Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Näetkö ihmisen auran?  (Luettu 9154 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
näkijä
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« : 21.07.2007 17:34:16 »

Hei,
olen näkijöiden sukua, mutten näe aurojen värejä. Nyt tyttäreni 11v.on alkanut puhua, että näkee ne. haluaisin lisätietoa aiheesta. jos joku osaisi vinkata nettisivustoja tms tai kertoa omista kokemuksistaan olisin kiitollinen! Smiley
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #1 : 21.07.2007 21:22:13 »

Mulle sattui viime kesänä 'näkeminen'. Ihan vaan yks'kaks.
Näin miehen täysin ehyen rikkomattoman auran, joka hänellä oli ympärillään. En mitään värejä.
Tietooni tuli, että koska mies on perheetön, hänen auransa on pysynyt ehyenä, kun hän elääkin meditoiden ja henkisiä asioita harrastaen.

En ole aurankatsoja. Olen niin paljon ollut henkisten asioiden parissa - oikeastaan koko ajan, etten jaksa mitään uutta juttua henkisellä tasolla.

Se, taas ei tarkoita sitä, ettenkö kehity, mutta liikaa on liikaa. Jotenkin nämä henkijutut vaan loksahtelevat paikoilleen, kun niiden aika on loksahtaa.

Hän, tämä mies, kertoi mulle meditoinnista: se on tila jossa vain olet, et takerru mihinkään ajatukseen tai tunteeseen vaan annat lipua ohitse.

Onnistuin siinä ja sielullani oli hyvä olo, en tarvinnut mitään, Sieluni vain oli. Ei vaateita, ei kiukkua, ei haluamista.
Tajusin, mitä on olla meditointitilassa. Sanoin näin: "eikö tätä voisi nimittää 'ei-olemisen/olemisen-tilaksi? Sillä mietiskely/meditointi kuullostaa minun korvaan erittäin työläältä".
Nuo meditointi/mietiskely saa minussa aikaan assosiaation, että pitää työskennellä kovasti ja tiukkaan, että saavuttaisi jotain.

Meni hieman offiksi, mutta menköön...
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #2 : 21.07.2007 21:54:41 »

Lainaus
Sanoin näin: "eikö tätä voisi nimittää 'ei-olemisen/olemisen-tilaksi? Sillä mietiskely/meditointi kuullostaa minun korvaan erittäin työläältä".
Ajattelen tuosta melko samoin, siis sana mietiskely kuulostaa jotenkin aktiiviselta tekemiseltä, kun tarkoitus onkin ei-tekeminen: hiljentyminen  :Smiley

Minäkään en ole nähnyt mitään väri- , ainoastaan valoauroja joskus/joillakin ihmisillä.
Jotkut sanovat, että niitä näkee helposti väsyneenä  :Smiley
 Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Atomi
Vieras
« Vastaus #3 : 21.07.2007 22:13:44 »

Minä olen siinä mielessä huono huuhaa, etten ole koskaan edes halunnut nähdä aurojen värejä. Olen monilla kursseilla kurkkinut auroja, mutten usko niiden näkemisen hyödyttävän minua. Toisaalta pidän aurakenttää hyvin intiiminä asiana ja vertaan sitä kirjesalaisuuteen. Toisen ihmisen postia ei saa ilman lupaa avata. Sen vuoksi en hurjasti yleensä kannusta ihmisiä auran kurkkimiseen vaan pikemminkin pitäisin sen mielelläni esim. parantajien apuvälineenä. Jos ihminen pyytää apua ja antaa luvan katsoa auraa, niin silloin mielestäni se on sallittua. Itse en sitä harrasta, koska en työssäni tarvitse auraluentaa. Toisaalta auran värit vaihtelevat koko ajan esim. tunnetilojen mukaan, joten mitäpä hyötyä olisi toiselle kertoa auran värejä nyt kun puolen tunnin päästä se todennäköisesti on jo vaihtunut. Auraluennalla on oma paikkansa, mutta se ei hyödytä kaikkia ja kaikissa tilanteissa.    crazy2    Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #4 : 21.07.2007 22:58:17 »

Tuossa Selvänäkö ja ennustukset-osiossa on muuten tuhti tietopaketti auroista pysyvänä aiheena. Käy vilkaisemassa
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee


Profiili
« Vastaus #5 : 26.07.2007 10:54:43 »

niin... vastaan siihen lapsesi juttuun... kaikki lapset näkee vanhempien tunne auran...
ja tunteet... sekä tuntee ne tunne tilat...mitätahansa pelkäät sitämyös lapsesi pelkää..

sekä muita henkimaailman asioita...mutta jos pelkäät niitä hän lopetta kertomisen...

ja kieltää sen... ota se niinkuin lapsesi puhuisi hiusten harjaamisesta...tai sukkien vaihdosta...ihan normaalina..

tai kerrot totuuden että sinäoet hukannut oman taitosi... etkä itse näe...

kyllä ihmisen aurassa on eri kerroksia... siinä voi katsoa värejä miten energiat kulkee...
tunne kerros kasvaa vanhetessa... ja yleensä estää sen näkemisen pitämällä oman auransa puhtaana eli ei kerää tunne lataantumia "v...ksia"...voi nähdä toistenkin auran...

ja omaa energiaa kasvattamalla voi myös laajentaa tietoisuuttaan... tai alentamalla päästä eri taajuuksille...sellaista se on...

itse yleensä otan vain vastaan tiedon... ei ole mitään mielenkiintoa katsella muuten vain... yleensä katselen auraa hoitotilanteessa jolloin poistan tukkeutumia...ja sen syitä... joskus ne on kuvia tapahtumasta...muttayleensä vain värejä jotka kulkee energiakehossa väärässäpaikassa tai ihan mustia jolloin energia ei kulje... ja ne mustat alueet minä irroitan pois...ei sen kummempaa...

niin sen verran kerron vielä aura on kaikella mitä on... ja värit on taajuuksia ... hän voi sinulle kertoa kuinka puidenkin ympärillä on auroja...kasveissa...
kivellä... jne...
pohjoisen ihmisillä on useimmiten se taito... ja voit pyytää että hän opettaa sinua uudellen löytämäänsen taidon...

niin sinun ympärillä muutenkin on violettia käytät sitäliekkiä suojana... ja sillä voikin suojata...egojemme uteliaisuuksilta...kyllä se on opeteltavissakin mutta voi omaa korkeampaa minää ohjaamaan itseään kehityksen alkuun...

kaikkea hyvää teille... tuokin vain vahvisti sitä että olemme avaneet tietoisuutemme...ja meillä on jälleen kerran mahdollisuus ottaa tiedon valtatie käyttöön...valokaapelit on jo asennettu Cheesy
tallennettu

Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
Kurpitsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 326



Profiili
« Vastaus #6 : 26.07.2007 11:06:44 »

Jatkokysymys: Näkeekö joku riivaajahenkiä ja liskoja toisten auroissa.
Drunvalohan näki jotain "kissoja" selkään tarttuneena..
tallennettu
Upulea
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10



Profiili
« Vastaus #7 : 26.07.2007 19:15:15 »

Luotettavin tietolähde aurojen näkemisestä on itse lapsesi, sillä kyseessä on henkilökohtainen kyky - vaikka monet ihmiset näkevät tai aistivat auroja, he tulkitsevat niitä oman kokemusmaailmansa avulla, eli eri tavoin. Oppaista löytyvät selitykset ovat usein yksinkertaistettuja, eikä värien eri sävyistä ole paljonkaan tietoa.

Aurat pysyivät minulle melko tuntemattomana aiheena tähän kevääseen saakka, ellei lapsuuden väri+muoto = ihmisen nimi - synestesiaa lasketa. Smiley

Kun sain tietää, että kaksi hyvää ystävääni näkee auroja, menin aivan sekaisin innostuksesta, ja kävimmekin paljon aiheeseen liittyviä keskusteluja. Heistä luki tosin selvästi, että lahjan mukana oli tullut ikään kuin sisäänrakennettu esto siitä, etteivät he saaneet paljastaa näkemiään asioita kovin julkisesti. Muiden auroista keskustelemisen voi rinnastaa suoraan muiden henkilökohtaisista ja joskus peitellyistä ominaisuuksista puhumiseen.

Voimakkaat, karismaattiset, viisaat, tyhmät, hitaat, pahat ja kauniit ihmiset pystyy erottelemaan ihan paljaalla silmällä, jos näin haluaa. Eri ihmiset käyttävät eri tapoja toisiensa tulkitsemiseen... aurojen näkeminen ei välttämättä tarkoita edes suurempaa tietomäärää tai kykyä - jotkut jättävät lahjansa myös kokonaan käyttämättä.

Kannattaa rohkaista lasta näkemään niitä asioita mitä näkee, vielä kun kanava on on vielä niin kiinni mielikuvituksessa. Tulee vaan rikas lapsuus.
Ainoa riski mikä saattaa liittyä asiaan on energiakenttien käyttäytyminen. Kuka tahansa utelias näkijä saa helposti nenilleen, jos menee liian lähelle toista ihmistä, varsinkaan, jos tämä ei ole ennestään tuttu. Samat ihmiset ovat myös herkempiä muille fiilistason vaihteluille, kuten vaikkapa musiikille ja torielämälle. Cheesy


EDIT:

Jos intuitio on voimakas, kannattaa kokeilla napata värit nopeina mielikuvina. Näin arvasin ainakin sisareni värit.

« Viimeksi muokattu: 26.07.2007 19:18:22 kirjoittanut Upulea » tallennettu
Laila sisko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 20


olen kanava ja kiitos siitä,asiakkan sielu loistee


Profiili
« Vastaus #8 : 04.08.2007 09:46:20 »

Hiihi.... 2funny

rakas kurpitsa... ne jotka näkee kuviaavia energian pysähtyneisyyttä... tai esteitä...

kun on joskus vaikea kuvata estyneen energian muotoa ja estävyyttä ne voidaan näyttää kuvinakin...

itsekkin kuvailen pysähtyneitä energioita kuvina... esim yksituttava... oli kylässä ja hänellä oli täysin estynyt mustina uunipelteinä...

ja kuvajainen on kissa niskassa tai hartioilla ... ihmiset jotka teke asioita joita eivät halua tehdä...mielen harmit on hartioilla ja haluaa kantaa koko maailmaa..

demoonit on ihmisten pelkoja jotka muodostettu kuviksi...

ilot ja surutkin voi nähdä siihen asti kunnes avaamme sydämme valon ja ja olemme se   aito sydämmen valo...
siis niinkauan voimme nähdä kunnes olemme se aito valo eikä vain se heijastuskuva joka sisältämme auraamme kuvisi heijastamme
tallennettu

Jumalallinen olemus säihkyy timanttina sisällämme
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #9 : 07.08.2007 10:36:02 »

:angel:Näempä hyvinkin,
kaiken elollisen aurat, olosuhteet eivät ole juurikaan esteenä,
ihminen, hevonen ja koira ovat otollisia katsottavia ja
siitä voi lukea kuin avointa kirjaa... smitten smitten smitten
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
*Marianne*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #10 : 07.08.2007 18:55:22 »

Tervehdys AUTTAJA!

Olet varmaan paljon auttanut ihmisiä, joten voisitko kertoa kokemuksistasi? Näet aurat, joten mitä teet näkemäsi pohjalta, jos jotain teet tällaiselta pohjalta. Jos et tee aurapohjalta työtäsi, niin miten autat ihmisiä? Sinulla on varmaan paljon kerrottavaa, mutta ymmärrän kyllä, ettei tällainen yleinen palsta ole paras paikka kertoa kaikesta. Valota kuitenkin jotain oleellista. Jos haluat.

Kiitollinen tiedosta

*Marianne*
« Viimeksi muokattu: 07.08.2007 19:18:18 kirjoittanut *Marianne* » tallennettu
AUTTAJA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 641


Miksi ihmiset ovat niin kiireisiä, minne = kiirus?


Profiili WWW
« Vastaus #11 : 07.08.2007 19:12:25 »

No,
jos haluat tarkempaa tietoa,
ota Henk/koht yhteyttä.

En voi "repostella" tässä SEN enempää,
näin = yleisellä tasolla tapahtunut..

t.timo
tallennettu

Ikuisesti kun elämme - Miksi murehdimme?
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: