Sivuja: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 110
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysy AthaMaaritilta (nykyään maksu, lue lisää sivu 1)  (Luettu 705170 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
anuliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3



Profiili
« Vastaus #1290 : 27.05.2008 20:46:22 »


Hei!
Kiitos vastauksestasi.Olen pahoillani kun aiemmin hätistelin sinua.Korttien kertoma ei ehkä ensi lukemalta auennut mutta enkelit auttakoon minua siinäkin.Kiitos vielä kerran!

anuliini
tallennettu
MinttuMari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 162


Profiili
« Vastaus #1291 : 27.05.2008 21:40:56 »

Vautsi AthaMaarit! Kyllä tekstisi osui oikeaan, olen tosissaan ollut jo pitemmän aikaa hiukka ahdistunut ja suurimmaksi osaksi tämä johtuu työstäni. Olen tullut allergiseksi ja joudun ainakin vaihtamaan työpaikkaa ja voi olla että myös ammattiakin. Saapi nähdä. Esimies on todella käynyt hermoilleni ja olenkin erittäin kyllästynyt häneen.. Jospa tässä kesän aikana tähänkin asiaan tulisi muutos.

Kiitos ja kumarrus, hyvää kesää  angel
tallennettu
urbania
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #1292 : 28.05.2008 00:50:24 »

Hei ja kiitos kiitos kiitos! Voivatko kortit oikeasti tulkita noin oikein? (Tai mä käsitän että se on oikein). On ollut jo jonkin aikaa eräs miestuttava ja molemmat olemme epäilleet suhteemme mahdollisuuksia. Silti olemme tapailleet ja pitäneet yhteyttä välilä, side ei ole katkaistu. Ja juuri juuri eilen ja tänään kohtasimme vuorokauden, ja se oli avoimempaa kuin koskaan ja olinkin tehnyt jo puhelimessa sen etukäteen, kertonut mitä minä mietin ja halunnut ja kysynyt suoraan hänen mielipidettä pelkäämättä vastausta. Sisäinen voima ja itsetietoisuus ja rehellisyys siis. Ja, kuten sanoit, se onnistui koska hänkin rupes avautumaan. Nyt olemmekin aloittaneet treffailun ja katsotaan mihin se johtuu. Se ongelma mitä ei ehkä pitäis liika pohtia on hänen juomistavansa. Kai se muutos tulee hänestä itsestään jos on tullakseen..? Mut en mä myöskään alkoholistivaimoksi halua. Mutta ehkä yksi askel kerrallaan. Vai mitä mieltä olet? Pitäiskö dumpata heti? Meillä synkkaa ajatukset ja huumori niin hyvin. En tiedä olenko tulkinnut tekstisi oikein, mutta päivämääriäkin ajatellen, se on jännittävän oikein.

Haleja, kiiiiiitos! Urbania
tallennettu
Nefertari
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 100



Profiili
« Vastaus #1293 : 28.05.2008 09:44:12 »

AthaMaarit..Heti alkuun täytyy todeta, miten paljon olet työtä tehnyt tällä saitilla ja ihmettelen voimiesi suuruutta... Vau. Kumarrus siitä, kun jaksat olla muille apuna  Smiley Olen tätä ihmetellyt ennenkin.

Jos jaksat, ja ehdit, ja haluat, voitko nostaa minullekin yhden kortin? Minulla on kyllä elämä olevinaan selvään suuntaan menossa mutta olen itse sisältä hajalla enkä saa itseäni nostettua ylös tästä ihme vetelyydestä ja pahoinvoivuudesta. Onkohan vointini menossa yhtään parempaan suuntaan?

Kiitokset etukäteen.  Smiley
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1294 : 28.05.2008 12:04:07 »

urbania, kuulostaapa samalta kuin täälläpäin, paitsi että Athan mainitsema hran avautuminen (mistä?) antaa jälleen odottaa (no tiedän jo paljon ja kyllä puhumme/jutskaamme)-.-
« Viimeksi muokattu: 28.05.2008 12:24:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1295 : 28.05.2008 16:08:24 »

Silvermoon. Työlle tuli

MIEKKOJEN RITARI
Avainsanat: Ilman tulielementti, päämääräsuuntautuneisuus, kunnianhimo, joustavat älylliset voimavarat, intohimo, raju kiihko

Kullanvihreässä haarniskassaan täyttä laukkaa ratsastava Miekkojen Ritari on menossa metsästämään. Tämä kuva on hänen päämääräsuuntautuneen mielensä täydellinen ilmaus. Ritari tietää, minne on menossa eikä lepää ennen kuin on saavuttanut päämääränsä. Hänellä on ainutlaatuisen hyvä keskittymiskyky. Ajatukset ja ideat tulevat hänelle valon nopeudella. Ritari todellakin hallitsee mielikuvitusrikkaan ja joustavan ajattelun taidon ja sitä hän käyttääkin päämääriensä saavuttamiseen. Tämän vertauskuvana hänellä on kullanvihreä haarniska. Ritarin kypärässä olevat neljä siivekettä kuvaavat neljää ilmansuuntaa ja sitä, ettei hänen ajatuksensa voima ole sidottu sen enempää aikaan kuin paikkaankaan.
Miekkojen Ritarin voimakas älyllinen päättäväisyys yhdistyy syvään tunteiden huomioonottamiseen. Vain päämäärät, joiden tavoittelemiseen liittyy tunteita, voivat sytyttää tuonkaltaisen kiihkon. Ruumis, äly ja henki ovat tasapainossa. Tätä symboloivat hänen rinnallaan lentävät kolme pääskyä.
ritari käyttää kumpaakin miekkaansa – sekä oikeassa kädessään olevaa pitkää että vasemmassa kädessään olevaa lyhyttä – tasavertaisesti. Ne kuvaavat kahta voimaa, yangia – maskuliinisuutta, analyyttisyyttä – ja yingiä – feminiinisyyttä, intuitiivisuutta – joita molempia hän tarvitsee tasapuolisesti päästäkseen eteenpäin. Koska ritari käyttää kykyjään tasapainoisesti ja oikealla tavalla hän näyttää olevan yhtä laukkaavan hevosen kanssa.
Päätelmä: Nyt on aika saada suunnitelmia etenemään, asettaa päämääriä ja toteuttaa ne
Kysymykset: Tiedätkö päämääräsi? Mitä tapahtuu, kun saavutat sen?
Ehdotus: Kuvittele, miten voit parhaiten nauttia menestyksestä.
Vahvistus: Tiedän päämääräni ja sen, mitä varten ponnistelen. Jokainen päämäärä on vain välipysäkki matkalla kohti lopullista päämääräni.

Työrintaman puolella sinua kannustetaan päättäväisyyteen ja sinnikkääseen yrittämiseen. Paljon on nyt kiinni sinusta. Haluatko alasi töitä? Laita sitten sellainen päämäärä itsellesi! Voi olla, että et ehkä heti suorilta pääse alallesi, vaan joudut tekemään muita töitä siinä välissä, mutta se ei sinua lannista, sillä tiedät todellisen päämääräsi ja pidät siitä kiinni. En jumi tekemään työtä, joka ei vastaa alaasi sillä periaatteella, etten kuitenkaan saa oman alan töitä, joten ihan sama jäädä tähän paikoilleen. Ei, ei, ei, paikoilleen ei saa jäädä. Metsästä haluamaasi työpaikkaa tietoisesti!
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1296 : 28.05.2008 16:14:15 »

Nooora. Teidän suhteelle tuli

SAUVOJEN KYMPPI – TORJUNTA
Käänteisenä
Avainsanat: Saturnus Jousimiehessä, torjutut tunteet, pidätelty energia, eroaminen, eristäytyminen, aggressiivisuus

Kaksi etualalla olevaa vahvaa sauvaa tukahduttaa taustalla olevien kahdeksan sauvan elinvoimaisen energian. Tämän kortin taustalla olevat kahdeksan sauvaa ovat yhdessä ja tukevat toisiaan. Edessä olevat kaksi sauvaa taas ovat erillään, vaikkakin vierekkäin muodostaen vahvan esteen. Saturnus estää Jousimiehelle ominaisen kommunikointivalmiuden. Tämä aiheuttaa suurta pelkoa. Jos pelkäät hylkäämistä, paheksuntaa tai rangaistusta, alat torjua omia mielijohteistasi. Et voi ilmaista vahvuuttasi, elinvoimaa ja elämänenergiaasi. Torjuttuna nämä energiat muuttuvat ärsytykseksi, raivoksi ja väkivallaksi. Jos tälle aggressioille ei synny ulkoista purkautumistietä, se voi kääntyä sinua Itseäsi vastaan. Se voi ilmetä itsensä aliarvostamisena tai millaisena masennuksena tahansa – myös sairastumisena.
Tämä kortti on kutsu. Huomaa kuinka tukahdutat omaa elämänenergiaasi – lopeta tuo tukahduttaminen. Se on askel kohti itsestäsi vastuun ottamista ja itsesi vapauttamista perusteettomista moraalisäännöistä ja –rajoituksista.
Päätelmät: Tukahdutatpa itseäsi sitten tietoisesti tai et, huomaa, että on olemassa paljon enemmän, mitä haluaisit ilmaista, kokea, juhlia ja mistä haluaisit nauttia. Uskalla tehdä niin!
Kysymys: On asioita, jotka olet aina halunnut sanoa tietyille ihmisille. Mitä ne asiat ovat ja keitä nuo ihmiset ovat? Voit juuri tällä hetkellä sanoa itsellesi nuo asiat!
Ehdotus: Nosta toinen kortti kysyäksesi ”Millaista elämäni tulee olemaan, kun olen valmis vapauttamaan itseni?”
Vahvistus: Minulla on oikeus kuunnella tunteitani ja sitä, mihin elämä minua kuljettaa.

Onpa hyvä kortti teille, kun tämä tuli käänteisenä! Kortti rohkaisee sinua sitoutumaan ihan luottavaisin mielin tähän suhteeseen ja mieheen. Tuette toisianne ja voitte ilmaista Itseänne vapaasti. Suhde ei ainakaan ole tukahduttava ja se on hienoa. Jatkakaa vain samaan malliin.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1297 : 28.05.2008 16:24:57 »

Chiara. Ensimmäinen kortti yleisesti rakkauselämälle ja toinen vuodenvaihteen suhteelle. Kysyn ihan vain yleisesti oliko vuodenvaihteessa tavattu mies kovinkin maskuliininen/miehekäs, joka tuntui tyydyttävän turvallisuuden tarpeesi? Semmoinen olo tuli, kun nostin korttia, mietin vain onko se omaa kuvitteluani vai ei.


MIEKKOJEN PRINSSI
Käänteisenä
Avainsanat: Ilman elementti, intuitio, luova ajattelu, kaikkien esteiden läpi tunkeutuminen, rajoittuneista ajatuksista ja esikuvista vapautuminen, selkeä havaintokyky.

Miekkojen Prinssi päällä on vihreä, tiukka, kudottu haarniska. Hän hallitsee luovan ajattelun, ideoinnin ja suunnittelun. Luovan ajattelun edellytys on rajoittamaton vapaus – se ei siedä minkäänlaisia rajoituksia. Prinssi onkin heilauttanut kätensä kauas taakseen pystyäkseen katkaisemaan siteet vaunuista roikkuviin hahmoihin. Nämä hahmot symboloivat rajoittavia ajatuksia, tunteita tai suhteita, jotka saattavat hidastaa vaunujen etenemistä.
Vaunuissa oleva kristalli on kaksoispyramidin muotoinen. Se symboloi kristallisoitunutta käsitys- ja havaintokykyä. Nyt on hyvä aika toteuttaa ideat.
Joskus ongelmat tuntuvat meistä ylitsepääsemättömiltä. Vanhat, rajoittavat uskomukset ja vakaumukset saattavat meidät tuntemaan niin. Voimme esimerkiksi ajatella ”Olen heikko ja toisista riippuvainen ” tai ”Jos vaadin itselleni oikeuksia, minua rangaistaan ” tai ”Olen pohjimmiltani kömpelö”. Jossain tilanteessa, ehkä lapsuudessa, noissa tuntemuksissa on saattanut olla jotain perää, mutta niillä ei ole mitään yhteyttä nykytodellisuuteemme. Raahaamme jatkuvasti noita uskomuksia mukanamme ja kerta toisensa jälkeen olemme tilanteessa, jotka vain vahvistavat niitä. Sanomme itsellemme esimerkiksi ”Se, että olemme pohjimmiltamme kömpelöitä saa meidät pudottelemaan ja rikkomaan esineitä.”
Todellisuus on kuitenkin hieman erilainen. Me emme vain sattumalta törmää tiettyihin tilanteisiin, vaan luomme ne itse ympärillemme todellisuudesta luomiemme uskomusten pohjalta. ”Kauhean” kömpelyytensä vuoksia itsensä vaivautuneeksi tunteva mies esimerkiksi rajoittaa liikkeittään pelätessään olevansa kömpelö. Niinpä hänen liikkeensä todella ovat kömpelöitä. Vaikka hän luonnostaan olisi kuinka viehättävä hyvänsä, se jää huomaamatta ja kehittymättä, koska joskus joku sai hänet vakuuttuneeksi kömpelyydestään.
Huomaamme, että jokaisessa epämiellyttävässä tai mahdottomassa tilanteessa voimme vain paremmin tajuta väärät asenteemme ja itsestämme luomamme virheelliset käsitykset. Kun huomaamme, mitä ne todella ovat, voimme korjata tilanteen ja päästä irti vanhoista ehdollistumista.
Päätelmät: Vapauta itsesi kaikesta, mikä rajoittaa mieltäsi ja henkisyyttäsi. Mutta varmista, että ilmaiset ideasi ja suunnitelmasi niin, että muut ihmiset ymmärtävät ne. Hyväksy nöyrästi heidän mielipiteensä. Ajattelutapasi saattaa olla paljon aikaansa edellä. Voit kuitenkin sopeuttaa näkemyksesi sellaiseksi, että ne voidaan toteuttaa käytännössä jo nyt uhraamatta silti mitään!
Kysymys: Millaisten uskomusten, tunteiden, suhteiden tai valmiiksi ohjelmoitujen ideoiden annat rajoittaa itseäsi?
Ehdotus: Opettele luovaa mielikuvittelua. Lue Shakti Gawainin kirja ”Creative Visualization”
Vahvistus: Luovat mahdollisuuteni ovat rajattomat.

Minulle tulee tästä kortista käänteisenä olo, että rakkausrintamalla on jokin oppiläksy, jota et tahtoisi kohdata vaan yrität pyristellä siitä irti. Tässä kortissa Prinssi katkoo menneisyyden negatiiviset haamut pois, mutta käänteisenä se antaisi minun ymmärtää, että yrität katkoa Itseäsi irti jostakin, joka sinun on kohdattava. Uskoisin, että sillä on jotain tekemistä itsetuntemuksen kanssa. En osaa sanoa tarkemmin mikä asia sinua nyt yrittää saada huomaamaan itsensä rakkauselämässäsi ja ylipäätään parisuhdekäyttäytymisessä, mutta jos pohdit menneitä suhteitasi ja sitä, miten olet suhteissa käyttäytynyt ja ottanut vastaan kumppanin roolin, huomannet varmasti mikä asia pomppaa päällimmäisenä/eniten mieleen. Se on nyt se asia, joka pitää kohdata silmästä silmään. Tilanne muistuttaa vähän sitä, kun oppilas yrittää vältellä epämiellyttävän kouluaineen koetta, mutta ennemmin tai myöhemmin hänen tulee kohdata ja suorittaa se pois.

MIEKKOJEN YHDEKSIKKÖ – JULMUUS
Käänteisenä
Avainsanat: Mars Kaksosissa, julmuus itseä kohtaan, itsesyytökset, itsensä rankaiseminen, sydämetön intohimo, fanaattisuus, kostonhalu, passiivinen vastarinta, marttyyrius

Yhdeksän eripituista miekkaa roikkuvat vierekkäin kärjet alaspäin. Miekat ovat ruostuneita ja kolhiintuneita ja niiden kärjistä tippuu verta. Taustalla näkyvät kyyneleet kertovat miekkojen aiheuttamasta suuresta kärsimyksestä. Selkeys on murentunut kivikasaksi.
Tämä kortti merkitsee yleensä itseä kohtaan osoitettua julmuutta. Se osoittaa taipumusta voimakkaalla Mars-energialla tapahtuvaan itsensä vähättelyyn. Vanhempien tai opettajien lapsuudessasi sinuun kohdistamat tuhoavat syytökset vaikuttavat sinuun edelleen yhtä viiltävästi kuin silloin. Nyt vain olet itse ottanut kantaaksesi syyttäjän roolin.
Tämä voi tapahtua kahden eri ”henkilön” välisenä sisäisenä väittelynä tai kahden erilaisen näkökulman välisenä ristiriitana. Pelkäät ratkaisevan päätöksen tekemistä ja sitten mustaat itseäsi päättämättömyytesi takia. Tai sitten päätät jotain ja sen jälkeen kidutat itseäsi tuntemalla huonoa omaatuntoa siitä, että muka päätitkin väärin. Esimerkkejä voisi luetella loputtomiin. Löydät kyllä sen, mikä sopii tämänhetkiseen tilanteeseesi. Tunnet olevasi olosuhteiden uhri ja saatat löytää hieman tyydytystäkin tuosta roolista.
Jossain harvoissa tapauksissa tämä kortti saattaa merkitä jonkun sydämettömän ihmisen osoittamaa julmuutta. Hän saattaa olla jonkinlainen fanaatikko tai kostonhimoinen tyranni.
Päätelmät: Tämä kortti osoittaa taipumustasi julmaan itsesi vähättelyyn. Sinun on täysin tiedostettava ja ymmärrettävä tämä käyttäytymismalli ennen kuin kykenet pääsemään siitä eroon.
Kysymykset: Kuka on arvostellut tai tuominnut sinua aiemmin elämässäsi? Millä tavalla nykyään tuomitset itseäsi? Oletko nyt valmis antamaan anteeksi vanhemmillesi, muille ihmisille ja itsellesi?
Ehdotus: Nosta kortti nähdäksesi millaista elämä olisi jos hyväksyisit itsesi sellaisena kuin olet!
Vahvistus: Minua rakastetaan yksinkertaisesti siksi, että olen mitä olen
 
Ilmeisesti suhteen ja miehen tarkoitus on ollut herätellä sinua huomaamaan Itsesi - mitä hyvää ja ihanaa minussa on, mitä haasteita minulla on vielä Itseni kanssa suoritettavana? Itsetuntemussuhde, joka tukisi vielä tuota edellisen kortin kehotusta tutkia Itseä rakkausrintamaan liittyen. On mahdollista, että mies on yrittänyt antaa sinule sysäyksen siihen, että kääntäisit tämän kortin avainsanat Itsesi kohdalla myönteisiksi: rakkaus ja kunnioitus Itseä kohtaan, Itsensä arvostaminen, Itsensä kehuminen, rakkaudellinen intohimo, rentous, rajojen selväksi tekeminen ja itsenäisyys/rohkeus seisoa omilla jaloillaan Itsensä takana.
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #1298 : 28.05.2008 16:31:32 »

Hei AM!
Nostaisitko Dimmalle korttia, perinteiset työ, asunto ja rakkaus ajankohtaisia.
-kiitos-
smitten
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1299 : 28.05.2008 16:38:02 »

Strelizia. Kortit järjestyksessä työtilanne kesäksi ja miehet.

TAITO
Käänteisenä
Avainsanat: Jousimies, vastakohtien yhdistäminen, tasapaino, sisäinen muutos, transformaatio, alkemia, merkittävä askel, luova voima

Narrin kortissa Narrin pään yläpuolella on kuvattu alkemiallinen tulen ja veden yhdistyminen. Tässä kortissa tuo tapahtuma on siirtynyt kortin keskellä. Koko kortille ovat luonteenomaisia vastakohtien yhdistymisen, täydentymisen symbolit.
Tulen ja veden, valon ja pimeyden, miehen ja naisen, kuoleman ja uudelleensyntymän toisiinsa yhdistäminen on sisäinen prosessi. Ristiriitaisuuksien yhteensulattaminen on suuri askel kohti ykseyttä. Vastavoimat muuttavat muotoaan ja siirtyvät uudelle olemassaolon tasolle. Rakastavaisten kortissa kuvatun Hallitsijan Ja Hallitsijattaren liitto saavuttaa nyt täyttymyksensä. Tämä on transformaation korkeinta taitoa
vastakohtien yhteensaattaminen valmistaa jonkin uuden kehittymistä. Suuri aurinko ja osittain sen päällä olevat kuut synnyttävät taustalla olevat tähdet.
Naisen yllä oleva puku on väriltään vihreä ja symboloi näin luovuutta. Aurinkoon on kirjoitettu latinankielinen lause: "Tutki Maan sisäisiä valtakuntia; puhdistautumalla löydät kätketyn kiven". Tällä lauseella on monia eritasoisia merkityksiä - kuten on monilla muillakin näissä tarotkorteissa esiintyvillä kuvilla ja symboleilla. oivallisin tämän kortin tulkinnoista liittyy kuitenkin vihreään pukuun, joka symboloi luovuutta. Se viittaa välttämättömään tarpeeseen tuoda luovat voimat ykseyteen maan energian kanssa.
Alkemiallisessa prosessissa avustavat leijona ja kotka ovat jo käyneet läpi oman transformaationsa. Näimme heidät ensimmäisen kerran Rakastavaisten kortissa. Tässä kortissa ne ovat kasvaneet sekä kooltaan että merkitykseltään. Leijona, tulen elementin symboli, on muuttunut veden väriseksi. Kotka, skorpionin ylempi muoto ja veden elementin edustaja, on muuttunut tulen väriseksi. Tämä tasapainon, vastakohtaisuuksien ja yhdistymisen kuvaus toistuu alkemian kultaisessa maljassa. Pääkallon päällä oleva korppi on kuoleman ja uudelleensyntymisen symboli. Tummaihoisella kuninkaalla on nyt vaaleat kasvot ja vaaleaihoisella kuningattarella on tummat kasvot. Vasemmalla puolella olevat kuningattaren kasvot katsovat oikeaan käteen. Oikealla puolella olevat kasvot keskittyvät vasempaan käteen. Vesi ja tuli valuvat maljaan. Tuli haihduttaa veden ja vesi sammuttaa tulen.
Tästä tapahtumasta syntyy höyryä, joka symboloi uutta voimaa, energiaa. Naisen vartalon keskellä oleva nuoli vielä korostaa tätä. Höyrystä muodostuvat kaksi sateenkaarta, jotka kaartuvan tämän androgyynin olennon olkapäiden ympärille, symboloivat eheyttä. Rinnan päällä olevat kahdeksan ympyrää, joista kaksi on peitettyinä, symboloivat synmetriaa ja tasapainoa. Rakastavaisten kortissa Hallitsijattaren puvussa olleet mehiläiset ja Hallitsijan puvussa olevat käärmeet ovat tässä kortissa sekoittuneet keskenään. Mehiläiset kuvaavat taitoa, oivallusta ja yhdistymistä.
PÄÄTELMÄT: Taidon kortti merkitsee haastetta katsoa sisäänpäin. Vastakohtien yhdistämisen tässä vaiheessa sisäinen muutos ei lainkaan siedä ulkopuolelta tulevia sysäyksiä tai paineita. Löytääksesi kätketyn kiven, timantin, sinun täytyy katsoa sisäänpäin.
KYSYMYS: Mitä sinulle merkitsee "kätketyn timanttisi" löytyminen?
EHDOTUS: Sulje silmäsi ja luo silmiesi eteen mielikuva kehostasi olevasta energianlähteestä.
VAHVISTUS: Antaudun jumaluuden perin pohjin muuttaville voimille. Olen luovien energioiden käytössä oleva avoin kanava.
 
Käänteisenä tulkitsisin kortin niin, että sen sijaan, että keskityt katsomaan työtilanteissa sisimpääsi ja moittimaan Itseäsi, katso ulkopuolelle. Katso Itseäsi toisen henkilön silmin -meneekö koko elämä ihan pilalle, jos työ ei ole 105% hyvin/oikein/nätisti/kohteliaasti/ymv. tehty? Eikö ole tärkeintä että se on tehty kunnioittaen työprosessia, ettei siis hutiloi muttei aja itseään piippuunkaan. Ei kukaan halua työtoverikseen puhkikulunutta ihmistä, vielä vähemmän kukaan työantaja haluaa sellaista työntekijää. Puhkipalamisesta on enemmän haittaa kuin hyötä kaikille.
Ota siis rennompi ote ja katso kauempaa Itseäsi ja töitäsi. Tee se mikä on välttämätöntä että työ on tullut tehdyksi. Jos saat tehtäväksesi koristella kakun, ei se tarkoita, että sinun pitäisi kuurata vielä koko keittiö tai ottaa kakun koristelu kokonaan uusiksi, jos yksi nompparelli tipahtaa väärään kohtaan. Sinä vain koristelet kakun ja piste.


MALJOJEN KAHDEKSIKKO – UUPUMUS
Avainsanat: Saturnus Kaloissa, lamaannus, tukkeutuminen, tunteiden estyneisyys, laiskuus, epäselvyys, tunteiden suo

Maljojen Seitsikossa kuvattua hajoamistilaa ja turmellusta seuraa laiskuus, velttous. Energialataus on purkaantunut, kuparimaljojen kahvat ovat rikki. Liian paljon nautintoja ja hemmottelua!
Tunteiden vesi seisoo eikä kevät pysty sitä uudistamaan eikä elvyttämään. Vesi jähmettyy paikoilleen ja saastaisuudesta syntyvät höyryt kohoavat taivaalle pimentäen selkeyden valon. Kahden jäljelle jäävän lootuksenkukan elinvoima virtaa vielä. Tässä tilanteessa se on kuitenkin hukkaan heitettyä energiaa. Pilaantunut, paikoillaan seisova vesi nielaisee välittömästi niiden vähäisen raikkauden ja elinvoiman. Ne vajoavat hidasliikkeiseen, tahmeaan suohon.
Olet jo tuhlannut tarpeeksi energiaasi ihmisin, jotka eivät anna sinulle mitään. Olet täyttänyt heidät energiallasi, mutta he olivat kuin pohjattomia tynnyreitä. Tunnet itsesi tyhjäksi ja kuiviin imetyksi. Tämä maalaus kertoo ihmissuhteista, joissa energian virtaaminen on pysähtynyt. Mitä enemmän yrität elvyttää suhdetta, joka on urautunut ja tullut vain tavaksi, sitä voimattomammaksi ja tyhjemmäksi tunnet itsesi. Jokainen yritys antaa toiselle uutta energiaa vähentää vain edelleen omaa energiaasi. Mitään ei saavuteta.
Päätelmät: Sinun on aika katsoa itseäsi, asettaa rajoja ja sanoa ”ei”. Se, että kohdistat rakkautesi ihmisiin, joilta et saa mitään, saattaa johtua vanhasta käyttäytymismallista. Tämä saattaa olla merkki siitä, että pelkäät hyväksyä rakkautta.
Kysymykset: Ketkä ihmiset tulevat mieleesi tässä yhteydessä? Uskallatko asettaa rajoja ja uskallatko seisoa niiden takana? Millaisissa tilanteissa salaat todelliset tunteesi?
Ehdotus: Nosta kortti saadaksesi tietää, mikä muuttuu, kun kykenet sanomaan ”ei”.
Vahvistus: Anna oman vahvistuksesi lujittua nostamiesi lisäkorttien pohjalta.

No tarvitseeko tätä edes tulkita Grin Aika suorat sanat tulevat nyt Toiselta Tasolta sinulta rakkauteen liittyen. Aika katsoa peiliin ja lopettaa leikkiminen. Odota kunnon suhdetta, josta myös sinä saat jotain. Se voittaa kaikki ne onnettomat räpellysyritykset, joista ei tule muuta kuin kortin kuvaama paha mieli, loppuun kuluminen ja pettymyksien likakaivo.
Hyvää kannattaa odottaa. Vaikka sitten 20 vuotta jos se sitä vaatii!


tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1300 : 28.05.2008 16:45:51 »

Heguli. Sinulle tuli tarpeen nostaa kaksi korttia. Eka on vastaus sille mistä tuo kaikki myllerys elämässäsi johtuu ja toinen sille mitä sinun kannattaisi tehdä.

ERAKKO
Käänteisenä
Avainsanat: Neitsyt, oman sisäisen valon löytäminen, suuntautuminen sisäänpäin, täydentyminen, sadonkorjuu, omassa keskuksessa lepääminen, viisas sisäinen opas

Erakko on ryhtynyt etsimään sisäistä täyttymystä. Hän on löytänyt sisäisen valon. Hän on niin tyytyväinen sisäisen maailmansa rikkauteen että ulkomaailma näyttää värittömältä ja yhdentekevältä. Ei ole mitään syytä jahdata itsen ulkopuolella olevaa, katoavaista, pettävää valoa.
Sisäisellä matkalla on kuitenkin omat vaivalloiset puolensa. Tarvitse rohkeutta ja itseluottamusta ryhtyäksesi tekemään tätä matkaa. Sillä ennen kuin saavutat tavoittelemasi valon, joudut kulkemaa omien, todennäköisesti hyvin pelottavien varjojesi läpi. Kortissa tätä kuvaavat myrkkykäärme ja kolmipäinen helvetin koira Kerberos. Kerberoksen kaksi päätä katsovat eteenpäin ja yksi taaksepäin. Hänen huomionsa on kiinnittynyt osittain menneisyyteen. Hän haluaa varmistaa, että kaikki tärkeät yksityiskohdat on viimeistelty. Kaikesta loppuun saamattomuudesta on huolehdittava ennen kuin hallussa olevaa voimaa voidaan käyttää johonkin uuteen. Meidän on myös yhdistettävä itseemme tasapainoisesti meissä oleva animaalisuus. Vain siten eheä, kokonainen Ihminen voi syntyä.
Sisäisestä kirkkaudesta nouseva kaiken muuttava valo täyttää vähitellen koko Erakon olemuksen. Lyhteet tulevat korjuukypsiksi. Se, että Erakko on antautunut sisäiselle Itselleen alkaa näkyä myös ulkoisesti. Vilja voidaan korjata ja jakaa muiden kanssa. Jokainen, joka on löytänyt sisäisen todellisuutensa, voi jakaa perin pohjin muuttumisen kokemuksen muiden etsijöiden kanssa.
Muut eivät kunnioita Erakkoa eikä häntä yleensä ymmärretä. Hän on yksilö, joka ei tee niin kuin muut eikä ole tyytyväinen massojen suosimaan pinnallisuuteen. Erakolla on vain sellaisia suhteita, jotka tarjoavat mahdollisuuden syvempään kanssakäymiseen ja yhteisymmärrykseen. Jos tämä ei ole mahdollista, Erakko on mieluummin yksinään.
Tämä kortti kehottaa sinua kuuntelemaan sisäistä viisauttasi ja olemaan sellaisten ihmisen kanssa, joilta saat tukea ja jotka ovat samalla tiellä. Tämän tien päämääränä on löytää sisäinen äänesi ja oppia kuuntelemaan sitä. Löydä sisäinen oppaasi ja tutustu tarkoin sisäiseen parantajaasi.
Päätelmät: Hyväksy yksinäisyytesi! Älä ole sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ymmärrä sinua ja jotka mieluummin näkisivät sinun olevan samanlainen kuin muut. Jos satut tapaamaan viisaan johtajan tai opettajan, ole hänen läheisyydessään.
Kysymys: Onko elämässäsi tällä hetkellä yhtään ihmissuhdetta tai tilannetta, jotka jotenkin kaipaisivat ratkaisua?
Ehdotus: Tee lista asioista ja tilanteista, joiden toivoisit nyt ratkeavan tai jotka haluaisit saattaa päätökseen. Ratkaisemattomat ristiriitatilanteet eivät saa olla taakkana sille, joka ryhtyy etsimään sisäistä valoa. Tilit täytyy tasata.
Vahvistus: Nautin yksinäisyydestäni. Voin lakata olemasta yksin milloin vain haluan.

Korttien tulkitsijana osaa varmasti itsekin pohdiskella, mitä Erakko käänteisenä merkitsisi, mutta itselleni tulee siitä olo, että kaiken tämän kaameuden tarkoitus on saattaa sinut jälleen yksiin Itsesi kanssa. Olet ehkä seurannut Itseäsi jo hyvinkin, mutta se ei vielä riitä. On seuraavan askeleen vuoro, kohoaminen uudelle tasolle ja aina kun noustaan askel ylemmäs jotain vanhaa, edelliselle tasolle kuuluvaa tulee jättää taakse.

MIEKKOJEN NELONEN – ASELEPO
Avainsanat: Jupiter Vaa´assa, tyyneys, oman keskuksen löytäminen, selkeys, hengellinen puhdistuminen, yhdentyminen, laajeneminen.

Neljän yhtä vahvan miekan kärjet kohtaavat täydellä kukassa olevan ruusun keskipisteen. Huolet on voitettu. Miekkojen Ässän selkeys on saavutettu uudelleen ja sininen väri pääsee jälleen esiin. Keltavihreä henkinen luovuuden väri hallitsee kuvaa.
Tällaisessa ilmapiirissä tietoisuuden kukan on hyvä kasvaa ja kehittyä. Jupiter edustaa iloa ja laajentumista. Vaikka tilanne olisikin tähän asti tuntunut toivottamalta, se tosiasiassa sisältää jo itsessään kaiken, mitä tarvitaan onnellisen, suotuisen lopputuloksen saavuttamiseen.
Taustalla oleva vihreä risti merkitsee täydellistä sisäistä yhdentymistä: kaikkien neljän olemuksemme osan – sielun, mielen, tunteiden ja kehon – yhdentymistä.
Kortti sisältää kuitenkin myös varoituksen. Aselepo ei tarkoita rauhaa. Pinnalta katsoen kaikki saattaa näyttää rauhalliselta, mutta tuota rauhaa kenties pidetään yllä vain tukahduttamalla tunteita ja hetken mielijohteita. Tutki tarkoin sitä mahdollisuutta, että häiriötekijät ovatkin jo olemassa ja vain käsin tuskin piilossa juuri tällä hetkellä. Tiedostamalla ne ajoissa voit viedä niiltä niiden hajottava voiman.
Päätelmät: Sinulla on tarpeeksi selkeyttä, jotta voit onnistuneesti toteuttaa suunnitelmasi. Varmista, että se, mitä tapahtuu, tuntuu sinusta aina hyvältä.
Kysymys: Mikä tukee ja mikä häiritsee selkeyttäsi?
Ehdotus: Tarkastele ympäristöäsi ja järjestä asiasi niin, että ne tukevat tyyneyttä ja omassa keskuksessasi pysymistä.
Vahvistus: Minulla on rauha itseni kanssa.
 
No tämä korttihan tukee ihan selkeästi äskeistä korttia! Se kehottaa oman sisäisen keskuksen etsimiseen ja löytämiseen, Itsessä lepäämiseen niin, ettei taistele sitä vastaan mitä tapahtuu, koska se kaikki johtuu nyt jonkin Suuremman Tahdosta, jolle sinä et mahda mitään. Et ole toiminut väärin tai valinnut väärin. On vain uuden aikakauden aika ja sinä selviät siitä tekemällä rauhan Itsesi ja tapahtumien välillä. Ota sellainen nöyrä,mutta vahva sivusta seuraajan rooli ja heitä avaimesi Maailmankaikkeuden käteen. Se kyllä opastaa sinut perille ja avaa sinulle seuraavan oven.
Aika radikaalien muutoksien alaisena tunnut olevan. En ihmettelisi vaikka ajanjakso pistäisi sinut muuttamaan elämäsi melkein perinpohjaisesti. Älä huoli lasten takia tai materian takia - tiedäthän, että Korkeimmat pitävät huolen kaikista. Sinun tehtäväsi on kuunnella vain intuitiota, joka ei koskaan sodi toisten kanssa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1301 : 28.05.2008 17:08:34 »

Mörökölli07. Selässäsi on selkeästi energiatukos. Nostin sille enkelikortin nähdäkseni mitä olet tukkinut sinne. Toivottavasti se auttaa, tulkitsen kortin sinulle vielä avuksi.
Muut kortit menevät järjestyksessä talous, työt ja rakkaus.

Rehellisyys
Enkelit muisuttavat sinua siitä, että jokainen ajatuksesi,sanasi, tunteesi ja tekosi heijastuu aurasi.
Kun olet rehellinen, aurasi on kristallinkirkas. Jokainen tietää paikkansa sinun suhteesi ja tuntee olonsa täysin turvalliseksi.
Enkelit ehdottavat, että etsisit sisältäsi siellä mahdollisesti piilevät kurjat tunteet ja ajatukset ja puhdistaisit ne.
Kun olet Itselesi täysin rehellinen, käyttäydyt lahjomattomasti ja uskallat olla avoin, sillä sinulla ei ole mitään salattavaa. Ihmiset kunnioittavat sinua ja luottavat sinuun.
Kun alat säteillä rehellisyyden energiaa, ihmiset myös reagoivat sinuun avoimesti ja rehellisesti.
VOIMALAUSE: Olen rehellinen ajatuksissani, sanoissani ja teoissani.

Olet siis näemmä liian kauan tehnyt yhtä, mutta ajatellut tai tuntenut asiasta toista. Tällainen epärehellisyys,joka perustuu yleensä pelkoon, vaikuttaa meihin luonnollisestikin ja ennen pitkää se painuu sairaudeksi. Tiesitkö, että syövänkin saa sillä, että on tarpeeksi kauan negatiivinen, ahdistunut ja surullinen? Mieli ja henki alkavat syöpyä ja lopulta keho alkaa itse syödä itseään syövän muodossa.
Suosittelen sinulle lämmöllä esimerkiksi reikihoitoa, joka laittaisi energian kiertämään. Joudut kyllä itsekin hoitamaan Itseäsi mm. opettelemaan löytämään oman voiman ja rehellisyyden, olemaan rohkeasti oma itsesi kaikkien sanojesi, tunteidesi ja ajatustesi takana. Reiki kuitenkin auttaisi sinua varmasti alkuun, tai jokin muu vaihtoehtohoito, jossa energia alkaisi kulkea. Reikihoitajia on aika hyvin ympäri Suomea, myös pienillä paikkakunnilla, ja Astron Auttajalistasta (eli tuolta ylhäältä) löytyy myös kasa reikihoitajia.


AIKAKAUSI
Käänteisenä
Avainsanat: Erittäin arvostelukykyinen tai tarkkanäköinen, avoin kritiikille, kriittinen itsetutkiskelu

Kortin keskiosassa on verhoutuneena tähtien jumalattaren Nutin tyylitelty vartalo. Hän levittää yön taivaisen yllä tehdäkseen näin tilaa taustan tähdille. Päivällä aurinko jälleen nielee hänet. Hänen kumppaninsa on Hadit, jota kuvaa siivekäs tulipallo. Hadit edustaa kaikkitietävyyttä, kykyä nähdä yhdellä kertaa asioiden kaikki puolet. Nutin ja Haditin liitosta syntyy lapsi, Horus. Hän on kaksoisjumala, jolla on sekä passiivinen että aktiivinen hahmo.
Horuksen silmä näkee kokonaisuuden. Hän näkee sen, mikä ei ole tasapainossa. Hänen selvä näkemyksensä on perusta kaikenkattavalle arvostelukyvylle. Näin syvälliseen käsityskykyyn perustuva kritiikki voidaan ilmaista siten, että se pikemminkin motivoi ja inspiroi kuin tuomitsee. Syvästä ymmärtämisestä kumpuava arvostelukyky on rakentavaa ja säännöistä vapaata.
Aikakauden kortti viittaa tarpeeseen tehdä tilanteesta takoin harkittu arvio. Tämän arvion tekeminen saattaa olla vaikeaa ja se voi viedä pitkän aikaa.
Kaikenkattavaa syvää ymmärrystä ei voida saavuttaa pelkästään älyllisesti. Ruumis, Sielu ja Henki – joita kortin alaosassa olevat kolme hahmoa kuvaavat – ovat kaikki mukana arvioimisprosessissa. Tämän prosessin aikana vaistomaisesti menet sitä kohti, mikä tukee hyvinvointiasi ja pois siitä, mistä ei ole apua.
Kortin yläosassa oleva siivekäs käärme kuvaa viisauden jumalaa Ohyrosta. Tämä symboloi sitä ajatusten valtavaa voimaa, joka ennakkoluulojen ja –asenteiden painolastista vapautuneella mielellä on käytettävissään. Tällainen mieli heijastaa todellisuuden suoraan. Hyvä arvostelukyky syntyy suoraan henkilökohtaisesta kokemuksesta. Lopulta kaiken arvioinnin alkulähde on elämä itse, ei vain rajoittunut inhimillinen tietoisuus.
Päätelmät: Sinut haastetaan hylkäämään oma kapea katsantokantasi ja ymmärtämään asiat laajemmassa näkökulmassa. Kun olet tajunnut suurien aikavälien, maailmankaikkeuksien ja muiden yhteyksien olemisen (mihin olet yhä valmiimpi) tarkastele asioita entistä useammin sellaisina kuin ne ovat arvostelematta niitä.
Kysymys: Mitä voit tehdä ymmärtääksesi asiat syvällisemmin ja tullaksesi viisaammaksi?
Ehdotus: Mietiskele seuraavaa: ”Eräs ymmärtämättömyyden merkki on usko epäoikeudenmukaisuuteen ja onnettomuuteen”.
Vahvistus: Jumala on tuntematon, salaperäinen. Mitä paremmin tiedän, etten tiedä, sitä lähempänä Jumalaa olen.

No varsinaisesti talouteen tämä kortti ei tunnu vastaavaan. Enemmänkin se haluaa kertoa sinulle mistä huono talous johtuu ja jälleen pääpainoksi nousee usko ikäviin asioihin. Hokema "raha ei riitä" tai "raha hallitsee kaikkea" alkaa ennemmin tai myöhemmin olla totta elämässäsi, halusit sitä tai et, koska olet ajatellut asiaa niin paljon. Se mihin kohdistamme ajatuksemme palaa meille takaisin. Universaali parodia onkin, että et koskaan saa sitä tarpeeksi, mitä et halua. Tämä siksi, että yleensä keskitymme niin kovasti ajattelemaan asioita joita emme halua ja jotka ovat huonosti sen sijaan, että ajattelisimme miten haluamme asioiden olevan ja mikä on hyvää.
Rahan saa kyllä riittämään ihan ihmeellisellä tavalla, kun luopuu sen ajattelemisesta ja toteaa vain, että se kyllä riittää! Olen itse hirveä rahaneurootikko, erityisesti köyhä lapsuuteni jossa omaisuutemme pakkohuutokaupattiin vamaan 10 kertaa ennen kuin ehdin täyttää 9v. ja vanhempieni jatkuvat negatiiviset hokemat rahasta ovat jääneet elämään pääni sisään. Mutta nyt kun siitä opettelee hiljalleen pois on saanut huomata, että rahaa vaan ilmestyy jostain ja se riittää. Asiat järjestyvät, koska meistä huolehditaan tuolta Korkeimmilta Tasoilta.
Feng Shui-opin mukaan vessanpöntön kannen pitäminen kiinni estää rahaa ja omaisuutta valumasta kankkulan kaivoon. Olen kokeillut tätäkin ja kun huomasin miten hyvin se toimii olen pitänyt kantta aina kiinni - ja sulkenut missä tahansa vessassa ikinä käynkään pöntön kannen kiinni! Grin


MALJOJEN KYMPPI - TÄYTTYMYS
Avainsanat: Mars Kaloissa, tyydytys, täyttymys, säteily

Kymmenen maljaa ovat järjestäytyneet Elämän Puun muotoon. Kaikki on oikealla paikallaan täydellisessä tasapainossa. Tämä on syvän täyttymyksen kuvaus. Puun latvassa oleva suuri lootuksenkukka on merkki vastaanotetun rakkauden runsaudesta. Tuo rakkaus on ylitsevuotavaa ja virtaa kaikille osallisille. Jokainen, joka on valmis vastaanottamaan sen, voi olla osallisena tästä Rakkauden virrasta.
Maljojen kahvoina ovat Oinaan sarvet. Kultainen väri kertoo täydellisestä transformaatiosta, joka nyt voi yhdistyä Marsin energiaan. Mars henkisessä Kalojen merkeissä ei ilmaise itseään olemalla karkea, vahingollinen tai niskoitteleva. Mars Kaloissa ilmaisee itsensä tuomalla näennäiseen hentoon olemukseen päättäväisyyttä, jota tämä tarvitsee voidakseen ilmaista syvällä sisimmässään kantamansa kauneuden. Tämä ei vaadi dramaattisia tunteenilmaisuja. Täyttymyksen saavuttanut ihminen yksinkertaisesta vain säteilee näitä ominaisuuksia. Hedelmistään puu tunnetaan.
Päätelmät: Anna asioiden kehittyä itsestään. Saat kaiken oikealla hetkellä.
Kysymys: Mitä ”täyttymys” merkitsee sinulle tässä tilanteessa?
Ehdotus: Rentoudu ja sulje silmäsi hengittäen syvään ja rauhallisesti. Anna silmiesi eteen nousta kuva itsestäsi täydellisessä tyytyväisyyden tilassa. Toista tätä harjoitusta usein ja yhdistä tämä tunne yhä useammin todellisuuteesi.
Vahvistus: Elämä antaa minulle kaiken, mitä tarvitsen ollakseni onnellinen.

Töitäkin tullaan sinulle elämääsi heittämään, mutta vielä ei ole sen aika. En tiedä mille alalle päätyisit, mutta kortti antaa vahvasti ymmärtää,että työt tulevat sinulle eteen ihan etsimättäkin, kun aika on oikea. Nyt on ilmeisesti aika parannella ensin Itsensä ennen kuin kiitää auttamaan muita.
Oikein hieno ja ylevä kortti työlle! Luota Elämään!


LANTTIEN PRINSSI
Käänteisenä
Avainsanat: Maan ilmaelementti, rakenteiden, muotoilun, arkkitehtuurin hallinta, voimakas energia työskenneltäessä aineen, materian kanssa, järkkymättömyys, harkitsevaisuus, meditaatio, fyysinen toimeliaisuus

Lanttien Prinssi kuvaa kukkimista ja pölyttämistä. Tätä symboloivat hänen takanaan olevat monet erilaiset kukat. Prinssi istuu vahvan härän vetämissä tukevarakenteisissa vaunuissa. Härän symboli toistuu hänen kypärässään. Prinssin ympärillä olevat hedelmät kuvaavat hedelmöitymistä ja kasvukautta, seuraavan sadon runsautta.
Prinssin vasemmassa kädessä on pallo, maapallo, jossa on matemaattisia symboleita. Ne viittaavat kaiken jatkuvasti uusiutuviin ilmenemismuotoihin niin olemassaolon makro- kuin mikrotasollakin. Prinssin oikeassa kädessä oleva sauva, jonka päässä on pallo ja risti, edustaa  yleismaailmallista tietoisuutta, joka ilmenee kaikessa maan päällä.
Härkä vetää vaunuja ehtymättömällä tahdonvoimalla. Mikään ei voi pysäyttää sitä, mikään ei voi horjuttaa sen päätöstä saavuttaa päämäärä. Prinssi on hyvin meditatiivinen ja hänen luova vuorovaikutuksensa maan kanssa saa hänet ymmärtämään syvästi elämän tarkoituksen.
Päätelmä: Nyt on aika toimia. Jos toimit, koet merkittäviä asioita.
Kysymykset: Minkälaisesta tekemisestä pidät? Mikä auttaisi sinua ymmärtämään paremmin itseäsi?
Ehdotus: Etsi jokin liikuntamuoto, josta iloitse ja nautit.
Vahvistus: Löydän työn, josta nautin ja joka tyydyttää minua.

Rakkaudessa on tämän kortin käänteisen tulkinnan mukaan on hiljainen kausi ja niin kuuluukin olla. Nyt opetellaan löytämään rakkaus hengen tasolla - Rakkausenergiahan ympäröi meitä koko ajan,emme tarvitse parisuhdetta tai yhtään mitään kokeaksemme rakkautta tai ollaksemme rakastuneita. Fyysisestä maailmasta ei ainakaan tllä hetkellä kannatta rakkautta etsiä. Kortti kehottaa rakastumaan Itseen ja rakastamaan Itseä ennen muita.
tallennettu
Anamarie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 24



Profiili
« Vastaus #1302 : 28.05.2008 17:12:49 »

Olen nyt vähän hämilläni erään ihmisen tunteista minua kohtaan. Voisiko nostaa kortin?
tallennettu
SilverMoon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19



Profiili
« Vastaus #1303 : 28.05.2008 19:58:43 »

Silvermoon. Työlle tuli

MIEKKOJEN RITARI
Avainsanat: Ilman tulielementti, päämääräsuuntautuneisuus, kunnianhimo, joustavat älylliset voimavarat, intohimo, raju kiihko

Kullanvihreässä haarniskassaan täyttä laukkaa ratsastava Miekkojen Ritari on menossa metsästämään.
... Jokainen päämäärä on vain välipysäkki matkalla kohti lopullista päämääräni.
Ei, ei, ei, paikoilleen ei saa jäädä. Metsästä haluamaasi työpaikkaa tietoisesti![/i]

Kyllä Atha!
Juuri näin menee elämäni tällä hetkellä. Töiden metsästämistä ja riman laskemista niin, että olen valmis menemään vaikka kiertotietä, kuitenkin lopullinen päämäärä mielessäni. On aivan ihmeellistä kuinka osuva kortti on vaikka välillä tuntuu, että luovutan. Kuitenkin jossain takaraivossa takoo, että kaikki selviää lopulta.

Kiitos ja hyvää kesää!  smitten
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1304 : 28.05.2008 21:35:57 »

Kiitos Athamarit! Oikein kovasti! Cheesy
Tuollaiset on fiilikset, ja nyt olen saanut siitä päämäärän asettamisesta kiinni, ilman sitä tuntuu tosi levottomalta...  crazy2
Kiitos toisesti, iloitsen vastauksestasi ja siitä, että joku viitsii/haluaa/osaa/jaksaa ja tuottaa siten muille sädehtiviä otsia!
Tank juu.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Sivuja: 1 ... 85 86 [87] 88 89 ... 110
  Tulostusversio  
 
Siirry: