljon ja olen ihanien ihmisten ympäröimä.  smitten smitten
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #946 : 21.10.2009 17:38:05 »

Olen onnellinen... smitten
tänään...

Siksi kun on syysloma,

eikä tarvitse välittää aikaisista aamuherätyksistä,

arkipäivän vastuusta ja velvollisuuksista, police

Kuten Kauriilla yleensä... Wink,

Nyt voin päästää Kuu Kaksonen- puoleni valloilleen...

:Smiley
 2funny

Huomenna voi olla ja
todennäköisesti onkin
ihan eri fiilikset...
crazy2

Mutta nyt täytyy nauttia... Grin
hyviä hetkiä ei kannata missata... Cool 2funny
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #947 : 21.10.2009 21:22:45 »

angel

Koska heräsin unestani, enkä ollutkaan siellä, mistä ei enää ole paluuta!

angel

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
epona
Vieras
« Vastaus #948 : 23.10.2009 08:57:42 »

Olen elossa.  Wink
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #949 : 23.10.2009 12:55:08 »

eräs rahasumma tuli, ja eikun törsäämään.. kristallia ja jadea.. duuni etenee.. biz hieman etenee.. plus tietysti meni rahaa kerjäläiselle samantien, vaikka "kaikki valitsevat kokemuksensa"

noh.. niin siis uusi luova idea sai positiivista palautetta, voipi olla että toteutan. eilen se vaan voimistui, että sen tekisin. pidetään hieman salassa.

Daily Planetary Overview
The Sun sextile Pluto today will help you achieve success in business or your personal plans. You'll make great progress and have the opportunity to make positive changes. This aspect will bring organization and the ability to plan and manage.

Your Horoscope - Tomorrow, October 24, 2009
What an extraordinary day for you! The dynamic atmosphere in the air will help you to fix new personal goals. The positive feedback you will get from the people around you could inspire you to make some life-changing decisions for the good of you and your family. Don't hesitate to share the day's positive attitude with them.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #950 : 24.10.2009 11:11:57 »

Kaunis ja tyyni sää -> eikun ylös, ulos ja lenkille  Cheesy
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #951 : 25.10.2009 22:06:47 »

Koska sain tänään viestiä "rajan takaa" eräältä jo poismenneeltä näkijältä jonka luona joskus parikymppisenä kävin. Tämän viestin sain yllättäin erään toisen henkilön kautta. Kiitos!  smitten Ja tämäkin viesti kytkeytyi jälleen tietyllä tavalla Jeesukseen.  Cry smitten Kaiken takana on Jeesus.  2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #952 : 27.10.2009 10:55:57 »

...
 smitten Kaiken takana on Jeesus.  2funny

smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #953 : 31.10.2009 11:54:40 »

Sain vihdoin nukuttua  Smiley
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #954 : 31.10.2009 15:13:10 »

Sain syödä menkkaoireisiin suklaata ilman, että laktoosi-intoleranssi oireet pääsivät iskemään! Ja sain levätä menkkaoireiden kansa koko viikon kaikessa rauhassa kotona ilman, että piti mennä töihin zombina tai hankkia lääkärintodistusta.

tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #955 : 31.10.2009 20:00:10 »

Näköjään mun kynttilävarastot ei polttamalla lopu  2funny Nyt tosin yllättävän vähän palaa, sisällä vaan 9 ja parvekkeella 3  Shocked
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Tiigris
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #956 : 03.11.2009 19:20:44 »

Koska mulla menee lujaa....  2funny
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #957 : 08.11.2009 17:30:56 »

Olin häissä joissa oli todella kivaa ja sitten sain ruotsinkielikokeen läpi!
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
tuonen joutsen
Astro-nauttija

aamunsäde

Profiili
« Vastaus #958 : 09.11.2009 23:46:59 »

sain juuri myös valmiiksi lyhennelmän tajuttoman pitkästä oikeuskeissistä jossa tajuttoman monimutkaisia yksityiskohtia ja pykäliä §§§§§§ pyöritettiin ees ja taas ja kuljettettiin kaikkien mahdollisten oikeusasteiden läpi. koko edellisen yön valvoin sen kanssa ja nukuin päivän ja missasin muut opetukset crazy2

hermot paloivat tuhat kertaa ja en tiedä syntyikö tilalle sitten uusia hermoratoja.

no, arvostus lakimiehiä/naisia kohtaan vaan kasvoi kun tajuaa kuinka hemmetin vaikeeta hommaa he joutuvat tekemään Undecided ihan oikein minusta että saavat isoa palkkaa jos kerran heidän aivot kestää tälläistä Grin

ainakin opin sen, että kannattaa hoitaa kaikki asiansa niin lainmukaisesti kuin suinkin ja huolehtia siitä ettei tule huijatuksi ettei tarvitse itse vetää oikeuteen ketään...koska sellaiseen soppaan en haluaisi ikinä joutua mitä tuolla oikeusasteissa näköjään veivataan. buck2

loppujen lopuksi hyvin opettavainen kokemus tämä tehtävä, mutta olin hajota siihen niin monta kertaa että olisi tehnyt mieli tehdä jotain laitonta knuppel2 Cry
« Viimeksi muokattu: 09.11.2009 23:52:48 kirjoittanut Desirae Diesirae » tallennettu

epona
Vieras
« Vastaus #959 : 10.11.2009 09:30:02 »

Koska olen onnistunut lopettamaan tupakanpolton!
tallennettu
Sivuja: 1 ... 62 63 [64] 65 66 ... 85
  Tulostusversio  

Siirry: