Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 676281 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #495 : 27.02.2008 11:45:30 »

Hmmm

no sanotaan että jos suhteen sisällä on mitään seilausta hullaantumisen, ei-erotiikan ja sitten erotiikan välillä, niin.. ainakaan sitä ei koko ajan ole hullaantunut.. täytyy harjoitella jos vielä hullaantuisi..

ehkä tasovaatimus on niin kova, että vaikea hullaantua.. (paitsi syksyllä ei ollut)

olen siis iloinen $ asioista-


 Shocked Cool smitten
« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 11:48:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #496 : 27.02.2008 13:22:07 »

Olen onnellinen siitä että sain vihdoin tietää mun syntymä kellonajan ja sen seurauksena sen että olen nouseva leijona  smitten  Cool
Vaikka niin oltiin kaverin kanssa jo arvailtukin että leijona se on. Wink Kiva saada varmuus vihdoin!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #497 : 27.02.2008 14:46:27 »

Kiitos kaikille onnea uudelle parisuhteelleni toivottaneille ja muillekin kun olette olemassa.  smitten Täällä ollaan edelleen onnellisena tämän ulkomaalaisen komistuksen kanssa.  Kiss Kaikki vain jotenkin tuli niin yllättäen ja tuntuu asiat tapahtuvan niin nopeasti ettei meinaa perässä pysyä  Cheesy. Molemmat olimme "mennyttä" heti ensi näkemältä.  Cheesy  Aika näyttää mitä tuleman pitää, mutta lupaavalta näyttää ja selkeästi olemme tunteneet toisemme joskus ennenkin...  angel  :Smiley Niin ja ihanaa nähdä, että täällä on muitakin rakastuneita.  smitten
« Viimeksi muokattu: 27.02.2008 14:48:05 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #498 : 27.02.2008 17:58:42 »


Ihanaa lukea onnesta  smitten

Onnea kaikille Rakastuneille ja heille kutka ovat muutoin onnellisia!

smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten  smitten   smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #499 : 28.02.2008 10:29:18 »

ULKOMAALAINEN.. olishan se pitänyt arvata.. ne tulee ja vie naiset..

kuten serkkuni ja minut! tosin minua ei oikein pysty?? Tigris, yritän uudestaan lähipäivinä hullaantua, on ollut sen verran kiire ettei ehdi! Ajatukset kaikessa muussa, talous ja ihmisten auttaminen ja duuni, nytkään en ehtis-
   2funny

As far as your professional life goes, the Wheel of Fortune has such dynamic force that it practically cancels any negative impact that the card of Death might have. One project comes to a close, but another one gets launched almost at once. Your agenda is completely full with meetings and interviews. Take your time to sit back and think. Try to concentrate your energies in a single direction – or you run the risk of collapsing with exhaustion.

     
     
   February 29, 2008
A friend whom you haven't seen for a while could surprise you with a phone call or short visit. A lot of interesting news and useful information could be exchanged, benefiting both of you. You may make a number of short journeys throughout the day, as you have a lot to do. A small increase in income could also be in the works. In the evening: rent a romantic video.



Minulle tuli että pitää vain selvittää mitä kumpikin tahtoo, se on siinä. Hänelle; juuri näin, mennyt on mennyttä, nyt on nyt, tulevaa ei ole..

February 29, 2008
You could be feeling wistful, thinking romantic thoughts about a special someone. You could be tempted to revisit the past because you're having strong recollections of a past relationship. Don't confuse these misty memories for truth, because you may only be seeing the rosy side of that relationship. It's best to concentrate on someone special in your life now, and leave the past behind you. The energy of the day points toward the future, not the past.
« Viimeksi muokattu: 28.02.2008 11:49:21 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #500 : 29.02.2008 13:49:45 »

Hmmm


olen siis iloinen $ asioista-



                                2funny

          No mutta eipähän ainakaan eurolla mee!!

                                        Cry



 Shocked Cool smitten
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #501 : 29.02.2008 15:15:29 »

mee mikä?

olen onnellinen ettei elämässäni ole väkivaltaa.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #502 : 02.03.2008 12:37:01 »


  smiley6600 Löysin tämän Kaurisenergian viestin -  Cheesy lempparibiisini vuosien takaa - aina kun  oikein räydytti ja jumitti NIIN tää biisi suorastaan tempaisi ylös " matalista fiiliksistä=energioista" joissa oli ensin mährynnyt ja jäänyt sitten kiinni ...  Undecided Cry

ETTÄ  smitten

Lainaus
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=21694.msg182275#msg182275

jos joku vielä empii niin miten ois Pave Maijanen:Elämännälkä

Elämännälkä

"Tää niitä aamuja on kun en tiedä
kannattaako nousta vai jäädä
vetää peitto yli pään
ja hautautua alle kivisen kuoren
aamuyössä sydän yksin lyö
eikä pääse läpi surujen vuoren
pelko pimeyttä pitkin liikkuu
tuntuu niinkuin päivää ei tulisikaan

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
jokin täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimeinkin herättää

Elämän nälkä hyökkää jalkopäästä ei voimiaan säästä
minut pystyyn kiskaisee
elämän nälkä istuu olkapäällä käskee lähde jo täältä
mua eteenpäin rohkaisee
elämän nälkä
eteenpäin rohkaisee

Verhot sivuun liukuu ja katson
kuinka valo pois työntää varjon
joka sieluni yöhön kietoi
vaikka irti siitä päästä tahdoin
kun olin maahan lyöty eikä kukaan
voinut yli syvän virran mua kantaa
elämä välissä taivaan ja maan
elämä syksyyni valonsa tuo

Ja silloin kun henkäys aamutuulen
se täyttää tämän pienen huoneen
se mut viimein herättää

Elämän nälkä ... "


http://www.aadirections.co.nz/Issues/Spring2006/pix/roadtrip_catlins_lighthouse.jpg
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #503 : 02.03.2008 13:29:50 »

täällä foorumilla on teitä http://i53.photobucket.com/albums/g72/hawkzx/PYL.jpg
jotka http://www.crystalinks.com/pyrgodhandslite.jpg ja tuotte http://www.320by480.com/images/wallpapers/t0jxzgd11.jpg jossa huomaan ja löydän jotain joskus ehkä pientäkin muttaa NIIN oleellista
silloin kun en itse näe mitä ympärilläni on

Kiitos  smitten

http://www.healingrelease.com/images/banner.jpg  Kiss angel http://www.thomas-moore.com/images/home_image4.jpg ja saa elämänpolun pienet(kin) "kukat" loistamaan
« Viimeksi muokattu: 02.03.2008 14:29:47 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #504 : 04.03.2008 16:52:00 »

Olen enemmän kuin KIITOLLINEN sille henkilölle,joka kysyi Kryon päivistä ja sai minut soittamaan henkilölle,joka auttoi minut näkemään yhden pelkoni ja kysellen löysi sen.
Pääsen aimo harppauksen eteenpäin henkisellä tiellä. angel
Minä kun luulin,ettei ole mitään sellaista estettä,PELKOA!

Sanoin jopa ensin,etten löydä enää pelkoja ja sitten siitä löytyikin pahin jarruni.Ja sain niin simppelin keinon purkaa sen. Cheesy
En muista oliko kysyjä Paz,mutta sille kysyjälle KIITOS! angel smitten
tallennettu

Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #505 : 04.03.2008 19:57:04 »

En muista oliko kysyjä Paz,mutta sille kysyjälle KIITOS! angel smitten

Olipas mukava yllätys löytää 'nimensä' täältä.  Smiley Kyllä se kysyjä minä olin - kiitos kiitoksista. *vilkuttaa*

Todo pasa por una razón!! (Kaikelle on tarkoituksensa!)  smitten
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #506 : 10.03.2008 12:03:53 »

Rakkaus kukoistaa.  smitten Hän on jo tavannut tytötkin ja hekin tykästyivät kovasti. Aivan kuin olisi jo perhettä... Kaikki vain tuntuu niin uskomattomalta ja "loksahtavan kohdalleen". Tällaista juuri olen etsinyt ja kaivannutkin. Kukaan ei ole koskaan kohdellut minua yhtä ihanasti (tässä elämässä  Wink ).  Hän on koskettanut minua kaikin tavoin ja tasoin niin uskomattomasti.  Cheesy Tunnen oloni ihan prinsessaksi. Monin kukkasin minua muistanut jo ennen naisten päivääkin.  smitten smitten smitten smitten Eli rakkaus todellakin kukoistaa.  2funny  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #507 : 10.03.2008 12:17:59 »

Unohdin mainita, että kaikkein ihaninta tässä kaikessa on se, että "tumma prinssini" ajattelee aivan samoin kuin minä kun mainitsi että rakkaus on hänen uskontonsa.  smitten Cheesy angel
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #508 : 10.03.2008 13:31:27 »

Oih, Rakkauden Valo..! smitten
Onneksi olkoon uudesta rakkaudesta! smitten

Tänään olen onnellinen, että pääsin eroon stressin aiheuttamasta
"burn outista" ja ladattua pattereitani. Smiley
Eilen vietimme ihanan aurinkoisen ja niin rentouttavan sunnuntain
Vaaka-mieheni kanssa. Smiley

Pari päivää yksiksemme on tehnyt minulle hyvää,
tosin Vaaka ei voi ymmärtää, mitä "hyvää" siinä on,
-hän kun on enemmän taipuvainen ikävöimään
ja kuinka ollakaan, hänen viikonlopun työseminaarinsa
oli mennyt penkin alle, koska en ollut matkalla mukana,
mutta kuuntelin takertumatta yksityiskohtiin hänen
kertomustaan matkasta ja pyrin kiinnittämään huomion
ja vaihtamaan sittemmin aiheen kokonaan positiivimpiin
ja iloisempiin asioihin. Wink

Hän piristyi ja unohti seminaarin ja antautui nauttimaan
ihanasta sunnuntaista.
Hän kokkasi meille aamiaista, siis brunssia ja nautimme
proseccoa ja toisistamme. Smiley
Rakkaus kukoistaa myrskyjenkin jälkeen. smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #509 : 10.03.2008 13:57:01 »

Oih, Rakkauden Valo..! smitten
Onneksi olkoon uudesta rakkaudesta! smitten

Kiitos  smitten


Lainaus
Rakkaus kukoistaa myrskyjenkin jälkeen. smitten[/color]

Hienoa, että kukoistaa.  smitten Kyllä meilläkin jo jotain "puhureita" on ollut, mutta ei vielä ihan myrskyjä sentään. Toisaalta olemme jo sopineet rakastavamme niin myötä kuin vastatuulessa, vaikkei naimisissa ollakaan.  Grin Muutenkin olemme osittain jopa varautuneet myrskyihin, sillä todennäköisesti saatamme kohdata myräköitä enemmän kuin monet suomi-suomi pariskunnat, sillä mieheni on ulkomaalainen, tummaihoinen ja ei länsimaalainen. Eli odotettavissa jonkinlaista myräkkää tässä suhteellisen rasistisessa koto-suomessa. Angry Sitä on ollut jo "ilmassa" mm. exäni taholta.  Sad Lähipiiri on suhtautunut kyllä myönteisesti, mutta mietin miten kaikki sukulaiset ym. muista puhumattakaan... Sen huomaa jo katseista joita välillä saamme osaksemme ihan vain kaupungilla kulkiessa. But we are ready for what ever comes...  knuppel2 police  smitten angel Rakkautemme ainakin todella "testataan"...  Wink
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: