Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Diana Cooper  (Luettu 8990 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Innali
Vieras
« : 21.10.2005 15:04:30 »

Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.12.2005 16:12:05 kirjoittanut Innali » tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #1 : 21.10.2005 15:14:03 »

Kiitos Innali Smiley

Täytyypä katsoa, missä vaiheessa ehdin tuon opuksen lukea. Hyvä kun muistutit Smiley
terv. Stareyes Wink
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 21.10.2005 15:17:55 »

Vautsi!!
Miulla on se ihanat enkelit ja muut kirjat olen lainannut ja lukenut..
Kyllähän sieltä monta ahaa-elämystä lukiessa tuli.
Mutta nyt käykäähän kaffeella

 http://www.cartoline.it/pics/_zoom_flash.htm?immagine=scherzi_150404

Ja muistakaa painaa kahvin saatuanne APRI painiketta!!!! 2funny
tallennettu
Charity
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 71



Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2005 21:00:08 »

Heips kaikille!

Diana Cooperin iki-ihanista enkelikirjoista olen minäkin saanut lohtua ja uskoa useammankin kerran! smitten

Myöskin enkelikortit ovat ahkerassa käytössä, ja todellakin opastavat ja rohkaisevat kysyjää!
Jos ette vielä ole tutustuneet Valon enkeleihin, -suosittelen- tehkää se kiireen vilkkaa! Cheesy

Vitsi kun nämä hymiöt on niin hauskoja, oli aivan pakko laittaa niitä tuohon rivien lopuksi!

Enkeleitä

t. Charity
tallennettu

"Elämän matkalla usko on ravintoa, hyveelliset teot suoja, viisaus on valo päivällä ja oikeamielisyys turva yöllä. Jos ihminen elää puhtaan elämän, mikään ei voi tuhota häntä, ja jos hän on voittanut ahneuden, mikään ei voi rajoittaa hänen vapauttaan." - Buddha-
Frida
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #4 : 22.10.2005 13:40:36 »

Olen tutustunut ensimmäisen kerran Diana Coperin Ihanat enkelit kirjaan muutama vuosi sitten.  Ja heti ensilukemalta sain paljon uutta voimaa elämääni.

Nyt viime kesänä kirja on ollut ahkerassa käytössä, kuin myös Hieman henkisistä laeista. Isäni kuoli yllättäen toukokuussa ja enkelit ovat tuoneet valtavasti lohtua itselleni kuin myös äidilleni. Isä on tuolla jossain aina meidän luonamme.  Smiley

Kiitos kirjavinkistä, pitää muistaa tarttua uusimpaan Cooperin kirjaan. Niin uskomattoman paljon lohtua ja apua omaan elämään ne ovat tuoneet
tallennettu
Alice
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #5 : 26.10.2005 23:08:05 »

Joko se nyt... En ole vielä edes ehtinyt aloittaa Hiljaisia Kiviäkään  Embarrassed On ollut niin paljon luettavaa noiden pakollisten tenttikirjojen kanssa. Mutta kun on omassa hyllyssä, niin sittenhän sen voi sieltä napata, kun on vihdoin sitä aikaa (mistä muuten saisi ostettua ylimääräistä aikaa?).

Ihanat Enkelit on kyllä tullut luettua. Ja monesti. Aivan ihana kirja, vaikka loppua kohti se meni jo minun mielestäni vähän sellaiseksi lieväksi "kiihkoiluksi". En nyt taas sitten löytänyt oikeaa sanaa tuohonkaan. Toivottavasti kukaan ei käsitä väärin.

Tilaanpa tuonkin ennakkoon, kiitokset vinkistä.
tallennettu

Alice

Nouseva jousimies
Aurinko vaa'assa
Kuu kaloissa
Merkurius vaa'assa
Venus neitsyessä
Mars leijonassa
Athena
Vieras
« Vastaus #6 : 01.11.2005 17:51:11 »

Innali
kiva ku laitoit tietoa

olen lukenu Diana Cooper- Hiljaset kivet ja seuraava jo odottelenki.
Hilajaset kivet tempasi mukaansa ja puhui elämän asioista oivallusten muodossa
tallennettu
harmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 22


Profiili
« Vastaus #7 : 01.11.2005 17:57:56 »

:)Kiitos tiedosta, olen lukenut kaikki Cooperin kirjat ja meinaan lukea tulevatkin. Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: