Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 92
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Juuri tänään olen onnellinen/kiitollinen,koska,,,  (Luettu 668122 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #15 : 01.09.2007 06:44:53 »

 smitten Olen onnellinen, minun ja rakkaani välit on taas kunnossa,
hän haluaa ehdottomast tavata minut joka päivä netissä, (kaukorakas kun on)
emmekä millään haluaisi sulkea nettiä vaan haluaisimme katsella toisiamme herkeämättä.
Ja hän on tulossa luokseni suomeen.
Nyt rakkautemme on syvempää kuin ennen ja todellisempaa  smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 01.09.2007 07:01:42 »

Nebra, käpertyykö ihminen voimakkaassa suhteessa ajattelemaan vain sitä suhdetta ja sen kautta? Juuri siinä suhteessa tapahtuvat asiat nostavat mielialaa ylös ja alas? nimim kokemusta löytyy.

Olen onnellinen koska.. hmm.. seikkailu jatkuu.. (jos se pysähtyisi tähän, ei näkisi leffan loppuosaa)
« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 07:26:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #17 : 01.09.2007 07:44:00 »

Nebra, käpertyykö ihminen voimakkaassa suhteessa ajattelemaan vain sitä suhdetta ja sen kautta? Juuri siinä suhteessa tapahtuvat asiat nostavat mielialaa ylös ja alas? nimim kokemusta löytyy.

Olen onnellinen koska.. hmm.. seikkailu jatkuu..


Hmm.. en ihan ymmärrä mitä tarkoitat  Huh
Mutta voisin sanoa että käpertyy välillä, silloin ainakin kun ei ole varma missä mennään,
kun suhde on kunnossa silloin ei niinkään.
Vaikka rakas on kaukana ja välit kunnossa pystyy nauttimaan kaikesta muustakin.
Rakkaani on ollut nyt pian vuoden poissa luotani, mutta suhteemmen on vahvistunut ja syventynyt.
Tämän vuoden aikana on ollut pari kriisiä, mutta kumpikaan ei ole luovuttanut.
Kun tapasin hänet vuonna 2006 opin häntä tuntemaan sen 4 kk aikana sen verran että hän ei helposti luovuta, vaikka etääntyisikin välillä, se juuri tekee hänestä ainutlaatuisen,
Hän on härkä mies, oooh ensimmäinen härkä mies minun elämässäni wow.
Tämän vuoden aikan kun olemme olleet erossa toisistamme en ole jäänyt laakereille lepäämään,
hän kun sai minut uskomaan että minulla on vielä elämä edessäni,
ei hän sitä sanonut, mutta hän auttoi huomaamaan sen.
Viime syksynä kävin yritysvalmennus kurssin. Ja tänävuonna aloitin 2 vuotisen opiskelun aikuiskoulutuskeskuksessa, saan uuden ammatin sisustus Artesaani.
Minulla on jo ompelijan ammatti ja ikääkin jo on kertynyt.

Tämä puolivuotta on ollut raskas mutta olen äärimmäisen tyytyväinen, olen kaivannut häntä ja opiskellut yötä päivää.

Tunteeni häntä kohtaan on syvät ja vaikeuksia tulee vielä paljon mutta otan kaiken kiitollisena vastaan, kaikki sellainen vahvistaa, ja syventää.
Viimeinen kriisimme oli niin paha että olin menettää hänet, ( vaikka heilurini hokee että en häntä menetä)
Mutta ei sitä koskaan tiedä.
 Rakkautta kaikille smitten

Seikkailu jatkukoon.........


« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 07:46:41 kirjoittanut Nebra » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 01.09.2007 07:45:19 »

Niin, ajattelin kun maailmassa on paljon muitakin koettavia asioita - ja autettavia ihmisiä - kuin se oma suhde, niin jos sen antaisi hetkeksi olla - tai ei antaisi mielialan olla niin riippuvainen siitä, mitä hän tekee, missä on, mitä muut sanovat jne. Mutta hei allaolevat on hyviä juttuja!  angel  smitten

hän kun sai minut uskomaan että minulla on vielä elämä edessäni,
ei hän sitä sanonut, mutta hän auttoi huomaamaan sen.
Viime syksynä kävin yritysvalmennus kurssin. Ja tänävuonna aloitin 2 vuotisen opiskelun aikuiskoulutuskeskuksessa, saan uuden ammatin sisustus Artesaani.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 07:48:14 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #19 : 01.09.2007 07:49:23 »

Niin, ajattelin kun maailmassa on paljon muitakin asioita ja koettavia asioita - ja autettavia ihmisiä - kuin se oma suhde, niin jos sen antaisi hetkeksi olla - tai ei antaisi mielialan olla niin riippuvainen siitä, mitä hän tekee, missä on, mitä muut sanovat jne. Mutta hei allaolevat on hyviä juttuja!  angel  smitten

hän kun sai minut uskomaan että minulla on vielä elämä edessäni,
ei hän sitä sanonut, mutta hän auttoi huomaamaan sen.
Viime syksynä kävin yritysvalmennus kurssin. Ja tänävuonna aloitin 2 vuotisen opiskelun aikuiskoulutuskeskuksessa, saan uuden ammatin sisustus Artesaani.
Minulla on jo ompelijan ammatti ja ikääkin jo on kertynyt.



Minä en oikeastaan ollenkaan mieti mitä hän tekee emmekä toisiltamme sitä edes kysy.
Kun tapaamme netissä keskitymme vain toisiimme.

On vain me  smitten smitten
tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #20 : 01.09.2007 08:06:25 »

Hänestä ja häneltä olen oppinut ymmärtämään mitä voi olla rakkaus,  smitten
vaikka ikinä en häntä saisi luokseni tai minä en pääsisi hänen luoksensa.
(paitsi menisin heti jos saisin lomaa ja rahaa)
Rakastan häntä, hän on sydämessäni hän on osa minua, ja minä häntä,
mutta se ei tee riippuvaiseksi, vaan siitä tulee hyvä onnellinen olo ja mieli,
se että tietää että joku rakastaa ja että tosiaan on maailmassa ihminen jota saan rakastaa joka ottaa rakkauteni vastaan tekee onnelliseksi.

Hänellä on ehkä vaikeampaa kuin minulla, hänellä on enemmän aikaa ajatella ja olot on vaikeat siellä missä hän on, mutta lähetän hänelle voimaa ja rakkautta joka päivä.

 Smiley smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 01.09.2007 08:09:44 »

Hm, pitäiskö jatkaa yv.. kun minulle on aina mysteeri että miksi joku rakastaa juuri jotakuta, eikä toista, mitä siinä tapahtuu. Se on kiintoisaa, eikö vain. Miksi se täyttää niin ison osan ajatuksista sillä hetkellä. Ja tuleeko rakkauden kanssa aina pelko. Itsekin rakastin ennen jotakuta jolla oli vaikeata (ulkomailla), nyt ei ole mitään kiinnostusta hänen vaikeuksiinsa johtuen asioiden nykytilasta. -Olen kuitenkin tyytyväinen, että muutama asia vaikuttaa oikenevan. Karma pelaa..  angel
« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 08:27:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #22 : 01.09.2007 09:15:45 »

Hm, pitäiskö jatkaa yv.. kun minulle on aina mysteeri että miksi joku rakastaa juuri jotakuta, eikä toista, mitä siinä tapahtuu. Se on kiintoisaa, eikö vain. Miksi se täyttää niin ison osan ajatuksista sillä hetkellä. Ja tuleeko rakkauden kanssa aina pelko. Itsekin rakastin ennen jotakuta jolla oli vaikeata (ulkomailla), nyt ei ole mitään kiinnostusta hänen vaikeuksiinsa johtuen asioiden nykytilasta. -Olen kuitenkin tyytyväinen, että muutama asia vaikuttaa oikenevan. Karma pelaa..  angel

jatkampa vielä  Wink
tietysti rakkauden kanssa tulee pelko, mutta niistä on päästävä.
Ei voi rakastaa jos pelkää.

Niinpä niiin miksi rakastan juuri häntä siinäpä kysymys, minulla olisi ollut mahdollisuus rakastaa myös erästä toista, se rakkaus oli taas erilaista ja halusin rakkauteni antaakkin juuri tämänhetiselle rakkaalleni.

Mutta tässä eräitä syitä:

1. hän on haasteellinen.
2. tiedän että hänen kanssaan voin löytää jotai surempaa.
3. hän on ainut mies tässä elämässä joka on antanut tunteen että olen olemassa.
4. emme tarvitse sanoja ja ymmärrämme toisiamme pelkällä katseella.
5. voimme katsoa toisiamme silmiin häiriintymättä
(ex mieheni ei koskaan katsonut silmiini, ja muutamat ihmiset kysyy hölmistyneenä MITÄh...kun katsoo silmin pidempään)
6. hän on ihana, jollaintavalla tavattoman kokenut mutta kuitenkin niin viaton, en osaa selittää.
7. hän ei ole koskaan sanonut minulle rumasti.
8. mutta hän ei kuitenkaan ole liian kiltti.

jne..jne..
« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 09:17:49 kirjoittanut Nebra » tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #23 : 01.09.2007 10:18:12 »

Olet siis rakastunut. No niin. Mutta mitens tuo tuossa voi olla noin? Ajattelin juuri äsken sitä, että minkä kaiken kanssa voi joutua kilpailemaan, esim tv, no ei kaikissa suhteissa. Ellei nyt itse satu tekemään Reality TV:ta jonkun kanssa.. tai muuta luovaa tuotantoa.

3. hän on ainut mies tässä elämässä joka on antanut tunteen että olen olemassa.
« Viimeksi muokattu: 01.09.2007 10:20:12 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #24 : 03.09.2007 11:41:45 »

Olet siis rakastunut. No niin. Mutta mitens tuo tuossa voi olla noin? Ajattelin juuri äsken sitä, että minkä kaiken kanssa voi joutua kilpailemaan, esim tv, no ei kaikissa suhteissa. Ellei nyt itse satu tekemään Reality TV:ta jonkun kanssa.. tai muuta luovaa tuotantoa.

3. hän on ainut mies tässä elämässä joka on antanut tunteen että olen olemassa.


Mulla pätkii en jymmärrä mitä tarkoitat.
Hmm..... uglystupid2
tallennettu

Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #25 : 03.09.2007 14:01:46 »

 Smiley  smitten  Cry  smitten
Olipa juuri minua koskettava
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10602


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #26 : 03.09.2007 14:10:59 »

Niin tarkoitin että miten vasta yksi mies saa tunteen että olet olemassa, eikö ne muut huomioineet sinua?

Olen iloinen syksyn kirpeydestä ja että synttärit menivät kuitenkin ok, ja että osaan olla exäni toisen lapsen kanssa.  Cool Se vaati hieman asennetta. JA olen onnellinen että selvittiin Potterin Feeniksin killasta! 
  2funny
« Viimeksi muokattu: 12.09.2007 09:43:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Mirjam*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 313


Maata ei peritä isiltä, vaan on lainassa lapsilta


Profiili
« Vastaus #27 : 03.09.2007 17:28:20 »

... koska aloitin tänään uuden mielenkiintoisen työn.
... koska on aurinkoinen ja lämmin ilta.
... koska lapset leipovat pullaa.
... koska minulla on ihanan turvallinen olo.
... koska tunnen jo odotusta siitä, että Ystäväni saapuu luokseni torstaina.
ja ja ja ja ja ....
 smitten
tallennettu

Totuus ja Vääryys kylpivät yhdessä.
Vääryys nousi ensin vedestä ja pukeutui Totuuden vaatteisiin. Koska Totuus ei puolestaan halunnut pukeutua Vääryyden vaatteisiin, hän liikkuu alastonna.

https://www.astro.fi/blog/Mirjam%252A
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #28 : 03.09.2007 20:12:18 »



... tyttäreni mätkähti kovassa vauhdissa hevosensa selästä maahan,
mutta selvisimme vain toisen jalan murtumalla. Nyt vain viiden viikon kipsin kanssa köpöttely edessä. Olisi voinut käydä paljon huonomminkin.

... myös syksystä iloitsen, olen löytänyt jo 20 litraa kanttarelleja  smitten







tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #29 : 03.09.2007 21:01:49 »

... joku ihana ihminen on poistanut bannauksensa minusta täällä astrossa  Cheesy Kisssmitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 92
  Tulostusversio  
 
Siirry: