Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarot-kortti kurssi Jyväskylässä  (Luettu 8417 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 11.08.2007 11:49:35 »

Tarot-kortti kurssi Jyväskylässä

Tämän tarot kurssin tarkoituksena on antaa sinulle eväät itsenäiseen Tarot-korttien lukuun.

kurssi kestää yhden viikonlopun Lauantai - Sunnuntai.

Kurssilla käsitellään erilaisia Tarot - kortteja ja kuinka ne omat kortit kannattaisi valita.

korttien puhdistamista huonoista energioista ja kuinka niitä olisi hyvä säilyttää.

perehdymme myös jonkin verran korttien historiaan.

kurssin lopuksi käytetään sunnuntai päivä kokonaisuudessaan korttien ja lukemisen opetteluun ja sen eri muotoihin.Ryhmäläisten toivomuksesta tähän voidaan käyttää jo myös osa Lauantai päivästä.

Omat kortit kurssilla olisi suotavat mutta eivät kuitenkaan välttämättömät.

Seuraava kurssi järjestetään 10 - 11.11 Jyväskylässä.

Kurssin hinta on 50e/viikonloppu

Ilmoittautumiset voi laittaa minulle sähköpostitse osoitteella Jadeania@netti.fi
tallennettu

Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #1 : 11.08.2007 19:06:13 »

Tarot-kortti kurssi Jyväskylässä

Tämän tarot kurssin tarkoituksena on antaa sinulle eväät itsenäiseen Tarot-korttien lukuun.

kurssi kestää yhden viikonlopun Lauantai - Sunnuntai.

Kurssilla käsitellään erilaisia Tarot - kortteja ja kuinka ne omat kortit kannattaisi valita.

korttien puhdistamista huonoista energioista ja kuinka niitä olisi hyvä säilyttää.

perehdymme myös jonkin verran korttien historiaan.

kurssin lopuksi käytetään sunnuntai päivä kokonaisuudessaan korttien ja lukemisen opetteluun ja sen eri muotoihin.Ryhmäläisten toivomuksesta tähän voidaan käyttää jo myös osa Lauantai päivästä.

Omat kortit kurssilla olisi suotavat mutta eivät kuitenkaan välttämättömät.

Seuraava kurssi järjestetään 10 - 11.11 Jyväskylässä.

Kurssin hinta on 50e/viikonloppu

Ilmoittautumiset voi laittaa minulle sähköpostitse osoitteella Jadeania@netti.fi


Miksi kaikki kurssit ovat aina viikonlopun mittaisia?Miksi ei voi olla pidempää kurssia?
Tulisin tuonne mielelläni mutta eipä taida aika sopia.
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #2 : 11.08.2007 19:16:18 »


[/quote]

Miksi kaikki kurssit ovat aina viikonlopun mittaisia?Miksi ei voi olla pidempää kurssia?
Tulisin tuonne mielelläni mutta eipä taida aika sopia.
[/quote]

no itse en voi vastata kun tämän kyseisen kurssin puitteissa asiaan mutta itselläni se lähinnä johtuu siitä että yleensä viikonloppuna ihmisillä on enenpi aikaa osallistua kursseille.

myöskin monen kurssin kokemuksella olen sen huomannut että tuo aihe määrä sopii hyvin yhdeksi viikonlopuksi.

jos sinua kiinnostaa pidempi kurssi niin kerro minulle mitä haluaisit kurssiin vielä lisättävän...mikäli pidemmälle kurssille aiheesta löytyy kannatusta ja minulle kerrotaan mitä muuta halutaan oppia olen ainakin omasta puolestani valmis jossain vaiheessa järjestämään pidemmänkin kurssin aiheesta.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.02.2008 18:26:27 »

seuraava Tarot kurssi alkaa Tikkakoskella 12-13.4 2008. ilmoittautumiset kurssille voi laittaa osoitteella kristallihelmi@wippies.com
tallennettu

Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 937



Profiili
« Vastaus #4 : 16.03.2008 22:18:37 »

voi mäihä..tikiksellä asti...ääh..ei onnistu...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2011 15:25:27 »


Heips

Täältä löytyy yksi halukas Tarot-korttien tulkinta-kurssille.

Koska on mahdollista saada kurssi Jyväskylään?

Montako osallistujaa kurssille tarvitaan?


Elämänilo smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #6 : 10.02.2011 00:39:02 »

laitoin elämänilo sulle YV:tä...
tallennettu

Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2011 00:51:55 »

laitoin elämänilo sulle YV:tä...

Heips

Lukaisin just viestisi.


Elämänilo  smitten

Edit: Onko tämä kotisivu vanhentunut tai jotain http://sininenenkeli.suntuubi.com/
ja täältäkään ei löytynyt mitään  buck2

hoitolan uuden keskustelufoorumin löydät osoitteesta http://sininenenkeli.foorumit.fi  Undecided
« Viimeksi muokattu: 13.02.2011 01:10:41 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: