Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yhteensopimattomat Kuu- ja Venus-merkki  (Luettu 17842 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #15 : 21.03.2007 19:00:17 »

Ystävät hyvät, ilmaisin itseäni vähän epätarkasti - taas kerran.  Wink
Ihan niin yksi yhteen ei kuviot aina mene, että esim. miehen kuumerkki olisi prikulleen sama kuin naisen aurinkomerkki (ns. avioliittoaspekti) tai esim. naisen Aurinko olisi täsmälleen miehen Venuksen merkki. Toki näinkin voi olla ja monesti onkin, mutta mikään sääntö se ei ole.

Tarkoitin, että jos miehellä on esim. Venus Oinaassa, niin hän tuntee vetoa oinasmaisiin naisiin toisin sanoen aktiivisiin, itsenäisiin naisiin, joka piirre taas voi ilmetä naisen kartalla esim. Aurinkona, Kuuna ja Ascendenttina Oinaassa, ykköshuoneen stelliumina tai esim. vahvana Marsina (Oinaan hallitsijaplaneetta). Tai naisen kartalla voi olla vahvasti edustettuna tulielementti, jota kautta luonteessa aktiivisuuta, itsenäisyyttä, aloitteellisuutta jne...

Eufrasyne,

jos miehen Kuu ja Venus on samassa merkissä, katsoisin että kaverilla on aika kivasti ja ristiriidattomasti naiskuva hallussaan. Todennäköisesti miehellä ei ole ajatusmaailmassaan tiukkaa vaimo/tyttöystävä -jakoa vaan osaa suhtautua samaan henkilöön sekä kepeämmin että vakavammin, rakastajattarena ja vaimona. Uskoisin, että vaimosta ei vuosien myötäkään tule tällaiselle miehelle "äiteetä", en tiedä. Ehkä jollain on kokemuksia?
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 21.03.2007 19:15:39 »

Hmmm...
Tämähän näyttäisi sitten Mayn tulkinnan mukaan niin,
että Härkä-mieheni  kuu kaksoset ja  venus rapu
rakastaa minun aurinko kaksoset :ni ja  venus rapu :ani
ja Vaaka-mieheni   venus skorpioni ja  kuu vesimies rakastaa
minun askendentti skorpioni :ani ja  kuu vesimies :nikö
ja minä heitä molempia vastakkaisista syistä..? idiot2

Kumpi olisi parempi..? Tongue
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #17 : 21.03.2007 19:55:51 »

Ystävät hyvät, ilmaisin itseäni vähän epätarkasti - taas kerran.  Wink
Ihan niin yksi yhteen ei kuviot aina mene, että esim. miehen kuumerkki olisi prikulleen sama kuin naisen aurinkomerkki (ns. avioliittoaspekti) tai esim. naisen Aurinko olisi täsmälleen miehen Venuksen merkki. Toki näinkin voi olla ja monesti onkin, mutta mikään sääntö se ei ole.

Tarkoitin, että jos miehellä on esim. Venus Oinaassa, niin hän tuntee vetoa oinasmaisiin naisiin toisin sanoen aktiivisiin, itsenäisiin naisiin, joka piirre taas voi ilmetä naisen kartalla esim. Aurinkona, Kuuna ja Ascendenttina Oinaassa, ykköshuoneen stelliumina tai esim. vahvana Marsina (Oinaan hallitsijaplaneetta). Tai naisen kartalla voi olla vahvasti edustettuna tulielementti, jota kautta luonteessa aktiivisuuta, itsenäisyyttä, aloitteellisuutta jne...

Eufrasyne,

jos miehen Kuu ja Venus on samassa merkissä, katsoisin että kaverilla on aika kivasti ja ristiriidattomasti naiskuva hallussaan. Todennäköisesti miehellä ei ole ajatusmaailmassaan tiukkaa vaimo/tyttöystävä -jakoa vaan osaa suhtautua samaan henkilöön sekä kepeämmin että vakavammin, rakastajattarena ja vaimona. Uskoisin, että vaimosta ei vuosien myötäkään tule tällaiselle miehelle "äiteetä", en tiedä. Ehkä jollain on kokemuksia?

Kiitos May vastauksesta, ja todellakin selvensi kuvaa huomattavasti  Smiley

Toimiikohan tuo sitten samanlailla, jos naisella on molemmat samoja vai muuttuukohan kuvaus jollainlailla?

Mutta.. Eihän kenellekään miehelle pitäisi vaimosta tulla "äiteetä"  tickedoff     Wink      Grin

Mutta, mullahan onkin se Oinas siellä 5.huoneen kärjellä.  Wink    Wink

tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Irish
Vieras
« Vastaus #18 : 21.03.2007 20:11:37 »

Minä  kuu kauris  venus oinas
Hän    kuu leijona   venus rapu

kauris-rapu --> vastamerkit eli hyvä yhdistelmä..  Smiley
leijona-venus --> tuli-tuli, hyvä hyvä..  Smiley

Ehkä tässä meidän suhteessa on kuin onkin JOTAIN järkeä.
Vaikka rakkautta onkin paljon enemmän kuin järkeä.

 smitten
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 119



Profiili
« Vastaus #19 : 21.03.2007 23:33:01 »

Meillä näin..

Minä :  kuu vaaka  venus neitsyt
hän :  kuu kalat  venus vesimies

No jaa, hyvin kyllä ollaan tultu juttuun tähän asti.. :Smiley Wink
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #20 : 22.03.2007 09:43:03 »

Minä olen  kuu leijona ja   venus kalat. Minulta löytyy toi venus  aspect_squ mars ja rakkauselämä ei todellakaan ole mitään juhlaa.  Undecided  2funny
Ihminen jota rakastin kauan ja seurustelimme kauan, on tälläiset merkit kartallaan:
 aurinko kalat (minulla se venuksessa)
 kuu neitsyt (minulla se nousevana merkkinä)
 venus vesimiehessä (minä olen vesimies..)

No joo, eipä toiminut  2funny

Olen huomannut että aurinko-härkien kanssa minulla on aina syvällisimmät ihmissuhteet ja samalla verisimmät!  :Smiley


tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 22.03.2007 13:23:00 »

Hmmm...
Eli miten ne huoneet menevät päittäin? idiot2
Jotkin huoneet sopivat keskenään yhteen kuten 7 ja 4,
ihmissuhteet ja koti?

Vai pitääkö niiden olla jotenkin viivoilla yhdistettynä
tai jotain..?  idiot2

Mikä sääntö/kaava niissä on? idiot2

Jos nyt esimerkkinä;

 vaaka mieheni  kuu on  vesimies ja 10. huoneessa
ja minun  kuu vesimies myöskin, mutta 2. huoneessa,
eli hänellä uran ja ammatin huoneessa
ja minulla voimavarojen huoneessa.

Tällä viikolla aloitin työskentelemään hänen yrityksessään,
jota en ihan heti uskonut todeksikaan.  Huh

 vaaka mieheni  venus on  skorpioni ja 7. huoneessa, eli rakkaus -ja ihmissuhteet,
ja vieläpä hänen asc/dc:llä
ja minun  venus rapu on 8.huoneessa, eli transformaation huoneessa.

Eli..? idiot2
« Viimeksi muokattu: 22.03.2007 13:33:13 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #22 : 22.03.2007 17:42:29 »

Mitäs näistä sanotte  idiot2
Mulla  kuu jousimies   venus oinas
miehelläni  kuu harka  venus  leijona 

Välillä meinaa kyl pää räjähtää kun herra haluaa olla pomo joka asiassa, lienee  venus leijonalla vaikutusta...Ja minahän se  knuppel2 haluan olla  Grin

                   Kiss Oinas73

tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #23 : 18.07.2007 15:19:34 »

No siinähän se on: Eli mulla on kuu  aspect_squ venuksen kanssa ja totta tosiaan ei tunnut aina löytyvän sellaista ihmistä joka SEKÄ tuntee samoin ETTÄ toimisi samoilla virtaviivoilla....

Nykyisen mieheni kanssa (olemme olleet yhdessä 7 vuotta) :

Mulla Kuu Kaloissa, Venus Kaksosissa
Mies: Kuu Oinaassa, Venus Kaloissa...

No, kyllähän nuo silleen ristiin osuvat kivasti mutta välillä tuntuu ettei meillä sellainen tunteiden luku oikein onnistu. Toisaalta nautin tällaisesta etäisemmästä suhteesta jossa ei koko ajan tarvitse tulkita toista. Saa vain olla ja möllöttää....

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #24 : 19.07.2007 12:35:12 »

Mulla on omalla kartalla erittäin helppo  kuu  kaksoset  aspect_tri  venus  vaaka . Tosin tuo venus on yhtymässä plutoon  :Smiley

Rakkaalla on  kuu  neitsyt ja  venus  harka ja nämä muuten kolmiossa myös.

Joten ei siis mitenkään yhteensopiva pari näin äkkiä katsottuna. Mutta kun ottaa huomioon, että olen nouseva härkä ja minulla on venus 6.huoneessa+3 muuta planeettaa(neitsyen huone), niin yhteensopivuutta alkaa tulla. Hänellä taasen venus 7.huoneessa, joka on vaa'an huone. Oma kuuni on 2.huoneessa, joka on härän huone.

Lisäksi tulee:
Minä - Hän
NNd.-NNd.:  yhtymä
ASC.-Sun :  yhtymä
Sun -Sun :  oppositio

Edit.
Piti lisäämäni vielä, että tuo venus oli sitten sekä härän että vaa'an merkki, yes? Arvatkaas mitä teimme viime viikonloppuna? Kävimme ostamassa taidetta  Grin
« Viimeksi muokattu: 19.07.2007 12:45:02 kirjoittanut asbolos » tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #25 : 20.07.2007 18:05:35 »

Meillä näin:

Minä  kuu  oinasvenus  oinas
Mies  kuu  kaurisvenus  kaksoset

Minua ottaa päähän se että miehen tunteista ei ole koskaan tietoa, hän voi olla masentunut muttei puhu siitä, hän voi olla minulle vihainen muttei kerro, hän ei itke eikä valita  Grin Kivikasvo. Minä taas itken, vaahtoan ja annan tunteiden pulputa ulos.
Mieheni on flirtti, mutta niin olen minäkin jonkin verran  Grin Hauskanpito rakkausasioissa on tärkeää.
tallennettu
Taikatalvi
Vieras
« Vastaus #26 : 31.07.2007 18:22:36 »

Minulla  aurinko vesimies ja  kuu kalat eli näennäisesti hyvin itsenäinen ja viileäkin ihminen mutta todellisuudessa itkua tihrustava herkkäsielu Tongue lukemattomia ovat väärinkäsitykset luonteestani. Pidän kyllä paljonkin pehmeästä puolestani ja yritän opetella sitä paremmin ilmaisemaan ettei aina tulis niin kovaa kritiikkiä puolitutuilta.
Kumppanillani kuu parin asteen päässä  aspect_con omaani mutta veskarin puolella ja ihmetyttää onko meillä sama tunnepohja vai ei, olettaisin että merkki ratkaisee ja yhtymä ei niin tärkeä.? idiot2
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: