Äänestys
Kysymys: Veikkaatko että tuleva se oikea olis sellanen:
Jonka jo tunnet
Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
Jota et tunne vielä etkä ole edes nähnyt
Jonka itse päätät

Sivuja: 1 ... 23 24 [25]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka se oikea on ?  (Luettu 270847 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #360 : 17.05.2020 19:19:16 »

Yksi ja oikea, mutta kolmas sellainen jo menossa?

Oikeastaan pidän tuosta.
Jokainen vääräkin on juuri se oikea lopulta  smitten

Nykyään ajatus siitä yhdestä ja oikeasta tuntuu vain ahdistavalta. Yäkh miten rajoittavaa.
tallennettu
Kristina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #361 : 22.05.2021 21:00:54 »

 angel smitten

Se Oikea - konsepti on totta, mutta riippuvainen ihmisen tahdosta löytää se oikea, koska vaikka miten vaikeata se on ollutkin niin tiedän tämän olevan totta, että jokaiselle on olemassa se oikea 2funny

Sen oikean löytäminen sekä tiedostaminen on jo itsessään pitkä ja syvä teoreettinen "tieteenala", jota ei pysty lyhyesti selittämään, kuin vain, että jokaiselle on se oikea ja heteroseksuaalisessa mielessä tarkoitettuna, , pahoittelut tarkennuksesta, mutta näin se on minun näkökulmasta katsottuna coolsmiley

Ps. Olen jo tutkinut tätä asiaa yli 20vuotta ja tutkimukset jatkuvat...to be continued.
tallennettu
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #362 : 22.05.2021 21:10:42 »

Näin on, eli näin on police
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #363 : 22.05.2021 21:16:22 »

Yksi ja oikea, mutta kolmas sellainen jo menossa?

Oikeastaan pidän tuosta.
Jokainen vääräkin on juuri se oikea lopulta  smitten

Nykyään ajatus siitä yhdestä ja oikeasta tuntuu vain ahdistavalta. Yäkh miten rajoittavaa.

Juu ei tullutkaan sitä kolmatta vaan edelleen se toka
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #364 : 22.05.2021 21:44:27 »

Ressu Redford

"Olen etsinyt sinua liian kaukaa
etsinyt, miettinyt sun nimeä
ja nyt varoittamatta edessäni seisot
ilma väreilee jo laskee pimeä

Etkö tunne minua, etkö kuule kun huudan
sydän hakkaa en löydä sanoja
tule selittämättä, katso ja kosketa
etkö tunne tätä samaa janoa

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan

Tule lähemmäksi jos minua etsit
katu kapenee, matkaasi jatkaa
ja vasta tien päässä ehkä sua odotan
on sydämeeni niin pitkä matka

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin moni tarjoaa vain pelkkiä kuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea

Kadut kaupungin ovat pitkiä ja suoria
niin suuri kaipuu murtaa vaikka vuoria
niin moni tulee vastaan, kuka on se oikea
niin moni tulee vastaan"

 Wink

Ihanat sanat.
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
KristinA
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 94


Elama on ihanaa<33


Profiili
« Vastaus #365 : 22.05.2021 21:45:58 »

Hei, kiitti KristinA jälleen Smiley

Tuo sielunkumppanuus juttu on todella kaunis tarina, tai tutkimus.

Tämä(kin): Monet kertovat tunnistaneensa kumppaninsa tämän silmistä, sielun peilistä. Kun sielunkumppani on astunut huoneeseen, muu maailma on tuntunut kaukaiselta ja aika pysähtyneeltä. Joissain tapauksissa ihmiset ovat aistineet valoa kumppanin ympärillä kohtaamishetkellä. Usein kumppanin on tajunnut omaksi vasta tämän tultua lähelle, aistiessa tämän läheisyyden ja tuoksun. Jotkut kertovat muistavansa henkilön jostain, ehkäpä unesta.

Näin se toimii.. smitten
tallennettu

Mennään sokkona yli kaiken, mutta usko ja unelmat taskussa näyttäen tietä niinkuin kompassi, joka ei ikinä petä, faktat tiedossa joka käänteessä ja silmät avoinna, vaikka sokkona vedetääkin Wink

RAKKAUS ON VASTAUS KAIKKEEN<3
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #366 : 03.11.2021 17:49:41 »


Sen oikean löytäminen sekä tiedostaminen on jo itsessään pitkä ja syvä teoreettinen "tieteenala", jota ei pysty lyhyesti selittämään, kuin vain, että jokaiselle on se oikea ja heteroseksuaalisessa mielessä tarkoitettuna, , pahoittelut tarkennuksesta, mutta näin se on minun näkökulmasta katsottuna coolsmiley


Kyllä ihminen on aina ihminen seksuaalisesta suuntautumisesta huolimatta, etsii kumppania ja muodostaa suhteita. Ne ovat kaikille ihmisille yhteisiä piirteitä eikä siinä liioin eroa ole vai mitä tarkoitat?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5930



Profiili
« Vastaus #367 : 08.12.2021 14:59:44 »

Mitää oikeita ole, sen paremmin kun vääriäkään.

On vaan kaikenlaisia ihmisiä ja niiden kohtaamisia, ihan sukupuoleen, seksuaaliseen suuntautumiseen, ihonväriin, ikään tai rokotus statukseen katsomatta  Cheesy

tallennettu
Kristina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #368 : 04.09.2023 01:44:24 »

Jonka olet jo menneisyydessä tavannut, tiedätte toisenne tai olette nähneet toisenne tiedostamatta sitä
tallennettu
Kristina
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5


Profiili
« Vastaus #369 : 04.09.2023 01:52:51 »

Oon neitsyt nouseva  skorpioni . Ja en oo vielkää löytäny itelleni sellasta miestä jonka kanssa kemiat sopis yhtee. Oltais samal aaltopituudella  Cry Vaikka oon ettiny sitä oikeeta, mut ei näytä löytyvän. Ja oon muutenki nii tarkka et kukaan aikasemmist jätkistä ei oo saanu mua leijuu taivais ja tuntee perhosii vatsas kun katon sitä silmii tai ees venaan et näkisin sen . . you know ? No oli kyl yks mut se onki toinen juttu . . Pliis auttakaa , kertokaa kuka merkeistä sopis mulle parhaiten .

Se oikea oli OINAS ja kenet valitsin KAURIS.

Mielenkiintoista tänäpäivänä, jopa kirjoitusten valossa.

Uskokaa niin se on tuleva  angel

Vahvistan SE OIKEAN olevan totta, mutta tänäpäivänä ken enään jaksaa uskoa ja odottaa, kun uusi maailmanjärjestys vaikuttaa jne.

 smitten police Cool
tallennettu
Sivuja: 1 ... 23 24 [25]
  Tulostusversio  
 
Siirry: