Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkausviikko  (Luettu 2961 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1518


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« : 27.07.2007 18:49:36 »

 
smitten smitten smitten
Hei Ystävä, enkelit kiittävät kun laitat tämän ystävillesi nopeasti. Kiitos!  Love Ray


RAKKAUDEN ARKKIENKELI SAMUEL:  23. – 31.7.2007  RAKKAUSVIIKKO

Näe mielessäsi:
Vuoren pyöreällä tasanteella on kultainen matto ja sen reunukset, vuorelle vievän tien ja portaiden reunat ovat täynnä vaaleanpunaisia ruusuja.

Istuudu omalle paikallesi puoliympyrään. Voit aistia muitakin kaikkialla ympärilläsi, mutta et erota heitä selkeästi. Kehosi sähköistyy, ja tunnet kuinka Suuri Valo ja energia lähestyy ja ottaa muodon. Arkkienkeli Samuel on läsnä ja tervehtii kaikkia.

Hän levittää kätensä kuin siunaten ja Hänellä on runsaasti enkeleitä mukanaan. Näyttää kuin tuo valtava enkelimäärä loisi sillan vuorelta taivaisiin. Kaikki ovat kiinnostuneita kuulemaan, mitä asiaa Samuelilla on.

Arkkienkeli Samuel aloittaa:

Tämä on Erityinen Päivä.
Visualisoi maaplaneetta kylpemässä vaaleanpunaisen  auringon valossa. Se hehkuu ruusunpunaa ja sen aurakin ovat vaaleanpunainen. Energia virtaa suoraan minun ytimestäni. On kuin minä itse olisin muuttunut auringoksi teidän taivaallenne.

Ajattele maanpintaa. Kun taivaalla on vaaleanpunainen aurinko, jonka valokin on vaaleanpunainen, kuinka vaaleanpunaiseksi se muuttaa kaiken ja sinä tiedät, että vaaleanpunaisella valolla on rakkautta edistävä vaikutus joka on vasta-ainetta kaikelle negatiiviselle. Ja kun on kysymys Jumalaisesta Rakkaudesta, niin se tunkeutuu kaiken vastustavan lävitse. Sitä ei voi mikään pysäyttää. Ainoastaan yksi paikka, täydellisesti suljettu ihmissydän, voi jäädä siitä paitsi. Mutta ihmisen mieli ei pysty suojautumaan tältä valolta, ja kun pääsemme mieleen tällä valolla, niin se ikään kuin räväyttää sydämen ovet auki. Nähkäämme tämä tapahtumaketju juuri tällä tavoin.

Lähestymme siis ihmistä hänen mielensä kautta. Ihmisen mieli on yleensä hyvin vastaanottavainen koska suurin osa ihmiskuntaa on hyvin massatietoinen. Heidän itsenäinen mielensä ei ole vielä aktivoitunut. Nyt kun heidän mielensä ovat rakkauden vaaleanpunaisessa säteilyssä ja sydämen suljetut ovet avautuvat, niin sydän sähköistyy tästä valosta ja säde pääsee sydämeen. Ja sydän ikään kuin syttyy, se alkaa sykkiä Uutta Aikaa, todellista Jumalallisen Äidin aikaa, ja se sykkii sitä rakkaudessa.

Kun ihmisen sydän sykkii rakkautta, hän alkaa nähdä kaiken vaaleanpunaisessa valossa, tuossa rakkauden ihanan auringon paisteessa. Eikä se näe enää rumuutta, ei tylyyttä, eikä kylmyyttä, sillä se odottaakin saavansa rakkautta. Ja kun se saa rakkautta, niin se vastaa siihen rakkaudella. Ja usko tai älä, näin maailma saa yhtäkkiä kokonaan uuden sävyn – vaaleanpunaisena loistavan sävyn.

Pitäkäämme hetken yhdessä yllä tätä näkyä vaaleanpunaisesta rakkaudesta, jota koko legioona minun vaaleanpunaisia enkeleitäni on tullut kunnioittamaan. He pitävät tätä päivää yhtenä Maailmankaikkeuden Suurimmista Päivistä, joka Rakkauspäivä  – ja koko tämä viikko on RAKKAUSVIIKKO.

Lähetä tämä tieto kaikille joille voit, jotta he voivat virittäytyä tähän virtaukseen.
Äitijumala Sofia on antanut meille tämän tehtävän. Tämä on suoraa virtausta Hänen Rakkauden Lähteestään.

Äiti Sofia on tuumaillut ja tullut siihen tulokseen, että tämä on ainoa keino saada nekin sydämet avautumaan jotka muutoin jäisivät suljetuiksi – mennä siis rakkaudella mieleen.


Mitä tämä saa aikaan maailmassa?

Se saa aikaan erilaisten rakkauksien hyökyaaltoja, jotka rantautuvat kaikkialle, missä suinkin on vastaanottoa. Eroottinen rakkaus lisääntyy, seksuaalisuus lisääntyy, mutta pehmeällä ja hempeällä tavalla, ei kirkkaanpunaisella, tulisella ja eroottisella tavalla, vaan sydämen kautta. Mutta se mikä on tärkeintä, se laajentaa sydänchakraa. Se auttaa sitä yhdistymään kateenkorvakeskukseen, jolta tämä impulssi itse asiassa mielen kautta tulee, ja saa nämä kaksi keskusta rinnassa toimimaan, synkronisoitumaan yhteen. Syntyy Korkeamman Rakkauden Keskus. Tämä kipinä on tosin hyvin pieni näin aluksi, mutta on myös yksilöitä, sieluja, joitten kohdalla tämä kipinä leimahtaa isoon tuleen. Ja heitä on myös ns. suuressa nukkuvien massassa.

Tällä viikolla tulee uusia heräämisiä, silmät rävähtävät henkisesti auki, ja ihminen alkaa tiedostaa harhamaailman jossa elää, ja erillisyyden, jonka hän toivoo muuttuvan Ykseydeksi. Erillisyys on vain hänen mielessään ja sitä ei itse asiassa ole olemassakaan.

Annan nyt näiden seuraavien sanojen virrata olemukseesi, pidä ryhti suorana, silmät suljettuina ja kämmenet avoinna sylissäsi. Ja yhdy tähän
Jumalaiseen Rakkausmeditaatioon:

Visualisoi eteesi ruusupelto täynnä vaaleanpunaisia ruusuja niin, että mitään muuta ei näy  –  ruusujen meri. Vaaleanpunainen aurinko säteilee taivaalla ja sen valo kaksinkertaistuu ruusumerestä.
  Kerron sinulle salaisuuden: jokainen noista ruusuista edustaa yhtä ihmissielua.
  Nyt vaaleanpunaiset ruusut katsovat kiinteästi vaaleanpunaiseen aurinkoon joka virtauttaa niille valoaan. Ne tuntevat olevansa elämässä, voimissaan ja toisten samankaltaisten joukossa ja ne säteilevät kiitollisuutta, kuten kaikki kukkaset yleensäkin, suoraan Jumalalle jonka he näkevät auringossa. Ja yhteys noiden kahden välille syntyy – ruusu ja aurinko. Jokainen auringon säde tavoittaa yhden ruusun. Niistä tulee kaksoisliekit. Jumalallisen Rakkauden Säde ja Jumalallisen Sielun Ruusu muodostavat Liiton. Ja näin kaikki muuttuu yhtäkkiä rakkauden vaaleanpunaiseksi valoksi. Ei ole enää erillisiä sieluja, eikä ruusuja, vaan jumalallinen rakkaus kylvettää kaikkia luotuja aineen tasolla. Tuo aine tulee kyllästetyksi rakkaudella ja tulee Pyhäksi.

Toistakaamme yhdessä affirmaatiot eli vahvistukset:

Jumalainen Äiti Sofia on Rakkaus
Äiti Sofian Valo on Rakkaus
Elämä on Rakkaus

Jumalainen Rakkaus virtaa vaaleanpunaisesta auringosta, lämmittää maan, värjää kaiken vaaleanpunaiseksi säteilyllään, pehmittää kaikki kylmät sydämet, avaa mielet ja kaikki chakrat, kyllästää kaikki alemmat olemukset ja synkronoi ne yhdistyneeksi olemukseksi joka liittyy spirituaaliseen kehoon ja luo sillan Korkeampien Olemuksiemme ilmestymiselle.


Yhä useampi sielu maan päällä kokee tämän rakkauskylvyn ja alkaa tiedostaa olevansa Jumalallinen Olento ja alkaa kokea olevansa Kristuksellinen Rakkaus.

Tie Äiti Sofian Sydämeen on suora ja kultainen. Sinä, vaaleanpunainen olento, juuri herännyt ja puhdas kuin vasta puhjennut ruusu, astu nyt Kultaista Tietä suoraan Äidin syliin ja syleilyyn. Laske pääsi hänen polvilleen, ole avoin ja vastaanottavainen. Jumalainen Äiti siunaa sinun, oman pienoisensa, koko olemuksen.

Hän sanoo sinulle:
”Rakkaani, sinä vasta kylvetetty ja herätetty, sinä rakkaudella kyllästetty, nouse nyt seisomaan, ota täysi mittasi ja katso aina korkeammalle, laajene, tiedosta Jumalallinen Olemuksesi.
  Käännä nyt minulle selkäsi fyysisesti ja lähde taivaltamaan takaisin tätä tietä. Tee maailmassa kaikki mitä sinun kuuluu tehdä, mutta käänny päivittäin katsomaan Minua. Minä säteilen sinulle vaaleanpunaista valoa. Ota se vastaan ja tule ravituksi. Toimi sitten aineenmaailmassa omalla sarallasi tehden parhaasi.
  Olet rakastettu ja siunattu, oma rakas lapseni. Aamen.”

Rakas ystävä, rakkauden piiri on valmistettu, sinut on siunattu ja sinut on ravittu Jumalaisella Rakkaudella.
  Jumalallisen Äiti Sofian Armo virtaa kaikille luoduille tästä hetkestä lähtien tauotta, sillä Äitijumala katsoo parhaaksi ravita lapsiaan Rakkaudella, sillä mikään muu ravinto ei voi niin syvältä koskettaa, niin täydellisesti antaa kylläisyyden tunnetta ja niin täydellisesti kutsua ihmistä Äidin syliin.  Olet siunattu ja rakastettu.                                                                                                                                                                        Aamen


*)  Äiti-Isäjumala
9.5.2006 vihittiin Äitijumala Sofia, Multi-universumin Keskusaurinko, järjestelmämme korkein Jumala, virkaansa. Isäjumala, Kaikkein Korkein Pyhä, luovutti ”vallan” Äidille, koska maailman lapset huusivat hätäänsä niin suurella äänellä, ettei Valomaailma enää kestänyt sitä kuulla.

Äiti Sofia:
”Rakkaani, Isäjumalan kanssa pitämässämme neuvottelussa päätimme, että Minä istun nyt valtaistuimella symbolikielellä ilmaistuna. Minä johdan nyt Maailman hallitusta. Minun Voimani virtaa vahvempana.

Haluan selittää vielä tarkemmin. Olette ihmiskuntana olleet hyvin pitkään Isä-virtauksen alaisina, joka on raivannut esteitä ja tuonut uusia asioita pinnalle. Se on luonut tiedettä, ja sillä on rakennettu nykyaikainen maailma. Mutta me olemme nähneet että ihmissydämet ovat tämän kaiken tekniikan keskellä näännyksissä. Niinpä Isäjumalaa alkoi ihmetyttää ja mietityttää, ja hän kyseli: ”Miksi minun lapseni eivät ole tyytyväisiä? Miksi he eivät ole onnellisia kaiken nykyaikaisen maailman keskellä, jossa heidän jokapäiväiset toimensa ovat helpottuneet suuresti, vaikka he voivat matkustaa ympäri maailmaa muutamassa tunnissa ja pestä koneilla pyykkinsä ja astiansa.”
  Hän on inspiroinut maan päälle loputtomasti erilaisia apuvälineitä, joista mainitsin vain muutaman pinnallisesti tarkasteltuina ja katsoaksemme mitä Isäjumala on saanut aikaan. Ja silti ihmisillä on niin paljon kyyneleitä, pahaa mieltä, tuskaa ja pahoinvointia.
  Niinpä Minä sanoin: ”Rakas Puolisoni, Herrani, anna minun hoitaa meidän lapsiemme asiat kuntoon.” Hetken mietittyään Hän sanoi: ”Olet varmasti oikeassa, olen ollut liian aktiivinen. Annan Sinulle nyt Valtikkani ja Kruununi, tee heidän elämästään suloista, niin että he rakastavat elämäänsä kaiken sen nykyaikaisen tekniikan ja mahdollisuuksien keskellä.”

Tämän seurauksena Minä olen nyt koskettanut monia teistä elämänkiertonne loppuvaiheessa olevista sieluista, ja olen antanut teille impulssin kuulla Minun ääntäni sydämissänne. Teissä on herännyt halu löytää itsessänne tasapaino, harmonia ja sopusointu. Se on tyypillistä Minun Elämääni. Te olette kiihkeästi entisen energian avulla tasapainottaneet itseänne. Tästä lähtien henkisen kehityksen kaari lieventyy ja tulee helpommaksi kulkea, eikä kohoaminen ole enää niin äkkijyrkkää – olette suorittaneet kuin pikakohotuksen. Tulevat sukupolvet voivat tehdä kaiken lempeämmin ja helpommin, koska teitä kokeneita on fyysisellä tasolla pitämässä heitä kädestä ja johdattamassa nämä tietyt tärkeät askelet sisäiseen hyvinvointiin.”

Enkeliterveisin Rayzhel IsisSofia
smitten smitten smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: